Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Forum
Jul 09, 2004
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Alex van den Berg wrote:Vandaar dat ik erg veel plezier heb in het negeren van Marsie en maar niet reageer op zijn commentaar... Net zo min als ik in discussie ga met een kleuterklas... Gewoon om lachen en denken;"Ach, die wordt misschien nog eens volwassen genoeg om zich rot te schamen over zichzelf" :mrgreen:[/quote] En dit is dus wel een volwassen reactie zoals het hoort....Eric van Ballegoie wrote: [quote=Joost v.d. Ham]Sorry dat ik me hier even mee bemoei (ik heb niets tegen jou of iemand anders hier), maar waarom blijf je hier nou op reageren. Je haalt jezelf zo wel erg naar beneden.Ik begrijp het ook niet helemaal... Uit de uitlatingen van Marsie begrijp ik dat het hier allemaal niet deugt en dat wij een cursus communiceren nodig hebben, maar zijn manier van communiceren (hier / dvdforum / signature) is nu ook niet van hoogstaand niveau en doet denken aan een drammend kind dat zijn zin niet krijgt.
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
marsie030 wrote: En dit is dus wel een volwassen reactie zoals het hoort....Nee... Dat heet in de psychologie "spiegelen".... In gewone mensentaal: Behandel iemand zoals ie jou behandelt. ;)
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: En dit is dus wel een volwassen reactie zoals het hoort....Nee... Dat heet in de psychologie "spiegelen".... In gewone mensentaal: Behandel iemand zoals ie jou behandelt. ;)
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.[/quote]Valt best mee hoor... Ik ben gewoon een sadist als het om dit soort dingen gaat... Gewoon lekker iemand onderuit schoppen die denkt dat ie me kan commanderen... :mrgreen: ...en het liefst in het openbaar.
marsie030 wrote:Alex van den Berg wrote: [quote=marsie030]En dit is dus wel een volwassen reactie zoals het hoort....Nee... Dat heet in de psychologie "spiegelen".... In gewone mensentaal: Behandel iemand zoals ie jou behandelt. ;)
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.[/quote]Valt best mee hoor... Ik ben gewoon een sadist als het om dit soort dingen gaat... Gewoon lekker iemand onderuit schoppen die denkt dat ie me kan commanderen... :mrgreen: ...en het liefst in het openbaar.
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.[/quote]Valt best mee hoor... Ik ben gewoon een sadist als het om dit soort dingen gaat... Gewoon lekker iemand onderuit schoppen die denkt dat ie me kan commanderen... :mrgreen: ...en het liefst in het openbaar.[/quote]
Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: [quote=Alex van den Berg][quote=marsie030]En dit is dus wel een volwassen reactie zoals het hoort....Nee... Dat heet in de psychologie "spiegelen".... In gewone mensentaal: Behandel iemand zoals ie jou behandelt. ;)
Draai er maar weer omheen, altijd maar een uitweg zoeken voor jezelf.[/quote]Valt best mee hoor... Ik ben gewoon een sadist als het om dit soort dingen gaat... Gewoon lekker iemand onderuit schoppen die denkt dat ie me kan commanderen... :mrgreen: ...en het liefst in het openbaar.[/quote]
Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Ik weet alleen dat jij oudere uitspraken van mij in jouw voordeel probeert te verdraaien.
marsie030 wrote: Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.Als ik foutzit dan ben ik de eerste om dat volmondig toe te geven... Maar ik zat niet fout! ;)
Ik weet alleen dat jij oudere uitspraken van mij in jouw voordeel probeert te verdraaien.
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
(y)
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.Als ik foutzit dan ben ik de eerste om dat volmondig toe te geven... Maar ik zat niet fout! ;)
(y)
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Wat nou verdraaien het staat toch gewoon in het betrefende topic.
En niet stiekem gaan veranderen want dit berichtje van jou is ook veranderd en daar kan ik onderaan niets van terug vinden.
Edit: Dit is geen correcte reactie van mij.
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.Als ik foutzit dan ben ik de eerste om dat volmondig toe te geven... Maar ik zat niet fout! ;)
Wat nou verdraaien het staat toch gewoon in het betrefende topic.
