Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
R
RW
Gastrecensies
Aug 07, 2004

Naar aanleiding van het topic: Ik mis een review van... had ik het idee om een plek te creeren in het forum voor mensen om eigen recencies te maken die allesoverfilm.nl nog niet heeft Is het mogelijk, Wat vinden jullie er van Groeten, RW

DB
Dennis van Braak
Aug 07, 2004

Ik vind het wel een goed idee, maar dan moeten de recensies nog wel gecontroleerd worden door de crew... Op zich een goed idee! Dan heeft de crew ook wat meer tijd;)

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Aug 07, 2004

Ik las gister (?) net een opmerking van Nathan erover:
uit principe worden gastrecensies niet gedaan. Men wil (begrijpelijk ook) de kwaliteit weten van de mensen die ze schrijven.

reply
0
D
DC
Aug 07, 2004

Maar er is toch niemand die je tegen houd om een recentie te schrijven en die ergens op het forum te plaatsen?
Ik snap dat ze geen gastrecenties tussen hun eigen recenties willen zetten, maar er zou een subforum gemaakt kunnen worden met alleen maar recenties van leden.

reply
0
R
RW
Aug 07, 2004

dat bedoel ik precies, DC

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 07, 2004

Volgens mij zou dat een chaos kunnen opleveren; stel dat iedereen de vrijheid zou hebben om een recensie te plaatsen in een daarvoor opgericht subforum. Dan kun je erop wachten dat sommige mensen met alleen een Yoko-stereosetje een mono-film qua geluid de lucht inprijzen.

Ook voorspel ik van de een literair verantwoord proza van 40 pagina's m.b.t. Police academy 17 en van de ander een kort en bondig "prima film, prima uitgevoerd" bij de 100-disc ultimate versie van de LOTR-trilogie. ;)

Dan wil ik het niet eens hebben over de eindeloze 'welles-nietes'-discussies...

Kortom: schrijf wat je wilt over een film maar dan wel graag in bv. het 'DVD algemeen' forum.

reply
0
TL
Tom L.
Aug 07, 2004

Ronald Stiebolt wrote:
Kortom: schrijf wat je wilt over een film maar dan wel graag in bv. het 'DVD algemeen' forum.

Past denk ik beter in Film Discussies :wink:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 07, 2004

tlempers wrote:
Ronald Stiebolt wrote:

Niet helemaal: wat mensen nogal 's vergeten is dat we met name de inhoud en kwaliteit van de DVD vooropstellen en niet per se de film op zich...

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 07, 2004

Het past dus heel goed in de subfora van de regio's.

Daar kan iedereen naar hartelust zijn eigen recensies kwijt dunkt mij.

reply
0
TL
Tom L.
Aug 07, 2004

Ronald Stiebolt wrote:
tlempers wrote: [quote=Ronald Stiebolt]

Niet helemaal: wat mensen nogal 's vergeten is dat we met name de inhoud en kwaliteit van de DVD vooropstellen en niet per se de film op zich...[/quote]

Was gewoon een grap hoor. Maar jij typte: "over een film", dus als je het over de film wilt hebben heb je film discussies, en als je het over een dvd wilt hebben DVD Algemeen of DVD Regio nog wat ...

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 07, 2004

Ik heb zelf in mijn niet-crew periode ook weleens een recensietje in het forum gepost, dus ga gerust je gang zou ik zeggen.

reply
0
J
Jaap22
Aug 07, 2004

Nathan Strik wrote: Ik heb zelf in mijn niet-crew periode ook weleens een recensietje in het forum gepost, dus ga gerust je gang zou ik zeggen.

Tuurlijk.. kijk maar eens naar Louis Bouduin (hoop dat ik zijn naam nu goed schrijf). Die heeft menig fantastische recensie geschreven. Altijd leuk om te zien wat mensen over een bepaalde film te zeggen hebben!

reply
0
P
Philippe
Aug 08, 2004

Jaap22 wrote:
Nathan Strik wrote: Ik heb zelf in mijn niet-crew periode ook weleens een recensietje in het forum gepost, dus ga gerust je gang zou ik zeggen.

Tuurlijk.. kijk maar eens naar Louis Bouduin (hoop dat ik zijn naam nu goed schrijf). Die heeft menig fantastische recensie geschreven. Altijd leuk om te zien wat mensen over een bepaalde film te zeggen hebben!

Louis heeft inderdaad prachtige recensies geschreven. (y)

reply
0