Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
A
angelic
angelic
waarom geen plaatjes onder bij je handtekening?
Jun 08, 2004
Ok, ik zal misschien een beetje zeuren (6) :twisted: , maar je mag alleen avatars van jezelf en ook geen plaatjes, terwijl dat het juist een stuk leuker maakt, of kost het teveel tijd om te downloaden, nee toch? Zou zie je ook wat een member leuk vindt.
Jun 08, 2004
Ok, ik zal misschien een beetje zeuren (6) :twisted: , maar je mag alleen avatars van jezelf en ook geen plaatjes, terwijl dat het juist een stuk leuker maakt, of kost het teveel tijd om te downloaden, nee toch? Zou zie je ook wat een member leuk vindt.
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 08, 2004
Ik ben het geheel met angelic eens.
[img]http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/sarge/Kassie.gif[/img]
Ik ben het geheel met angelic eens.
[img]http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/sarge/Kassie.gif[/img]
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jun 08, 2004
Kijk eens op bv www.crossing-blades.com. Wat een ontiegelijk puinhoop op die fora. Al die megatroep in de signatures, al die knallende en van het scherm schietende avatars. Verschrikkelijk.
Nee, dan is het hier misschien "saaier" maar een stuk rustiger en prettiger ;)
Kijk eens op bv www.crossing-blades.com. Wat een ontiegelijk puinhoop op die fora. Al die megatroep in de signatures, al die knallende en van het scherm schietende avatars. Verschrikkelijk.
Nee, dan is het hier misschien "saaier" maar een stuk rustiger en prettiger ;)
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
A
angelic
angelic
Jun 08, 2004
dus zou ik een buffy&Angel avatar mogen plaatsen? Aangezien ik hier gezien heb dat iemand ook al een Angel avatar heeft?Oh ja, mn avatar paneel is weg :shock:
dus zou ik een buffy&Angel avatar mogen plaatsen? Aangezien ik hier gezien heb dat iemand ook al een Angel avatar heeft?Oh ja, mn avatar paneel is weg :shock:
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jun 08, 2004
Oowja, ik zie je signature: plaatjes mogen ook niet in je sig als ik het goed heb ;)
Oowja, ik zie je signature: plaatjes mogen ook niet in je sig als ik het goed heb ;)
reply
0
A
angelic
angelic
Jun 08, 2004
he bah...toe nou...dat maakt het juist zo leuk....ik mag al geen avatar, iemand anders heeft wel een Angel avatar, mijn paneel hebben ze weggehaald...waarom...dit wordt toch geen zooitje?
he bah...toe nou...dat maakt het juist zo leuk....ik mag al geen avatar, iemand anders heeft wel een Angel avatar, mijn paneel hebben ze weggehaald...waarom...dit wordt toch geen zooitje?
reply
0
MS
Martin Stanneveld
Martin Stanneveld
Jun 08, 2004
Dat zijn gewoon de regels, klaar. Iemand die een foute avatar heeft raakt hem vanzelf kwijt.
angelic wrote: he bah...toe nou...dat maakt het juist zo leuk....ik mag al geen avatar, iemand anders heeft wel een Angel avatar, mijn paneel hebben ze weggehaald...waarom...dit wordt toch geen zooitje?
Dat zijn gewoon de regels, klaar. Iemand die een foute avatar heeft raakt hem vanzelf kwijt.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jun 09, 2004
We hebben deze regel inderdaad om de leesbaarheid van het forum zo optimaal mogelijk te houden. Als je afbeeldingen in signatures gaat toestaan wordt het snel één grote onleesbare troep waarbij je de posts moet zoeken tussen de afbeeldingen, iets wat op sommige andere fora duidelijk het geval is.
Uiteraard kunnen we wel allemaal regeltjes gaan maken waar iedereen zich dan aan moet houden, maar gezien de grote moeite die het kost om iedereen zich te laten houden aan het avatarbeleid gaan we dit niet doen.
