Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
NS
Nathan Strik
Help Nathan met het testen van zijn DVD!
Aug 03, 2004

Sommigen van jullie weten al dat ik al een tijdje aan het stoeien ben met DVD-productie. Ik kreeg een tijdje geleden het idee om alle animatie-dingen die ik ooit gemaakt heb op DVD te gaan verzamelen. Ik wilde daarnaast wat heel oude animatie-dingen restaureren en nieuwe animaties van leuke bonus-dingen voorzien. Ook wilde ik wat testen met de DVD-authorsoftware DVD-lab Pro. Nu is de DVD sinds afgelopen zondag eindelijk af en moet hij getest worden, en daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken. Je hoeft er niet veel voor te doen, alleen een testformuliertje invullen en terug te mailen naar mij. En het schijfje mag je houden. Dus zijn we allemaal blij: ik omdat ik weet of mijn schijfje het op veel spelers doet, en jullie omdat je er een mooi, glimmend bierviltje bij hebt. ;) Maar wat staat er nu precies op dit schijfje? [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/01.jpg[/img] Op de ZeroDown animation Demo DVD staan 15 (hele korte) filmpjes: - 6 logo animaties - 2 korte teasers - 1 technische test - 1 half afgemaakt tekenfilmpje - 1 deleted scene uit het tekenfilmpje - 1 interactief item - 1 kort animatiefilmpje over een liefdevolle ontmoeting - 1 "Making Of" van het liefdesfilmpje - 1 easter egg [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/02.jpg[/img] De menu's zijn 3D-geanimeerd en hebben (vind ik zelf :P) een unieke grafische navigatie-opzet. Maar eventuele kritiek kun je uiteraard kwijt op het testformulier. ;) [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/03.jpg[/img] Onder de animaties bevinden zich: - Alle versies van het ZeroDown animation logo (en een DTS versie van de nieuwste variant) - De twee versies van het DVD.nl logo (en een versie met DTS-geluid ;)) - De twee teasers van mijn gedoemde project One of a Kind - Een oude logo-test - Een technische water en surroundgeluid test met een speedbootje van LEGO - Mijn allernieuwste animatiefilmpje Rendezvous, waar ik best trots op ben [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/04.jpg[/img] Op de DVD staat een half afgemaakt tekenfilmpje en dit is echt het allereerste (poging tot) filmpje dat ik ooit heb geanimeerd. Daarnaast staat er ook een interactief filmpje op de DVD. Dit is een DVD-conversie van het Flash-item over Spruitjes dat ik vorig jaar tijdens mijn stage voor de website van Hoe?Zo! heb gemaakt. [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/05.jpg[/img] Last but not least staat er ook een Making Of op de schijf van mijn korte animatiefilmpje Rendezvous. Dit was de eerste keer dat ik op succesvolle wijze 2D en 3D-animatie combineerde en hier geef ik een kijkje achter de schermen. Oh ja, en let maar niet op die vage gast in dat tweede plaatje, ik weet niet wie dat is. :mrgreen: Oh ja, en ik heb hem in het Engels gemaakt omdat ik graag moeilijk doe en wilde testen of de ondertitelfunctie van DVD-lab een beetje werkte. [img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/06.jpg[/img] Oh ja, en je kunt ook nog een grappig easter-egg filmpje vinden dat ik vorig jaar heb gemaakt toen onze jonge hond nog een pup was. Nu moet ik alleen nog even weten wie er graag mee doen aan de test. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik zo ongeveer 6 testexemplaren wil gaan opsturen. Als ik meer ga doen wordt het een beetje te prijzig. Ronald Stiebolt had al via mail toegezegd, dus die komt als eerste op de lijst.

NS
Nathan Strik
Aug 03, 2004

Lijst van mensen die deze DVD gaan testen:

- Ronald Stiebolt
- Ernest Hamstra
- Alexander de Mol
- Marcel den Haan
- Sander Haarmans
- Ronald Dassen

Er zijn inmiddels 6 testers. Maar geen nood, voor crewleden die ook interesse hebben en nu buiten de boot zijn gevallen, ik neem voor geïnterresseerden een exemplaar mee op de volgende crewmeeting. Stuur me gewoon even een mailtje als je nog interesse hebt.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 04, 2004

Stuur maar door, ik ben nieuwsgierig!

