Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Afgehandelde transacties
S
sharky
sharky
gratisssss herkansing!!! winnaar is webby
May 20, 2004
nou de winnaar van de vorige actie laat niks van zich horen dus dan komt ie nog een keer 2 gratis dvd's speed r2 nlo louise hodges livesextape laat een leuk bericht achter volgende week zondag de 30e om 21.00 maak ik opnieuw een winnaar bekend
May 20, 2004
nou de winnaar van de vorige actie laat niks van zich horen dus dan komt ie nog een keer 2 gratis dvd's speed r2 nlo louise hodges livesextape laat een leuk bericht achter volgende week zondag de 30e om 21.00 maak ik opnieuw een winnaar bekend
JT
Jordé den Tenter
Jordé den Tenter
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
May 20, 2004
Ik doe ook graag mee (voor Speed)
Annie: So you're a cop, right? Jack: That's right. Annie: Well, I should probably tell you that I'm taking the bus because I had my driver's license revoked. Jack: What for? Annie: Speeding.
Ik doe ook graag mee (voor Speed)
Annie: So you're a cop, right? Jack: That's right. Annie: Well, I should probably tell you that I'm taking the bus because I had my driver's license revoked. Jack: What for? Annie: Speeding.
reply
0
S
sniper_warrior
sniper_warrior
May 20, 2004
damn wat ben ik blij dat die persoon niets van zich laat horen!!
ik doe graag mee :D
damn wat ben ik blij dat die persoon niets van zich laat horen!!
ik doe graag mee :D
reply
0
M
Merth
Merth
M
mrmm85
mrmm85
May 20, 2004
Ik doe ook graag mee :D
Hopelijk maak ik een kans als newbie op dit forum :roll:
Ik doe ook graag mee :D
Hopelijk maak ik een kans als newbie op dit forum :roll:
reply
0
W
wolsinkpower
wolsinkpower
May 20, 2004
kben ook van de partij :)
Speed is ofcourse gewoon goed en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :)
kben ook van de partij :)
Speed is ofcourse gewoon goed en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :)
reply
0
SM
Steven Maas
Steven Maas
May 20, 2004
wolsinkpower wrote: en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :):nono: alleen 18 jaar en ouder... :nono: ;)
reply
0
S
Snoesje
Snoesje
W
wolsinkpower
wolsinkpower
May 20, 2004
kheb een broer van 23 die is er wel in geinteresseerd :roll:
Steven Maas wrote:wolsinkpower wrote: en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :):nono: alleen 18 jaar en ouder... :nono: ;)
kheb een broer van 23 die is er wel in geinteresseerd :roll:
reply
0
A
azerke
azerke
May 20, 2004
kheb een broer van 23 die is er wel in geinteresseerd :roll:[/quote]
Waarom jij niet :?: Ben jij 'anders'? :?
Bij deze doe ik gere ook mee :)
wolsinkpower wrote:Steven Maas wrote: [quote=wolsinkpower] en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :):nono: alleen 18 jaar en ouder... :nono: ;)
Bij deze doe ik gere ook mee :)
reply
0
R
rkrijger
rkrijger
May 20, 2004
Wat een ondankbaar wicht! :)
Maar goed, ik maak dankbaar gebruik van de actie!!!
Groetjes!
Wat een ondankbaar wicht! :)
Maar goed, ik maak dankbaar gebruik van de actie!!!
Groetjes!
reply
0
N
Nicole
Nicole
May 20, 2004
Ik doe graag mee! Niet te geloven dat een winnaar van zo'n top DVD's niet reageert... :shock: :shock: :shock:
Ik doe graag mee! Niet te geloven dat een winnaar van zo'n top DVD's niet reageert... :shock: :shock: :shock:
reply
0
W
wolsinkpower
wolsinkpower
May 20, 2004
Bij deze doe ik gere ook mee :)[/quote]
Ik ben ook wel geinteresseerd maar het was een antwoord op de opmerking van Steven Maas van dat je 18 moet zijn voor xxx ;) :)
azerke wrote:wolsinkpower wrote: [quote=Steven Maas][quote=wolsinkpower] en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :):nono: alleen 18 jaar en ouder... :nono: ;)
Ik ben ook wel geinteresseerd maar het was een antwoord op de opmerking van Steven Maas van dat je 18 moet zijn voor xxx ;) :)
reply
0
B
bakker
bakker
A
azerke
azerke
May 20, 2004
Ik ben ook wel geinteresseerd maar het was een antwoord op de opmerking van Steven Maas van dat je 18 moet zijn voor xxx ;) :)[/quote]
tuurlijk :) maar moest toch iets kunnen zeggen heh :wink:
wolsinkpower wrote:azerke wrote: [quote=wolsinkpower][quote=Steven Maas][quote=wolsinkpower] en tjah, kben puber, sextape is ook niet mis! :):nono: alleen 18 jaar en ouder... :nono: ;)
Ik ben ook wel geinteresseerd maar het was een antwoord op de opmerking van Steven Maas van dat je 18 moet zijn voor xxx ;) :)[/quote]
tuurlijk :) maar moest toch iets kunnen zeggen heh :wink:
reply
0
RG
Roberto G
Roberto G
May 21, 2004
Ik wil ook graag meedoen , kan me niet voorstellen dat je niet meer reageert als je 2 dvd's hebt gewonnen :? , maarja, heb ik ook weer een kansje ;)
Ik wil ook graag meedoen , kan me niet voorstellen dat je niet meer reageert als je 2 dvd's hebt gewonnen :? , maarja, heb ik ook weer een kansje ;)
reply
0
H
hare
hare
May 21, 2004
Sommige mensen die een miljoen in de lotto hebben gewonnen komen de prijs zelfs niet ophalen :o
Maar goed, das alleen offtopic geneuzel.
Natuurlijk doe ik ook mee!!! 8)
Roberto G wrote: Ik wil ook graag meedoen , kan me niet voorstellen dat je niet meer reageert als je 2 dvd's hebt gewonnen :? , maarja, heb ik ook weer een kansje ;)
Sommige mensen die een miljoen in de lotto hebben gewonnen komen de prijs zelfs niet ophalen :o
Maar goed, das alleen offtopic geneuzel.
Natuurlijk doe ik ook mee!!! 8)
reply
0
R
rbrand
rbrand
May 21, 2004
zo ... wat fijn dat ik het boodschappen doen met m'n vrouw afgezegd heb ... heb ik lekker de tijd om hier een berichtje achter te laten ...
Ronald :lol:
zo ... wat fijn dat ik het boodschappen doen met m'n vrouw afgezegd heb ... heb ik lekker de tijd om hier een berichtje achter te laten ...
Ronald :lol:
reply
0
S
sharky
sharky
May 30, 2004
ik heb het iets vervroegd omdat ik nu wegmoet
maar de winnaar is geworden
webby
pm is onderweg
gefeliciteerd