Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD overige Regio's
I
Indiana
Indiana
Knight Rider Season 1 R1
May 28, 2004
Universal Studios Home Video heeft de Regio 1 DVD release van Knight Rider: Season One aangekondigd voor 3 augustus 2004 met een adviesprijs van $59,98. Knight Rider is de bekende populaire serie uit de jaren '80 met David Hasselhoff als Michael Knight. Knight is een misdaadbestrijder die werkt voor de Foundation of Law and Government met als taak misdadigers te bestijden samen met zijn super-auto K.I.T.T. (stem door William Daniels) waar hij op kan vertrouwen. Alle 22 afleveringen van het eerst seizoen, inclusief de tweedelige pilot, zullen aanwezig zijn op deze 4-disc set. [img]http://www.justplay.nl/media/242/20040528-knight%20rider.jpg[/img] Specificaties Knight Rider R1 DVD 1.33:1 Full Frame English DD2.0 Mono English, French and Spanish subtitles "Knight of the Phoenix" Commentary with David Hasselhoff and Writer/Creator Glen Larson Knight Moves Knight Sounds Knight Rider 2000 (1991 TV Movie) Knight Rider: Under the Hood Photo Gallery Blueprints Gallery K.I.T.T. Owner's Manual Bron www.justplay.nl [spoiler:f68e327f3a]Groeten, Rick[/spoiler:f68e327f3a]
May 28, 2004
Universal Studios Home Video heeft de Regio 1 DVD release van Knight Rider: Season One aangekondigd voor 3 augustus 2004 met een adviesprijs van $59,98. Knight Rider is de bekende populaire serie uit de jaren '80 met David Hasselhoff als Michael Knight. Knight is een misdaadbestrijder die werkt voor de Foundation of Law and Government met als taak misdadigers te bestijden samen met zijn super-auto K.I.T.T. (stem door William Daniels) waar hij op kan vertrouwen. Alle 22 afleveringen van het eerst seizoen, inclusief de tweedelige pilot, zullen aanwezig zijn op deze 4-disc set. [img]http://www.justplay.nl/media/242/20040528-knight%20rider.jpg[/img] Specificaties Knight Rider R1 DVD 1.33:1 Full Frame English DD2.0 Mono English, French and Spanish subtitles "Knight of the Phoenix" Commentary with David Hasselhoff and Writer/Creator Glen Larson Knight Moves Knight Sounds Knight Rider 2000 (1991 TV Movie) Knight Rider: Under the Hood Photo Gallery Blueprints Gallery K.I.T.T. Owner's Manual Bron www.justplay.nl [spoiler:f68e327f3a]Groeten, Rick[/spoiler:f68e327f3a]
EH
Ernest Hamstra
Ernest Hamstra
Re: Knight Rider Season 1 R1
May 28, 2004
:nono: Bron: http://www.dvdtimes.co.uk
May 28, 2004
Indiana wrote: Bron www.justplay.nl
reply
0
CW
Chris W
Chris W
May 28, 2004
AI, kankerlauw 8) hier keek ik altijd als kind graag naar. Is dit ook dat seizoen met de tegenpool van KITT, CAR dacht ik, dat vond ik namelijk één van de strakste afleveringen.
AI, kankerlauw 8) hier keek ik altijd als kind graag naar. Is dit ook dat seizoen met de tegenpool van KITT, CAR dacht ik, dat vond ik namelijk één van de strakste afleveringen.
reply
0
H
Herjan
Herjan
May 28, 2004
Écht jeugdsentiment! Lijkt me leuk. Maar ik hoop en verwacht eigenlijk wel lagere prijzen...
