Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Ronald Stiebolt
Oct 14, 2004
Onderstaand bericht en daarmee ook de bijeenkomst is komen te vervallen i.v.m. Rein's terugkeer! Hoofdzakelijk om het wel en vooral wee te bespreken m.b.t. 'de grote lijst' is er dus op 15/10 om ca. 20.30u een crewmeeting bij mij thuis. Om nu niet wie dan ook voor het hoofd te willen stoten leek het mij wel zo aardig om ook aan de andere crewleden te vragen of ze evt. zin hebben om ook rond die tijd en datum een bak koffie c.q. vers biertje van de tap te willen komen halen. Het is ook de uitgelezen mogelijkheid om mijn collectie te komen bewonderen (tissues aanwezig). :wink: Hieronder de voorlopige gegadigden, als je er ook bij bent zet er dan ajb je naam onder. Voor de eerste 5 namen geldt: zet er even achter of je daadwerkelijk komt ajb: - Ronald Stiebolt - present - Ronald Dassen - aanwezig - Sander Haarmans - aanwezig - Herjan Hakkers (vanwege werk/sport pas vanaf 20:30) - Eric van Ballegoie - - Voor de zekerheid nog even een route beschrijving: - A12 (Utrecht - Rotterdam) afslag 16, stoplichten rechts A12 (Rotterdam - Utrecht) afslag 16, stoplichten links - Rechtdoor aanhouden - Rotonde rechts - einde links - 2e links - Y-splitsing links - Doorrijden tot einde (laat je niet verleiden tot de bordjes hier en daar) - De flat waar je tegenaan rijdt is 't (5 verdiepingen, als enige uit baksteen opgetrokken en 2 poorten eronder) - 4e verdieping, nr. 112 - Albert Schweitzerplaats: 010-4557331 / 06-43030305