Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
R. Schaap
Geautomatiseerd winkeloverzicht met beoordelingen
Nov 18, 2004

Hoi allen, Nu de lijst zo goed als draait kwam een forummer op het volgende: Er wordt al tijden een grote lijst van alle internetwinkels bijgehouden op het forum. Daar kunnen forummers aangeven hoeveel dvd's ze van winkels ontvangen hebben en hoe ze 'globaal' over die winkel denken. Denk daarbij aan service, snelheid en prijs. Misschien een idee om dit eens uit te werken tot een schitterend geheel. Hier de thread: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=19776 Hier de suggestie: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=572144#572144 Wat is jullie idee daarover?

KC
Koen Crijns
Nov 19, 2004

Mijn idee daarover is dat ik dit zondermeer een goed idee vind, maar dat ik dit wil hangen aan de pricewatch die we aan het maken zijn. Het is in mijn ogen redelijk onzinnig om dit als losse applicatie te gaan bouwen.

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 19, 2004

ja is waar. Dan het bovenstaande misschien integreren in de pricewatch? Is dat mogelijk Leon?

reply
0
LG
Leon Grave
Nov 19, 2004

Momenteel is het datamodel zo opgezet dat er onder elke winkel een forum thread kan hangen, aangezien we reacties op iets altijd in een forumthread verwerken. het zou uitgebreid kunnen worden met een soort van stemmen. die er in een lijstje onder staan.

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 19, 2004

Tsjakka!!! Dat zou denk ik erg mooi zijn. Je kunt in bovenstaande threads zien hoe dat stemmen in zijn werk gaat. Kun je zoiets maken?

reply
0