Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
M
mvsteeg
zoekfuntie forum
Nov 19, 2004

Ik heb de laatste tijd op het forum problemen met de zoekfunctie, ik zoek iets, vind een aantal onderwerpen, klik erop en krijg een pagina met het onderwerp. So far all ok. Indien ik nu de back toets gebruik, krijg ik niet meer de gevonden onderwerpen (maar een error pagina) 2de keer back geeft de zoekpagina waar de ingevulde kernwoorden zijn verdwenen. Ligt dat aan het forum of aan instellingen op mijn pc?

H
HiddeV
Nov 19, 2004

heb ik ook :(

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2004

Idem hier, ik zal 't eens in de groep gooien...

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2004

De reactie van Leon Grave (DVD.nl web ontwikkeling):

"Dit is niet echt een fout, dit is de manier waarop de search werkt.

Als je op de back knop drukt wordt het vorige url ingeladen, maar de eerste keer dat je daar kwam werd onderwater jouw zoekcriteria meegegeven en nu niet. Dus krijg je de error.

Aangezien we liever geen wijzigingen maken in de forum software, zal ik kijken of ik het bij phpbb kan doorgeven."

Het 'euvel' zal dus nog wel even blijven bestaan...

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Nov 19, 2004

Ik had ook gemerkt, is wel erg ambetant (= lastig :wink: )

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2004

Je kan redelijk makkelijk om het probleem heenwerken door in de lijst met zoekresultaten de links in een nieuw venster te openen. Je houdt dan altijd je lijst me resultaten open.

reply
0
A
A3aan
Nov 22, 2004

Eric van Ballegoie wrote: Je kan redelijk makkelijk om het probleem heenwerken door in de lijst met zoekresultaten de links in een nieuw venster te openen. Je houdt dan altijd je lijst me resultaten open.
Precies. Ook heel handig in Google (enzo). Makkelijkst gaat dat (IMHO) door SHIFT in te drukken en dan te klikken.

reply
0
M
mvsteeg
Nov 24, 2004

Kijk die laatste tip daar hebben we wat aan :D

Misschien dat de makkelijkste wijziging in het zoekforum de volgende is: Indien je een resultaat aanklikt opent die in een nieuw forum. In google kun je dat in je voorkeuren vastleggen.

Allemaal bedankt voor t meedenken.

reply
0