Overigens: wil je alleen maar dat we testen op 'oftie 't doet', of gaat 't wat dieper?

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 04, 2004

Ik loop trouwens al een tijdje rond met een (in mijn ogen) heel gaaf idee voor een (redelijk) eenvoudig animatie-filmpje. Absoluut Oscar-materiaal! :mrgreen:

Keertje bomen?

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 04, 2004

Nog iets: staat het filmpje van DVD.nl er ook op wat je destijds voor de HCC in elkaar hebt geflanst, die was nl. errug gaaf!

reply
0
AM
Alexander de Mol
Re: Help Nathan met het testen van zijn DVD!
Aug 04, 2004

Nathan Strik wrote: Nu moet ik alleen nog even weten wie er graag mee doen aan de test. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik zo ongeveer 6 testexemplaren wil gaan opsturen.

Ik zou er in ieder geval eentje naar de Ridder Snouckaertlaan in Voorburg sturen. ;)

ps. komen de testers dan in de (definitieve) eindcredits? Yes...yes...yes.. ;) :D

reply
0
MH
Marcel den Haan
Aug 04, 2004

Ik doe ook graag mee !

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 04, 2004

Ronald Stiebolt wrote: Stuur maar door, ik ben nieuwsgierig!

Overigens: wil je alleen maar dat we testen op 'oftie 't doet', of gaat 't wat dieper?

Het zal niet super diepgaand zijn. Je hoeft alleen maar te kijken of je alle filmpjes kunt aanroepen, of de menu's naar behoren werken, of het juiste beeld en geluidsformaat wordt weergegeven, of de ondertitels werken en ook uit te schakelen zijn. Dat soort dingen dus. Ben op dit moment nog bezig met het keuringsformulier. Voornamelijk JA / NEE vragen waar je moet kijken of iets werkt.

Ronald Stiebolt wrote: Ik loop trouwens al een tijdje rond met een (in mijn ogen) heel gaaf idee voor een (redelijk) eenvoudig animatie-filmpje. Absoluut Oscar-materiaal! :mrgreen:

Keertje bomen?

Cool! Zeker een keertje bomen. Die Oscar moeten we wel gaan winnen natuurlijk. ;)

Ronald Stiebolt wrote: Nog iets: staat het filmpje van DVD.nl er ook op wat je destijds voor de HCC in elkaar hebt geflanst, die was nl. errug gaaf!

Zie de beschrijving hierboven. ;) Maar: ja dus... hij staat er zelfs in drie versies op: eenmaal met het oude logo, eenmaal met het nieuwe logo (da's de versie die op de HCC draaide) en eenmaal het nieuwe logo met DTS track. (full bitrate)

Alexander de Mol wrote:
Nathan Strik wrote: Nu moet ik alleen nog even weten wie er graag mee doen aan de test. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik zo ongeveer 6 testexemplaren wil gaan opsturen.

Ik zou er in ieder geval eentje naar de Ridder Snouckaertlaan in Voorburg sturen. ;)

ps. komen de testers dan in de (definitieve) eindcredits? Yes...yes...yes.. ;) :D

Er gaat er sowieso eentje naar de HWI-jongens ja, dus die hoeven hun naam ook niet in te vullen. (telt dus ook niet mee voor die 6 exemplaren die ik naar de rest van de crew stuur)

En of de testers op de credits komen... misschien, moet ik eerst een schermpje maken met credits, haha. ;) Ik heb nu alleen een schermpje met contact info.

Marcel den Haan wrote: Ik doe ook graag mee !

Okee, hoe meer testers, hoe beter. (y) Nog 2 schijfjes over, wie doet er nog meer mee?

