Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Raymond van Schayk
Oct 05, 2004
Beste mensen, Ik kom al een hele lange tijd op deze website met veel plezier. Heb me dus ook een hee lange tijd geleden geregistreerd als lid van de site. Ik kon elke keer weer inloggen om bv te reageren op posts van andere lden. Alleen nu een paar dagen geleden wilde ik inloggen op mijn account (Raymond1976), alleen lukte dit niet, omdat blijkbaar mijn account is uitgeschakeld :evil: :( . Vervolgens krijg ik te lezen dat hij is uitgeschakeld, en dat ik kontakt moet opnemen met de beheerder. Dan moet ik vervolgens inloggen op m'n account om dat te kunnen doen, maar dat gaat dus niet omdat hij uitgeschakeld is :? Dus ik zou willen vragen aan de beheerder om dat account weer te activeren, zodat ik weer gebruik kan maken van deze site onder dat profiel. En ik zou graag willen weten waarom mijn account is gesloten, heb niets misdaan ofzo, dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost. Bij Voorbaat Dank, Met Vriendelijke Groeten Raymond