We hebben deze regel inderdaad om de leesbaarheid van het forum zo optimaal mogelijk te houden. Als je afbeeldingen in signatures gaat toestaan wordt het snel één grote onleesbare troep waarbij je de posts moet zoeken tussen de afbeeldingen, iets wat op sommige andere fora duidelijk het geval is.
Uiteraard kunnen we wel allemaal regeltjes gaan maken waar iedereen zich dan aan moet houden, maar gezien de grote moeite die het kost om iedereen zich te laten houden aan het avatarbeleid gaan we dit niet doen.
reply
0
R
Ro1671
Ro1671
Jun 09, 2004
Groot gelijk !
1 plaatje is toch wel genoeg per user, en of die nou onder je naam staat, of bij je `handtekening`.
Eric van Ballegoie wrote: We hebben deze regel inderdaad om de leesbaarheid van het forum zo optimaal mogelijk te houden. Als je afbeeldingen in signatures gaat toestaan wordt het snel één grote onleesbare troep waarbij je de posts moet zoeken tussen de afbeeldingen, iets wat op sommige andere fora duidelijk het geval is.
Groot gelijk !
1 plaatje is toch wel genoeg per user, en of die nou onder je naam staat, of bij je `handtekening`.
reply
0
P
Philippe
Philippe
Jun 09, 2004
Volledig mee eens! Ik heb in het verleden ook andere fora bezocht waar iedereen zomaar mocht doen waar hij zin in had. En inderdaad, na verloop van tijd wordt het leesplezier zo vergald door al die flashy en drukke troep dat je van ellende afdruipt.
Houden zo zoals het nu is, het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)
Eric van Ballegoie wrote: We hebben deze regel inderdaad om de leesbaarheid van het forum zo optimaal mogelijk te houden. Als je afbeeldingen in signatures gaat toestaan wordt het snel één grote onleesbare troep waarbij je de posts moet zoeken tussen de afbeeldingen, iets wat op sommige andere fora duidelijk het geval is.
Volledig mee eens! Ik heb in het verleden ook andere fora bezocht waar iedereen zomaar mocht doen waar hij zin in had. En inderdaad, na verloop van tijd wordt het leesplezier zo vergald door al die flashy en drukke troep dat je van ellende afdruipt.
Houden zo zoals het nu is, het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 09, 2004
Philippe wrote: het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)Dat is inderdaad waar maar aan de andere kant is het ook een feit dat het een saaie uitstraling heeft.
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
Jun 10, 2004
Ook met foto's kan je best leuke dingen doen (ik niet maar iemand anders vast wel ;))
Ook met foto's kan je best leuke dingen doen (ik niet maar iemand anders vast wel ;))
reply
0
R
Ro1671
Ro1671
Jun 13, 2004
Nou plaats een avatar dan J. ;)
j.vandendool wrote:Philippe wrote: het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)Dat is inderdaad waar maar aan de andere kant is het ook een feit dat het een saaie uitstraling heeft.
Nou plaats een avatar dan J. ;)
reply
0
F
Frank
Frank
Jun 13, 2004
Van mij mogen plaatjes bij handtekeningen wegblijven. Het forum wordt er alleen maar onoverzichtelijk en rommelig van. En rommelig is het nu soms al, doordat mensen de zoekfunctie niet gebruiken, hoewel ik er bij moet zeggen dat de zoekfunctie niet altijd optimaal te gebruiken is (probeer films als E.T. maar eens op te zoeken).
Van mij mogen plaatjes bij handtekeningen wegblijven. Het forum wordt er alleen maar onoverzichtelijk en rommelig van. En rommelig is het nu soms al, doordat mensen de zoekfunctie niet gebruiken, hoewel ik er bij moet zeggen dat de zoekfunctie niet altijd optimaal te gebruiken is (probeer films als E.T. maar eens op te zoeken).