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 04, 2004

Ik wil ook wel mee doen, lijkt me erg leuk en inderdaad zeer nuttig om te zien of hij op verschillende dvd spelers perfect werkt.
Ik zal m'n naam erbij zetten.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Aug 04, 2004

Kan ik er ook nog bij???? :mrgreen: Als het goed is ben ik dan numero 6 :P

Wil hem uiteraard graag voor je uitproberen, Nathan (y)

reply
0
FE
Frank Everaardt
Aug 04, 2004

Ziet er goed uit Nathan, ik ben erg benieuwd!

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 04, 2004

Okee, Ronald is nummer 6.

Ik ga vrijdag alle discjes versturen. De zevende disc zal richting HWI headquarters gaan.

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 15, 2004

Ik lees dit nu pas...schaam schaam.

Ik wil best graag voor je testen als je nog een achtste schijfje uit de hoed weet te toveren, maar volgens mij ben ik te laat. damn.

Nu zul je misschien wel nooit weten of de dvd het doet boven Zwolle.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 15, 2004

Nathan Strik wrote:
Ik ga vrijdag alle discjes versturen. De zevende disc zal richting HWI headquarters gaan.

We zijn nu ruim een week later maar nog steeds niets mogen ontvangen :(

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 16, 2004

Sander Haarmans wrote:
Nathan Strik wrote:

We zijn nu ruim een week later maar nog steeds niets mogen ontvangen :(

Ja, mijn fout. Wegens het ontbreken van bubbelenveloppen (moet ik nog steeds even gaan kopen) heb ik ze nog niet verstuurd. :oops:

Ik zal deze week weer even een nieuwe voorraad aanschaffen en dan komen de schijfjes jullie kant op.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 16, 2004

Lekker dan, heb net vandaag m'n postbode afgetuigt.... :mrgreen:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 16, 2004

Ronald Stiebolt wrote: Lekker dan, heb net vandaag m'n postbode afgetuigt.... :mrgreen:
:lol:

Maar eeeuh.... Ik zie deze thread nu pas :shock: :oops: :shock: :cry: :cry:
Ik had ook best graag zo'n formuliertje willen invullen... en als er dan nog twee extra formuliertjes waren geweest dan had ik de DVD meteen even bij m'n zwager en een vriend getest... :)

In ieder geval... Ik wil best eens testen hoe mijn Sony DVP-CX860 300 disc wisselaartjes met dit materiaal omgaan... :wink:

Voor vergoeding van schijfje en verzendkosten even je bankrekeningnummer a.j.b.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 16, 2004

Alex van den Berg wrote: In ieder geval... Ik wil best eens testen hoe mijn Sony DVP-CX860 300 disc wisselaartjes met dit materiaal omgaan... :wink:

Voor vergoeding van schijfje en verzendkosten even je bankrekeningnummer a.j.b.

Ik zal deze week weer gaan branden dan. ;)

Ik mail je van de week dan meteen mijn rekeningnummer.

Ben ook wel benieuwd hoe de wat "apartere" spelers met het schijfje omgaan.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 20, 2004

Voor alle mensen die eindeloos moeten wachten: ik ga zo even bubbelenveloppen scoren en de schijfjes zijn begin volgende week bij jullie binnen.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 20, 2004

Ben benieuwd naar het schijfje! Op de crewmeeting zullen we in ieder geval zorgen dat we een prettige setup met projector hebben staan! ;)

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 20, 2004

Eric van Ballegoie wrote: Ben benieuwd naar het schijfje! Op de crewmeeting zullen we in ieder geval zorgen dat we een prettige setup met projector hebben staan! ;)

Top! (y)

Het is jammer dat ik de menu's nog in 4:3 had ontworpen (toen ik ze maakte had ik helaas DVD-lab Pro nog niet), maar voor de rest ben ik zeker tevreden over het resultaat.

reply
0
H
Herjan
Aug 23, 2004

Kan ik me als kervers forumcrewlid nog aanmelden als tester?

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 23, 2004

Herjan Hakkers wrote: Kan ik me als kervers forumcrewlid nog aanmelden als tester?

Wat mij betreft geen punt. Moet je wel even wachten tot de crewmeeting. Dan zal ik er wel eentje meenemen voor je.

