Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
I
Indycat
INXS dvd "I'm only looking"
Jun 22, 2004

Hallo forum, binnenkort, op 5 juli, komt de dvd "I'm only looking" van rockband INXS uit. Deze 2-dvd set zal op disk 1 25 video-clips die hun hele carriere tot nu toe omvatten bevatten. Op disk 2 zal veel bonus-materiaal staan, live&zeldzame film, documentaires en tot op heden niet uitgebracht materiaal. Als afsluiting is er een uitgebreide foto-gallery met werk van o.a. Herb Ritts, Annie Leibowitz en Helmut Newton. Persoonlijk kijk ik enorm uit naar deze dvd, vandaar dit berichtje, misschien dat een ander hem dan niet over het hoofd ziet. Hij lijkt me heel erg de moeite waard.

PK
Pieter Kleine
Jun 22, 2004

Waar heb je hem gezien?

reply
0
I
Indycat
Jun 22, 2004

Hallo Rhodanos, ik heb een beetje rondgeneusd wat het her en der kost.

Bij www.hmv.com.au 36,99 AUD = EUR 19,36
Bij www.musicstore.nl EUR 46,99 = 82,76 AUD

Da's bijna 3x zo duur. Die retailers verdienen er leuk aan zeg, goeiendag! Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker naar hmv gaan en bestellen met creditcard. Moet ik ook nog even zien te regelen met een kennis-met-creditcard :lol:

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jun 22, 2004

Perfect. Ik heb hem bij een andere 'gemakkelijke' dvdzaak in Australië bestelt.

reply
0
I
Indycat
Jun 22, 2004

Mooi zo, je hoeft tenslotte niet met geld te smijten als het niet nodig is he? Ik hoop van harte dat je hem leuk vindt, je hebt wel 240 minuten om uit te kiezen dus er zit vast wel iets tussen :roll:

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jun 22, 2004

Ik heb nog een laserdisc liggen van Inxs en die was ook heerlijk. Dus dat genieten gebeurd wel.

reply
0
S
Seresa
Re: INXS dvd "I'm only looking"
Jun 23, 2004

Indycat wrote: Hallo forum, binnenkort, op 5 juli, komt de dvd "I'm only looking" van rockband INXS uit.

Deze 2-dvd set zal op disk 1 25 video-clips die hun hele carriere tot nu toe omvatten bevatten.

Op disk 2 zal veel bonus-materiaal staan, live&zeldzame film, documentaires en tot op heden niet
uitgebracht materiaal. Als afsluiting is er een uitgebreide
foto-gallery met werk van o.a. Herb Ritts, Annie Leibowitz en Helmut Newton.

Persoonlijk kijk ik enorm uit naar deze dvd, vandaar dit berichtje, misschien dat een ander
hem dan niet over het hoofd ziet.
Hij lijkt me heel erg de moeite waard.

Hoi hoi!!

Te gekke informatie Indycat!!

Zodra deze dvd in de winkel....ben ik 1 van de eerste!!! (y) :D

Groetjes Seresa

reply
0
ID
Ingo Deswert
Jun 23, 2004

Heel interessant. Wist ik nog niks over. Ik kijk met interesse uit naar de release

reply
0
C
catwoman
Jun 23, 2004

Hé hartstikke gaaf. :mrgreen:

Ik vind INXS nog steeds een gave band.
Laten we hopen dat de dvd snel in de winkels ligt.

Bedankt voor de tip (y)

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jul 10, 2004

Iemand em al gezien?

reply
0