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 13, 2004
Nou plaats een avatar dan J. ;)[/quote]Nee, reden is dat ik het niet eens bent met het avatar beleid hierzo. :o
Rogier Wijsbroek wrote:j.vandendool wrote: [quote=Philippe]het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)Dat is inderdaad waar maar aan de andere kant is het ook een feit dat het een saaie uitstraling heeft.
Nou plaats een avatar dan J. ;)[/quote]Nee, reden is dat ik het niet eens bent met het avatar beleid hierzo. :o
reply
0
R
Ro1671
Ro1671
Jun 13, 2004
Nou plaats een avatar dan J. ;)[/quote]Nee, reden is dat ik het niet eens bent met het avatar beleid hierzo. :o[/quote]
Aha ;) Echte Dordtenaren zijn principieel he ;) Maaruh vertel op? Wat is het wat je niet aanstaat?
j.vandendool wrote:Rogier Wijsbroek wrote: [quote=j.vandendool][quote=Philippe]het forum is rustgevend en dat verhoogt het leesplezier. (y)Dat is inderdaad waar maar aan de andere kant is het ook een feit dat het een saaie uitstraling heeft.
Nou plaats een avatar dan J. ;)[/quote]Nee, reden is dat ik het niet eens bent met het avatar beleid hierzo. :o[/quote]
Aha ;) Echte Dordtenaren zijn principieel he ;) Maaruh vertel op? Wat is het wat je niet aanstaat?
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 14, 2004
Terecht vanuit hun standpunt maar ik ben het er niet mee eens.
Een beetje vrijheid hoort erbij in mijn ogen.
Maar het is hun beleid en hun forum en zoedoende zal je me ook niet horen zeuren.
Maar plaatsen doe ik dan ook niet.
Da,s alles. :P
Rogier Wijsbroek wrote:Gewoon dat je avatar aan diverse eisen moet voldoen zoals zei het graag zien.
Maar het is hun beleid en hun forum en zoedoende zal je me ook niet horen zeuren.
reply
0
R
Ro1671
Ro1671
Jun 14, 2004
Zit wat in jah. Maar zoals al eerder gezegd, rules are rules ;)
j.vandendool wrote:Rogier Wijsbroek wrote:Gewoon dat je avatar aan diverse eisen moet voldoen zoals zei het graag zien.
Zit wat in jah. Maar zoals al eerder gezegd, rules are rules ;)
reply
0
T
The_Cure
The_Cure
Jun 14, 2004
Zolang het geen bewegende plaatjes zijn valt het kwa drukte zeker mee, ook in je signature (met beperkte hoogte tot 5 regels bijv.) maargoed zoals Rogier al zei Rules are rules :D
ps; j.vandendool je had het afgelopen vrijdag behoorlijk druk op je werk denk, :shock:
Zolang het geen bewegende plaatjes zijn valt het kwa drukte zeker mee, ook in je signature (met beperkte hoogte tot 5 regels bijv.) maargoed zoals Rogier al zei Rules are rules :D
ps; j.vandendool je had het afgelopen vrijdag behoorlijk druk op je werk denk, :shock:
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Jun 14, 2004
De signature houden we ook graag beperkt tot max. 3 regels. En da's inderdaad om de leesbaarheid van het forum te handhaven. Op het moment dat signatures structureel meer ruimte in gaan nemen dan replies op threads dan is er iets niet helemaal in orde in onze beleving. Althans, op diverse fora zie je dit fenomeen wel terugkomen. Dat is allemaal prima. Wij kiezen hier gewoon niet voor. En dat is echt niet omdat we zo van regeltjes houden, maar omdat we de leesbaarheid op een behoorlijk niveau willen houden. :wink:
The_Cure wrote: Zolang het geen bewegende plaatjes zijn valt het kwa drukte zeker mee, ook in je signature (met beperkte hoogte tot 5 regels bijv.)
