Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Forum
H
Herjan
Herjan
Copyright geschonden?
Sep 29, 2004
Ik kwam dit tegen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23268&item=6326849726&rd=1 Lijkt me toch niet echt de bedoeling... Forumlid Aronofsky melde dit in de Wehkamp-thread.
Sep 29, 2004
Ik kwam dit tegen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23268&item=6326849726&rd=1 Lijkt me toch niet echt de bedoeling... Forumlid Aronofsky melde dit in de Wehkamp-thread.
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Sep 29, 2004
Ik ben blij dat die mafkikker in ieder geval niet mijn naam erbij heeft gecopy-paste. :(
Maar dit is inderdaad niet de bedoeling.
Ik ben blij dat die mafkikker in ieder geval niet mijn naam erbij heeft gecopy-paste. :(
Maar dit is inderdaad niet de bedoeling.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Sep 30, 2004
Niet zo mooi inderdaad.. Ik heb via de contact-scripts op ebay een klacht ingediend, ben benieuwd of ze er wat mee doen.
Niet zo mooi inderdaad.. Ik heb via de contact-scripts op ebay een klacht ingediend, ben benieuwd of ze er wat mee doen.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 06, 2004
Ik ontving onderstaande PM. Ik heb geantwoord dat ik het door zou sturen aan Nathan.
Wel zo eerlijk dat ie nog naar ons toe komt...
Ik ontving onderstaande PM. Ik heb geantwoord dat ik het door zou sturen aan Nathan.
Frans Krenn wrote: Hoi Herjan,
Zojuist viel mijn oog op een discussie in het Wehkamp onderwerp. Ik zie dat ergens een link staat naar een dvd Master en Commander die ik helaas met verlies (helaas niet via wehkamp gekocht) heb verkocht.
Nu is mijn vraag of jullie het heel erg vervelend vinden dat ik informatie copy paste en gebruik in mijn veiling of kan ik beter met een link werken die naar www.allesoverfilm.nl verwijst?
Ik reageer even persoonlijk aangezien ik niet weer de discussie wil "aanwakkeren".
Alvast bedankt voor je reaktie.
groetjes,
Frans Krenn
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Oct 07, 2004
Ik zal hem wel even PM-en dat we liever niet hebben dat hij teksten copy-paste. Linken uiteraard geen probleem. ;)
Herjan Hakkers wrote: Ik ontving onderstaande PM. Ik heb geantwoord dat ik het door zou sturen aan Nathan.
Frans Krenn wrote: Hoi Herjan,
Zojuist viel mijn oog op een discussie in het Wehkamp onderwerp. Ik zie dat ergens een link staat naar een dvd Master en Commander die ik helaas met verlies (helaas niet via wehkamp gekocht) heb verkocht.
Nu is mijn vraag of jullie het heel erg vervelend vinden dat ik informatie copy paste en gebruik in mijn veiling of kan ik beter met een link werken die naar www.allesoverfilm.nl verwijst?
Ik reageer even persoonlijk aangezien ik niet weer de discussie wil "aanwakkeren".
Alvast bedankt voor je reaktie.
groetjes,
Frans Krenn
Ik zal hem wel even PM-en dat we liever niet hebben dat hij teksten copy-paste. Linken uiteraard geen probleem. ;)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Oct 16, 2004
Eric van Ballegoie wrote: Niet zo mooi inderdaad.. Ik heb via de contact-scripts op ebay een klacht ingediend, ben benieuwd of ze er wat mee doen.Nee dus :evil:
reply
0
H
Herjan
Herjan
Jan 29, 2005
Hop! Deze thread maar even 'uppen' voor dit "grapje".
Voor de crewleden die DVD Profiler gebruiken: zoek in de database van Profiler eens de Nederlandse uitgave (R2, locality: Netherlands) op de Ultimate Matrix Collection en bekijk de afbeelding eens... Wat valt je op?
Hop! Deze thread maar even 'uppen' voor dit "grapje".
Voor de crewleden die DVD Profiler gebruiken: zoek in de database van Profiler eens de Nederlandse uitgave (R2, locality: Netherlands) op de Ultimate Matrix Collection en bekijk de afbeelding eens... Wat valt je op?
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jan 29, 2005
Eeeeeuh... Er is wel iets... maar wat? :mrgreen:
[img]http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/321931590761.9f.jpg[/img]
Herjan Hakkers wrote: Wat valt je op?
Eeeeeuh... Er is wel iets... maar wat? :mrgreen:
[img]http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/321931590761.9f.jpg[/img]
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jan 31, 2005
Ik gebruik geen DVDprofiler, maar kunnen jullie zien of die file vanaf onze server gehost wordt?
Ik gebruik geen DVDprofiler, maar kunnen jullie zien of die file vanaf onze server gehost wordt?
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jan 31, 2005
Nee... Alle afbeeldingen bij DVDProfiler zijn uploads van gebruikers. ;)
Eric van Ballegoie wrote: Ik gebruik geen DVDprofiler, maar kunnen jullie zien of die file vanaf onze server gehost wordt?