En niet stiekem gaan veranderen want dit berichtje van jou is ook veranderd en daar kan ik onderaan niets van terug vinden.
Edit: Dit is geen correcte reactie van mij.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
(y)[/quote]
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=433713&highlight=#841108
zodat iedereen kan controleren wat mijn exacte uitspraak was.
marsie030 wrote:Alex van den Berg wrote: [quote=marsie030]Je kan ook een keer toegeven dat je fout zat, maar dat is denk ik teveel gevraagd.Als ik foutzit dan ben ik de eerste om dat volmondig toe te geven... Maar ik zat niet fout! ;)
(y)[/quote]
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=433713&highlight=#841108
zodat iedereen kan controleren wat mijn exacte uitspraak was.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Dat jij gewend bent om de zaak te verdraaien en te manipuleren naar jouw situatie moet je helemaal zelf weten... maar als je mij G.V. D. voor een oplichter gaat uitmaken, dan mag je hopen dat je me nooit op straat tegenkomt want ik zal iedere stoeprand met jouw neus een kleurtje geven!! :x :x :evil:
marsie030 wrote: En niet stiekem gaan veranderen want dit berichtje van jou is ook veranderd en daar kan ik onderaan niets van terug vinden.O.k..... Nog één zo'n beschuldiging dat ik de boel zou oplichten/veranderen/aanpassen en je hebt van mij een forumban aan je kont!!
Dat jij gewend bent om de zaak te verdraaien en te manipuleren naar jouw situatie moet je helemaal zelf weten... maar als je mij G.V. D. voor een oplichter gaat uitmaken, dan mag je hopen dat je me nooit op straat tegenkomt want ik zal iedere stoeprand met jouw neus een kleurtje geven!! :x :x :evil:
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Mijn excuus over mijn opmerking van hierboven.
Ik dacht dat de 2e regel er eerst niet stond, dat was dus wel het geval.
Maar je reactie daarna is echt buiten alle proportie.
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: En niet stiekem gaan veranderen want dit berichtje van jou is ook veranderd en daar kan ik onderaan niets van terug vinden.O.k..... Nog één zo'n beschuldiging dat ik de boel zou oplichten/veranderen/aanpassen en je hebt van mij een forumban aan je kont!!
Mijn excuus over mijn opmerking van hierboven.
Maar je reactie daarna is echt buiten alle proportie.
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Alex dit staat er letterlijk op 30-04-04:
Alex van den Berg schreef:
Die zonnebril maakt niet uit.... maar inderdaad... de 50% regel zou de nekslag (...) kunnen betekenen. Het zou kunnen! ....Wij gaan niet zitten stopwatchen ofzo. Het gaat vooral om de indruk (wat mij betreft).
Op het moment dat een avatar opvallend lang met een animatie bezig is waarna even snel een hoofd voorbij flitst, dan gaat ie zeker onder de guillotine!
Ik moet zeggen dat ik bij jouw avatar nog geen verkeerde indruk krijg... maar hij zit op het randje... vind ik
Ik begrijp dan echt niet waarom hij 2 maanden later wordt afgekeurd en je niet even een PM met een toelichting stuurt.
Ook begrijp ik niet dat je mij beticht van het verdraaien van jou reaktie.
Alex dit staat er letterlijk op 30-04-04:
Alex van den Berg schreef:
Die zonnebril maakt niet uit.... maar inderdaad... de 50% regel zou de nekslag (...) kunnen betekenen. Het zou kunnen! ....Wij gaan niet zitten stopwatchen ofzo. Het gaat vooral om de indruk (wat mij betreft).
Op het moment dat een avatar opvallend lang met een animatie bezig is waarna even snel een hoofd voorbij flitst, dan gaat ie zeker onder de guillotine!
Ik moet zeggen dat ik bij jouw avatar nog geen verkeerde indruk krijg... maar hij zit op het randje... vind ik
Ik begrijp dan echt niet waarom hij 2 maanden later wordt afgekeurd en je niet even een PM met een toelichting stuurt.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Als je wilt beweren dat mijn laatste opmerking in een normale situatie buiten alle proporties is, dan heb je helemaal gelijk...
