Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Alex van den Berg
Jul 14, 2004
Beste collega's Het laatste half jaar (ruim) heb ik flink wat stress en sores aan mijn hoofd gehad. Het betreft hier vooral zakelijke dingen zoals niet betalende klanten en op geld belustte belastingambtenaren. Het is de afgelopen 5 jaar zowiezo een tijd geweest om gestoord van te worden... Het leven kan raar lopen... 15 jaar geleden was ik straatarm.... 10 jaar geleden miljonair... en nu is het een wonder dat ik niet met een burn-out failliet ben gegaan.... :mrgreen: Op dit moment begin ik alles weer aardig op een rijtje te krijgen, al moet ik er wel op blijven letten dat ik de controle over mezelf niet verlies (zie avatargezeik vorige week...) Ik merk wel dat ik op dit moment een beetje moeite krijg met mijn "verantwoordelijkheidsgevoel" t.o.v. DVD.nl Ik weet het... Ik heb geen verantwoording.... Maar mijn aard is nu eenmaal om dat wel zo te voelen... ;) Als het alleen om het forum zou gaan, dan was dat nog niet zo'n probleem. Maar ik merk dat ik de afgelopen maanden bijna geen energie of tijd meer kan vinden om weer eens serieus in de veilingsoftware te duiken.... Daar ligt nog een hoop werk te wachten, maar als ik er alleen maar aan denk, dan voel ik het aantal hartslagen alverdubbelen... :( Kortom... Ik zoek wat tijd om me weer een beetje ontspannen te kunnen voelen en daarna weer eens in de software te duiken. D.w.z. dat ik eigenlijk een tijdje afstand van mijn dagelijkse forumgang wil doen. Begrijp me niet verkeerd... Ik hang er nog wel rond en zal zeker ingrijpen wanneer me iets opvalt, maar ik denk dat het beter is wanneer ik mijn "plichtgevoel" een beetje naast me kan neerleggen. Ik hoop dat we hier met z'n alleen een aangepast schemaatje voor kunnen regelen. Misschien toch Herjan maar als parttime-vliegende-keeper binnenhalen?