Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
rkrijger
May 27, 2004
Beste mensen, Dit is mijn 1000e berichtje op allesoverfilm.nl! Ik heb al een aantal weken (ik zag het aankomen) nagedacht over waar ik het over zou moeten hebben. Ik kwam tot de enige juiste inhoud: een vette veer in de kont van alle beheerders van allesoverfilm.nl!!! Eric, Coen, Rein, Alex, Nathan, Ronald, en noem ze maar op! Jullie zorgen ervoor dat ik met grote regelmaat jullie website bezoek en daar met veel plezier verpoos! In eerste instantie voornamelijk voor de recensies. Later meer vanwege het forum. Ik heb best nog wel puntjes, maar daar ga ik, in deze jubileum-post, geen woorden aan vuil maken! Ik weet ook dat jullie soms bergen kritiek en gezeik over jullie heen krijgen vanwege beslissingen die jullie nemen of vanwege dingen die jullie juist wel of juist niet doen! Maar, heren, voor jullie past (op dit moment) slechts één ding. Een hele grote: !!!! HULDE !!!! Regards, Robin...