De signature houden we ook graag beperkt tot max. 3 regels. En da's inderdaad om de leesbaarheid van het forum te handhaven. Op het moment dat signatures structureel meer ruimte in gaan nemen dan replies op threads dan is er iets niet helemaal in orde in onze beleving. Althans, op diverse fora zie je dit fenomeen wel terugkomen. Dat is allemaal prima. Wij kiezen hier gewoon niet voor. En dat is echt niet omdat we zo van regeltjes houden, maar omdat we de leesbaarheid op een behoorlijk niveau willen houden. :wink:
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 14, 2004
Doe er verders ook niet moeilijk over hoor. :wink:
Ik was dus niet van de partij maar heb je de foto,s al bekeken ?
link 1
link 2
link 3
@Alexander.
Ben het zeker met je eens dat het de leesbaarheid allemaal ten goede komt dat is het probleem niet.
Echter ben ik wel van mening dat het ook anders zal kunnen zonder de leesbaarheid aan te tasten.
Maar het doet er verders niet toe daar ik er persoonlijk niet zo,n probleem mee heb.
Vind het alleen jammer da,s alles. :o
The_Cure wrote: maargoed zoals Rogier al zei Rules are rules :DInderdaad, rules are rules en daarom kies ik ervoor om dan maar niets te plaatsen.
Doe er verders ook niet moeilijk over hoor. :wink:
ps; j.vandendool je had het afgelopen vrijdag behoorlijk druk op je werk denk, :shock:Tja helaas zat/zit ik vanaf vrijdag middag thuis met een gekneusde hand/arm. :cry:
Ik was dus niet van de partij maar heb je de foto,s al bekeken ?
link 1
link 2
link 3
@Alexander.
Ben het zeker met je eens dat het de leesbaarheid allemaal ten goede komt dat is het probleem niet.
Echter ben ik wel van mening dat het ook anders zal kunnen zonder de leesbaarheid aan te tasten.
Maar het doet er verders niet toe daar ik er persoonlijk niet zo,n probleem mee heb.
Vind het alleen jammer da,s alles. :o
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jun 14, 2004
Wat heb je gedaan?
helaas zat/zit ik vanaf vrijdag middag thuis met een gekneusde hand/arm :cry:
Wat heb je gedaan?
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 14, 2004
Even een stukje "mee liften" over het terein staand op de bumper en er al rijdend afspringen.
Hierbij de snelheid iets onderschat en daar rolde ik over de weg, hoe dom kan je zijn op zo,n moment. :?
Niets gebroken volgens ziekenhuisfoto,s maar vingers/hand/arm hebben nu wat kneusingen waarvan hand vrij ernstig en verders diverse schaafwonden op knie, hand, arm en vooral schouder.
Kortom, ik voel me dus ziellig :cry: :wink:
Lastig typen overigens met één hand maar aan de andere kant wel tijd genoeg nu om dvd,s te kijken. :P
Christiaan Sauer wrote:Ernstig gevallen vanaf een rijdende auto (busje).helaas zat/zit ik vanaf vrijdag middag thuis met een gekneusde hand/arm :cry:
Wat heb je gedaan?
Even een stukje "mee liften" over het terein staand op de bumper en er al rijdend afspringen.
Hierbij de snelheid iets onderschat en daar rolde ik over de weg, hoe dom kan je zijn op zo,n moment. :?
Niets gebroken volgens ziekenhuisfoto,s maar vingers/hand/arm hebben nu wat kneusingen waarvan hand vrij ernstig en verders diverse schaafwonden op knie, hand, arm en vooral schouder.
Kortom, ik voel me dus ziellig :cry: :wink:
Lastig typen overigens met één hand maar aan de andere kant wel tijd genoeg nu om dvd,s te kijken. :P
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jun 14, 2004
Ben je lekker mee idd :?
Dus niet kunnen helpen met dat kampvuurtje? van die links?
Sterkte iig.
ps: als het nou nog gebroken was hadden ze het kunnen gipsen.... Volgende keer wat harder vallen dan maar? ;) Of gewoon helemaal niet meer :P ;)
Ben je lekker mee idd :?