Mocht je niet op de crewmeeting aanwezig kunnen zijn, kun je altijd nog de verzendkosten aan me overmaken (zoals Alex doet), dan stuur ik hem op.

Ik heb trouwens een tas vol met pakjes hier liggen, die ga ik vanmiddag naar het postkantoor brengen. Als het even meezit hebben alle aanvragers dus morgen een exemplaar in de brievenbus liggen.

Ook de exemplaren van Alex en de kopie die richting HWI headquarters gaat, doe ik vandaag de deur uit.

Alle testers zal ik deze week mailen met een keuringsformulier.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 23, 2004

Zojuist zijn de pakjes verstuurd.

Als het goed is hebben jullie ze dus morgen binnen.

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 23, 2004

Rein Schaap wrote: Ik lees dit nu pas...schaam schaam.

Ik wil best graag voor je testen als je nog een achtste schijfje uit de hoed weet te toveren, maar volgens mij ben ik te laat. damn.

Nu zul je misschien wel nooit weten of de dvd het doet boven Zwolle.

Misschien heb je deze post gemist......

Maar als je me een pm stuurt met je gegevens maak ik even geld naar je over en dan test ik het dvdtje in Groningen!

Groet Rein

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 23, 2004

Rein Schaap wrote: Misschien heb je deze post gemist......

Maar als je me een pm stuurt met je gegevens maak ik even geld naar je over en dan test ik het dvdtje in Groningen!

Oei, die heb ik inderdaad over het hoofd gezien dan. :oops: *schaam* *schaam*

Ik zal jou en Alex vanavond even een mailtje sturen met mijn gironummer. Die van Alex is al onderweg, ik zal die van jou vanavond branden dan en morgen versturen.

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 23, 2004

Nathan Strik wrote:
Rein Schaap wrote: Misschien heb je deze post gemist......

Oei, die heb ik inderdaad over het hoofd gezien dan. :oops: *schaam* *schaam*

Ik zal jou en Alex vanavond even een mailtje sturen met mijn gironummer. Die van Alex is al onderweg, ik zal die van jou vanavond branden dan en morgen versturen.

geweldig!

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 23, 2004

Rein Schaap wrote: geweldig!

DVD zojuist gebrand en je pakje ligt inmiddels klaar om morgen op de bus te gaan.

Als het goed is heeft iedereen zojuist mail van me gekregen met het keuringsformulier. Zou je even willen checken of dit klopt? Zo niet, dan kun je het formulier ook downloaden via onderstaande link:

TESTFORMULIER (Word Document)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 23, 2004

Nathan Strik wrote: Als het goed is heeft iedereen zojuist mail van me gekregen met het keuringsformulier. Zou je even willen checken of dit klopt?
Yep... Ik heb zelfs merk en type al ingevuld! :mrgreen:

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 24, 2004

Alex van den Berg wrote:
Nathan Strik wrote: Als het goed is heeft iedereen zojuist mail van me gekregen met het keuringsformulier. Zou je even willen checken of dit klopt?
Yep... Ik heb zelfs merk en type al ingevuld! :mrgreen:

Je bent er helemaal klaar voor dus. ;)

Nu hopen dat de postbode je straks verblijdt met een pakje.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Aug 24, 2004

Is het de bedoeling dat ik het formulier per post of mail aan je terug stuur?
Heb namelijk geen printer en als het per post moet dan moet ik even langs mijn neefje om hem daar te printen.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 24, 2004

Ik heb het dvdtje binnen, ben al bezig met testen (tot nu toe loopt ales ok).
Ik zal het testformulier in de loop van de dag wel weer terug sturen via e-mail als ik klaar ben.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 24, 2004

Marcel den Haan wrote: Is het de bedoeling dat ik het formulier per post of mail aan je terug stuur?

Via e-mail is prima.

Sander Haarmans wrote: Ik heb het dvdtje binnen, ben al bezig met testen (tot nu toe loopt ales ok).
Ik zal het testformulier in de loop van de dag wel weer terug sturen via e-mail als ik klaar ben.

