Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
D
dvdfre@k
Het Grote Seinfeld Topic
Aug 09, 2004

Dit word het: # Seinfeld - Seasons 1 & 2 * $49.95 SRP * $39.95 M.A.P. (Minimum Advertised Price: lowest price allowed in any ad) * 4 DVDs, 437 minutes * 18 Episodes (Seinfeld Chronicles Pilot version, Seinfeld Pilot version, 4 episodes First Season , 12 episodes Second Season) * Around 12 Hours of Extras: o Inside Looks: Interviews with the cast and creators about what was happening behind the scenes as the episodes were created and filmed during Seasons 1 and 2. o Yada Yada Yada: Audio commentaries from the cast remembering the making of the Season 1 and 2 episodes. o In the Vault: Saved from the cutting room floor... deleted scenes from the first two seasons - never seen! o Not That There's Anything Wrong With That: Never-before-seen-outtakes and bloopers from the 1st and 2nd seasons. o Master of His Domain: See Jerry in exclusive stand-up comedy footage, shot for the show's 1st and 2nd seasons, but never used. o Sponsored by Vandelay Industries: Original NBC promotional ads and trailers during the first two years. o Notes About Nothing: Behind-the-scenes scoop and production notes from Season 1 and Season 2. o How It Began: An hour-long look at how Jerry Seinfeld and Larry David first came up with the idea for the show, how it almost didn't get made and how they emerged with the show that changed the face of television forever. o Tonight Show Footage Seinfeld - Season 3 * $49.95 SRP * $39.95 M.A.P. (Minimum Advertised Price: lowest price allowed in any ad) * 4 DVDs, 505 minutes * 22 Episodes (from the Third Season, including the double-length episode "The Boyfriend", for 23 total half-hours) * Around 12 Hours of Extras: o Inside Looks: Interviews with the cast and creators about what was happening behind the scenes as the episodes were created and filmed during Season 3. o Yada Yada Yada: Audio commentaries from the cast remembering the making of the Season 3 episodes. o In the Vault: Saved from the cutting room floor... deleted scenes from the third season - never seen! o Not That There's Anything Wrong With That: Never-before-seen-outtakes and bloopers from the 3rd season. o Master of His Domain: See Jerry in exclusive stand-up comedy footage, shot for the show's 3rd season, but never used. o Sponsored by Vandelay Industries: Original NBC promotional ads and trailers during the third year. o Notes About Nothing: Behind-the-scenes scoop and production notes from Season 3. o Kramer vs. Kramer: Kenny to Cosmo: If you thought Cosmo Kramer was hilarious, wait until you meet the real Kramer, Kenny Kramer! # Seinfeld - Gift Set * Both the Seinfeld - Seasons 1 & 2 and the Seinfeld - Season 3 volumes together in one package * $119.95 SRP * $89.95 M.A.P. (Minimum Advertised Price: lowest price allowed in any ad) * 8 DVDs, 942 minutes * 40 Episodes (From the first three seasons) * Approximately 24 Hours of Extras, including everything listed above for the individual sets * Gift Items Available Exclusively With This Package: o Limited Edition Script with handwritten notes from Larry David o "Monk's Diner" Salt & Pepper Shakers (shaped like mustard and catsup bottles) o Collectible Seinfeld Playing Cards with character images on the face cards. [img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_Covers.jpg[/img] Ik zelf ga voor de gifset een van de mooiste als groote seinfeld fan

B
Blauwoogje
Aug 09, 2004

achterlijk dat ze 1 en 2 samen in een box duwen

reply
0
J
jOzh
Aug 09, 2004

Blauwoogje wrote: achterlijk dat ze 1 en 2 samen in een box duwen

Je weet dat seizoen 1 maar uit 4 afleveringen bestaat? :roll:

reply
0
K
Kenneth
Aug 09, 2004

Amaai maar die zijn van mij zenne!

Lang geleden trouwens dat ik nog eens een aflevering heb gezien. Moeten ze dringend nog eens op de (belgische) tv brengen.

Is Seinfeld trouwens nog nooit op dvd verschenen?

reply
0
R
Roembout
Aug 09, 2004

Kenneth wrote: Is Seinfeld trouwens nog nooit op dvd verschenen?

Jep, dit is de eerste keer dat Seinfeld op DVD uitkomt.

reply
0
M
meij001
Aug 09, 2004

Waar kan ik deze bestellen?

reply
0
H
hare
Re: SEINFELD!! FINAL COVERS+SPECS!!
Aug 09, 2004

dvdfre@k wrote:

[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_Covers.jpg[/img]

Ik zelf ga voor de gifset een van de mooiste als groote seinfeld fan

Count me in as well 8)

Dat peper en zout stelletje is net zo mooi :lol:

reply
0
D
dvdfre@k
Aug 09, 2004

Hij is al bij Rodisc te bestellen.Hopen dat er europees ook zo gifset komt denk van wel we wachten af anders haal ik de regio 1 versie

reply
0
B
Blauwoogje
Aug 09, 2004

jOzh wrote:
Blauwoogje wrote: achterlijk dat ze 1 en 2 samen in een box duwen

Je weet dat seizoen 1 maar uit 4 afleveringen bestaat? :roll:

dit had ik al eens ergens gelezen ja. dan nog vind ik dat ze die in
een apparte hoes hadden kunnen doen. maar goed, ik hoef ze niet
te hebben, ben niet echt een seinfeld fan

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Aug 09, 2004

waar kan ik de giftset goed & veilig bestellen? :)

reply
0
H
hare
Aug 09, 2004

Dennis Veldhuizen wrote: waar kan ik de giftset goed & veilig bestellen? :)

Ik heb hem nog nergens zien staan, maar zal binnenkort wel komen :)

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Aug 09, 2004

hare wrote:
Dennis Veldhuizen wrote: waar kan ik de giftset goed & veilig bestellen? :)

Ik laat weten als ik hem zie.... jij ook aub? ;)
kan niet wachten!! :)

reply
0
H
hare
Aug 09, 2004

Dennis Veldhuizen wrote:
hare wrote: [quote=Dennis Veldhuizen]waar kan ik de giftset goed & veilig bestellen? :)

Ik laat weten als ik hem zie.... jij ook aub? ;)
kan niet wachten!! :)[/quote]

for sure 8)

Weet bijna zeker dat het dvdsoon wordt, maar we gaan het zien :)

reply
0
T
TheGodfather
Aug 09, 2004

Die giftset is wel cool! super serie, jammer dat de set zo absurd duur is...

reply
0
S
Shadow010
Aug 09, 2004

Ziet er HEEL goed uit :) Ik ben ook een die-hard seinfeld fan, maar ik ga niet voor de giftset. Peper en zout koop ik wel in de supermarkt.

reply
0
D
Dr_evil
Aug 09, 2004

Shadow010 wrote: Peper en zout koop ik wel in de supermarkt.

Naast het schap dat vol staat met scripts?

reply
0
M
meij001
Aug 09, 2004

Dr_evil wrote:
Shadow010 wrote: Peper en zout koop ik wel in de supermarkt.

Precies en als je het uitrekend is de giftset niet eens duur!!!!
Een ECHTE diehard moet en zal dat script krijgen

reply
0
H
hare
Aug 09, 2004

meij001 wrote:
Dr_evil wrote: [quote=Shadow010]Peper en zout koop ik wel in de supermarkt.

Precies en als je het uitrekend is de giftset niet eens duur!!!!
Een ECHTE diehard moet en zal dat script krijgen[/quote]

Het is totaal gewoon niet duur joh, minimum advertising price is = 75 euro. En het zal me verbazen als dvdsoon misschien niet toch nog wat eronder gaat zitten.
En zelfs al doen ze dat niet, 75 euro voor 3 seizoenen seinfeld in een mooie box+giftsets is dus echt niet duur. Friends kost je ietsje duurder voor 3 seizoenen :)

reply
0
D
DrCheat
Aug 09, 2004

Hier heb ik ZOOO lang op gewacht. Finally...

reply
0
CV
Coen Vermeer
Aug 09, 2004

Die giftset is mine!

reply
0
M
mark9534
Aug 09, 2004

Ik vind alles geweldig , behalve als de covers er daadwerkelijk zo uit gaan zien. Hoop dat ze iets moois verzinne voor deze top sitcom.

reply
0
R
Roland21
Aug 10, 2004

Ze staan nu ook op Amazon.com. De giftset ook, die kost $ 77.97.

reply
0
D
Dr_evil
Aug 10, 2004

http://www.sonypictures.com/cthe/seinfeld/seinfeld_fulltrailer_high.asx

De trailer...

Linkje vond ik op Fok! btw :P

reply
0
H
hare
Aug 10, 2004

Dr_evil wrote: http://www.sonypictures.com/cthe/seinfeld/seinfeld_fulltrailer_high.asx

De trailer...