Maar... Dit is geen normale situatie meer! Jij loopt nu al een paar dagen door te drammen en ik heb je iedere keer hele netjes en begrijpend te woord gestaan, ondanks dat jij alleen maar loopt te blaten, schoppen en trappen om je gelijk te krijgen.
Maar als je míj dan ineens gaat beschuldigen van manipulatie dan ben je aan het verkeerde adres!
Iedereen die mij een beetje kent zal kunnen beamen dat rechtvaardigheid en eerlijkheid in mijn leven het allerbelangrijkste zijn. Ik zal me eerder laten belazeren dan dat ik een situatie in mijn eigen voordeel zal gebruiken.
Wat DVD.nl betreft... Dit is voor mij vrijwillig... zonder enig belang... zonder enig voordeel voor mezelf! Ik doe dit forum"werk" omdat ik geïnteresseerd ben in mensen, communicatie en DVD's... en niet om mezelf als een stuk vuil te laten behandelen door iemand die denkt dat wij zijn eigendom zijn!
En wat jouw betreft... Je kunt met je huidige houding wat mij betreft oprotten!! En nee... ik neem niets terug omdat ik er wél eerst over nadenk wat ik zeg en absoluut overtuig ben dat ik het recht heb om je van me af te slaan als je mij aantast in mijn integriteit!!
marsie030 wrote: Mijn excuus over mijn opmerking van hierboven.Zeg... klein misselijkmakend mannetje... Nu moet je eens even heel goed gaan nadenken, want als je dat net zo doet als dat je leest dan zul je ooit ten de verkeerde aanlopen!
Maar je reactie daarna gaat buiten alle proporsie.
Als je wilt beweren dat mijn laatste opmerking in een normale situatie buiten alle proporties is, dan heb je helemaal gelijk...
Maar... Dit is geen normale situatie meer! Jij loopt nu al een paar dagen door te drammen en ik heb je iedere keer hele netjes en begrijpend te woord gestaan, ondanks dat jij alleen maar loopt te blaten, schoppen en trappen om je gelijk te krijgen.
Maar als je míj dan ineens gaat beschuldigen van manipulatie dan ben je aan het verkeerde adres!
Iedereen die mij een beetje kent zal kunnen beamen dat rechtvaardigheid en eerlijkheid in mijn leven het allerbelangrijkste zijn. Ik zal me eerder laten belazeren dan dat ik een situatie in mijn eigen voordeel zal gebruiken.
Wat DVD.nl betreft... Dit is voor mij vrijwillig... zonder enig belang... zonder enig voordeel voor mezelf! Ik doe dit forum"werk" omdat ik geïnteresseerd ben in mensen, communicatie en DVD's... en niet om mezelf als een stuk vuil te laten behandelen door iemand die denkt dat wij zijn eigendom zijn!
En wat jouw betreft... Je kunt met je huidige houding wat mij betreft oprotten!! En nee... ik neem niets terug omdat ik er wél eerst over nadenk wat ik zeg en absoluut overtuig ben dat ik het recht heb om je van me af te slaan als je mij aantast in mijn integriteit!!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Ik heb je alle kans tot een normaal gesprek gegeven, maar jij vond het schijnbaar alleen maar nodig om je gelijk te halen met schoppen en doordrammen.... en dan nu ineens het eerst berichtje op een normale toon?!?!? Fuck off!
Als je nog wat te bespreken hebt, dan probeer maar of je bij mijn collega's iets kunt bereiken met je geslijm! In ieder geval kun je het bij mij beter vergeten! :evil:
marsie030 wrote: Ik begrijp dan echt niet waarom hij 2 maanden later wordt afgekeurd en je niet even een PM met een toelichting stuurt.Sorry... Ik heb met jou (voorlopig) niets meer te bespreken!! Je bent de eerst die me op dit forum pissed-off heeft gekregen, dus ik zou je verdere geslijm maar bij je houden!
Ik heb je alle kans tot een normaal gesprek gegeven, maar jij vond het schijnbaar alleen maar nodig om je gelijk te halen met schoppen en doordrammen.... en dan nu ineens het eerst berichtje op een normale toon?!?!? Fuck off!