Helemaal top! (y) Ben benieuwd...

Oh ja. Rein, jouw envelop is net verstuurd, dus je zou hem morgen binnen moeten hebben.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 24, 2004

Inmiddels heb ik van Sander het keuringsformulier al terug. (y) Klasse en bedankt voor je goede kritiek.

Ik zal de resultaten van de test uiteraard hier laten weten zodra ik alle formulieren binnen heb. Verbeteringen voer ik uiteraard nog door in de definitieve versie. ;)

Zijn de pakjes bij iedereen goed aangekomen vandaag?

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 24, 2004

Hier nog steeds alleen maar merk en type ingevuld... maar de DVD zat wel bij de post... (y)
Ik zal er de aankomende dagen even rustig voor gaan zitten. :)

En als het goed is, komen de kosten ook snel op je rekening binnen... Ik heb ze vanmiddag overgeschreven ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 24, 2004

DVD is ook hier binnen, dank u!

Het wordt waarschijnlijk van 't weekend dat ik er 's goed voor ga zitten.

Wordt vervolgd!

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Aug 24, 2004

Ik heb 'm ook ontvangen en vanavond al even met mijn zoon (7) bekeken :wink: .

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 24, 2004

Ernest Hamstra wrote: Ik heb 'm ook ontvangen en vanavond al even met mijn zoon (7) bekeken :wink: .

Ah, ben uiteraard ook benieuwd wat het jonge publiek vind. ;)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Aug 24, 2004

In Maarssen ook ontvangen! (y)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Aug 25, 2004

Hier ook.

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Aug 25, 2004

Nathan Strik wrote:
Ernest Hamstra wrote: Ik heb 'm ook ontvangen en vanavond al even met mijn zoon (7) bekeken :wink: .

Hij vond het met name te kort, hij had graag wat meer gezien van Klovlo, bijvoorbeeld (y). Ook keek hij verwachtingsvol naar de Lego Speedboat, wanneer deze zou gaan varen :wink: .

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 25, 2004

Ernest Hamstra wrote:
Nathan Strik wrote:

Hij vond het met name te kort, hij had graag wat meer gezien van Klovlo, bijvoorbeeld (y). Ook keek hij verwachtingsvol naar de Lego Speedboat, wanneer deze zou gaan varen :wink: .

De speedboat was helaas enkel een testje.

Klovlo zit ik over te denken om te gaan remaken, maar dan goed zeg maar. ;) Mede omdat het hele idee op zich al uitgewerkt was toen ik dit filmpje maakte (1999), nu ik wat meer middelen tot mijn beschikking heb moet het iets makkelijker zijn om hem ook daadwerkelijk te voltooien.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 26, 2004

Oh ja, er zit een fout op het keuringsformulier. Bij 1 van de filmpjes staat ten onrechte dat het een Dolby 5.1 track is, terwijl op de DVD netjes staat dat het een 2.0 Surround track is.

Foutje op het formulier dus. :oops:

reply
0
RD
Ronald Dassen
Aug 29, 2004

Nathan, helaas is mijn pc een weekje teruggeweest naar de fabrikant, was iets totaal misgegaan, maar nu ben ik ook m'n mails kwijt. Zou jij alstjeblieft even de email met het formulier naar mij willen zenden?

Alvast vriendelijk bedankt. Je cd heb ik overigens goed ontvangen, en doet het prima, maar moet alleen nog even het formulier invullen.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 30, 2004

Ronald Dassen wrote: Nathan, helaas is mijn pc een weekje teruggeweest naar de fabrikant, was iets totaal misgegaan, maar nu ben ik ook m'n mails kwijt. Zou jij alstjeblieft even de email met het formulier naar mij willen zenden?

Alvast vriendelijk bedankt. Je cd heb ik overigens goed ontvangen, en doet het prima, maar moet alleen nog even het formulier invullen.

