Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
AB
Alex van den Berg
Afreageerhok voor crewleden...
Aug 16, 2004

Aangezien er op dit moment inzake de heer Sital het één en ander uit de hand dreigt te lopen omdat crewleden op persoonlijke titel worden aangesproken, leek het me een goed idee om even een afreageerhok in elkaar te timmeren. Ook gezien mijn eigen uitbarsting me marsie030 (alias: de stoeprand verfkwast) waar ik niet trots op ben, weet ik maar al te goed wat een persoonlijke aanval betekent ;) Dit soort situaties moet in de toekomst absoluut voorkomen worden! En zoals hier wordt gezegd; http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=506948#506948
Joost v.d. Ham wrote: Joh, ga dit even lekker via MSN uitvechten. Als iemand van de crew komt het een beetje vreemd over dat je op alles zo loopt te "happen" zeg. Jullie bepalen de regels punt. De regel (wel of niet reeel) is uitgelegd, laat het daar dan bij! Ik geef het een weekje waarna er vast wel weer iets veranderd wordt.
Dat is iets om ALTIJD in het achterhoofd te houden! ;) Hier kun je dus even naar binnenwandelen, rustig de deur achter je dichttrekken... en vervolgens compleet exploderen binnen de geluidsdichte wanden! Post de geluidsfragmenten! :mrgreen: Zorg zelf voor potjes verf om mee te gooien en post hier de resultaten als afbeelding! :D Of tik gewoon even een eind weg en doe alsof er niemand meeleest! :twisted:

RS
Ronald Stiebolt
Aug 16, 2004

Ik wordt zo schijtziek van die Van den Berg, betweter!

:mrgreen:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 16, 2004

Ronald Stiebolt wrote: Ik wordt zo schijtziek van die Van den Berg, betweter!

:mrgreen:
ROFL! :lol:
.... Oeps... je had de deur op een kiertje laten staan... ik ben weer weg... :mrgreen:

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 18, 2004

KLOTEWERK (sorry jongens, dat moest even hier)

MIjn collega haalt me het bloed onder mijn nagels vandaan namelijk

Laterz!

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 13, 2005

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Ik moet hier even induiken, wie wil de deur achter me op slot gooien???

Die Mark is gewoon een klootzak. Ik doe ******* bijna een jaar lang al zijn internetaankopen omdat hij geen creditcard had. (dat was 2 jaar geleden). Daarvoor heb ik nooit 1 cent extra of een bedankje gehad. En nu dit. Ik ben helemaal klaar met die gozer, hij mag, samen met de rest van Eindhoven....opflikkeren!

reply
0
KC
Koen Crijns
Jan 13, 2005

samen met de rest van Eindhoven....opflikkeren

En bedankt... ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 13, 2005

Koen Crijns wrote:

En bedankt... ;)

:lol: ROFL

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jan 13, 2005

Koen Crijns wrote:

En bedankt... ;)

Koen, neem PSV gelijk mee dan, maken wij meer kans op de titel :lol:

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 13, 2005

Wat denken jullie, gaat hij ontploffen na mijn vriendelijke suggesties? ;) :

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=609879#609879

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 13, 2005

Dat ging natuurlijk ook om psv.

Mijn ommetje heeft me absoluut goed gedaan en nu kan ik er weer positief tegenaan!

Ik denk dat Mark niet meer terug komt.

Allen hartelijk dank voor de bijval.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 13, 2005

Rein Schaap wrote: Ik denk dat Mark niet meer terug komt.

Als ie die Sital nu ook meteen meeneemt...

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 13, 2005

Alexander de Mol wrote:
Rein Schaap wrote: Ik denk dat Mark niet meer terug komt.

Als ie die Sital nu ook meteen meeneemt...

Meneer de wannabee-bankdirecteur hangt nu de groepstherapeut uit... :mrgreen:

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 13, 2005

ja lachuh idd. Eric kun je ze niet nog 1x op de kast jagen? Gewoon voor onze lol!!

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 15, 2005

Is mark vertrokken, het lijkt erop...??

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 15, 2005

Zou kunnen... ik huil er voorlopig nog niet over.

reply
0
H
Herjan
Jan 16, 2005

Rein Schaap wrote: Is mark vertrokken, het lijkt erop...??

Gisteren was er een mini-meeting met in ieder geval Mark, John en Henk Heideveld. Dus hij was even afwezig. Wellicht dat ie vandaag of morgen weer begint.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 17, 2005

Wat een ongelooflijke domme koekebakker is die Argonath 2. Hij heeft de lessen over begrijpend lezen echt gemist volgens mij. Ik zit te trappelen om hem een vreselijke veeg uit de pan te geven, maar ik heb geen zin in een eindeloze discussie.

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=834878#834878

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Dec 17, 2005

Inderdaad, laat het nu maar even voor wat het is en mogelijk dat andere gebruikers gaan reageren. Vanuit ons beter even geen reactie.

reply
0
NS
Nathan Strik
Dec 17, 2005

Argonath wil gewoon het laatste woord hebben. Die twijfelachtige eer mag hij wat mij betreft hebben. :roll:

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 18, 2005

Grrrr...wat een kneus.

reply
0
H
Herjan
Dec 19, 2005

En dan te bedenken dat ie net SafeTrader is geworden...

reply
0