Écht jeugdsentiment! Lijkt me leuk. Maar ik hoop en verwacht eigenlijk wel lagere prijzen...
reply
0
P
Philippe
Philippe
May 28, 2004
Het artwork van de box vind ik heel erg mooi. Heb trouwens ook nog gelezen dat er plannen zijn voor een nieuwe film van Knight Rider. Hasselhoff zou ook weer meedoen maar nu zou zijn tv-zoon achter het stuur van KITT kruipen. En voor die rol circuleert helaas genoeg de naam Ben Affleck. :evil:
Het artwork van de box vind ik heel erg mooi. Heb trouwens ook nog gelezen dat er plannen zijn voor een nieuwe film van Knight Rider. Hasselhoff zou ook weer meedoen maar nu zou zijn tv-zoon achter het stuur van KITT kruipen. En voor die rol circuleert helaas genoeg de naam Ben Affleck. :evil:
reply
0
CW
Chris W
Chris W
May 28, 2004
WHAAAA! NEE!!! ALLES BEHALVE HEM!!! ALLES WAT HIJ AANRAAKT VERANDERT IN STRONT!
WHAAAA! NEE!!! ALLES BEHALVE HEM!!! ALLES WAT HIJ AANRAAKT VERANDERT IN STRONT!
reply
0
T
The_Cure
The_Cure
May 28, 2004
Wel jammer,
ik had stiekem gehoopt op een complete zwarte box met een aantal LED'tjes voorop die dmv een batterijtje stroom krijen en dat je dan het rode "KITT" licht zag als je hem aan zou zetten :)
Wel jammer,
ik had stiekem gehoopt op een complete zwarte box met een aantal LED'tjes voorop die dmv een batterijtje stroom krijen en dat je dan het rode "KITT" licht zag als je hem aan zou zetten :)
reply
0
CW
Chris W
Chris W
May 30, 2004
heb nog wat gevonden:
"This 4 disc set will contain all 22 episodes from the first season on 3 DVD-18s (2 sides, 2 layers) and 1 DVD-5 (1 side, 1 layer) (4 discs total). "
flippers :? lkkr dan... hoop dat ze met regio 2 gewoon DVD-9 maken, dan maar 6 dvd-9, maar please geen flippers.... flippers zuigen...
heb nog wat gevonden:
"This 4 disc set will contain all 22 episodes from the first season on 3 DVD-18s (2 sides, 2 layers) and 1 DVD-5 (1 side, 1 layer) (4 discs total). "
flippers :? lkkr dan... hoop dat ze met regio 2 gewoon DVD-9 maken, dan maar 6 dvd-9, maar please geen flippers.... flippers zuigen...
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
Re: Knight Rider Season 1 R1
May 30, 2004
May 30, 2004
Ernest Hamstra wrote:Justplay.nl heeft het idd van www.dvdtimes.co.uk. Staat keurig in de bronvermelding :roll:Indiana wrote: Bron www.justplay.nl
reply
0
P
pretorian22
pretorian22
May 31, 2004
ik kan niet wachten tot deze box uitkomt het is jeugdsentiment en ik ben bovendien ook helemaal gek van Pontiac Firebirds ;-) ik hoop dat er ook een a-team en airwolf season box komt!
ik kan niet wachten tot deze box uitkomt het is jeugdsentiment en ik ben bovendien ook helemaal gek van Pontiac Firebirds ;-) ik hoop dat er ook een a-team en airwolf season box komt!
reply
0
P
Philippe
Philippe
May 31, 2004
Op Airwolf wacht ik ook al erg lang. Was destijds ook een erg succesvolle reeks dus hopelijk volgt hiervan ook een release. De pilot stak heel goed in elkaar en dat was echt het startschot voor een heel erg knappe reeks.
pretorian22 wrote: ik hoop dat er ook een a-team en airwolf season box komt!
Op Airwolf wacht ik ook al erg lang. Was destijds ook een erg succesvolle reeks dus hopelijk volgt hiervan ook een release. De pilot stak heel goed in elkaar en dat was echt het startschot voor een heel erg knappe reeks.
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
May 31, 2004
Ill Niño wrote: heb nog wat gevonden:Dat zouden er dus 7 worden... beetje erg veel. :roll:
reply
0
A
Anonymous
Anonymous
Jun 11, 2004
$%^£$%£$%!"£$%"£$!!!!!!!!! Om mij part stapt Ruud Lubbers in die auto, maar pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeee geen affleck!!!! de slechtste acteur ooiT!!!
