Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
ES
Edgar Smit
DVD.nl, zo goed het zou verboden moeten worden!
Aug 27, 2004

Hier mag ik alles kwijt over deze site wat ik wil. Ik wil ten eerste aangeven dat deze site eigenlijk gewoon verboden zou moeten worden, hij is TE goed. De forummers helpen een ieder ongeacht wat voor systeem of vraag hij heeft. Mijn vrouw heeft er 14jaar over gedaan om het gapende gat in mijn hand te dichten, maar desondanks heb toch een HT aangeschaft, weliswaar een "budgetsysteem" maar toch. Inmiddels zwerf ik bijna dagelijks op DVD.nl rond en beginnen mijn nagels zich langzaamaan terug te trekken, mijn handpalmen licht doorzichtig te worden en begint het saldo op mijn spaarrekening ineens bijzonder interessant te worden....Dit gaat niet goed! Van den Hul kabels, KEF speakers, Harman Kardon receivers(om er zomaar een paar te noemen) en de HT sets van sommige leden doen mij duizelen, mijn luisterbloed kriebelt weer en mijn nog geen maand oude setje doet ineens erg slap aan. DVD's, ik koop ze ineens weer, ik wil giftsets, ik wil Special Editions, Ik let op wide screen editions, op DTS en DD, ik lees recensies en ik wil hebben, kopen en nog meer kopen. Ik wil upgraden! Gelukkig is daar mijn vrouw, die mij wijst op het feit dat je met gaten in je hand weinig kan vasthouden, waaronder haarzelf..... En vooraslnog bestaat er geen enkel HT (hoewel sommige wel erg dichtbij komen....)dat mij doet scheiden. Kortom, een steengoede site, dat wilde ik even kwijt P.s, weet iemand die link naar DVD-verslaving nog?

M
Mikeymo
Aug 27, 2004

maar je zoekt ook hulp? :)

reply
0
ES
Edgar Smit
Aug 27, 2004

Mikeymo wrote: maar je zoekt ook hulp? :)

Alleen financieel :wink:

reply
0
H
HiddeV
Aug 31, 2004

Edgar wrote:
Mikeymo wrote: maar je zoekt ook hulp? :)

Alleen financieel :wink:

wie niet, bijna iedereen hier :wink:

reply
0