Linkje vond ik op Fok! btw :P

En ik heb hem net gezien via fok! maar wauw, wauw, wauw,

ik kan niet wachten!!!

reply
0
D
Dr_evil
Aug 10, 2004

Ziet er idd goed uit ja... :)

Ze hebben flink werk gemaakt van de extra's...!

reply
0
L
Laurens-Jan
Aug 11, 2004

Als ze een beetje opschieten met de rest van de seizoenen dan kan ik straks meer dan 7,2GB aan episodes van mijn hdd verwijderen :).

Must buy!

reply
0
D
DrCheat
Aug 11, 2004

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

VALT HET JULLIE OOK OP?? DE KLEUREN...

BLAUW achtergrond... met een GEEL rondje... RODE letters...

SUPERMAN! :D

Ik denk dat de Seinfeld fans wel snappen wat ik bedoel :wink:

reply
0
H
hare
Aug 12, 2004

DrCheat wrote: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

VALT HET JULLIE OOK OP?? DE KLEUREN...

BLAUW achtergrond... met een GEEL rondje... RODE letters...

SUPERMAN! :D

Ik denk dat de Seinfeld fans wel snappen wat ik bedoel :wink:

Was me nog niet opgevallen, maar idd. Erg leuk!! :P

reply
0
P
pavko
Aug 12, 2004

It......Shall.....Be.....Mine!!!

MINE!!!!

Met "Share The Love" (Google het maar fijn ;) ) kost ie maar 77,15 dollar (€62,94) Inclusief verzenden en met een beetje mazzel zelfs maar €56,65 :D

reply
0
H
hare
Aug 13, 2004

pavko wrote: It......Shall.....Be.....Mine!!!

MINE!!!!

Met "Share The Love" (Google het maar fijn ;) ) kost ie maar 77,15 dollar (€62,94) Inclusief verzenden en met een beetje mazzel zelfs maar €56,65 :D

Hoe kom je dan op 56,65?

reply
0
T
TheGodfather
Aug 13, 2004

hare wrote:

MINE!!!!

Hoe kom je dan op 56,65?

misschien nog kortingsbonnen ofzo?? :roll:

reply
0
D
Dr_evil
Aug 13, 2004

Ik wacht nog even met bestellen totdat ie op Soon staat...

reply
0
H
hare
Aug 13, 2004

Dr_evil wrote: Ik wacht nog even met bestellen totdat ie op Soon staat...

me too :)

Zal wel weer het goedkoopste van allemaal zijn.

En gratis verzenden _O_

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Aug 13, 2004

Zou wel vet zijn de giftset voor een mooi prijsje ... die wil ik zo graag!!! :)

reply
0
P
pavko
Aug 13, 2004

hare wrote:

MINE!!!!

Hoe kom je dan op 56,65?

Als iemand die ik een 10% kortingbon toe heb gestuurd (een mannetje of 50) ook tot aanschaf over gaat krijg ik een waardebon van Amazon voor zo'n €6,29 (ook weer 10%)

en zo kan dat flink schelen.

Ik vraag mij trouwens wel af hoeveel "orginele scripts met handgeschreven aantekeningen " er in omloop zijn en dus hoeveel Giftsets beschikbaar zijn :?:

reply
0
J
jOzh
Aug 14, 2004

pavko wrote:
Ik vraag mij trouwens wel af hoeveel "orginele scripts met handgeschreven aantekeningen " er in omloop zijn en dus hoeveel Giftsets beschikbaar zijn :?:

Die handgeschreven aantekeningen zijn natuurlijk gretig vermenigvuldigd, oftewel de inkt van die aantekeningen zal niet uit een pen maar uit een kopieermachine komen vermoed ik ;)

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Aug 14, 2004

in de UK komt ie al op 25-10 uit:
Giddy-up!

reply
0
H
hare
Aug 14, 2004

theThinWhiteDuke wrote: in de UK komt ie al op 25-10 uit:
Giddy-up!

Maar de giftset lijkt voorlopig toch R1 exclusive te zijn, of niet?

reply
0
J
jOzh
Aug 14, 2004

hare wrote:
theThinWhiteDuke wrote: in de UK komt ie al op 25-10 uit:
Giddy-up!

Maar de giftset lijkt voorlopig toch R1 exclusive te zijn, of niet?

Iemand al iets gehoord over Nederlandse subs? Ik neem aan dat de Engelse versie deze niet heeft...

Hoe zouden ze dat trouwens gaan doen met die giftset, zullen ze dat met volgende seizoenen ook gaan doen? Zou in principe mooi kunnen, 3 giftsets met elk 3 seizoenen...

reply
0
H
hare
Aug 17, 2004

Yessss, nieuwe pics:

[img]http://www.xs4all.nl/~bdhaas/seinfeld1.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bdhaas/seinfeld2.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bdhaas/seinfeld3.jpg[/img]

8)

reply
0
D
Dr_evil
Aug 17, 2004

Die laatste foto is wel dramatisch slecht gephotoshopt :|

reply
0
H
hare
Aug 17, 2004

Dr_evil wrote: Die laatste foto is wel dramatisch slecht gephotoshopt :|

Vind je het niet netjes nee?

Heb ik gewoon van dvdanswers hoor. Volgens mij hebben die gasten gewoon dat plaatje wat al bekend was, met rechtsbovenin die kleine extra's uitgeknipt en vergroot :P

reply
0
D
dvdfre@k
Aug 18, 2004

Dit zijn nieuwe pictures...:)

[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_S1S2_Back.jpg[/img]
[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_S3_Back.jpg[/img]
[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_S1S2_Club.jpg[/img]
[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_S3_Club.jpg[/img]
[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_InnerCases.jpg[/img]
[img]http://216.218.203.229/news4/Seinfeld_Giftset_Gifts_new.jpg[/img]

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 18, 2004

Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

reply
0
H
hare
Aug 18, 2004

Mark de Jong wrote: Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Over die prijs hoef je je volgens mij niet druk te maken. 8)

reply
0
D
Dr_evil
Aug 19, 2004

hare wrote:
Mark de Jong wrote: Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Waarom duurt het zolang voordat ie op DVDSoon komt te staan? Ik dacht dat ze altijd redelijk rap waren..

reply
0
J
jOzh
Aug 19, 2004

Dr_evil wrote:
hare wrote: [quote=Mark de Jong]Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Waarom duurt het zolang voordat ie op DVDSoon komt te staan? Ik dacht dat ze altijd redelijk rap waren..[/quote]

Ik ben ook zo'n beetje dagelijks aan het kijken, schiet niet echt op inderdaad... Weet niet of die giftset limited is maar als het nog lang duurt bestel ik em wel gewoon bij Amazon.com denk ik.

reply
0
H
hare
Aug 19, 2004

Dr_evil wrote:
hare wrote: [quote=Mark de Jong]Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Waarom duurt het zolang voordat ie op DVDSoon komt te staan? Ik dacht dat ze altijd redelijk rap waren..[/quote]

Ik zal ze wel eens ff een mailtje sturen.

Dat ze 's een beetje haast moeten maken, omdat de liefhebbers ongeduldig beginnen te worden 8)

reply
0
D
Dr_evil
Aug 19, 2004

jOzh wrote:
Dr_evil wrote: [quote=hare][quote=Mark de Jong]Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Ik ben ook zo'n beetje dagelijks aan het kijken, schiet niet echt op inderdaad... Weet niet of die giftset limited is maar als het nog lang duurt bestel ik em wel gewoon bij Amazon.com denk ik.[/quote]

Same here ja.. :)

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Aug 19, 2004

Dr_evil wrote:
jOzh wrote: [quote=Dr_evil][quote=hare][quote=Mark de Jong]Nog een paar maandjes en dan is deze van mij; wat de prijs ook mag zijn (y) :D

Ik ben ook zo'n beetje dagelijks aan het kijken, schiet niet echt op inderdaad... Weet niet of die giftset limited is maar als het nog lang duurt bestel ik em wel gewoon bij Amazon.com denk ik.[/quote]

Same here ja.. :)[/quote]
Ik heb em al besteld bij PlayUsa.....gewoon...uit voorzorg.......
Ik hoop ook echt dat die pepper & salt enigszins goed eruitzien...die servethouder is helemaal mooi.....
Wat een set zeg....nog 3 maanden!!! DARN!!!!!!

Zelden zoveel in bestelling gehad; nog nooit meegemaakt dat er zoveel moois tegelijk uitkomt.
Ergens ben ik blij dat Twin Peaks dit jaar niet meer komt.....

reply
0
H
hare
Aug 19, 2004

Ik heb al een reactie terug van dvdsoon:

Dear Sir.

I will ask the films dept as per your request and see what they might have as information , once they have came back to me with an answer I will e-mail you once more to give you the answer I was given.

reply
0
D
Dr_evil
Aug 20, 2004

Een mailtje doet dus wonderen :)

Seinfeld staat op Soon. De giftset moet 80 euro kosten... Ik wacht dus nog even :)

Edit:

[img]http://members.lycos.nl/cmforumonlinecrew/images/seinfeld.JPG[/img]

At DVDSoon.com, we always endeavour to bring you the best online prices in North America (for Region 1 DVDs). So if you find the same product, at a lower price, from a North American (R1) e-tailer, let us know! We will try to either match the price or offer an even lower price.

Ben benieuwd

reply
0
H
hare
Aug 20, 2004

Dr_evil wrote: Een mailtje doet dus wonderen :)

Seinfeld staat op Soon. De giftset moet 80 euro kosten... Ik wacht dus nog even :)

Edit:

[img]http://members.lycos.nl/cmforumonlinecrew/images/seinfeld.JPG[/img]

At DVDSoon.com, we always endeavour to bring you the best online prices in North America (for Region 1 DVDs). So if you find the same product, at a lower price, from a North American (R1) e-tailer, let us know! We will try to either match the price or offer an even lower price.

Ben benieuwd

Ik heb ook maar ff hetzelfde gedaan :)

Ze zullen toch echt omlaag moeten, er zijn echt een aantal leveranciers die hem gewoon goedkoper leveren!

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Heb 'em maar bij Amazon.com besteld. Met misschien binnenkort nog 10% ShareTheLove korting of zo... Kost zonder korting en inclusief verzendskosten €70. Zou je 'em met korting voor €63 hebben. Netjes 8)

reply
0
J
jOzh
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: Heb 'em maar bij Amazon.com besteld. Met misschien binnenkort nog 10% ShareTheLove korting of zo... Kost zonder korting en inclusief verzendskosten €70. Zou je 'em met korting voor €63 hebben. Netjes 8)

Kunnen we dat share the love niet met een groepje doen hier op allesoverfilm.nl? Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe het werkt maar er zijn vast wel meer mensen hier die de giftset voor €63 willen hebben, toch?
Ik in ieder geval wel!!

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Post jullie e-mail adressen maar hier. Dan ga ik effe uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Krijg je vanzelf een mailtje binnen met de 10% korting... Heb je een week bedenktijd dacht ik.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Ik ben scheel of zo, want ik zie het dus echt niet staan. En zit al een uur te kijken :shock:

Iemand die me kan verder helpen ? Want ik wil 'em best bestellen, maar dan moet ik wel weten hoe het werkt.

En iemand moet mij achteraf weer korting geven dan uiteraard :)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Never mind, gevonden. Mailtjes komen eraan (hoop ik tenminste; ik heb ze ingevuld). Heb zelf al korting gehad dus ik hoef zelf niet meer.
Hou elkaar hier op de hoogte, dan weten we wie al wel en wie niet korting heeft ontvangen.

reply
0
J
jOzh
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: Never mind, gevonden. Mailtjes komen eraan (hoop ik tenminste; ik heb ze ingevuld). Heb zelf al korting gehad dus ik hoef zelf niet meer.
Hou elkaar hier op de hoogte, dan weten we wie al wel en wie niet korting heeft ontvangen.

Ik heb zojuist een mailtje van Amazon gehad, thanks Mark!
Schrijft Amazon overigens geld van je CC af bij het moment van shippen? Heb deze maand al veel te veel uitgegeven :|

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Ja, zodra ze versturen chargen ze je cc pas.

reply
0
H
hare
Aug 20, 2004

Mark! Je bent geweldig!!

Ik heb de kortingsbon dus ontvangen. Wel relax trouwens dat het geld pas in november wordt afgeschreven :)

reply
0
J
jOzh
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: Ja, zodra ze versturen chargen ze je cc pas.

Prachtig, dan ga ik nu bestellen :D

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

A.u.b. mensen ;)
Nu maar hopen dat DVDSoon er niet alsnog onder gaat zitten. Heb geen zin om nu al te betalen :P
Bovendien verstuurd Amazon altijd erg goed. Het mag dan wat langer duren maar alles komt wel altijd netjes en heel aan (Schindler's List even uitgezonderd ;)).

reply
0
J
jOzh
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: A.u.b. mensen ;)
Het mag dan wat langer duren maar alles komt wel altijd netjes en heel aan (Schindler's List even uitgezonderd ;)).

Schindler's List kwam nergens goed aan volgens mij :)
Jammer dat de pakketen van Amazon er zo vaak uitgevist worden door de douane, Amazon zou eens wat klantvriendelijker moeten worden en geen reclame meer op hun dozen zetten ;)

reply
0
I
ibon
Aug 20, 2004

Mark,
You're da man! Ook ik heb een kortingsmailtje gekregen van amazon.

Behoren we nu tot de officiële "share-the-love"-sekte? :mrgreen:

reply
0
H
hare
Aug 20, 2004

ibon wrote: Mark,
You're da man! Ook ik heb een kortingsmailtje gekregen van amazon.

Behoren we nu tot de officiële "share-the-love"-sekte? :mrgreen:

En als ik het goed begrijp krijg jij nu voor elke seinfeld box die besteld is bij amazon 7 dollar credit?

Leuk systeem!!!

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Geen idee. Ik krijg wel credit (mits iemand de box via mijn link koopt), maar geen idee wanneer. Net even gekeken en er staat in ieder geval niets bij mijn credit. Maar het werkt alleen voor de eerste persoon die de box van je koopt, dus niet voor allemaal helaas. Had naar 46 mensen of zo gestuurd (via het lijstje van de STL site: http://dvdtalk.com/stl/ ) dus dan zou ik een rijke vent zijn ;)

reply
0
H
hare
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: Geen idee. Ik krijg wel credit (mits iemand de box via mijn link koopt), maar geen idee wanneer. Net even gekeken en er staat in ieder geval niets bij mijn credit. Maar het werkt alleen voor de eerste persoon die de box van je koopt, dus niet voor allemaal helaas. Had naar 46 mensen of zo gestuurd (via het lijstje van de STL site: http://dvdtalk.com/stl/ ) dus dan zou ik een rijke vent zijn ;)

Hmmm, zo slim is amazon dus nog wel :lol:

reply
0
T
TheGodfather
Aug 20, 2004

Hey Mark,
is t nog mogelijk om ook "deel te nemen" aan t Share The Love groepje waarmee jullie deze set bestellen bij Amazon?? las de posts nl. te laat ivm met werk :oops:

e-mail: [email]mc-timo@home.nl[/email]

reply
0
D
Dr_evil
Aug 20, 2004

TheGodfather wrote: Hey Mark,
is t nog mogelijk om ook "deel te nemen" aan t Share The Love groepje waarmee jullie deze set bestellen bij Amazon?? las de posts nl. te laat ivm met werk :oops:

Same here... [email]jan1166@hotmail.com[/email]

;)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 20, 2004

Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).

reply
0
T
TheGodfather
Aug 20, 2004

Mark de Jong wrote: Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).

ok das cool (y)
es wachten n tijdje en kijken of dvdsoon nog met de prijs gaat zakken. ben benieuwd...

reply
0
D
Dr_evil
Aug 26, 2004

Mark de Jong wrote: Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).

Heb paar dagen terug een verzoekje geplaatst daaro, hoe lang duurt dat gemiddeld...?

reply
0
MJ
Mark de Jong
Aug 26, 2004

Dr_evil wrote:

Heb paar dagen terug een verzoekje geplaatst daaro, hoe lang duurt dat gemiddeld...?

Hangt ervan af wat je precies request. Maar bij Seinfeld zou het niet al te lang moeten duren. Kreeg een aantal dagen geleden 3 of 4 mails binnen (op dezelfde dag). Twee dagen later heb ik de request verwijderd. Gisteren voor Spider-Man 2 Gift Set aangemeld, vandaag weer 2 mails binnengehad. Dus gaat redelijk snel. Vooral als er meerdere geïnteresseerden zijn.

reply
0
D
Dr_evil
Aug 26, 2004

Hmmm ok. Thanks :)

Zal nog ff wachten.

reply
0
M
meij001
Oct 03, 2004

Gaat iemand met bo hem nog bestellen? Ik heb nog steeds niets ontvangen.....

reply
0
MJ
Mark de Jong
Oct 04, 2004

En hoe kon het ook anders ? De Nederlandse release is verschoven naar 4 november... Klote :evil:

reply
0
D
Dr_evil
Oct 04, 2004

Mark de Jong wrote: En hoe kon het ook anders ? De Nederlandse release is verschoven naar 4 november... Klote :evil:

En tegen de tijd dat het 4 november is zal ie wel doorgeschoven worden naar 23 november :wink:

reply
0
M
meij001
Oct 04, 2004

komt de giftset ook in nederlanse release uit dan?

reply
0
S
snrg_paco
Oct 04, 2004

Wat is er dan mis met deze box?
http://www.tvdirectmedia.com/Browse_Item_Details.asp/Item_ID/1/categ_id/2/parent_ids/0,2/Name/Seinfeld_DVD_Collection

Hier heb je de 9 seizoenen gelijk of heb ik het mis?

reply
0
P
pavko
Oct 04, 2004

snrg_paco wrote: Wat is er dan mis met deze box?
http://www.tvdirectmedia.com/Browse_Item_Details.asp/Item_ID/1/categ_id/2/parent_ids/0,2/Name/Seinfeld_DVD_Collection

Hier heb je de 9 seizoenen gelijk of heb ik het mis?

