Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Werner
Sep 13, 2004
Beste crew, Er is één zaak waar ik me op dit forum aan dood erger in de handelssectie. Er is een aparte categorie voor te ruil en één voor te koop. Maar sommige mensen (waaronder ondergetekende) willen soms van dvd's af en kan het niet schelen of ze verruild of verkocht worden. Soms zie je in de ruilsectie dan TRA/TKA en in de koopsectie TKA/TRA. Niet iedereen doet dit echter. Bijgevolg, als ik eens wil browsen op het forum wat de mensen zoal te koop/ruil hebben, moet ik altijd de twee secties doorploegen. Zou het daarom niet handig zijn om een sectie "Te koop of te ruil" toe te voegen? Ik denk niet dat dit voor extra trafiek zal zorgen, alleen maar voor een interne verschuiving. De secties "Te Koop" en "Te Ruil" kunnen dan voorbehouden blijven aan respectievelijk mensen die geen ruil en geen verkoop willen doen.