Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
SH
Sander Haarmans
Bladerunner
Oct 14, 2004

Bladerunner even in de gaten houden. Hij had al een verkoopthread lopen, maakt een nieuwe aan die ik vervolgens sluit omdat hij er al 1 had en opeens is die oude thread leeg met de vermelding dat er een"slotje" op mag nadat hij al die nieuwe thread had aangemaakt. Heb hem even per P.M. uitgelegd dat dit niet de bedoeling is. Nu heeft hij een hele nieuwe verkoopthread die ik op vriendelijk verzoek wel open laat maar heb wel aan hem vermeld per P.M. dat we hem in de gaten houden want de crew ziet alles EDIT: Blijkbaar wil hij het "aan het publiek" bekend maken dat hij zelf zo dom is geweest om een nieuwe verkoopthread te starten... Tja en als hij in z'n eigen thread de crew belachelijk gaat staan maken en steeds reacties geeft op mijn posts dan vervuild hij z'n eigen thread. LUL http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=28312