Dus niet kunnen helpen met dat kampvuurtje? van die links?
Sterkte iig.
ps: als het nou nog gebroken was hadden ze het kunnen gipsen.... Volgende keer wat harder vallen dan maar? ;) Of gewoon helemaal niet meer :P ;)
reply
0
EH
Ernest Hamstra
Ernest Hamstra
MP
Mike Philippens
Mike Philippens
Jun 17, 2004
Ik zal wel iets gemist hebben in mijn jeugd, maar het doel van dit forum is toch het uitwisselen van info? Dat gaat toch het beste als je het gewoon tot tekst beperkt? Waarom voelt iemand toch de drang om een post 'op te leuken' met dansende meisjes oid? Let wel: dit is geen aanval, maar een serieuze vraag. Er zijn inderdaad fora waar 70% van de pagina zo'n beetje is ingenomen door behoorlijk excessieve taglines en avatars. Het lijkt wel of die mensen de behoefte voelen om bij elke post iedereen lastig te willen vallen met al hun hobbies, levensverhaal of artisitieke aspiraties. Maak dan een homepage en plaats een link. Dan kan ik vrijwillig kijken.
Helaas gaat dat weer ten koste van mensen die gewoon een klein, simpel geintje willen plaatsen. Ellek voordeel hep zun nadeel.
Ik zal wel iets gemist hebben in mijn jeugd, maar het doel van dit forum is toch het uitwisselen van info? Dat gaat toch het beste als je het gewoon tot tekst beperkt? Waarom voelt iemand toch de drang om een post 'op te leuken' met dansende meisjes oid? Let wel: dit is geen aanval, maar een serieuze vraag. Er zijn inderdaad fora waar 70% van de pagina zo'n beetje is ingenomen door behoorlijk excessieve taglines en avatars. Het lijkt wel of die mensen de behoefte voelen om bij elke post iedereen lastig te willen vallen met al hun hobbies, levensverhaal of artisitieke aspiraties. Maak dan een homepage en plaats een link. Dan kan ik vrijwillig kijken.
Helaas gaat dat weer ten koste van mensen die gewoon een klein, simpel geintje willen plaatsen. Ellek voordeel hep zun nadeel.
reply
0
S
SkyW@lker
SkyW@lker
Jun 18, 2004
Moest je gewoon flashy toestanden verbieden en gewoon een leuk plaatje van je favoriete film or wathever laten reglementeren het zou veel beter zijn. Want dit is best tegenstrijdig allemaal : veranderingen en bewegingen in avaters mogen wel maar een gewoon plaatje dan niet jezelf voorstelt niet :roll:
Moest je gewoon flashy toestanden verbieden en gewoon een leuk plaatje van je favoriete film or wathever laten reglementeren het zou veel beter zijn. Want dit is best tegenstrijdig allemaal : veranderingen en bewegingen in avaters mogen wel maar een gewoon plaatje dan niet jezelf voorstelt niet :roll:
reply
0
H
Herjan
Herjan
Jun 18, 2004
Nou, zal ik dan ook maar 's mijn mening geven? Kort door de bocht: ik vind het prima, die "strenge" regels voor ava's en signatures. Juist vanwege het gebruikt van eigennamen in plaats van vreemde nicknames en ava's met een foto van jezelf voel ik me hier zo thuis. Echt een huiskamersfeertje. En signatures moeten niet afleiden van je bericht. Dus ben ik een groot voorstander van het beperken tot teksten/links in je signature.
Het valt me trouwens ook op dat het veelal (niet altijd) peopletjes zijn die hier net komen kijken die klagen over de regeltjes. Mijn mening: als je hier niet komt voor de inhoud, maak dan dat je weer wegkomt!
Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...
