Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
GL
Gerben van der Leun
Pricewatch DVD Hardware
Oct 25, 2004

Beste allesoverfilm.nl, Is het een goed idee om een extra pricewatch in het leven te roepen voor DVD Hardware? Ik ben het niet tegen gekomen bij andere sites zoals bijvoorbeeld Tweakers. Het lijkt mij zinvol.

RK
R Klemkerk
Oct 25, 2004

Ik vind het opzich wel een goed idee! Soms zit ik me echt wezeloos te zoeken naar prijzen van hardware. Op tweakers is het vaak ook niet te vinden.

reply
0
PH
Pascal Heister
Oct 25, 2004

idd niet verkeerd, goed idee

reply
0
AM
Alexander de Mol
Oct 25, 2004

Ik maak niet graag reclame voor andere sites maar er is een site die vrij kieskeurig is in dit opzicht. ;)

reply
0
GL
Gerben van der Leun
Oct 25, 2004

De genoemde site vind ik niet kieskeurig genoeg met het uitzoeken van cinema hardware. Op allesoverfilm.nl hebben we met freaks te maken die het beste zoeken. Kieskeurig volstaat voor de gangbare consumenten electronica. Maar film en filmvertoning is een kunst opzich.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Oct 25, 2004

Bedoelde site is idd niet direct geweldig te noemen nee. Daar kom je ook echt alleen maar het standaardspul en iets erboven tegen. Wil je het betere werk vinden kom je dat zowieso niet zo snel op sites tegen. Dan moet je gewoon weten welke winkel waar je moet hebben.
Alleen, op een bepaald niveau (en dat hoeft helemaal niet geweldig hoog te liggen) heeft het gewoon zijn voordelen als je bij een vaste winkel gaat waar men je situatie wat beter kent. Dan leert men daar je smaak ed ook wat beter kennen.
Al is een pricewatch wel leuk inderdaad :) En misschien een net dat extra zetje voor sommigen om net dat stukje hardware te kopen.

reply
0
A
A3aan
Oct 26, 2004

Christiaan Sauer wrote: Al is een pricewatch wel leuk inderdaad :) En misschien een net dat extra zetje voor sommigen om net dat stukje hardware te kopen.

Ook: argumentje bij koop voor extra korting :lol:

reply
0
C
Caledonians
Oct 26, 2004

Een Pricewatch DVD Hardware lijkt mij ook geen verkeerd idee eigenlijk!

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Oct 26, 2004

Voorlopig gaan we dat (nog) niet doen. We zijn momenteel bezig met een nieuwe opzet voor de DVD-pricewatch. Als dat rond is kunnen we hier wellicht ook naar kijken, maar voorlopig dus nog even niet.

reply
0
A
A3aan
Oct 27, 2004

Eric van Ballegoie wrote: Voorlopig gaan we dat (nog) niet doen. We zijn momenteel bezig met een nieuwe opzet voor de DVD-pricewatch. Als dat rond is kunnen we hier wellicht ook naar kijken, maar voorlopig dus nog even niet.

:cry:

reply
0
RK
R Klemkerk
Oct 27, 2004

idee'en kunnen natuurlijk altijd verzameld worden, zodat het voor Eric een stuk gemakkelijker wordt om de hardware pricewatch vorm te geven ;)

reply
0
W
Wizz-Art
Oct 27, 2004

Voor mij hoeft het niet perse hoor, er zijn andere sites waar je gewoon daarvoor terecht kan :wink:

reply
0
HB
Harry B.
Oct 27, 2004

Ik sluit me bij Wizz-Art aan: er zijn betere sites cq forums te vinden voor de hardware.

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Oct 27, 2004

komt er ook een dvd-pricewatch op hardwareinfo? :mrgreen:

Zonder gein, er zijn genoeg site's over hardware en hoe vaak heb je dat nou nodig....het is niet alsof je iedere week hardware koopt dit itt dvd's ;)

reply
0
M
mvmoock
Jan 25, 2005

Mare als ik het goed lees in dit topic, dan komt er dus een pricewatch over dvds (en mischien later nog hardware?) ongeveer zoals ze die bij tweakers.net hebben?
Die vindt ik zelf erg overzichtelijk.

reply
0
CV
Coen Vermeer
Jan 25, 2005

goed plan

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 25, 2005

De pricewatch voor DVD's komt er sowieso, die is reeds voor een belangrijk deel klaar. Hoe lang het gaat duren voordat de pricewatch écht klaar is kan en wil ik nog niet zeggen, goed is beter dan snel. ;)

reply
0
A
A3aan
Jan 25, 2005

Eric van Ballegoie wrote: De pricewatch voor DVD's komt er sowieso, die is reeds voor een belangrijk deel klaar. Hoe lang het gaat duren voordat de pricewatch écht klaar is kan en wil ik nog niet zeggen, goed is beter dan snel. ;)
Als jullie plussen/minnen handelaren een indicatie is... dan ben ik stiknieuwsgierig!!

Succes!

reply
0
T
TheGodfather
Jan 25, 2005

goed idee voor diegene die er in zijn geinteresseerd

reply
0