Nee... Alle afbeeldingen bij DVDProfiler zijn uploads van gebruikers. ;)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jan 31, 2005
ok... weinig aan te doen dan in dit geval... Overigens is het wel het idee van de watermerken: Deze afbeeldingen zijn niet ons eigendom en als mensen ze van ons jatten kunnenw er dan ook niets tegen ondernemen. Als ze de afbeeldingen copieren met ons logo is dat alleen maar reclame. ;)
ok... weinig aan te doen dan in dit geval... Overigens is het wel het idee van de watermerken: Deze afbeeldingen zijn niet ons eigendom en als mensen ze van ons jatten kunnenw er dan ook niets tegen ondernemen. Als ze de afbeeldingen copieren met ons logo is dat alleen maar reclame. ;)
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 24, 2005
Gebruiker Eddie heeft een eigen profiler site en hij geeft toe in de recensiethread behorende bij mijn recensie van Death Inside Hitler's Bunker dat hij informatie van onze recensies gebruikt voor zijn site.
Ik heb even gekeken en hij gebruikt de opsomming van de recensie waar de acteurs enzo staan en het stukje waar de film over gaat.
voorbeeld
Deze is letterlijk overgenomen van mijn recensie. Is dit een probleem? Hij had het op zijn minst even kunnen vragen lijkt me.
Gebruiker Eddie heeft een eigen profiler site en hij geeft toe in de recensiethread behorende bij mijn recensie van Death Inside Hitler's Bunker dat hij informatie van onze recensies gebruikt voor zijn site.
Ik heb even gekeken en hij gebruikt de opsomming van de recensie waar de acteurs enzo staan en het stukje waar de film over gaat.
voorbeeld
Deze is letterlijk overgenomen van mijn recensie. Is dit een probleem? Hij had het op zijn minst even kunnen vragen lijkt me.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Aug 24, 2005
Ja, is niet zo netjes van hem.
Eric: hij komt volgens mij in aanmerking voor een "vriendelijke vriend" mail. ;)
Marcel den Haan wrote: Is dit een probleem?
Ja, is niet zo netjes van hem.
Eric: hij komt volgens mij in aanmerking voor een "vriendelijke vriend" mail. ;)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 29, 2005
Had deze thread even niet gezien... Hij krijgt inderdaad een vriendelijke mail, dit is niet de bedoeling.
Overigens is er weinig aan te doen: Zolang hij alleen de specs overneemt kunnen we niets ondernemen, dit is immers een rijtje data. Pas als hij teksten overneemt hebben we een punt ben ik bang.
Had deze thread even niet gezien... Hij krijgt inderdaad een vriendelijke mail, dit is niet de bedoeling.
Overigens is er weinig aan te doen: Zolang hij alleen de specs overneemt kunnen we niets ondernemen, dit is immers een rijtje data. Pas als hij teksten overneemt hebben we een punt ben ik bang.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 29, 2005
Deze tekst heeft hij ook letterlijk overgenomen. Verder heb ik nog niet gekeken.Ik herken alleen mijn eigen teksten :D
Deze tekst heeft hij ook letterlijk overgenomen. Verder heb ik nog niet gekeken.Ik herken alleen mijn eigen teksten :D
Samenvatting
John Constantine is geen normale man. Hij kan namelijk al van kleins af aan, demonen en engelen zien. Hij wordt regelmatig ingehuurd om mensen te bevrijden van een demon door middel van een exorcisme. Ook levert hij regelmatig gevechten met demonen die naar de aarde willen komen. Hij heeft hiermee inmiddels een aardige reputatie opgebouwd en daarom weet politieagente Angela Dodson (Rachel Weisz) hem makkelijk te vinden. Haar tweelingzus is pas overleden en waarschijnlijk was het zelfmoord, maar Angela vertrouwt het niet. Ze roept daarom de hulp van John in en samen gaan ze op zoek naar de waarheid, maar die waarheid is niet helemaal wat ze ervan verwacht hadden.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 29, 2005
Ik heb even verder gekeken op zijn site en van mijn titels heeft hij ook Kill Bill 1 en 2 gebruikt.
Ik heb even verder gekeken op zijn site en van mijn titels heeft hij ook Kill Bill 1 en 2 gebruikt.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 29, 2005
Ik heb zijn site ook nog eens doorgenomen, en volgens mij staat er bij het grootste deel geen verhaal dat van DVD.nl afkomstig is. Ik ga hem dan ook vragen om ergens een linkje naar DVD.nl te plaatsen, aangezien zijn site puur voor hemzelf is (anderen kunnen er geen 'account' krijgen) til ik hier een stuk minder zwaar aan dan aan een commerciele site.
Ik heb zijn site ook nog eens doorgenomen, en volgens mij staat er bij het grootste deel geen verhaal dat van DVD.nl afkomstig is. Ik ga hem dan ook vragen om ergens een linkje naar DVD.nl te plaatsen, aangezien zijn site puur voor hemzelf is (anderen kunnen er geen 'account' krijgen) til ik hier een stuk minder zwaar aan dan aan een commerciele site.
reply
0