Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
R
rkrijger
Veer voor Reet
May 27, 2004

Beste mensen, Dit is mijn 1000e berichtje op allesoverfilm.nl! Ik heb al een aantal weken (ik zag het aankomen) nagedacht over waar ik het over zou moeten hebben. Ik kwam tot de enige juiste inhoud: een vette veer in de kont van alle beheerders van allesoverfilm.nl!!! Eric, Coen, Rein, Alex, Nathan, Ronald, en noem ze maar op! Jullie zorgen ervoor dat ik met grote regelmaat jullie website bezoek en daar met veel plezier verpoos! In eerste instantie voornamelijk voor de recensies. Later meer vanwege het forum. Ik heb best nog wel puntjes, maar daar ga ik, in deze jubileum-post, geen woorden aan vuil maken! Ik weet ook dat jullie soms bergen kritiek en gezeik over jullie heen krijgen vanwege beslissingen die jullie nemen of vanwege dingen die jullie juist wel of juist niet doen! Maar, heren, voor jullie past (op dit moment) slechts één ding. Een hele grote: !!!! HULDE !!!! Regards, Robin...

RS
Ronald Stiebolt
May 27, 2004

Eh, *bloos*, dank je wel!

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
May 27, 2004

Ook namens mij hartelijk dank! We doen het uiteraard met liefde, ook als wordt dat niet altijd helemaal zo begrepen. ;)

reply
0
KC
Koen Crijns
May 27, 2004

Ondanks dat ik Koen liever met een K zie, heel hartelijk bedankt! ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
May 27, 2004

Hij bedoelde uiteraard Koen Koene ;)

reply
0
KC
Koen Crijns
May 27, 2004

In dat geval namens Koen Koene bedankt ;)

reply
0
H
HiddeV
May 27, 2004

ik zal er geen nieuwe thread voor openen, anders zijn er straks 50 :D
ik wil ook graag de allesoverfilm.nl crew bedanken! kom hier elke dag (y)

reply
0
CS
Christiaan Sauer
May 27, 2004

Dan doe ik mee ;)
Ook van mijn kant bedankt voor het zo mooi houden van allesoverfilm.nl en allesoverfilm.nl/forum (y)

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
May 27, 2004

rkrijger heeft zijn 1000ste post beet, DVD.nl heeft bijna 600.000 berichtjes. Wat een feeststemming [img]http://smile.smilies.nl/499.gif[/img] [img]http://smile.smilies.nl/350.gif[/img]

EDIT: ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:

reply
0
H
HiddeV
May 27, 2004

M@drox wrote:

ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:

dan ga jij zeker rond die 600.000 spammen als een gek om die prijs of wat het speciaals dan ook is te krijgen :D

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
May 27, 2004

Scarface2002 wrote:
M@drox wrote:

ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:

dan ga jij zeker rond die 600.000 spammen als een gek om die prijs of wat het speciaals dan ook is te krijgen :D

You've got it 8)

reply
0
NS
Nathan Strik
May 27, 2004

Dankjewel rkrijger, complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen natuurlijk. :)

Natuurlijk maken onze leden het mede zo gezellig en interessant. Dus bij deze ook bedankt aan iedereen die dit forum heeft gemaakt tot wat het nu is.

reply
0
F
Frank79
May 27, 2004

Nathan Strik wrote: Dankjewel rkrijger, complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen natuurlijk. :)

Natuurlijk maken onze leden het mede zo gezellig en interessant. Dus bij deze ook bedankt aan iedereen die dit forum heeft gemaakt tot wat het nu is.

Graag gedaan! :P

reply
0
J
Jaap22
May 27, 2004

Uiteraard bedankt, deze site geeft veel ontspanning na een drukke werkdag! Dus Coen, Erik, Nathan Stric enz.. bedankt ;) ;)

reply
0
P
Philippe
May 27, 2004

allesoverfilm.nl is inderdaad een geweldige site om te bezoeken. Niet alleen om de laatste nieuwtjes in film- en dvd-land te weten te komen, maar mede ook dankzij de vriendschappelijke en respectvolle omgang tussen de leden onderling en met de crew. Just keep on rollin'! (y)

reply
0
R
rkrijger
May 27, 2004

Het wordt wel een beetje klef zo hè?!? :)

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 27, 2004

Het kan niet klef genoeg zijn hoor, laat de lofuitingen maar komen hehe.
Bedankt ook en het is zeker een leuke site om te komen en lekker te babbelen met gelijkgezinden. Zeg het voort zou ik zeggen.

reply
0
C
chaos
May 27, 2004

Inderdaad mooie draad dit :).

Kudos for all :P.

reply
0
R
Ro1671
May 27, 2004

Ook al heb ik niet zo`n hoog reply-gehalte, ik ben hier elke dag minstens een uur... zo interessant alles!!

En eerlijk gezegd zou ik niet meer weten wat ik zonder dit forum moest!?! (de andere welbekende dvd fora zijn natuurlijk geen @!#% aan!)

Congratz!

reply
0
RS
R. Schaap
May 28, 2004

Allemaal hartelijk dank. Dit is natuurlijk altijd erg leuk om te lezen!

Allen veel plezier op de website en het forum.

reply
0
H
HiddeV
May 28, 2004

:lol:
[img]http://www.xs4all.nl/~bvhk/dvd.jpg[/img]

reply
0
R
rkrijger
May 29, 2004

Scarface2002 wrote: :lol:

Okay, mooi zo allemaal...

Mogen we nu weer gewoon lekker hakken?!? :)

reply
0
JV
Jurgen V
Jun 08, 2004

Topsite idd. Hoeveel geld ik dankzij hier al niet kwijt ben geraakt! :lol: Maar het is het wel waard! :)

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Jun 17, 2004

Ja,allemaal mijn complimenten verdiend,zeer nette site en wordt veel bezocht! :wink:

Ook door mij :D

Leuk plaatje,scarface 2002.

Wie ben jij op de foto? :wink: :lol:

reply
0
H
HiddeV
Jun 17, 2004

helemaal rechts :lol:

reply
0
DK
Dennis Kuijper
Jun 18, 2004

Dit leek mij ook wel de geschikte plek om mijn 1000ste post te doen.
Allereerst voor de hele dvd crew,bedankt voor deze site waar ik met veel plezier aanwezig ben (y) Ook ik probeer op me eigen manier me steentje bij te dragen aan deze site in het forum.Ik wil ook iedereen bedanken voor alle hulp,info,bestellingen,leesgenot,en wat ik ook vergeet nu,aan de mensen die het forum bezoeken.Ik hoop nog veel plezier op deze site te hebben,want dit is gewoon de beste Dvd site van Nederland :!:

reply
0
J
JCL
Jun 22, 2004

ik ga al hard naar de 2.000 en van mijn part worden het er 20.000 het forum is altijd een prettige site om te zijn!

reply
0