Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
EH
Ernest Hamstra
Cop Land DC
Jun 01, 2004

[img]http://images.amazon.com/images/P/B0001XALT6.01.LZZZZZZZ.jpg[/img] Een aanradertje deze, uit de Collector's Series van Miramax, een Director's Cut van Cop Land, een in mijn ogen ondergewaardeerde misdaadfilm met Sylvester Stallone, Harvey Keitel, Ray Liotta én Robert De Niro in de hoofdrollen. In de sterk bezette bijrollen vind je Peter Berg (The Last Seduction), Janeane Garofalo (Wonderland Murders), Robert Patrick (Terminator 2), Michael Rapaport (True Romance), Annabella Sciorra (The Sopranos), Noah Emmerich (Frequency), John Spencer (The Rock) en Deborah Harry (Blondie) terug. Deze fraai uitgevoerde DVD biedt naast Anamorphic Widescreen 1.85:1 (beeld) en Dolby Digital 5.1 (geluid), de volgende extra's:

• Deleted Scenes met audiocommentaar
  • Een storyboard vergelijking van de 'shoutout' scène
  • The Making of an Urban Western (Behind the Scenes en Interviews) (14 min.)
  • Audiocommentaar tijdens de film met regisseur James Mangold (Girl Interrupted, Identity), producer Cathy Konrad en acteurs Sylvester Stallone en Robert Patrick
  • 12 minuten extra beeldmateriaal (Director's Cut)

J
jokey
Jun 01, 2004

Releasedatum?
Bij Soon is de dvd nog niet bekend.

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jun 01, 2004

jokey wrote: Releasedatum?
Bij Soon is de dvd nog niet bekend.

Ik heb 'm hier al liggen (afkomstig van DVDSoon). Volgens mij is de releasedatum vandaag, 1 juni dus.

Hier de link.

reply
0
RR
Roberto van Rooijen
Jun 01, 2004

Waanzinnig goede film, kan me niet heugen dat ooit ik zo heb genoten van de acteerprestaties van Sylvester Stallone.
Harvey en Ray zitten in deze film ook perfect in hun rol, op het lijf geschreven
Deze film is (zoals al eerder verteld) ondergewaardeerd......ONTERECHT, deze film verdiende het niet om na een korte tijd al de bioscoop uit te vliegen, in sommige steden waaronder mijn woonplaats moesten wij het doen met het filmhuis, niets ten nadele aan filmhuizen maar deze film verdiende meer, ben blij dat er een Director's Cut is, ik ga hem direct kopen.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Jun 01, 2004

echt een superfilm inderdaad. gaat zeker op de wishlist.

reply
0
BH
Bob Hiemstra
Jun 02, 2004

Ik heb hem gisteren ook binnengekregen, zal hem binnenkort wel gaan kijken.

reply
0
J
jokey
Jun 02, 2004

Lekker goedkoop ook bij Soon, alleen niet meer op voorraad. :(

Heeft deze btw Engelse subs? (geen must; wel handig)

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jun 02, 2004

jokey wrote: Lekker goedkoop ook bij Soon, alleen niet meer op voorraad. :(

Alleen HOH

reply
0
J
jokey
Jun 03, 2004

Ernest Hamstra wrote:
jokey wrote: Lekker goedkoop ook bij Soon, alleen niet meer op voorraad. :(

Alleen HOH

Ok, beter als niets; ga 'm ook maar bestellen.
Thanks.

reply
0
R
Ro1671
Jun 14, 2004

Zeker toffe film, kga deze ook bestellen!

reply
0