Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
F
FLEPSER
X-Files Digipacks
Nov 07, 2004

Momenteel zijn er X-Files Digipacks te verkrijgen op Play.com. Er staan er ook al enkele in de pre-order. Ik ga er vanuit dat ze dunner zijn dan de originele boxen...maar ze zijn ook goedkoper! Weet iemand of deze X-Files Digipacks ook in NL gaan uitkomen??

S
Sneaker
Nov 07, 2004

Volgens mij zijn alle seizoensboxen van The X-Files verkrijgbaar in Digi-Pack.

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Nov 07, 2004

alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs ;)

reply
0
F
filosofem
Nov 07, 2004

Joost v.d. Ham wrote: alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs ;)

Nee hoor.

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Nov 07, 2004

filosofem wrote:
Joost v.d. Ham wrote: alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs ;)

Nee hoor.

vertel....

reply
0
RT
Rob Technoid
Nov 07, 2004

De oorspronkelijke X-Files releases waren van die digipacks die je helemaal uit moest klappen. De nieuwe releases zijn een soort mega-keepcases waar ze 7 dvd's in gepropt hebben. Om de keepcase zit dan weer een kartonnen huls.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 07, 2004

Zoals 24 Season 2 en 3 bedoelen ze waarschijnlijk.

reply
0
F
FLEPSER
Nov 07, 2004

Zoiets als 24 denk ik ja.
Maar de ouder verpakkingen worden in ieder geval vervangen!
En ze worden een stuk goedkoper,,,
maar niemand weet of ze in NL uitkomen?

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Nov 07, 2004

Rob Technoid wrote: De oorspronkelijke X-Files releases waren van die digipacks die je helemaal uit moest klappen. De nieuwe releases zijn een soort mega-keepcases waar ze 7 dvd's in gepropt hebben. Om de keepcase zit dan weer een kartonnen huls.

Ow, die heb ik nog nooit gezien.....van 24 ook niet trouwens :?

Als ze een stuk goedkoper zijn is het wel een goede zaak natuurlijk!

reply
0
R
rmelkert
Nov 07, 2004

Enig idee hoelang de digipacks nog te krijgen zullen zijn.

Heb recent 2 en 3 gekocht en wil ze eigenlijk alle 9 in de digipack hebben maar ik koop er maar gemiddeld 1 per maand :(

Moet ik nu diep adem halen en 4 t/m 9 snel bestellen (en maar gewoon een tijdje niet eten ofzo) of hebben we nog een aantal maanden :)

reply
0
R
rvvnr1
Nov 07, 2004

Wat een spraakverwarring hier.... :wink:

De goedkoopste verpakkingen worden op Play digipacks genoemd. Maar zijn dat nu de oude of nieuwe verpakkingen? In mijn ogen is "onze" oude verpakking namelijk een digipack.

Dit is volgens Play seizoen 4 in digipack: [img]http://www.play.com/covers/181147m.jpg[/img]

Dat ziet er bijna net zo uit als onze oude verpakkingen, maar dan zonder omhulsel. Of zullen de afbeeldingen hier weer niet kloppen??

reply
0
EH
Evil Hobbit
Nov 07, 2004

rvvnr1 wrote: Dat ziet er bijna net zo uit als onze oude verpakkingen, maar dan zonder omhulsel. Of zullen de afbeeldingen hier weer niet kloppen??

Dat vind ik dus ook

reply
0
RT
Rob Technoid
Nov 08, 2004

De oude verpakking is de duurdere verpakking en de goedkopere verpakking zijn dus een soort dikke keepcases in karton.

reply
0
S
synoise
Nov 08, 2004

de nieuwe verpakking is normaal zoals de millennium seizoenen of Alien Quadrilogy box.

reply
0
L
Laurens-Jan
Nov 08, 2004

rmelkert wrote: Enig idee hoelang de digipacks nog te krijgen zullen zijn.

Heb recent 2 en 3 gekocht en wil ze eigenlijk alle 9 in de digipack hebben maar ik koop er maar gemiddeld 1 per maand :(

Moet ik nu diep adem halen en 4 t/m 9 snel bestellen (en maar gewoon een tijdje niet eten ofzo) of hebben we nog een aantal maanden :)

Dit wil ik ook graag weten, want ik heb alleen S1 en S2 nog maar en ik wil S3 t/m 9 ook in deze verpakking aanschaffen.
Zodra ik loon heb bestel ik S3, S4 en S5 denk ik.

reply
0
W
Werner
Nov 08, 2004

Hmmm... ik vind dit niet echt een verbetering. Die uitklapboxen hebben wel stijl, zo op de manier waarop er op elke lege plaats nog wat artwork voorzien is.

reply
0
B
Bobo
Nov 08, 2004

Inmiddels zijn alle seizoenen van de X-Files in de oude digi-pack verpakkingen te koop bij dvdzone2 voor wel bekende prijs van 49,99. Dan hoef je ook niet te wachten op de "goedkopere" UK uitvoering

reply
0
B
Beckero
Nov 13, 2004

Voor de mensen die nog de 'oudere' digipack versie willen kopen:
ik zou maar snel zijn: op dvdzone2.com staat te lezen: 'available for the last time in digipacks' En dit is tot einde voorraad.

Op nl.bol.com kan je deze (nog niet alle seizoenen) pre-orderen: 57 euro per seizoen, verkrijgbaar vanaf 8.12

reply
0