Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
KC
Koen Crijns
Tot en met dit weekend erg druk i.v.m. HCC Dagen
Nov 09, 2004

Mannen, Tot en met dit weekend ben ik bang dat Frank, Eric en ik even wat minder op DVD.nl te vinden zijn, vanwege de HCC Dagen en de laatste voorbereidingen. Dan weten jullie wat er aan de hand is. ;)

AM
Alexander de Mol
Nov 09, 2004

Veel plezier! Ik zal als - alles meezit - één van de dagen wel even wat vervelendeoudemannenvragen komen stellen. ;)

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 09, 2004

Veel succes met de voorbereidingen!

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 09, 2004

Wanneer gaat het dit jaar plaatsvinden?

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 10, 2004

Veel succes dit jaar!!!

Is het een idee om op de homepage te zetten dat jullie op de HCC dagen staan? Dan komen er vast forummers even langs!!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Re: Tot en met dit weekend erg druk i.v.m. HCC Dagen
Nov 10, 2004

Koen Crijns wrote: Mannen,

Tot en met dit weekend ben ik bang dat Frank, Eric en ik even wat minder op DVD.nl te vinden zijn, vanwege de HCC Dagen en de laatste voorbereidingen. Dan weten jullie wat er aan de hand is. ;)
Succes! (y)
Maar eeuh... zorg wel eerst effe dat de notificatiemail weer werkt... :mrgreen:

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 10, 2004

Rein Schaap wrote: Is het een idee om op de homepage te zetten dat jullie op de HCC dagen staan? Dan komen er vast forummers even langs!!

Nou, dat heeft op DVD.nl weinig zin aangezien alleen Hardware.Info er staat dit jaar.

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 10, 2004

Nathan Strik wrote:
Rein Schaap wrote: Is het een idee om op de homepage te zetten dat jullie op de HCC dagen staan? Dan komen er vast forummers even langs!!

Nou, dat heeft op DVD.nl weinig zin aangezien alleen Hardware.Info er staat dit jaar.

oh ok. Dat wist ik niet!

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 11, 2004

Als er een DVD.nl stand was hadden jullie dat toch echt wel geweten hoor. We gaan echt niet zonder overleg een DVD.nl stand verzinnen. ;)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 11, 2004

Even offtopic: een week na de HCC is in de jaarbeurs de verzamelbeurs met van alles en nog wat. Ik zelf ben te vinden in de platen en cd hal om mijn Rolling Stones en Elvis collectie uit te breiden. Ook de Scifi hal is leuk met allemaal merchandise.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 15, 2004

Goed... We zijn er weer.

Ik heb een enorme berg mail in mijn inbox wat ik allemaal moet wegwerken en ook op het forum ben ik nog lang niet bijgelezen. Geef me nog even een dagje de tijd om weer helemaal bij te zijn, vandaag zijn we nog druk aan het (op)ruimen om alles weer op orde te krijgen.

reply
0