Waar zal ik beginnen?
OK kort dan:

Die box is gegarandeerd een Bootleg die zeker niet met toestemming van de mensen achter Seinfeld op de markt is gezet. De kans is groot dat je op deze schijfjes afleveringen aantreft die met een videorecorder zijn opgenomen en nu in diezelfde brakke kwaliteit op een dvd zijn gekwakt. Heel misschien is het zelfs wel stereo en hebben ze netjes de reclameblokken er tussen uitgeknipt.

Het lijkt me een boel geld voor opnames van video-"kwaliteit"

reply
0
S
Shadow010
Oct 04, 2004

Mark de Jong wrote: En hoe kon het ook anders ? De Nederlandse release is verschoven naar 4 november... Klote :evil:

Dat was toch al bekend? Ik wist het iniedergeval al. Kennis van mij had kaartjes gewonnen voor de voorbeschouwing van de DVD voor de pers etc. en daar was die release date al genoemd. Ze lieten ook wat stukjes zien van de specials en hij was er zeer over te spreken !!

Ik kan echt niet wachten op deze releases....

reply
0
MJ
Mark de Jong
Oct 04, 2004

Shadow010 wrote:

Dat was toch al bekend? Ik wist het iniedergeval al. Kennis van mij had kaartjes gewonnen voor de voorbeschouwing van de DVD voor de pers etc. en daar was die release date al genoemd. Ze lieten ook wat stukjes zien van de specials en hij was er zeer over te spreken !!

Nee, hij stond gepland voor eind oktober, de 21ste om precies te zijn.

reply
0
M
meij001
Oct 05, 2004

Mark de Jong wrote:
Shadow010 wrote: [quote=Mark de Jong]En hoe kon het ook anders ? De Nederlandse release is verschoven naar 4 november... Klote :evil:

Nee, hij stond gepland voor eind oktober, de 21ste om precies te zijn.[/quote]

Weten jullie waar ik de nederlandse versie van de giftset dan kan bestellen?

reply
0
D
Dr_evil
Oct 05, 2004

Staat geen NL giftset in de planning voor zover ik weet... ;)

reply
0
H
hare
Oct 05, 2004

Dr_evil wrote: Staat geen NL giftset in de planning voor zover ik weet... ;)

goh, zou het :lol:

reply
0
M
meij001
Oct 05, 2004

ok, waarom beginnen ze er dan ook over in dit topic.........

reply
0
H
hare
Oct 05, 2004

meij001 wrote: ok, waarom beginnen ze er dan ook over in dit topic.........

Omdat er in Amerika wel een giftset komt :)

En in Nederland echt noooooooooooooooit :x

reply
0
M
meij001
Oct 05, 2004

snap ik, ik bedoel waarom beginnen ze over een nederlandse release...
laat maar

reply
0
S
Shadow010
Oct 10, 2004

Ik vind het een schande dat er 4 dagen niet is gereageerd op dit topic :)

Ik heb zelf verder ook geen nieuws te melden, maar dat is op zich wel weer in het straatje van seinfeld!

reply
0
D
Dr_evil
Oct 10, 2004

hare wrote:
Dr_evil wrote: Staat geen NL giftset in de planning voor zover ik weet... ;)

goh, zou het :lol:

Volgens mij heb jij er iets teveel plezier in mensen zonder cc te treiteren 8) :lol:

Wacht in spanning af, één van de releases dit jaar waar ik nu al een tijdje écht op zit te wachten..

reply
0
B
BabaBooey
Oct 24, 2004

Bij de specs van de R1 release staat dat iedere episode een paar minuten langer is in verband met never-before-seen footage. Zal dat op de Nederlandse R2 release ook zo zijn, denken jullie?

reply
0
MJ
Mark de Jong
Oct 24, 2004

Nederlandse release zou identiek moeten zijn aan de andere versies. Er staat trouwens al een review van een versie (R2 UK of R1; weet zo niet zeker welke) op DVDTimes.co.uk.

reply
0
H
hare
Oct 24, 2004

Mark de Jong wrote: Nederlandse release zou identiek moeten zijn aan de andere versies. Er staat trouwens al een review van een versie (R2 UK of R1; weet zo niet zeker welke) op DVDTimes.co.uk.

R2 :)

reply
0
R
Roland21
Oct 29, 2004

Als je op de site van Free Record Shop zoekt op 'seinfeld' vindt tie afgezien van de DVD's nu ook: Seinfeld: Gratis t-shirt!!!

reply
0
MJ
Mark de Jong
Oct 29, 2004

Tevens bij EzyDVD. En zo speciaal ziet dat shirt er nou ook weer niet uit...

reply
0
D
Dr_evil
Oct 29, 2004

hare wrote:
Mark de Jong wrote: Nederlandse release zou identiek moeten zijn aan de andere versies. Er staat trouwens al een review van een versie (R2 UK of R1; weet zo niet zeker welke) op DVDTimes.co.uk.

R2 :)

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=13094

reply
0
D
denizg
Nov 02, 2004

weet iemand of deze:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=256056&p=57&g=72

NL subs heeft? of hebben de dvds bij play.com zowiezo geen NL subs?

reply
0
T
TheGodfather
Nov 02, 2004

denizg wrote: weet iemand of deze:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=256056&p=57&g=72

NL subs heeft? of hebben de dvds bij play.com zowiezo geen NL subs?

nee geen NL subs dus, volgens de site. staat er duidelijk:

English for the hearing impaired (episodes only) ; English ; French ; German

;)

reply
0
M
mjlfadriaans
Nov 02, 2004

Staat op play.com, ff doorscrollen:

reply
0
B
Biebs
Nov 02, 2004

Geen nl subs op de UK versie :( moeten wij hier weer het volle pond gaan betalen, terwijl de S1-3 box wel duidelijk goedkoper is.

Misschien dat ik 'm dan toch maar met Engelse subs bekijk, zo moeilijk zal dat Seinfeld taaltje wel niet zijn zeker :?:

reply
0
H
hare
Nov 02, 2004

Biebs wrote: Geen nl subs op de UK versie :( moeten wij hier weer het volle pond gaan betalen, terwijl de S1-3 box wel duidelijk goedkoper is.

Misschien dat ik 'm dan toch maar met Engelse subs bekijk, zo moeilijk zal dat Seinfeld taaltje wel niet zijn zeker :?:

Is gewoon engels he ;)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 02, 2004

Biebs wrote: Geen nl subs op de UK versie :( moeten wij hier weer het volle pond gaan betalen, terwijl de S1-3 box wel duidelijk goedkoper is.

De serie is niet moeilijk te volgen. Als ik je reactie zo lees denk ik dat je de serie nooit hebt gezien (of gevolgd) ?

Ik vind de prijzen hier wel meevallen. Vooral voor zo'n topserie waar je nog eens meer extra's bij krijgt dan de meeste andere series. Alleen jammer dat ze de DVD's niet in 1 box stoppen (en daarlangs ook los, zoals nu het geval is).

reply
0
D
denizg
Nov 02, 2004

mjlfadriaans wrote: Staat op play.com, ff doorscrollen:

hm sorry, over et hoofd gezien :roll:

reply
0
D
dvdfre@k
Nov 03, 2004

Ik ben vandaag bij mediamarkt geweest daar gaat de boxsets 34.95 euro per stuk verkopen onder voorbehoud.En bij rodisc gaan de 3 seizoenen samen 79.95 kosten.

reply
0
A
Azazel
Nov 03, 2004

dvdfre@k wrote: Ik ben vandaag bij mediamarkt geweest daar gaat de boxsets 34.95 euro per stuk verkopen onder voorbehoud. En bij rodisc gaan de 3 seizoenen samen 79.95 kosten.

Kan je ze beter los kopen: 2 x 34.95 = 69.90

reply
0
CP
Coen P.
Nov 03, 2004

edit

reply
0
D
dvdfre@k
Nov 03, 2004

Azazel wrote:
dvdfre@k wrote: Ik ben vandaag bij mediamarkt geweest daar gaat de boxsets 34.95 euro per stuk verkopen onder voorbehoud. En bij rodisc gaan de 3 seizoenen samen 79.95 kosten.

