Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
R. Schaap
bootleg reclame op dvd.nl
Jul 21, 2004

Hoi, aangezien ik nogal nieuw ben hier, weet ik niet wie ik moet anspreke over bootlegs, maar een van jullie adverteerders adverteert op jullie site met bootlegs... http://www.anime2shop.com/D0095.html Deze Cowboy Bebop Set is een bootleg, nu weet ik niet hoe jullie daar tegenoverstaan, maar ik ben fel tegen bootlegs. Ik wou het jullie alleen even laten weten... --------------- Deze pm kreeg ik van Dre Kan iemand van hwi misschien naar hem reageren?

EH
Ernest Hamstra
Re: bootleg reclame op dvd.nl
Jul 21, 2004

In de 'Ads door Google' zie ik wel vaker reclame voor illegale producten voorbijkomen, ik zal eens opletten.

Rein Schaap wrote: Hoi,
aangezien ik nogal nieuw ben hier, weet ik niet wie ik moet
anspreke over bootlegs, maar een van jullie adverteerders adverteert op jullie site met bootlegs...

http://www.anime2shop.com/D0095.html

Deze Cowboy Bebop Set is een bootleg, nu weet ik niet hoe jullie daar tegenoverstaan, maar ik ben fel tegen bootlegs.

Ik wou het jullie alleen even laten weten...

---------------

Deze pm kreeg ik van Dre

Kan iemand van hwi misschien naar hem reageren?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jul 22, 2004

Hmmm dat is niet zo mooi.. Wij hebben helaas geen invloed op de content van de google-banners, maar we zullen dit eens bij google aankaarten.

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 22, 2004

ok!

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 18, 2004

en??

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 19, 2004

We hebben die site inmiddels in de banlist geplaatst, de raclemes van deze toto zullen niet meer op de site verschijnen.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Sep 01, 2004

In deze thread kwam ik dit tekststukje tegen dat 31/8 gepost is:

martin wrote: Zelfs allesoverfilm.nl doet vrolijk mee aan het stimuleren van het copieren (zie banner rechts boven in de hoek dvdrtoko

reply
0