Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
R. Schaap
hehe.....eindelijk terug
Oct 14, 2004

Hallo allemaal, Ik ben blij. Ik heb eindelijk weer de tijd en het gevoel om terug te zijn op internet. Naast het wederom beginnen van een beetje een normaal leven offline begin ik weer aan allesoverfilm.nl forum en dergelijke. Ik ben, zoals Eric al heeft aangegeven, de laatste maanden heel druk geweest met de verzorging van mijn moeder. Ze was erg ziek, en nog steeds, aan haar hart en vaten eromheen. Hierdoor ben ik niet of nauwelijks bezig geweest met mijn eigen leven, laat staan met allesoverfilm.nl Ik heb inmiddels gelezen dat velen van de forummers en van jullie er begrip voor hebben dat ik lange tijd afwezig ben geweest. Daar ben ik echt heel blij mee, een pak van mijn hart! Ik moet wel mijn oprechte excuses aanbieden aan vooral jullie dat ik nooit heb laten weten waarom ik dan niet online was. Ik hoop dat jullie het aanvaarden en dat we vanaf NU weer verder gaan op de oude voet. Dat is namelijk wel mijn bedoeling. Eric hartelijk dank voor je mailtje terug, dat was een goede opkikker. Ik ga in ieder geval vanaf morgen weer hard aan de slag op het forum. Ik zal ergens morgen ook even tegen de forummers in het kort uitleggen waarom ik weg was en waarom ik er nu weer ben. Ik hoop dat ze dat accepteren. Enne, over die rotlijst......dat komt snel goed. Dat wil ik zelf natuurlijk ook graag. Lekker dit even kwijt te kunnen groetjes Rein ps. mijn post hierover op het forum: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=28340

AM
Alexander de Mol
Oct 15, 2004

Rein, welkom terug! Er zijn nu eenmaal dingen in het leven die boven de DVD hobby uitstijgen. Het verzorgen van een ziek familielid is met gemak zo'n situatie. Sterkte met de ziekte van je moeder en nogmaals welkom terug!

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Oct 15, 2004

Rein: welcome back! Alle begrip voor de situatie, laat alleen in het vervolg ajb even weten wat we zo ongeveer kunnen verwachten. Nu zijn/waren we allerlei zaken aan het regelen omdat er volledige radiostilte van jouw kant was.

Er schijnen ook nog forummers te zijn die deals met je hebben lopen (in ieder geval forummer Daniel Raedts, deze heeft mij ge-PM'ed). Wil je hem/hen ajb z.s.m. informeren m.b.t. hoe en wat?

Verder: sterkte met alles!

reply
0
H
Herjan
Oct 15, 2004

Yo Rein! Goed om te zien dat je weer terug bent! Je bent, zoals je zien in de vele thread over jou en de lijst, enorm gemist. Maar werk de lijst bij in je eigen tempo. Als de forummers zien dat je er weer bent en aan 't werk bent, zal de storm al snel gaan liggen, denk ik.

Sterkte de komende tijd!

reply
0
RS
R. Schaap
Oct 15, 2004

Daniel heeft allang email van me gehad, ik begrijp daarom ook niet zo goed waarom hij er zoveel openlijk over 'zeurt'. Maar geeft niets! Hij krijgt zijn bestelde dvd's wel (rare jongens, die gastuh zonder creditcard).

Bedankt heren!

reply
0
RD
Ronald Dassen
Oct 15, 2004

Welkom terug Rein. Zeer vervelend die situatie met je moeder, maar blij dat je weer terug bent (y) In ieder geval sterkte de komende tijd, en Rein, mocht het toch nét wat teveel worden om de lijst up te daten, schroom je niet om het aan ons te melden, misschien kunnen we ons steentje dan alsnog bijdragen, maar kijk eerst maar hoe ver je kan komen :wink:

reply
0
SH
Sander Haarmans
Oct 15, 2004

We zijn blij dat je weer terug bent (y)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Oct 16, 2004

Hoi Rein! Goed om je weer te zien! :)
En denk niet dat ik je iets kwalijk neem hoor. Ik ben meer het type dat zich zorgen gaat maken ;)

Hopelijk kun je het allemaal nog een beetje bijbenen?
Mocht er weer eens zo iets gebeuren, zeg het dan gewoon! Ik weet zeker dat ik namens de hele crew spreek als ik zeg dat je op ons kunt rekenen wanneer we ook maar iets voor je kunnen betekenen!

In ieder geval heel veel sterkte met je moeder! (y)

reply
0