Dat ben ik ook van plan :)

reply
0
A
Azazel
Nov 03, 2004

dvdfre@k wrote:
Azazel wrote: [quote=dvdfre@k]Ik ben vandaag bij mediamarkt geweest daar gaat de boxsets 34.95 euro per stuk verkopen onder voorbehoud. En bij rodisc gaan de 3 seizoenen samen 79.95 kosten.

Dat ben ik ook van plan :)[/quote]

ik ook. :D

reply
0
S
Shadow010
Nov 04, 2004

Azazel wrote:
dvdfre@k wrote: [quote=Azazel][quote=dvdfre@k]Ik ben vandaag bij mediamarkt geweest daar gaat de boxsets 34.95 euro per stuk verkopen onder voorbehoud. En bij rodisc gaan de 3 seizoenen samen 79.95 kosten.

Dat ben ik ook van plan :)[/quote]

ik ook. :D[/quote]

En ik ook. Vanaf vandaag liggen ze er toch? Ik denk dat ik vanavond dan even langsga

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 04, 2004

Vandaag maar even opgehaald 8)
Ik ben er klaar voor ;)

reply
0
D
dvdfre@k
Nov 04, 2004

Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?

reply
0
B
BabaBooey
Nov 04, 2004

Mark de Jong wrote: Vandaag maar even opgehaald 8)
Ik ben er klaar voor ;)

Dus ze liggen al in de winkel bij MM? Dan ga ik eens even langs Utrecht..

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 04, 2004

BabaBooey wrote:
Mark de Jong wrote: Vandaag maar even opgehaald 8)
Ik ben er klaar voor ;)

Dus ze liggen al in de winkel bij MM? Dan ga ik eens even langs Utrecht..

Nee, bij de FRS en Van Leest.
Bij de FRS hadden ze hier momenteel alleen Season 3. Bij Van Leest hadden ze ze beide. Dus Season 3 (€45) bij FRS gehaald en bij Van Leest Seasons 1 + 2 (€50). Bij de FRS trouwens wel een shirt erbij gekregen (ging het mij niet om, maar goed, altijd leuk).

reply
0
PS
piet superlight
Nov 04, 2004

Het lijkt wel de pricewatch maar bij MM Hengelo lagen ze (s1+2 en s3) voor € 34,95 per stuk.

reply
0
S
Shadow010
Nov 04, 2004

Wat voor shirt is het precies? Toch wel stoer; een seinfeld shirt 8)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 04, 2004

Shadow010 wrote: Wat voor shirt is het precies? Toch wel stoer; een seinfeld shirt 8)

Wit shirt met groot het Seinfeld logo met iets daaronder "on DVD". En daaronder "Yada yada yada!"

De prijzen zijn inderdaad erg verschillend, en ik had ze goedkoper in bestelling staan, maar ik kon weer eens niet wachten :P

reply
0
B
BabaBooey
Nov 04, 2004

Ik heb inmiddels bij de Mediamarkt in Utrecht de Season 1 + 2 box voor €34,95 gehaald. De beeldkwaliteit is bijzonder goed voor een serie uit 1989 en de extra's zijn top. Vooral de 3 "The Tonight Show" appearances van Seinfeld zijn erg gaaf om te hebben.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 04, 2004

Hihi......de regio 2 mag nu dan al wel uitzijn; de kaartset en het peper en zoutstel van de regio 1 zit er niet bij :mrgreen:

Ik wacht nog wel een maandje op de ultieme set :P

reply
0
A
Azazel
Nov 04, 2004

theThinWhiteDuke wrote: Hihi......de regio 2 mag nu dan al wel uitzijn; de kaartset en het peper en zoutstel van de regio 1 zit er niet bij :mrgreen:

Dan heb ik alles reeds 2x gezien en zit ik met smart te wachten op seizoen 4. :D :wink:

reply
0
K
KunDun
Nov 04, 2004

Heb hem vandaag binnen gekregen vaqn play.com .
Alleen de Box is verschrikkelijk beschadigd , dus ik heb play
gevraagd een nieuwe box te sturen zonder dvd's erin indien mogelijk .
Want heb geen zin weer (ja weer) een dvd box terug te moeten sturen .

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 04, 2004

theThinWhiteDuke wrote: Hihi......de regio 2 mag nu dan al wel uitzijn; de kaartset en het peper en zoutstel van de regio 1 zit er niet bij :mrgreen:

Als je een echte fan bent heb je de regio 2 DVD's ook, jaloers ventje :twisted:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 04, 2004

Azazel wrote:

Dan heb ik alles reeds 2x gezien en zit ik met smart te wachten op seizoen 4. :D :wink:

Over een maand zit ik nadat ik alles gezien heb lekker te kaarten en tijdens het avondeten zout en peper met mn Monk's Salt&Pepper set te strooien :mrgreen:
Wat zal t goed smaken dan zeg!

reply
0
A
Azazel
Nov 04, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
Azazel wrote: [quote=theThinWhiteDuke]Hihi......de regio 2 mag nu dan al wel uitzijn; de kaartset en het peper en zoutstel van de regio 1 zit er niet bij :mrgreen:

Over een maand zit ik nadat ik alles gezien heb lekker te kaarten en tijdens het avondeten zout en peper met mn Monk's Salt&Pepper set te strooien :mrgreen:
Wat zal t goed smaken dan zeg![/quote]

grrrr :evil: :twisted: R2 heeft lekker nl subs (die bij mij standaard uit staan) :mrgreen:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 04, 2004

Azazel wrote:
theThinWhiteDuke wrote: [quote=Azazel][quote=theThinWhiteDuke]Hihi......de regio 2 mag nu dan al wel uitzijn; de kaartset en het peper en zoutstel van de regio 1 zit er niet bij :mrgreen:

Wat zal t goed smaken dan zeg![/quote]

grrrr :evil: :twisted: R2 heeft lekker nl subs (die bij mij standaard uit staan) :mrgreen:[/quote]
WAUWWWWWWWWWWW....NL Subs! :lol:

Kun je met die subs ook zout strooien? :mrgreen:

reply
0
H
hare
Nov 05, 2004

BabaBooey wrote: http://img115.exs.cx/img115/3868/DSCI0006.jpg
http://img115.exs.cx/img115/9704/DSCI0007.jpg
http://img115.exs.cx/img115/4185/DSCI0008.jpg

Even wat kiekjes geschoten.

Krijg ik toch wat mooiers binnen 8)

reply
0
D
denizg
Nov 05, 2004

sweet dude:)

morgen staan ze bij mij in huis! :D

reply
0
S
starbuck
Nov 05, 2004

Ik heb even door seizoen 1 en 2 gezapt, wat een fraaie menu's , daar kunnen de "friends" een groot puntje aan zuigen. :D

reply
0
RK
raymond koene
Nov 05, 2004

starbuck wrote: Ik heb even door seizoen 1 en 2 gezapt, wat een fraaie menu's , daar kunnen de "friends" een groot puntje aan zuigen. :D

is natuurlijk ook geen vergelijking! aangezien Seinfeld qua inhoud al ver boven Friends uitsteekt, mag je dat qua vormgeving en menu's ook verwachten :wink:

reply
0
H
hare
Nov 05, 2004

raymond koene wrote:
starbuck wrote: Ik heb even door seizoen 1 en 2 gezapt, wat een fraaie menu's , daar kunnen de "friends" een groot puntje aan zuigen. :D

is natuurlijk ook geen vergelijking! aangezien Seinfeld qua inhoud al ver boven Friends uitsteekt, mag je dat qua vormgeving en menu's ook verwachten :wink:

maar goed, de R1 van Friends zijn ook goeie boxen, alleen in Europa hebben ze er echt de grootste rukboxen van gemaakt.
Daarom wacht ik ook nog steeds op een seizoen 1 t/m 10 box uit Amerika :)

reply
0
J
jOzh
Nov 05, 2004

hare wrote:
raymond koene wrote: [quote=starbuck]Ik heb even door seizoen 1 en 2 gezapt, wat een fraaie menu's , daar kunnen de "friends" een groot puntje aan zuigen. :D

maar goed, de R1 van Friends zijn ook goeie boxen, alleen in Europa hebben ze er echt de grootste rukboxen van gemaakt.
Daarom wacht ik ook nog steeds op een seizoen 1 t/m 10 box uit Amerika :)[/quote]

Naast je regio 2 boxen? Of ben jij zo sterk geweest dat je de R2 boxen nooit hebt aangeschaft?