Philippe wrote: Het artwork van de box vind ik heel erg mooi. Heb trouwens ook nog gelezen dat er plannen zijn voor een nieuwe film van Knight Rider. Hasselhoff zou ook weer meedoen maar nu zou zijn tv-zoon achter het stuur van KITT kruipen. En voor die rol circuleert helaas genoeg de naam Ben Affleck. :evil:
$%^£$%£$%!"£$%"£$!!!!!!!!! Om mij part stapt Ruud Lubbers in die auto, maar pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeee geen affleck!!!! de slechtste acteur ooiT!!!
reply
0
A
Aeneas
Aeneas
Jun 27, 2004
Er zijn wel voorlopige uitkomst data's van DVD boxen Knight Rider regio 2 + ned. ondertiteling :D :
:D Knight Rider Seizoen 2 - release datum juli 2005 :D:D:D
:D Knight Rider Seizoen 3 - release datum april 2006 :D:D:D
:D Knight Rider Seizoen 4 - Release datum november 2006 :D
Seizoen 1 staat niet in de planning. We weten dus ook niet of Seizoen 1 wel uitkomt (in Nederland dan). Maar Universal heeft dit verkondigd.
Maar het zijn nog geen definitieve data's.
Er zijn wel voorlopige uitkomst data's van DVD boxen Knight Rider regio 2 + ned. ondertiteling :D :
Seizoen 1 staat niet in de planning. We weten dus ook niet of Seizoen 1 wel uitkomt (in Nederland dan). Maar Universal heeft dit verkondigd.
reply
0
J
jeroenenagnes
jeroenenagnes
Jun 27, 2004
LOL, vooral mooi om je handtekening te zien "Mijn DVD's|Nieuw:Final Destination 1&2 box,ID4,P Harbor|Coming ASAP:Resident Evil, Starwars IV t/m VI box ".
Onze Ben speelt toch echt een grote rol in Pearl Harbor :twisted:
Jeroen.
Ill Niño wrote: WHAAAA! NEE!!! ALLES BEHALVE HEM!!! ALLES WAT HIJ AANRAAKT VERANDERT IN STRONT!
LOL, vooral mooi om je handtekening te zien "Mijn DVD's|Nieuw:Final Destination 1&2 box,ID4,P Harbor|Coming ASAP:Resident Evil, Starwars IV t/m VI box ".
Jeroen.
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Jul 07, 2004
Maar de prijs is veels te hoog, voor zul belabberd werk.
Flippers, en mono geluid, beetje tegenvaller.
Maar de prijs is veels te hoog, voor zul belabberd werk.
Flippers, en mono geluid, beetje tegenvaller.
reply
0
CW
Chris W
Chris W
Jul 07, 2004
welke handtekening? :P
jeroenenagnes wrote:Ill Niño wrote: WHAAAA! NEE!!! ALLES BEHALVE HEM!!! ALLES WAT HIJ AANRAAKT VERANDERT IN STRONT!
Jeroen.
reply
0
J
jeroenenagnes
jeroenenagnes
Jul 08, 2004
Waar "Mijn DVD's" staat. Als je daar op klikt zie je de titel Pearl Harbor ertussen staan. :P :twisted:
Jeroen.
Ill Niño wrote:
Waar "Mijn DVD's" staat. Als je daar op klikt zie je de titel Pearl Harbor ertussen staan. :P :twisted:
Jeroen.
reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Henk van der Weerdt
Aug 03, 2004
Bericht voor de uitgevers; Waarom moet het altijd jaren duren voordat iets te verkrijgen is??
Aeneas wrote: Er zijn wel voorlopige uitkomst data's van DVD boxen Knight Rider regio 2 + ned. ondertiteling :D :
Bericht voor de uitgevers; Waarom moet het altijd jaren duren voordat iets te verkrijgen is??
reply
0
P
Philippe
Philippe
Aug 03, 2004
Ben ik ook wel benieuwd naar...
Mikeymo wrote: heeft iemand deze box en hoe is hij/zij er over te spreken?
Ben ik ook wel benieuwd naar...
