Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
O
OPM
plussen en minnen handelaren
Aug 31, 2004

ik ben hier vrij nieuw en allesoverfilm.nl vind ik sowieso een heel goed idee, dus ga zo door! maar toch 1 opmerking over het plussen en minnen van handelaren http://www.allesoverfilm.nl/forum/forumdisplay.php?f=31. op de huidige manier is het heel onoverzichtelijk om info over een handelaar te vinden. dan zul je eerst bijna 200 pages moeten afstruinen om iets over een handelaar te vinden... beetje onbegonnen werk dus in de praktijk zal dat niet snel gebeuren. is hier geen andere oplossing voor? het idee is natuurlijk heel erg goed, maar dat moet makkelijker kunnen lijkt mij. (iets van een database op alfabet ofzo) ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen! opm

J
jeroenenagnes
Aug 31, 2004

Daarom is deze thread er ook http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=8425 ;-)

Jeroen.

reply
0
O
OPM
aha
Aug 31, 2004

:D kijk, dat bedoel ik! zoals ik zei, ik ben nieuw hier! thx!

om de hoeveel tijd wordt ie geupdated?

reply
0
J
jeroenenagnes
Aug 31, 2004

Welkom :-)

Als je naar de titel van deze thread http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=19172 kijkt (waar dus alle +'en en -'en in gegeven worden. Dan staat daar ook een update datum bij. Zoals je kunt zien is de laatste update van de overzichtsthread 07-08 geweest.

Jeroen.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Sep 20, 2004

Meestal wordt hij 1 keer in de week of in de twee weken geupdate.
Op het moment duurt het wat langer omdat er verschillende personen die zich met de lijst bezig houden op vakantie waren.
Als het goed is is Rein druk bezig om de achterstand in te halen en zal de lijst (hopelijk) deze week of volgende week weer helemaal up to date zijn.
Nog eventjes geduld.

reply
0
HH
Henk Heideveld
Sep 30, 2004

Sander Haarmans wrote: Meestal wordt hij 1 keer in de week of in de twee weken geupdate.
Op het moment duurt het wat langer omdat er verschillende personen die zich met de lijst bezig houden op vakantie waren.
Als het goed is is Rein druk bezig om de achterstand in te halen en zal de lijst (hopelijk) deze week of volgende week weer helemaal up to date zijn.
Nog eventjes geduld.

Wat langer? wat langer? Ben blij da'k in deze frequentie m'n salaris nie krijg, zou 'k heel wat leuke DVD-releases mislopen :wink: :wink: :wink:

reply
0
J
JFC_
Sep 30, 2004

Ik begin me ook al af te vragen uit hoeveel dagen een gemiddelde week bestaat bij de crew? :?:

reply
0
HH
Henk Heideveld
Oct 07, 2004

JFC_ wrote: Ik begin me ook al af te vragen uit hoeveel dagen een gemiddelde week bestaat bij de crew? :?:

Ja als mijn werkweek zo lang zou duren was ik nooit en te nimmer ambtenaar geworden. :x :wink:

reply
0
H
Herjan
Oct 07, 2004

Binnen de crew beginnen we ons ook zorgen te maken. We hebben al een tijd niet meer van Rein gehoord. Zodra er nieuws is, zullen we het laten weten. Wellicht dat iemand anders zich (ook) gaat bezig houden met de lijst.

reply
0
RK
R Klemkerk
Oct 07, 2004

Misschien moet Rein (als hij het niet meer aankan, qua tijd) zijn functie neerleggen en een vacature beschikbaar stellen. Of dat de crew mensen aanwijst die misschien wel de juiste persoon kunnen zijn voor deze "job".

Niet dat ik lullig wil overkomen maar aan een crew member die geen tijd heeft, heb je niks. Dat is hetzelfde als je een werknemer in je bedrijf hebt zitten die altijd ziek is.

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. En dat de crew gaat doen.

reply
0
HH
Henk Heideveld
Oct 07, 2004

Herjan Hakkers wrote: Binnen de crew beginnen we ons ook zorgen te maken. We hebben al een tijd niet meer van Rein gehoord. Zodra er nieuws is, zullen we het laten weten. Wellicht dat iemand anders zich (ook) gaat bezig houden met de lijst.