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 05, 2004

hare wrote:

Jij ook peper & zout erbij? :mrgreen: (y)

reply
0
H
hare
Nov 05, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
hare wrote: [quote=BabaBooey]http://img115.exs.cx/img115/3868/DSCI0006.jpg

Jij ook peper & zout erbij? :mrgreen: (y)[/quote]

Heerlijk ja, kunnen we mooi gebruiken voor tijdens een kaartspelletje 8)

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 05, 2004

hare wrote:
theThinWhiteDuke wrote: [quote=hare][quote=BabaBooey]http://img115.exs.cx/img115/3868/DSCI0006.jpg

Heerlijk ja, kunnen we mooi gebruiken voor tijdens een kaartspelletje 8)[/quote]
Of voor als je het bijgesloten script aan het lezen bent! (y)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 05, 2004

Ik denk dat mensen er wat zuiniger mee om zullen gaan dan jullie denken... :roll: :mrgreen:

reply
0
H
hare
Nov 05, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
hare wrote: [quote=theThinWhiteDuke][quote=hare][quote=BabaBooey]http://img115.exs.cx/img115/3868/DSCI0006.jpg

Heerlijk ja, kunnen we mooi gebruiken voor tijdens een kaartspelletje 8)[/quote]
Of voor als je het bijgesloten script aan het lezen bent! (y)[/quote]

Onderwijl kijkend naar die mooie grote seinfeld doos waar alle 3 de seizoenen mooi inpassen :lol:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 05, 2004

Ik zie dat Mark niet meer zo vrolijk kijkt, ons giftset boefje :P

reply
0
H
hare
Nov 05, 2004

theThinWhiteDuke wrote: Ik zie dat Mark niet meer zo vrolijk kijkt, ons giftset boefje :P

Volgens mij is ie nu vlug z'n seinfeld boxen terug aan het brengen naar de FRS ofzo.

FRS mevrouw: 'Waarom wilt u dan ruilen meneer?'

Mark: 'Ik wil ook een peper en zout setje!! :cry: '

FRS mevrouw: 'Ja, dan moet u bij de hema zijn' :roll:

Mark: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

onderwijl de seinfeld boxen door de winkel gooiend

:mrgreen:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 05, 2004

hare wrote:
theThinWhiteDuke wrote: Ik zie dat Mark niet meer zo vrolijk kijkt, ons giftset boefje :P

Volgens mij is ie nu vlug z'n seinfeld boxen terug aan het brengen naar de FRS ofzo.

FRS mevrouw: 'Waarom wilt u dan ruilen meneer?'

Mark: 'Ik wil ook een peper en zout setje!! :cry: '

FRS mevrouw: 'Ja, dan moet u bij de hema zijn' :roll:

Mark: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

onderwijl de seinfeld boxen door de winkel gooiend

:mrgreen:

ROFLOL! (y)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 05, 2004

Ex-boefje.

reply
0
L
Laurens-Jan
Dec 06, 2004

Is er een releaseschema voor de rest van de seizoenen bekend?

Ben nl. benieuwd naar de releasedate van het 4e seizoen.

reply
0
H
hare
Dec 13, 2004

Ik heb mijn giftset nog steeds niet :(

reply
0
P
pavko
Dec 13, 2004

Hier wordt ook nog steeds gewacht :(

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Dec 13, 2004

Damn dudes!
waar besteld?

Soon zeker? :roll: :(

PlayUsa mocht dan wel wat duurder zijn; hij is al 2,5 week binnen.....(y)

reply
0
H
hare
Dec 13, 2004

theThinWhiteDuke wrote: Damn dudes!
waar besteld?

Soon zeker? :roll: :(

PlayUsa mocht dan wel wat duurder zijn; hij is al 2,5 week binnen.....(y)

Bij amazon.com

Hij had de 8e al hier binnen moeten zijn, maar de hoop is opgegeven. Amazon wilde me wel een nieuwe toesturen, maar dan zou ik tot half februari moeten wachten en daar heb ik ook niet echt zin in.

Is godver de voor mij meest mooie release van 2004 en dan heb ik hem nog steeds niet. Ik heb nu wel geld teruggevraagd aan amazon en moet hem nu ergens anders gaan bestellen, maar scheelt me dus wel mooi 15 euro of meer.

K*t zooi!

Waar heb jij hem besteld Pavko?

reply
0
P
pavko
Dec 13, 2004

Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

Jij hebt blijkbaar al contact gehad met Amazon?

reply
0
P
pavko
Dec 13, 2004

ik had wel gekozen voor de s---l----o----m---e verzendmethode en hij is pas op de 26e verzonden en het pakketje is vandaag dus 18 dagen onderweg. Ik kijk het deze week nog even aan en dan ga ik eens mailen met amazon....

reply
0
MM
mike mannot
Dec 13, 2004

pavko wrote: ik had wel gekozen voor de s---l----o----m---e verzendmethode en hij is pas op de 26e verzonden en het pakketje is vandaag dus 18 dagen onderweg. Ik kijk het deze week nog even aan en dan ga ik eens mailen met amazon....

Met douane onderschepping is drie á vier weken verzendtijd echt niet heel raar hoor. Na een maand zou ik me pas zorgen gaan maken.

Maar leuk is natuurlijk anders.

reply
0
H
hare
Dec 13, 2004

pavko wrote: Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

Ik heb al contact gehad met amazon en ik heb contact gehad met de douane en die hebben niks voor mij liggen.
Bij mij is er verzonden op dezelfde dag als jou. Maar ik heb niet de sloomste verzendmethode gekozen, maar de middelste, daardoor zou mijn pakketje dus al de 8e binnen moeten zijn.

En nu is ie er dus niet, en ook de douane heeft hem niet. Ik ga hem nu dus maar bestellen bij dvdimport ofzo :?

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Dec 13, 2004

hare wrote:
pavko wrote: Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

Ik heb al contact gehad met amazon en ik heb contact gehad met de douane en die hebben niks voor mij liggen.
Bij mij is er verzonden op dezelfde dag als jou. Maar ik heb niet de sloomste verzendmethode gekozen, maar de middelste, daardoor zou mijn pakketje dus al de 8e binnen moeten zijn.

En nu is ie er dus niet, en ook de douane heeft hem niet. Ik ga hem nu dus maar bestellen bij dvdimport ofzo :?

doe dan PlayUSa: had em na 7 dagen al in huis!

reply
0
H
hare
Dec 13, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
hare wrote: [quote=pavko]Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

doe dan PlayUSa: had em na 7 dagen al in huis![/quote]

Jaja, we begrijpen je boodschap nu wel. Kost alleen een stukkie duurder.

40 CAD is toch niet mis. Voor dat verschil kan ik de Seinfeld Giftset bij dvdimport bestellen en is ie hier binnen 3 dagen met FedEx en hou ik nog geld over :lol:

reply
0
J
jOzh
Dec 13, 2004

Toevallig hoor, 'mijn' giftset (ook besteld bij Amazon) is er ook nog steeds niet. Een pakketje dat een week eerder verstuurd was is ook nog steeds niet aangekomen... De douane zal ook wel last hebben van de Sint/kerst drukte denk ik :-(

reply
0
D
Dr_evil
Dec 13, 2004

Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

Begin vanavond aan seizoen 3 :D

reply
0
MM
mike mannot
Dec 13, 2004

Dr_evil wrote: Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

Ik had ook een keertje mazzel en 'm ook redelijk snel binnen van Amazon.

reply
0
CV
Coen Vermeer
Dec 13, 2004

mike mannot wrote:
Dr_evil wrote: Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

Ik had ook een keertje mazzel en 'm ook redelijk snel binnen van Amazon.

heb hem vandaag binnen gekregen maar vorige week was de postbode al langs geweest moest wel 12 euro belasting betalen voor het eerst. Maar dat had ik er wel voor over. Jammer dat die flesjes niet zo mooi zijn als ik had verwacht. Toch een heel erg leuke box. Ik heb script van George: The Big Salad. Jullie?

reply
0
SM
Steve Muller
Dec 13, 2004

Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes :?: :?: :?:

reply
0
PW
Pepijn Wildbret
Dec 13, 2004

Steve Muller wrote: Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes :?: :?: :?:

Moet je aan de makers vragen...
Je moet het 1e seizoen een beetje als pilot seizoen zien.
Zie hier voor een volledige episode guide:
http://www.seinfeld-fan.net/eplist.php

reply
0
D
Dr_evil
Dec 13, 2004

Steve Muller wrote: Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes :?: :?: :?:

Omdat het oorspronkelijk helemaal niet de bedoeling was een sit-com te maken zoals we Seinfeld kennen.. Check de making-of 8)

reply
0
K
KunDun
Dec 13, 2004

Vraag me af wanneer we seizoen vier krijgen , zal wel zeer binnenkort
zijn denk ik .

reply
0
J
jOzh
Dec 14, 2004

jOzh wrote: Toevallig hoor, 'mijn' giftset (ook besteld bij Amazon) is er ook nog steeds niet. Een pakketje dat een week eerder verstuurd was is ook nog steeds niet aangekomen... De douane zal ook wel last hebben van de Sint/kerst drukte denk ik :-(

Zojuist binnen gekomen (samen met dat andere pakketje), kon even 21 euro neerleggen :|

Naja, ik heb em gelukkig eindelijk

reply
0
A
Akira
Dec 14, 2004

Ook mijn giftset van Amazon is vandaag binnengekomen. Helaas ook met de douaneheffing...