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Aug 03, 2004
Hier http://knightrideronline.com/archives/2004/07/24/knight_rider_season_1_box_shots.php zijn screenshots te vinden van de DVD-set. Lijkt me een mooie box( inmiddels besteld en onderweg naar me), alleen jammer dat het dus schijfjes zijn met aan beide kanten de afleveringen erop. Maar buiten dat een Mooie box van een mooie serie, en ik hoop dat de andere seizoenen spoedig zullen mogen volgen.
Bron : www.knightrideronline.com
Hier http://knightrideronline.com/archives/2004/07/24/knight_rider_season_1_box_shots.php zijn screenshots te vinden van de DVD-set. Lijkt me een mooie box( inmiddels besteld en onderweg naar me), alleen jammer dat het dus schijfjes zijn met aan beide kanten de afleveringen erop. Maar buiten dat een Mooie box van een mooie serie, en ik hoop dat de andere seizoenen spoedig zullen mogen volgen.
reply
0
P
Philippe
Philippe
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 03, 2004
uiteraard had een printje op de dvd's niet misstaan, maar aan de andere kant: het gaat om behoorlijk wat afleveringen van elk 45 minuten. Als je dat op allemaal losse DVD's gaat doen kost dat je veel meer ruimte en dus wordt het geheel nog vele malen duurder.
mensen klagen nu dat het flippers zijn. Onterecht in mijn ogen. kijk als je een film kijkt en je moet halverwege opstappen om hem om te draaien, ok da's irritant. Maar nu heb je het over een keer opstaan om de dvd om te draaien na een aflevering of 6 ofzo. Als iemand er moeite mee heeft om na 6 afleveringen de dvd een keer om te draaien dan is er iets goed mis met die persoon :P
RAYMOND1976 wrote: Hier http://knightrideronline.com/archives/2004/07/24/knight_rider_season_1_box_shots.php zijn screenshots te vinden van de DVD-set. Lijkt me een mooie box( inmiddels besteld en onderweg naar me), alleen jammer dat het dus schijfjes zijn met aan beide kanten de afleveringen erop. Maar buiten dat een Mooie box van een mooie serie, en ik hoop dat de andere seizoenen spoedig zullen mogen volgen.
uiteraard had een printje op de dvd's niet misstaan, maar aan de andere kant: het gaat om behoorlijk wat afleveringen van elk 45 minuten. Als je dat op allemaal losse DVD's gaat doen kost dat je veel meer ruimte en dus wordt het geheel nog vele malen duurder.
mensen klagen nu dat het flippers zijn. Onterecht in mijn ogen. kijk als je een film kijkt en je moet halverwege opstappen om hem om te draaien, ok da's irritant. Maar nu heb je het over een keer opstaan om de dvd om te draaien na een aflevering of 6 ofzo. Als iemand er moeite mee heeft om na 6 afleveringen de dvd een keer om te draaien dan is er iets goed mis met die persoon :P
reply
0
K
Karr-1
Karr-1
Aug 04, 2004
Het enige wat ik hoop is dat deze set ook in Nederland uitgebracht wordt. Voor seizoen 2,3 en 4 weet ik het zeker, maar seizoen 1 is nog niet zeker. Universal kan me daar geen uitsluitsel over geven :(
Het enige wat ik hoop is dat deze set ook in Nederland uitgebracht wordt. Voor seizoen 2,3 en 4 weet ik het zeker, maar seizoen 1 is nog niet zeker. Universal kan me daar geen uitsluitsel over geven :(
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 04, 2004
ach, 1 druk op de knop en die box is besteld en over 3 weken heb ik hem, daar maak ik me geen zorgen over :)
waar ik me meer aan irriteer is dat ze wel een aankondiging hebben gedaan, en dat deze inhoudt dat je tot 2006 mag gaan wachten... nog 2 jaar dus!
Karr-1 wrote: Het enige wat ik hoop is dat deze set ook in Nederland uitgebracht wordt. Voor seizoen 2,3 en 4 weet ik het zeker, maar seizoen 1 is nog niet zeker. Universal kan me daar geen uitsluitsel over geven :(
ach, 1 druk op de knop en die box is besteld en over 3 weken heb ik hem, daar maak ik me geen zorgen over :)
waar ik me meer aan irriteer is dat ze wel een aankondiging hebben gedaan, en dat deze inhoudt dat je tot 2006 mag gaan wachten... nog 2 jaar dus!
reply
0
K
Karr-1
Karr-1
Aug 04, 2004
Tsja bestellen in het buitenland kan, maar alleen als je een credit card hebt. En die heb ik niet :(
En dan ook nog afspeelbaar op een regio 2 speler? Wordt helemaal vervelend denk ik.