Nou, zal ik dan ook maar 's mijn mening geven? Kort door de bocht: ik vind het prima, die "strenge" regels voor ava's en signatures. Juist vanwege het gebruikt van eigennamen in plaats van vreemde nicknames en ava's met een foto van jezelf voel ik me hier zo thuis. Echt een huiskamersfeertje. En signatures moeten niet afleiden van je bericht. Dus ben ik een groot voorstander van het beperken tot teksten/links in je signature.
Het valt me trouwens ook op dat het veelal (niet altijd) peopletjes zijn die hier net komen kijken die klagen over de regeltjes. Mijn mening: als je hier niet komt voor de inhoud, maak dan dat je weer wegkomt!
Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jun 18, 2004
amen!
Herjan wrote: Nou, zal ik dan ook maar 's mijn mening geven? Kort door de bocht: ik vind het prima, die "strenge" regels voor ava's en signatures. Juist vanwege het gebruikt van eigennamen in plaats van vreemde nicknames en ava's met een foto van jezelf voel ik me hier zo thuis. Echt een huiskamersfeertje. En signatures moeten niet afleiden van je bericht. Dus ben ik een groot voorstander van het beperken tot teksten/links in je signature.
amen!
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
Jun 18, 2004
Daar ben ook ik het absoluut mee eens. Daarom zie je mij ook nooit op andere fora.....veels te schreeuwerig allemaal.
En ja inderdaad, ook ik kom hier al ruim twee jaar dagelijks :shock: :)
Daar ben ook ik het absoluut mee eens. Daarom zie je mij ook nooit op andere fora.....veels te schreeuwerig allemaal.
En ja inderdaad, ook ik kom hier al ruim twee jaar dagelijks :shock: :)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jun 18, 2004
De meeste mensen die hier komen, discusseren graag over DVD's en films. Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
Herjan wrote: Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...Exact! Het forum van DVD.nl is inderdaad niet bedoeld om "interessant" te doen en jezelf belangrijk te doen voorkomen. Voor mensen met een minderwaardigheidscomplex of juist de neiging om zichzelf erg belangrijk te vinden, zijn vast wel toepasselijke fora op het internet te vinden (fok.nl?).
De meeste mensen die hier komen, discusseren graag over DVD's en films. Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
reply
0
H
Herjan
Herjan
Jun 18, 2004
Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread... (6)
Alex van den Berg wrote: Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread... (6)
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 18, 2004
Herjan wrote:Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:Alex van den Berg wrote: Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jun 18, 2004
Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken? :mrgreen:
j.vandendool wrote:Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:[/quote]PSSSSSSSST! :lol:Herjan wrote: [quote=Alex van den Berg]Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken? :mrgreen:
reply
0
J
Jaap22
Jaap22
Jun 18, 2004
Dan zou het er uit zien als een onderschrift met heel veel foto's. :roll:
Alex van den Berg wrote:
Dan zou het er uit zien als een onderschrift met heel veel foto's. :roll:
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Jun 18, 2004
Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken? :mrgreen:[/quote]Dat zal er mooi uitzien daar het mooie foto,s zijn. 8)
Alex van den Berg wrote:Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:[/quote]PSSSSSSSST! :lol:j.vandendool wrote: [quote=Herjan][quote=Alex van den Berg]Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan... ;)
Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken? :mrgreen:[/quote]Dat zal er mooi uitzien daar het mooie foto,s zijn. 8)
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jun 18, 2004
Dan ben je helemaal het mannetje Alex :mrgreen: Met een heerlijk rustig onderschrift (6)
Dan ben je helemaal het mannetje Alex :mrgreen: Met een heerlijk rustig onderschrift (6)
reply
0
H
Herjan
Herjan
Jun 18, 2004
Gaat je niet lukken... maximaal 200 tekens... ;)
Maarremm.... Zitten we nu off-topic of on-topic te ouwehoeren? :?
Alex van den Berg wrote: Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken? :mrgreen:
Gaat je niet lukken... maximaal 200 tekens... ;)
Maarremm.... Zitten we nu off-topic of on-topic te ouwehoeren? :?
reply
0