Als je nog wat te bespreken hebt, dan probeer maar of je bij mijn collega's iets kunt bereiken met je geslijm! In ieder geval kun je het bij mij beter vergeten! :evil:
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Bij deze mijn excuses naar alle andere medeforumers... Normaal zou ik me niet zo in het openbaar uiten, maar in dit geval vond ik dat ik niet ineens schijnheilig via PM kon verder gaan.
In ieder geval is voor mij de lol op deze manier er snel af...
Bij deze mijn excuses naar alle andere medeforumers... Normaal zou ik me niet zo in het openbaar uiten, maar in dit geval vond ik dat ik niet ineens schijnheilig via PM kon verder gaan.
In ieder geval is voor mij de lol op deze manier er snel af...
reply
0
M
marsie030
marsie030
Jul 09, 2004
Alex:
Hoewel ik het met veel punten niet met je eens bent stop ik met de discussie over dit onderwerp.
Om de boel niet verder te laten escalleren heb ik mijn sig weggehaald.
Marcel
Alex:
Hoewel ik het met veel punten niet met je eens bent stop ik met de discussie over dit onderwerp.
Om de boel niet verder te laten escalleren heb ik mijn sig weggehaald.
Marcel
reply
0
D
DanielC
DanielC
Jul 09, 2004
Nou wil ik ook even mijn zegje doen als dat mag. Ik kom hier niet zo heel vaak, maar toch moet het even gezged worden :) Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar het gaat er dus uiteindelijk om dat je eigen kop voor een bepaalde tijd in je avatar moet staan.. nou heb ik dus maar 1 vraag, and excuse me for my language.... WAT IS DAT VOOR ACHTELIJK BULLSHIT REGEL?????
zo... als je een gezellig forum wilt maken, moet je de leden een bepaalde vrijheid geven... En als ik al lees dat er gezeikt wordt over een paar millimeter en een paar domme secondes, vraag ik me echt af of de schrijver van die regels een paar liter alcohol ophad. Tis verdomme net een dictatuur op deze manier...
zo ik heb mijn zegje gedaan, I'll leave you to your bussiness.
Nou wil ik ook even mijn zegje doen als dat mag. Ik kom hier niet zo heel vaak, maar toch moet het even gezged worden :) Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar het gaat er dus uiteindelijk om dat je eigen kop voor een bepaalde tijd in je avatar moet staan.. nou heb ik dus maar 1 vraag, and excuse me for my language.... WAT IS DAT VOOR ACHTELIJK BULLSHIT REGEL?????
zo... als je een gezellig forum wilt maken, moet je de leden een bepaalde vrijheid geven... En als ik al lees dat er gezeikt wordt over een paar millimeter en een paar domme secondes, vraag ik me echt af of de schrijver van die regels een paar liter alcohol ophad. Tis verdomme net een dictatuur op deze manier...
zo ik heb mijn zegje gedaan, I'll leave you to your bussiness.
reply
0
D
DanielC
DanielC
Jul 09, 2004
ow.. en nu zie ik dat er censuur zit op bepaalde woorden, en dat ziet er erg gezellig uit in mijn signature... jezus wat een onzin hee...
ow.. en nu zie ik dat er censuur zit op bepaalde woorden, en dat ziet er erg gezellig uit in mijn signature... jezus wat een onzin hee...
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 09, 2004
:oops: Ondanks dat het voor de betrokkenen waarschijnlijk niet geldt is dit wel top amusement :mrgreen: :oops:
:oops: Ondanks dat het voor de betrokkenen waarschijnlijk niet geldt is dit wel top amusement :mrgreen: :oops:
reply
0
EH
Erik Hagen
Erik Hagen
Jul 09, 2004
:roll: Als je niks zinnigs te melden hebt, kun je beter van de replyknop afblijven. ;)
DanielC wrote: ow.. en nu zie ik dat er censuur zit op bepaalde woorden, en dat ziet er erg gezellig uit in mijn signature... jezus wat een onzin hee...
:roll: Als je niks zinnigs te melden hebt, kun je beter van de replyknop afblijven. ;)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Master wrote: Wat een zielig zooitje hier!Goh... John Sital denkt dat we dom zijn... :mrgreen:
reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Dennis Veldhuizen
Jul 09, 2004
ok, dan mijn excuses voor die zin!! sorry
Eric van Ballegoie wrote: foto ontvangen, hartelijk dank hiervoor! Wat betreft het wantrouwen: Dat is als je het hier zo leest inderdaad wat vreemd, maar heeft te maken met uitlatingen van iemand op dvdforum.nl.
ok, dan mijn excuses voor die zin!! sorry
reply
0
M
Master
Master
Jul 09, 2004
Stakker wat ben jij zielig! Nee ik word nu echt bang van jouw uitspraken!