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Dec 14, 2004

Tommycat wrote: Ik heb script van George: The Big Salad. Jullie?

Ik ook...en ik denk iedereen :wink:

reply
0
P
pavko
Dec 14, 2004

En ook ik mocht vanmorgen 13 euro aan de postbode overhandigen (83 dollar is volgens de wisselkoers van de douane gelijk aan 73 euro...:( Amateurs! )

Mooie box! alleen het peper en zout stelletje had iets meer mogen zijn.
Kaartspel ook leuk (y)

reply
0
D
Dr_evil
Dec 14, 2004

Heb je het kaartspelletjes uit het plastic gehaald? :o

Peper en zoutstelletje had ik me ook anders voorgesteld.. beetje schraal dit :P

reply
0
H
hare
Dec 16, 2004

Yesssssssss!!

Ik heb hem binnen hoor. Nu via dvdpacific besteld, met FedEx laten verzenden, En binnen 2 dagen was ie er. Finally!!!

Wat cool, wat mooi, wat schitterend. Peper & zoutstelletje is ontzettend leuk, maar het meest geweldig vind ik het script wat erbij zit. Erg leuk om te zien hoe zo iets eruit ziet :)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 28, 2004

Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0006ZM8O0/qid=1104252952/sr=1-10/ref=sr_1_10/002-1382705-5216817?v=glance&s=dvd

reply
0
D
dvdfre@k
Dec 28, 2004

Mark de Jong wrote: Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0006ZM8O0/qid=1104252952/sr=1-10/ref=sr_1_10/002-1382705-5216817?v=glance&s=dvd

Whoooo! Gelijk op pre-order wanneer komt de EU versie dan eigenlijk??

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 28, 2004

dvdfre@k wrote:
Mark de Jong wrote: Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

Wellicht weer iets eerder of anders gelijktijdig verwacht ik.

reply
0
A
Anorak
Dec 30, 2004

Volgens een discussie op stanthecaddy zijn er twee mogelijkheden voor het verschijnen van de resterende Seinfeld afleveringen op DVD:
1. na iedere 2/3 maanden een volgend seizoen
2. per 6 maanden een volgend seizoen

Ik denk dat optie 2 de meest waarschijnlijke is. Dat zou nl betekenen dat seizoen 4 zo'n beetje mei/juni uitkomt (vaderdag !) en seizoen 5 in december (kerst !). Zo'n schema verkoopt altijd lekker.

reply
0
RK
raymond koene
Dec 30, 2004

Anorak wrote: Volgens een discussie op stanthecaddy zijn er twee mogelijkheden voor het verschijnen van de resterende Seinfeld afleveringen op DVD:
1. na iedere 2/3 maanden een volgend seizoen
2. per 6 maanden een volgend seizoen

Ik denk dat optie 2 de meest waarschijnlijke is. Dat zou nl betekenen dat seizoen 4 zo'n beetje mei/juni uitkomt (vaderdag !) en seizoen 5 in december (kerst !). Zo'n schema verkoopt altijd lekker.

ik heb toch liever mogelijkheid 1 :wink:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Dec 30, 2004

dvdfre@k wrote:

?
Pre-orderen kan nog niet....zoals Mark al zegt: inschrijven! dwz: je krijgt een mail van amazon als je de box wél kunt pre-orderen....

reply
0
H
HiddeV
Jan 12, 2005

Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??

reply
0
S
starbuck
Jan 12, 2005

Hidde Verkooijen wrote: Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??

naar mijn smaak was Seizoen 1 nog helemaal niet zo leuk, ik kan je verzekeren dat je om seizoen twee en drie helemaal dubbel ligt. (y)

reply
0
H
HiddeV
Jan 12, 2005

starbuck wrote:
Hidde Verkooijen wrote: Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??

naar mijn smaak was Seizoen 1 nog helemaal niet zo leuk, ik kan je verzekeren dat je om seizoen twee en drie helemaal dubbel ligt. (y)

das mooi, de andere ook?

reply
0
S
Shadow010
Jan 12, 2005

Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

reply
0
H
HiddeV
Jan 12, 2005

Shadow010 wrote: Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen :D

reply
0
CV
Coen Vermeer
Jan 13, 2005

Hidde Verkooijen wrote:
Shadow010 wrote: Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen :D

nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.

reply
0
H
HiddeV
Jan 13, 2005

Tommycat wrote:
Hidde Verkooijen wrote: [quote=Shadow010]Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.[/quote]

Friends veranderd na de 2 eerste seizoenen een beetje, groter budget, vooral seizoen 1 was in het begin simpel, toen had je ook nog veel "buiten" scene's, dat je later niet echt meer ziet, alleen voor Central Perk af en toe. Vond de eerste seizoenen van Friends wel erg goed.
Het ligt er ook erg aan of ze er geld in willen steken, Friends moest eerst bewijzen dat het een goed lopende serie kan worden. Bijv bij 24 & Band of Brothers is dat anders, die kunnen niet zomaar stoppen met uitzenden/filmen.

Maar ik heb ze inmiddels besteld dus kan het volgende week zelf allemaal zien :D

reply
0
J
jOzh
Jan 13, 2005

Tommycat wrote:
Hidde Verkooijen wrote: [quote=Shadow010]Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.[/quote]

De eerste serie's van Friends waren veel beter dan de laatste. Vanaf seizoen 5/6 werd het steeds slechter. Seizoen 3/4 is denk ik zo'n beetje het hoogtepunt.

reply
0
S
Spidey^
Jan 14, 2005

Weet iemand wanneer de nieuwe volumes uitkomen van Seinfeld? Ik wil MEERRRRRRRRR van deze genialiteiten. Ze hebben ook echt niet overdreven dat ze bomvol met extra's zitten, wow!

Mijn peper&zout vaatje staat best goed zo op mijn bureau :D

reply
0
K
KunDun
Jan 14, 2005

Ik zit ook met smart te wachten op seizoen 4 van Seinfeld !
De eerste drie seizoenen was ik zo doorheen, maar ja ik keek
dan ook zeker 5 afleveringen per dag :)

reply
0
H
HiddeV
Jan 14, 2005

KunDun wrote: Ik zit ook met smart te wachten op seizoen 4 van Seinfeld !
De eerste drie seizoenen was ik zo doorheen, maar ja ik keek
dan ook zeker 5 afleveringen per dag :)

Moeten ze wel sneller achter elkaar gaan release anders haalt Blu-ray en HD-DVD de dvd's in.

reply
0
CV
Coen Vermeer
Jan 15, 2005

jOzh wrote:
Tommycat wrote: [quote=Hidde Verkooijen][quote=Shadow010]Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

De eerste serie's van Friends waren veel beter dan de laatste. Vanaf seizoen 5/6 werd het steeds slechter. Seizoen 3/4 is denk ik zo'n beetje het hoogtepunt.[/quote]

ja van friends ben ik het ook wel een betje mee eens. Maar ik bedoel meer dat het 1e seizoen nog niet zo goed was. Tweede was al een stuk beter en 3 en 4 idd zijn gewoon erg goed daarna vond ik het ook een stuk minder.

reply
0
H
HiddeV
Jan 26, 2005

heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken. Geweldige serie en anders dan Friends. Bij Friends werd ik af en toe nog wel eens moe van de puberale grappen. Deze serie heeft hele andere humor.
Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??

reply
0
SM
Steve Muller
Jan 26, 2005

Hidde Verkooijen wrote: heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.

Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:

reply
0
H
HiddeV
Jan 26, 2005

Steve Muller wrote:
Hidde Verkooijen wrote: heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.

Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8

reply
0
SM
Steve Muller
Jan 26, 2005

Hidde Verkooijen wrote:
Steve Muller wrote: [quote=Hidde Verkooijen]heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.

Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8[/quote]

Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)

reply
0
H
HiddeV
Jan 26, 2005

Steve Muller wrote:

Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)

Niet seizoen 4 & 5 tegelijk?

reply
0
H
hare
Jan 26, 2005

Hidde Verkooijen wrote:
Steve Muller wrote: [quote=Hidde Verkooijen]heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.

en 9 8)

reply
0
H
hare
Jan 26, 2005

Steve Muller wrote:
Hidde Verkooijen wrote: [quote=Steve Muller][quote=Hidde Verkooijen]heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.

Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)[/quote]

Dat heb ik hier anders nog niet gelezen, zou wel heel mooi zijn natuurlijk, maar al de dvd nieuws sites en andere fora hebben er ook nog niks over....

reply
0
D
dvdfre@k
Feb 24, 2005

Dit las ik vandaag:
We've received quite a lot of e-mails from our readers asking about Seinfeld. Fans want to know when more DVDs are coming, will Sony continue releasing two box sets at a time, will there be any more special bonus items like the Re-Gift Set had, etc? Well, let's take those questions in reverse order: we don't know one way or the other about more gift sets, or more bonus items like the deck of cards, script, salt/pepper sets, etc. As for quantity, it looks like the releases are dropping down to one box set at a time. As for when then next set of DVDs will arrive...

...Relax, everybody! Industry sources have revealed to us that Sony Pictures Home Ent. is currently preparing their announcement for Seinfeld - Vol 3: Season 4. You should see the details - complete with the street date, price, extras, and other details - no later than mid-March, we're told. Remember: that's the announce date, not the release date! But it's only about three weeks away to find out the details, Seinfeld fans, so hold tight and stay tuned.

Therefore, we'll be back soon to tell you all about the DVDs with such fabulous episodes such as "The Trip" (Jerry on The Tonight Show), "The Pitch" (pitching a televsion show 'about nothing' to NBC), "The Bubble Boy", "The Airport", "The Pick" (Elaine's infamous christmas card), "The Implant" (Teri Hatcher's guest appearance), "The Pilot" (the show- within-the-show's debut), and the hilarious, award-winning episode "The Contest". Not that there's anything wrong with that.

reply
0
D
dvdfre@k
Feb 24, 2005

Verandering van naam :Het Grote Seinfeld Topic

reply
0
RK
raymond koene
Feb 24, 2005

dvdfre@k wrote: Industry sources have revealed to us that Sony Pictures Home Ent. is currently preparing their announcement for Seinfeld - Vol 3: Season 4. You should see the details - complete with the street date, price, extras, and other details - no later than mid-March, we're told. Remember: that's the announce date, not the release date!

kan haast niet wachten, laat maar komen die aankondiging!!!

reply
0
SM
Steve Muller
Mar 02, 2005

Seinfeld - Season 4: Limited Edition Gift Set (4 Disc Box Set)
This Limited Edition Collector's Gift Set also includes a script with handwritten notes from Larry David, exclusive Monks Diner salt and pepper shakers and metal napkin dispenser, and collectible playing cards.
[img]http://www.ezydvd.com.au/g/i/p/778811.jpg[/img]

[img]http://www.ezydvd.com.au/g/i/p/778810.jpg[/img]
Season 4 Episode Listing:
The Trip (1)
The Trip (2)
The Pitch
The Ticket
The Wallet (1)
The Watch (2)
The Bubble Boy
The Cheever Letters
The Opera
The Virgin
The Contest
The Airport
The Pick
The Movie
The Visa
The Shoes
The Outing
The Old Man
The Implant
The Junior Mint
The Smelly Car
The Handicap Spot
The Pilot (1)
The Pilot (2)

reply
0
S
Snowball
Mar 02, 2005

Leuk geprobeerd, maar dat is dus de cover van seizoen 3, met een 4 erop. En ik denk ook niet dat je er nu weer o.a. een peper- en zoutstel en speelkaarten bijkrijgt.. dan kun je na 9 seizoeken zelf wel een winkeltje beginnen...

reply
0
D
Dr_evil
Mar 02, 2005

Idd.. Maar.. De plaatjes staan op ezydvd en daar wordt 25 mei als datum gegeven.. Lijkt me niet verkeerd.. :)

reply
0
SM
Steve Muller
Mar 02, 2005

Dr_evil wrote: Idd.. Maar.. De plaatjes staan op ezydvd en daar wordt 25 mei als datum gegeven.. Lijkt me niet verkeerd.. :)

Dat wou ik ook maar zeggen :wink:

reply
0
H
HiddeV
Mar 05, 2005

Zag dit ergens staan:

Volume 3 (Season 4) - June 2005

Volumes 4 & 5 (Seasons 5 & 6) - Xmas 2005

Volume 6 (Season 7) - June 2006

Volumes 7 & 8 (Seasons 8 & 9) - Xmas 2006

misschien klopt hier niets van maar het zou heel goed kunnen dat het wel klopt.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Mar 05, 2005

Not too long ago we posted an update on Seinfeld - Vol 3: Season 4. We told you that the studio, Sony Pictures Home Entertainment, would announce the et in mid-March, and at that time would reveal the street date, pricing, and other details. The specific announcement date is now firmed up as March 14th.

Well, online retailer DVDPlanet.com has let the cat out of the bag early, we see. Today they added a pre-order listing for the 4th Season set of Seinfeld. In it, the reveal a street date of May 17th for the USA. They show a 4-DVD set running 552 minutes. They also selling advance orders currently right now for just $27.97, based on a $39.95 SRP. Get your pre-orders in now though, folks, because we know for a fact that the SRP shown there is a bit low, and will probably be revised soon.

And that's all we'll say for now! We're not going to spill any new beans, just relay what a major online source is already making public about the set. The information is already spreading across the internet fast, so we figured we shouldn't be left out! But we'll otherwise abide by Sony's announcement date, and bring you the rest of the information in 10 days. Stay tuned!

TVShowsOnDVD

reply
0
Y
YAH87
Sep 18, 2009

Tijdens mijn zomervakantie was het bijna elke avond wel vaste prik; voor het slapen gaan 1 á 2 afleveringen meepikken en met een dikke smile m’n nachtrust pakken.
Gisteravond was het dan zover voor mij: Disc 4, seizoen 9, The Finale. :(

Had namelijk voor de vakantie de monsterbox binnen met alle 9 seizoenen en de “Coffe Table Book” en dacht dat dit me wel door de vakantie kon loodsen.
En hoe! Wat heb ik me kostelijk vermaakt hiermee.

Ik keek vroeger wel eens een aflevering op Veronica, mijn eerste aflevering die ik zag was “The Strike” (Festivus :mrgreen:) bleek achteraf, en vond het erg geestig. Had toen al zoveel afleveringen gemist waardoor ik niet echt “vast” was gaan kijken en dus meer af en toe keek. Door deze box kon ik gelukkig alles in één ruk bekijken zonder reclames. :)

De humor, de personages, de verloop van omstandigheden, het is allemaal even briljant.
Zelfs ogenschijnlijke ongrappige teksten als “Hello Newman”, “Serenity now” en mijn persoonlijke favoriet “I’m back baby, I’m back!” zijn tóch grappig door hun uitvoering.

Aan al het goede komt een einde en dus ook hieraan maar gelukkig hebben we nog de extra’s! (y)

So when somebody has B.O., the "O" usually stays with the "B". Once the "B" leaves, the "O" goes with it.

reply
0
A
AjaxLitmanen
Sep 19, 2009

Heb de hele collectie vorige week gekocht. Heb nu seizoen 1 gezien en ben ergens op een deel bij seizoen 2. Bevalt best tot nu toe maar het schijnt nog een stuk leuker te worden.

reply
0
CP
Coen P.
Sep 19, 2009

Ik wil ook voor de L.E. box gaan...

nadeel is dat ik alle seizoenen al heb...als iemand interesse heeft mag hij/zij een goed bod doen! Boxen zijn sommige UK en sommige NL.

reply
0
E
E@gle
Sep 19, 2009

De verzamelbox is echt schitterend, en op verschillende sites nog voor rond de 100 euro te krijgen. Ik vind ook de opbouw van de disks goed, met de regelmatig terugkerende "inside looks" die een mooi stukje informatie geven bij de individuele afleveringen.

reply
0
A
AjaxLitmanen
Sep 20, 2009

Ik heb die zwarte doos die best groot is en met gouden letters Seinfeld toont. Er zit ook een dik boek over Seinfeld in maar dat is kost voor na afloop van alles als ik het gezien heb.

reply
0
Y
YAH87
Sep 23, 2009

Las net in de "welke film heb je net geekeken" thread over enkele favoriete afleveringen en
bij mij zitten ze nog redelijk "vers" in het geheugen en nu ben ik wel benieuwd:
Wie durft (of kan) zijn favoriete afleveringen aangeven? :)

Mijn favorieten iig:

05. The Race (06.10)
(De Superman verwijzingen en de race zelf deden het voor me.)

04. The Outing (04.17)
(Jerry en George gay? "Not that there's anything wrong with that.")

03. The Betrayal (09.08 )
(Origineel door zijn constructie en het einde waarin Jerry meets Kramer is werkelijk om je te bescheuren)

02. The Contest (04.11)
(Kramer die er meteen uit ligt.)

01. The Oposite (05.22)
(Bijna constant in een deuk gelegen. Alles zit George mee! Luv that guy.)

reply
0
J
Johan1967
Sep 01, 2021

[h=1]Alle Seinfeld-afleveringen vanaf 1 oktober op Netflix. Voor het eerst in 4K.[/h]Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5251578/seinfeld-netflix-streamen-stream

reply
0