Hij leeft nog wel :P :P 'k Heb elders wat posts van 'm aangetroffen. :!:

reply
0
H
Herjan
Oct 07, 2004

Laatste bericht van hem op 't forum is van 18 september... Hij heeft vorige week nog wel even contact gehad met de crewcollega's, maar toch... :?

reply
0
HH
Henk Heideveld
Oct 07, 2004

Herjan Hakkers wrote: Laatste bericht van hem op 't forum is van 18 september... Hij heeft vorige week nog wel even contact gehad met de crewcollega's, maar toch... :?

Hij is nog wel actief in TKA en Veiling. :P

reply
0
DR
Daniël R.
Oct 07, 2004

Henk Heideveld wrote:
Herjan Hakkers wrote: Laatste bericht van hem op 't forum is van 18 september... Hij heeft vorige week nog wel even contact gehad met de crewcollega's, maar toch... :?

Hij is nog wel actief in TKA en Veiling. :P

Maar z'n post count is niet meer gestegen.
Wil nl. nog wel even de status van mijn bestelling even weten.

reply
0
RS
R. Schaap
Oct 15, 2004

R Klemkerk wrote: Misschien moet Rein (als hij het niet meer aankan, qua tijd) zijn functie neerleggen en een vacature beschikbaar stellen. Of dat de crew mensen aanwijst die misschien wel de juiste persoon kunnen zijn voor deze "job".

Niet dat ik lullig wil overkomen maar aan een crew member die geen tijd heeft, heb je niks. Dat is hetzelfde als je een werknemer in je bedrijf hebt zitten die altijd ziek is.

Soms kunnen mensen er niets aan doen dat ze ziek zijn.....

Volgens mij ben ik nog altijd de grondlegger van deze succesvolle handelslijst en ik denk dat ik nog steeds capabel genoeg ben om hem te updaten. Dat het de afgelopen twee maanden niet gebeurt is heeft allerlei redenen maar daar ga ik verder niet op in.

De update komt er! Het duurt alleen even omdat hij zo groot is.

reply
0
ES
Erik Sastriawan
Oct 15, 2004

(y)

reply
0
HH
Henk Heideveld
Oct 18, 2004

Rein Schaap wrote:
R Klemkerk wrote: Misschien moet Rein (als hij het niet meer aankan, qua tijd) zijn functie neerleggen en een vacature beschikbaar stellen. Of dat de crew mensen aanwijst die misschien wel de juiste persoon kunnen zijn voor deze "job".

Volgens mij ben ik nog altijd de grondlegger van deze succesvolle handelslijst en ik denk dat ik nog steeds capabel genoeg ben om hem te updaten. Dat het de afgelopen twee maanden niet gebeurt is heeft allerlei redenen maar daar ga ik verder niet op in.

Gewoon kalmpies an blijven doen Rein, steekt niet op unnen dag :wink:

reply
0
RK
R Klemkerk
Oct 18, 2004

Was ook niet als aanval bedoeld, maar er waren zat mensen die wilden helpen :)

Het was ook een suggestie omdat ik doen nog niet wist wat er aan de hand was, en de rest van de crew ook nogal vaag deed :)

Sorry hiervoor Rein, ben allang blij dat je terug bent :)

reply
0
HH
Henk Heideveld
Nov 16, 2004

Henk Heideveld wrote:
Rein Schaap wrote: [quote=R Klemkerk]Misschien moet Rein (als hij het niet meer aankan, qua tijd) zijn functie neerleggen en een vacature beschikbaar stellen. Of dat de crew mensen aanwijst die misschien wel de juiste persoon kunnen zijn voor deze "job".

Gewoon kalmpies an blijven doen Rein, steekt niet op unnen dag :wink:[/quote]
Shit, had ik dat laatste nou maar nie gezegd. :roll: :roll: :roll:

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 16, 2004

Geef ons nog een paar dagen en je zult versteld staan... ;)

reply
0
R
Ro1671
Nov 20, 2004

Koen Crijns wrote: Geef ons nog een paar dagen en je zult versteld staan... ;)

Dat is gelukt 8)

reply
0