Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
R. Schaap
Oct 14, 2004
Hallo allemaal, Ik ben blij. Ik heb eindelijk weer de tijd en het gevoel om terug te zijn op internet. Naast het wederom beginnen van een beetje een normaal leven offline begin ik weer aan allesoverfilm.nl forum en dergelijke. Ik ben, zoals Eric al heeft aangegeven, de laatste maanden heel druk geweest met de verzorging van mijn moeder. Ze was erg ziek, en nog steeds, aan haar hart en vaten eromheen. Hierdoor ben ik niet of nauwelijks bezig geweest met mijn eigen leven, laat staan met allesoverfilm.nl Ik heb inmiddels gelezen dat velen van de forummers en van jullie er begrip voor hebben dat ik lange tijd afwezig ben geweest. Daar ben ik echt heel blij mee, een pak van mijn hart! Ik moet wel mijn oprechte excuses aanbieden aan vooral jullie dat ik nooit heb laten weten waarom ik dan niet online was. Ik hoop dat jullie het aanvaarden en dat we vanaf NU weer verder gaan op de oude voet. Dat is namelijk wel mijn bedoeling. Eric hartelijk dank voor je mailtje terug, dat was een goede opkikker. Ik ga in ieder geval vanaf morgen weer hard aan de slag op het forum. Ik zal ergens morgen ook even tegen de forummers in het kort uitleggen waarom ik weg was en waarom ik er nu weer ben. Ik hoop dat ze dat accepteren. Enne, over die rotlijst......dat komt snel goed. Dat wil ik zelf natuurlijk ook graag. Lekker dit even kwijt te kunnen groetjes Rein ps. mijn post hierover op het forum: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=28340