Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
H
Herjan
DVD.nl Kleding
Aug 23, 2004

Heren, Ik heb het er op het forum al eens uitgebreid over gehad: shirts met een logo van DVD.nl. Ik weet dat de crew ze al heeft, maar ik zou er graag ook nog eens eentje willen. Zijn er plannen om weer eens nieuwe shirts te laten drukken of niet? (voor de HCC dagen 2004 of zo?) Mocht er interesse zijn, ik kan korting krijgen op bedrijfskleding bij Groenendijk in Woerden (www.groenendijkwoerden.nl).
Siemens Intranet wrote: Voor medewerker(sters) van Siemens is het nu ook mogelijk om uitsluitend en alleen op vertoon van de Siemens legitimatiepas (merk)kleding aan te schaffen tegen groothandelsprijzen. Op deze groothandelsprijzen die al veel lager liggen dan de winkelprijs wordt nog eens een extra korting gegeven van 10%. U dient echter nog wel rekening te houden met 19% BTW. Voor alle privé aankopen geldt betaling uitsluitend a-kontant. Bekende merken: (Een kleine greep uit de diverse mogelijkheden !) Wrangler US Basic Mc Forsum Hanes Helly Hansen

NS
Nathan Strik
Aug 23, 2004

Helaas staan we dit jaar niet op de HCC dagen, maar wellicht kan Eric beter antwoorden op de vraag of er nog t-shirts zijn.

Wel met het oude logo meen ik, toch?

reply
0
H
Herjan
Aug 23, 2004

Inderdaad, de shirts die bestaan zijn met het oude logo. Zelf heb ik ooit dit in elkaar ge-photoshopped:
[img]http://www.esdoorn.demon.nl/_shirt.gif[/img]

Een zwart t-shirt, polo of overhemd met het nieuwe logo lijkt me 8). Eventueel met een groot logo acherop met de tekst "DVD.nl Forum Crew" of "DVD.nl Crew", ligt eraan hoe belangrijk je bent...

reply
0
AM
Alexander de Mol
Aug 23, 2004

Financieel gezien lijkt het interessanter om dan een universeel shirt te laten maken die ook door leden gedragen kan worden. Je kan ze dan te koop aanbieden en weggeven bij prijsvragen natuurlijk.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 23, 2004

We hebben nog T-Shirts met het oude logo, maar niet het oude-oude logo. We hebben namelijk T-Shirts van vorig jaar, toen we nog het officiele DVD-logo in onze naam gebruikten. Inmiddels hebben we een licht veranderde versie, maar dat is nooit iemand opgevallen ;)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Aug 24, 2004

Ik heb zelfs geen oud t-shirt :cry:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 24, 2004

Herjan Hakkers wrote: [img]http://www.esdoorn.demon.nl/_shirt.gif[/img]
Hmmmm.... Op de één of andere manier kan ik mezelf niet in zoiets voorstellen.... Waar blijven de mouwloze T-Shirts!? Of een mooi leren vest met het logo op de rug? :mrgreen:

reply
0