Tsja bestellen in het buitenland kan, maar alleen als je een credit card hebt. En die heb ik niet :(
En dan ook nog afspeelbaar op een regio 2 speler? Wordt helemaal vervelend denk ik.
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 04, 2004
CC, even een formuliertje invullen en 2 weken later ben je in het bezit er van in principe
Regiovrije dvd speler: in veel gevallen een paar drukken op je afstandbsbediening. Mijn ouw aiwa heb ik regiovrijgemaakt met een firmware upgrade, mijn niuewe Philips 630 met 3 toetsen op de afstandsbedieining ....
where there's a will, there's a way
Karr-1 wrote: Tsja bestellen in het buitenland kan, maar alleen als je een credit card hebt. En die heb ik niet :(
CC, even een formuliertje invullen en 2 weken later ben je in het bezit er van in principe
Regiovrije dvd speler: in veel gevallen een paar drukken op je afstandbsbediening. Mijn ouw aiwa heb ik regiovrijgemaakt met een firmware upgrade, mijn niuewe Philips 630 met 3 toetsen op de afstandsbedieining ....
where there's a will, there's a way
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 06, 2004
nog niet, maar als ik het ga doen dan denk bij dvdpacific.com
die leveren in 2 a 3 weken, maar zijn vaak cheaper dan de rest. Deze box zal daar denk 35 euro ofzo incl verzenden kosten
Ann wrote: Waar heb je het eerste seizoen besteld?
nog niet, maar als ik het ga doen dan denk bij dvdpacific.com
die leveren in 2 a 3 weken, maar zijn vaak cheaper dan de rest. Deze box zal daar denk 35 euro ofzo incl verzenden kosten
reply
0
D
Dergert
Dergert
Aug 07, 2004
Deze heb ik bij dvdsoon gekocht voor 30 euro incl verzenden.
Dinsdag op de post gegaan, vanmorgen stond de post op de stoep :)
Deze heb ik bij dvdsoon gekocht voor 30 euro incl verzenden.
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 09, 2004
kies je dan standard of First Class?
Dergert wrote: Deze heb ik bij dvdsoon gekocht voor 30 euro incl verzenden.
kies je dan standard of First Class?
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Aug 09, 2004
gedaan. Had ik nou ook maar daar mijn Bottom box besteld, scheelde dan weer 4-5 euro :P
wist niet dat DVDsoon ook gratis bezorgen was vandaar :)
gedaan. Had ik nou ook maar daar mijn Bottom box besteld, scheelde dan weer 4-5 euro :P
wist niet dat DVDsoon ook gratis bezorgen was vandaar :)
reply
0
D
Dergert
Dergert
Aug 09, 2004
Bestel bijna alles bij hun. Goedkoop en snel ....
En nog nooit invoerbelasting hoeven te betalen...
Bestel bijna alles bij hun. Goedkoop en snel ....
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Aug 09, 2004
[OFFTOPIC]
Nog nooit?? das mooi, want ga deze week waarschijnlijk Alias Season 1 bestellen en die kost omgerekend ongeveer € 34,- tegenover € 59,95 bij de MediaMarkt. Dat scheelt nogal dus.
Hoop dus dat ik dan idd geen invoerkosten hoef te betalen :D[/OFFTOPIC]
Dergert wrote: Bestel bijna alles bij hun. Goedkoop en snel ....
[OFFTOPIC]
Nog nooit?? das mooi, want ga deze week waarschijnlijk Alias Season 1 bestellen en die kost omgerekend ongeveer € 34,- tegenover € 59,95 bij de MediaMarkt. Dat scheelt nogal dus.
Hoop dus dat ik dan idd geen invoerkosten hoef te betalen :D[/OFFTOPIC]
reply
0