Je kunt het formulier ook downloaden via onderstaande link:

TESTFORMULIER (Word Document)

Wellicht ten overvloede: op het formulier staat een fout bij de beschrijving van het geluidsformaat van het Anti-Soma filmpje. Dat moet Dolby 2.0 Surround zijn en niet 5.1. Uiteraard staat het op de DVD zelf wel goed aangegeven.

Ik ben trouwens blij dat de DVD tot nu toe geen problemen geeft. Behalve de paar kleine puntjes die nog verbeterd kunnen worden wat betreft navigatie enzo.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Sep 01, 2004

Prima Nathan, heb het formulier gedownload (y)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Sep 01, 2004

Nathan, omwille van de nodige drukte ben ik helaas niet toegekomen aan het testen. Na m'n vakantie zal ik 'm onder de loep nemen!

reply
0
NS
Nathan Strik
Sep 01, 2004

Ronald Stiebolt wrote: Nathan, omwille van de nodige drukte ben ik helaas niet toegekomen aan het testen. Na m'n vakantie zal ik 'm onder de loep nemen!

Is goed, doe rustig aan. Het heeft zeker geen haast.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Sep 01, 2004

Ik vergeet de test ook niet maar ik was de afgelopen week erg druk met het bekijken van het eerste seizoen Star Trek: The Original Series... :mrgreen:
Die heb ik nu helemaal gezien maar mijn aandacht is meteen weer in beslag genomen door de 4 schijven van Michael Moore's Awful Truth... :D
Waarschijnlijk kijk ik die vanavond/vannacht helemaal af.... maar... het derde seizoen van Star Trek: Voyager ligt ook alweer met 7 schijven te wachten... :? :mrgreen:
Verder liggen er nog wat losse films klaar.... :roll:

In ieder geval levert dat bijna dagelijks weer een hoognodig aantal ontspannen uurtjes op... maar ik vergeet de test DVD dus niet ;)

reply
0
SH
Sander Haarmans
Sep 01, 2004

Alex van den Berg wrote:
In ieder geval levert dat bijna dagelijks weer een hoognodig aantal ontspannen uurtjes op...

Dit noem ik het ultieme goede leven :wink: , zo veel series/films kijken in zo'n korte tijd dat kan ik echt niet :shock:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Sep 01, 2004

Sander Haarmans wrote:
Alex van den Berg wrote:
In ieder geval levert dat bijna dagelijks weer een hoognodig aantal ontspannen uurtjes op...

Dit noem ik het ultieme goede leven :wink: , zo veel series/films kijken in zo'n korte tijd dat kan ik echt niet :shock:
Zo ben ik er ook maandenlang niet aan toe gekomen om één film goed uit te kijken zodat de films zich flink opstappelden... :D
En nu dus het andere uiterste... vanaf ongeveer een uur of elf 's avonds tot een uur of 4 's nachts achter elkaar doorkijken.
Zal wel een uiting van licht autisme zijn... :mrgreen:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Sep 01, 2004

Alex van den Berg wrote: Zal wel een uiting van licht autisme zijn... :mrgreen:

Daar schijnen tests voor te zijn: "How much costs a bar of candy?" 8)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Sep 01, 2004

Ronald Stiebolt wrote:
Alex van den Berg wrote: Zal wel een uiting van licht autisme zijn... :mrgreen:

Daar schijnen tests voor te zijn: "How much costs a bar of candy?" 8)
In deze test haal ik 31 punten.... :mrgreen:

http://www.wired.com/wired/archive/9.12/aqtest.html

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Sep 01, 2004

Hmz, ik 32....

"Eighty percent of those diagnosed with autism or a related disorder scored 32 or higher"

reply
0
NS
Nathan Strik
Sep 02, 2004

Score: 19

Behalve wanneer ik aan zo'n animatiefilmpje werk hoor, dan ben ik een volledige autist. ;) Ik ben regelmatig doorgestoomd tot 5 uur 's nachts aan zo'n ding. :D

reply
0
SH
Sander Haarmans
Sep 20, 2004

Mijn score is 15

reply
0
H
Herjan
Sep 20, 2004

Ik had nu 23, maar heb 't idee dat het morgen weer anders kan zijn....

reply
0