Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
E
evveandmarc
waltons
Aug 04, 2004

Hey, Ik zit al enige tijd te wachten op de dvd uitgave van the waltons...Tot mijn grote vreugde vond ik op sommige dvd websites en dus ook hier de releasedate van 04-08...dus vandaag...Dus zaterdag ga ik effe vlug gaan informeren in de free recordshop(belgie)...staan daar twee jonge meisjes...de ene kan niet niet vinden in de computer (hoewel die vermeld staat in de pre-release lijst)en de andere haalt haar schouders op..Nu is mijn vraag of er zich iemand op dit forum bevindt die de waltons release kan bevestigen of meer weet over deze dvd box... thanks much in advance veeke :D

JVH
Joost v.d. Ham
Aug 04, 2004

ik kan zo snel enkel een R1 release vinden op internet...

reply
0
E
evveandmarc
Aug 04, 2004

Die is inderdaad al uit in amerika sinds midden mei...maar hier staat hij in de pre-releaselijst en dat voor vandaag...ook bij freerecordshop trouwens (toch die van belgie)...

reply
0
S
startrek
Aug 18, 2004

weet iemand al of deze te koop is in Nederland?

reply
0
OVD
Olivier vd D.
Nov 01, 2005

Kan iemand mij zeggen op welk niveau ik deze serie moet zien? Carnivale, Sopranos, Six Feet Under niveau? Een uitleg met fatsoenlijke argumenten zou ik erg op prijs stellen. :-)

reply
0
RV
René Veentjer
Nov 01, 2005

Moondust wrote: Kan iemand mij zeggen op welk niveau ik deze serie moet zien? Carnivale, Sopranos, Six Feet Under niveau? Een uitleg met fatsoenlijke argumenten zou ik erg op prijs stellen. :-)

Ik weet niet veel van deze serie af, maar je kunt hem het beste vergelijken met "Kleine Huis op de Prairie". Alleen in deze serie gaat het over en jonge die met zijn hele familie in een huis woont, en in elke aflevering weer en avontuur beleeft, persoonlijk vindt ik Kleine Huis op de Prairie beter en mooier.

Hier is en stukje informatie wat ik van het internet heb kunnen vinden.

De Waltons, gaat over een gezin bestaande uit John en Olivia Walton en hun zeven kinderen: John-Boy, Mary Ellen, Jim-Bob, Elizabeth, Jason, Erin en Ben. John's vader Zeb en moeder Esther wonen bij hen in en bemoeien zich overal mee, waarbij vooral oma een sterke afkeer van genegenheid heeft. Ze leven allemaal samen op Walton's berg in Virginia. Het meeste inkomen komt uit de houtzagerij, waar John en Opa Zeb werken. Het zijn de crisisjaren en het leven is niet altijd even makkelijk, maar de familie heeft een rotsvast vertrouwen in president Roosevelt.
Alles in deze serie wordt verteld vanuit de ogen van John Boy, de oudste zoon, die al zolang hij zich kan herinneren schrijver wil worden.
Terugkerende scene is als iedereen elkaar aan het eind van elke aflevering welterusten wenst en dat daarna de laatste lamp uitgaat.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

reply
0
OVD
Olivier vd D.
Nov 01, 2005

Dank je René! :-)

reply
0