Weetje dat dit stafbaar is!
Alex van den Berg wrote:marsie030 wrote: En niet stiekem gaan veranderen want dit berichtje van jou is ook veranderd en daar kan ik onderaan niets van terug vinden.O.k..... Nog één zo'n beschuldiging dat ik de boel zou oplichten/veranderen/aanpassen en je hebt van mij een forumban aan je kont!!
Stakker wat ben jij zielig! Nee ik word nu echt bang van jouw uitspraken!
Weetje dat dit stafbaar is!
reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Dennis Veldhuizen
Jul 09, 2004
Alex van den Berg wrote:ip adres :P?Master wrote: Wat een zielig zooitje hier!Goh... John Sital denkt dat we dom zijn... :mrgreen:
reply
0
M
Master
Master
Jul 09, 2004
Vriend wat wou je hier mee gaan doen dan?
Dennis Veldhuizen wrote:ip adres :P?[/quote]Alex van den Berg wrote: [quote=Master]Wat een zielig zooitje hier!Goh... John Sital denkt dat we dom zijn... :mrgreen:
Vriend wat wou je hier mee gaan doen dan?
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jul 09, 2004
Los van gezonde discussies, onderbouwde reacties en een beetje pit op z'n tijd begint deze 'discussie' nu een kant uit te gaan die werkelijk alles waar deze site voor staat met voeten treedt.
Mijn welgemeende excuses aan alle welwillenden maar ik zie hierom mij genoodzaakt deze discussie te sluiten.
Vervolgthreads met een gelijksoortige inhoud worden direct de digitale versnipperaar ingegooid!
NB: ik heb me lang buiten deze discussie gehouden maar zelfs ik vind dat we nu te maken beginnen te krijgen met een stel pubers die te jong zijn om op vrijdagnacht fatsoenlijk te mogen stappen van pa en ma en derhalve hier de boel komen versjteren, jammer, jammer, jammer....
Los van gezonde discussies, onderbouwde reacties en een beetje pit op z'n tijd begint deze 'discussie' nu een kant uit te gaan die werkelijk alles waar deze site voor staat met voeten treedt.
Mijn welgemeende excuses aan alle welwillenden maar ik zie hierom mij genoodzaakt deze discussie te sluiten.
Vervolgthreads met een gelijksoortige inhoud worden direct de digitale versnipperaar ingegooid!
NB: ik heb me lang buiten deze discussie gehouden maar zelfs ik vind dat we nu te maken beginnen te krijgen met een stel pubers die te jong zijn om op vrijdagnacht fatsoenlijk te mogen stappen van pa en ma en derhalve hier de boel komen versjteren, jammer, jammer, jammer....
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 09, 2004
Maar... Doe er nog even een artikelnummer bij, dan kunnen we je allemaal een aplaus geven voor je overweldigende kennis van het wetboek van strafrecht.... of hebben we het over zo'n licht vergrijp dat het burgerlijk wetboek nog van toepassing is?
Ach... dat weet je vast wel!
EDIT: Slotje geplaatst door Ronald terwijl ik mijn bericht nog aan het schrijven was.
Master wrote: Stakker wat ben jij zielig! Nee ik word nu echt bang van jouw uitspraken!Goh.. jammer nou... Ik was graag bij je komen uithuilen
Weetje dat dit stafbaar is!Zo hey.... meen je dat nou?? Ik zou er bang van worden.
Maar... Doe er nog even een artikelnummer bij, dan kunnen we je allemaal een aplaus geven voor je overweldigende kennis van het wetboek van strafrecht.... of hebben we het over zo'n licht vergrijp dat het burgerlijk wetboek nog van toepassing is?
Ach... dat weet je vast wel!
EDIT: Slotje geplaatst door Ronald terwijl ik mijn bericht nog aan het schrijven was.
reply
0