Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
EB
Eric van Ballegoie
Foe
Sep 14, 2004

Gebruiker Foe heb ik per direct gebanned en een IP ban gegeven. Deze persoon heeft een history van nutteloze posts waarvan 2 wel heel erg dom/kwetend. Een paar dagen geleden een TKG thread waarin hij een titel vroeg voor zijn zoonte die zogemaand k anker heeft, en vandaag een post in op en aanmerkingen dat hij de foto van Martin Zuiderveld zo misselijkmakend vind. Ik heb hem een PM gestuurd met de vriendelijke vraag waarom hij in godsnaam zo'n post doet en toen kreeg ik de wind van hem van voren. Valt niet mee te praten, bye bye zwaai zwaai dus. PS: De 2 posts die ik hierboven noemde heb ik verwijderd.

H
Herjan
Sep 15, 2004

Ik kreeg bovendien deze twee PM's van hem:

Foe wrote: Nou zeg zeer imposant allemaal en ga je me nog uitleggen wat zo'n officiele waarschuwing inhoudt of niet?

Foe wrote: PS: van jou foto krijg ik het ook niet bepaald warm.

Dus ik zal er geen traan om laten dat hij gebanned is!

Bovendien: mijn foto is toch fantastisch!? :mrgreen:

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Sep 15, 2004

Zeker, jouw foto is er eentje om in te lijsten"! ;)

Die jongen heeft duidelijk totaal niet begrepen hoe het werk op het internet.

reply
0
H
Herjan
Sep 15, 2004

Eén voordeel: hij weet nu wel wat die waarschuwing inhoudt.... (6)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Sep 18, 2004

Via de mail liet hij me weten dat het voor hem geen probleem is om via een ander IP alsnog een account aan te maken. Ogen open houden dus zou ik zeggen!

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 16, 2004

Ik krijg zojuist dit mailtje van Master Foe (masterfoe@hotmail.com):

Ik zou graag u standpunt over vrijheid van meningsuiting willen weten. U heeft eerder te kennen gegeven hier tegen te zijn, nu ben ik benieuwd wat uw antwoord is.

Iemand enig idee waar dit op slaat?

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 16, 2004

Als dat de enige tekst is dan zou ik de vraag bij Master Foe neerleggen. Wellicht wil hij ergens aan refereren. Voordat we gaan filosoferen kan de persoon het beste even toelichten waarom je de vraag hebt gekregen.

reply
0