Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Alexander de Mol
Nov 11, 2004
Ik was telkens op zoek naar een thread waar ik een discussie over een situatie kon opwerpen. We krijgen allemaal wel eens PM's met zaken die misgaan in de handelsfora. Meestal plempen we die in die vergaarthread maar ik vind het effe iets overzichtelijker om hier een algemene te maken voor dergelijke kwesties. Meteen natuurlijk een bijdrage:
Edwin Smouter wrote: Hoi, Ik zit al ruim anderhalve maand te wachten op mijn geld voor een verstuurde DVD naar R Klemkerk. Ik heb de DVD verstuurd voordat ik het geld op mijn rekening had maar zijn traders-status had daar reden toe. Ik heb het geld echter nog steeds niet binnen, hij beweerd het al overgemaakt te hebben, maar ik heb het dus nog niet. Ik kan je alle afschriften laten zien als je dat wil. Maar ik zit dus in een positie waarin ik geen poot heb om op te staan. Hij zegt wel mijn bank zegt nee. Als ik tegen hem ga dreigen heb ik geen enkele mogelijkheid meer om hier te handelen want dan haal ik ook het gezeur van zijn vriendjes (John Sital, Martin Stanneveld ed) op mijn nek, althans daar ben ik erg bang voor. Ik heb nu in totaal 21 euro openstaan aan rekeningen van R Klemkerk & Patrck Geritsen, nu lijkt dat niet veel geld maar het gaat om het principe. Wat kan ik doen? Groeten edwinNu vind ik het redelijk verrassend dat hij twee namen noemt van mensen waarvan ik niet bij voorbaat kwade opzet verwacht. De termijn is echter wel verstreken waarin hij zijn geld zou moeten hebben. Of de postduif moet ingeschakeld zijn, die vervolgens eerst gaat overwinteren in Spanje ofzo.... Een DVD verzenden zou mis kunnen gaan, maar het overmaken van geld moet niet zo lang hoeven duren. Wat is jullie mening?