Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
S
Siteur
Gedateerde prijzen...
Nov 28, 2004

Telkens als ik de prijs van een bepaalde DVD zoek, krijg ik (bij een populaire DVD (bijvoorbeeld Mulan)) eerst bladzijden met de prijzen van jaaaaren geleden. Daar ben ik dus niet naar op zoek. Waarom niet automatisch eerst de meest recente prijzen op mijn scherm? Waarom niet al die gedateerde prijzen er uitgooien?

H
Herjan
Nov 28, 2004

Alle threads zijn gesorteerd op plaatsingsdatum van de posts, dus ook de pricewatch. Opschonen doen we in principe niet op dit forum. Als je de laatste prijzen wilt, spring je gewoon naar de laatste post of pagina. Lijkt me eenvoudig genoeg, toch?

reply
0
N
noodles
Nov 28, 2004

Aan het eind van elk onderwerp staat een pijltje met een blad ernaast. Als je daarop klikt kom je automatisch bij het laatste bericht terecht.

Ik vind het nu wel een goed systeem.

reply
0
S
Siteur
Dec 01, 2004

Tsja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Dec 01, 2004

Siteur wrote: Tsja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...

:roll: lijkt me zo vrij eenvoudig hoor....

reply
0
N
Nandor
Dec 01, 2004

Siteur wrote: Tsja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...

Waarom Bush herkiezen als Kerry ook kan? Het is nu eenmaal zo. En zóveel moeite is even naar beneden scrollen niet.

reply
0