Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
C
Caledonians
Rare tekens verschijnen soms als ik op een link klik?!
Sep 30, 2004

[img]http://home.planet.nl/~Caledonians/dvdnl.JPG[/img] De laatste paar dagen heb ik al een paar keer gehad dat als ik op een link klik op het forum dat ik rare tekens krijg. Ook een paar keer dat ik wel alle normale tekst van het forum zag maar net alsof de stylesheet niet wordt geladen. Ligt dit aan mijn IE of aan het forum? Meer mensen die dit de laatste dagen hebben gehad? Je ziet het eigenlijk maar een paar seconden net nadat je op een link hebt geklikt.

HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Heb hier ook wel eens last van..

Druk maar op CTRL-F5 en het probleem is weer tijdelijk verdwenen.

Waarschijnlijk gaat er iets mis met de een of andere Proxyserver.

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Henk van der Weerdt wrote: Heb hier ook wel eens last van..

Druk maar op CTRL-F5 en het probleem is weer tijdelijk verdwenen.

Waarschijnlijk gaat er iets mis met de een of andere Proxyserver.

Na vernieuwen (F5) is het probleem inderdaad weg. Maar het viel mij juist op dat het de laatste dagen erg veel voorkomt.

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Klopt maar met CTRL-F5 (dus die super Refresh) worden de gegevens direct van de server afgehaald zonder proxyserver tussen.

Nu zou het probleem minder vaak moeten voorkomen dan eerst (y)

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

[img]http://home.planet.nl/~Caledonians/dvdnl2.JPG[/img]

Zojuist had ik weer een fraaie, zie hierboven... :?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Sep 30, 2004

Heb je een proxyserver ingesteld staan in je browser? Zo ja, schakel die dan eens uit om te kijken of het probleem daarmee verholpen is. Ik gebruik zelf geen proxy en heb nooit last van dergelijke problemen.

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Eric van Ballegoie wrote: Heb je een proxyserver ingesteld staan in je browser? Zo ja, schakel die dan eens uit om te kijken of het probleem daarmee verholpen is. Ik gebruik zelf geen proxy en heb nooit last van dergelijke problemen.

Nee ik heb geen proxyserver ingesteld staan. Had net weer zn vreemde page trouwens... :?

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Heb je dit alleen thuis of op school? of op beide locaties. Mocht het op een van beide zijn dan zit het probleem hem in de proxy op school of bij je eigen provider... je weet inmiddels al hoe je die moet omzeilen :wink:

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Henk van der Weerdt wrote: Heb je dit alleen thuis of op school? of op beide locaties. Mocht het op een van beide zijn dan zit het probleem hem in de proxy op school of bij je eigen provider... je weet inmiddels al hoe je die moet omzeilen :wink:

Alleen thuis... Maar Ctrl + F5 doet wonderen! :wink:
Maar het gaat erom dat het niet zo hoort te moeten gaan maar goed...

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Caledonians wrote:
Henk van der Weerdt wrote: Heb je dit alleen thuis of op school? of op beide locaties. Mocht het op een van beide zijn dan zit het probleem hem in de proxy op school of bij je eigen provider... je weet inmiddels al hoe je die moet omzeilen :wink:

Alleen thuis... Maar Ctrl + F5 doet wonderen! :wink:
Maar het gaat erom dat het niet zo hoort te moeten gaan maar goed...

vraagje terug: heb je het daarna nogmaals gehad?? mocht dat zo zijn zou ik de Temporary internet files & Cookies eens opruimen.. Daarna herstart

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Henk van der Weerdt wrote: vraagje terug: heb je het daarna nogmaals gehad?? mocht dat zo zijn zou ik de Temporary internet files & Cookies eens opruimen.. Daarna herstart

Yep daarna nog regelmatig gehad. En ik leeg altijd voordat ik mn pc afsluit mn temporary internet files en cookies dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. Heb er namelijk al een paar dagen last van...

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Caledonians wrote:
Henk van der Weerdt wrote: vraagje terug: heb je het daarna nogmaals gehad?? mocht dat zo zijn zou ik de Temporary internet files & Cookies eens opruimen.. Daarna herstart

Yep daarna nog regelmatig gehad. En ik leeg altijd voordat ik mn pc afsluit mn temporary internet files en cookies dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. Heb er namelijk al een paar dagen last van...

Afgelopen paar dagen iets aan het systeem aangepast?? aan het forum lijkt niets te zijn veranderd (zelfde versie van Php)

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Henk van der Weerdt wrote: Afgelopen paar dagen iets aan het systeem aangepast?? aan het forum lijkt niets te zijn veranderd (zelfde versie van Php)

Niet dat ik weet. Heb net ook ff mn virusscanner, spyware en ad-aware laten lopen en hebben niks gevonden. Heb verder bij andere website geen problemen overigens...

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Caledonians wrote:
Henk van der Weerdt wrote: Afgelopen paar dagen iets aan het systeem aangepast?? aan het forum lijkt niets te zijn veranderd (zelfde versie van Php)

Niet dat ik weet. Heb net ook ff mn virusscanner, spyware en ad-aware laten lopen en hebben niks gevonden. Heb verder bij andere website geen problemen overigens...

Ook geen SP2 toevallig geinstalleerd ?? (heb ik hier ook draaien, maar geen problemen)

Probleem ben ik een paar weken geleden tegengekomen op het werk en is toen alleen maar door een herinstallatie definitief opgelost.

klinkt stom maar reken het uit: herinstallatie via een InstallatieImage kost 15 minuten.. het uitzoeken van een probleem dat zich slechts een paar keer voordoet kost al snel veel meer tijd (en dus geld)

Thuis is dit natuurlijk een ander verhaal.

Met xp kun je natuurlijk altijd nog systeemherstel doen om zo terug te gaan naar het moment toen alles nog goed werkte.

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Heb SP2 wel gedownload maar (nog) niet geinstalleerd. Dus dat kan het probleem ook niet zijn...

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 30, 2004

Caledonians wrote: Heb SP2 wel gedownload maar (nog) niet geinstalleerd. Dus dat kan het probleem ook niet zijn...

laatste tip van de helpdesk voor vanavond :wink:
probeer een systeemherstel (en je hebt PM :wink: )

reply
0
C
Caledonians
Sep 30, 2004

Henk van der Weerdt wrote: laatste tip van de helpdesk voor vanavond :wink:
probeer een systeemherstel (en je hebt PM :wink: )

Systeemherstel heb ik uitstaan dus kan ik niet eens gebruiken en zou ik nooit gebruiken. En je hebt PM terug! ;)

reply
0