Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Alex van den Berg
Aug 16, 2004
Aangezien er op dit moment inzake de heer Sital het één en ander uit de hand dreigt te lopen omdat crewleden op persoonlijke titel worden aangesproken, leek het me een goed idee om even een afreageerhok in elkaar te timmeren. Ook gezien mijn eigen uitbarsting me marsie030 (alias: de stoeprand verfkwast) waar ik niet trots op ben, weet ik maar al te goed wat een persoonlijke aanval betekent ;) Dit soort situaties moet in de toekomst absoluut voorkomen worden! En zoals hier wordt gezegd; http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=506948#506948
Joost v.d. Ham wrote: Joh, ga dit even lekker via MSN uitvechten. Als iemand van de crew komt het een beetje vreemd over dat je op alles zo loopt te "happen" zeg. Jullie bepalen de regels punt. De regel (wel of niet reeel) is uitgelegd, laat het daar dan bij! Ik geef het een weekje waarna er vast wel weer iets veranderd wordt.Dat is iets om ALTIJD in het achterhoofd te houden! ;) Hier kun je dus even naar binnenwandelen, rustig de deur achter je dichttrekken... en vervolgens compleet exploderen binnen de geluidsdichte wanden! Post de geluidsfragmenten! :mrgreen: Zorg zelf voor potjes verf om mee te gooien en post hier de resultaten als afbeelding! :D Of tik gewoon even een eind weg en doe alsof er niemand meeleest! :twisted: