Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
S
Scooby83
Problems with Vlietman-Trading
Dec 17, 2004

Hi! Unfortuanetaly I don't speak Dutch (only German and a little bit English). Still I hope someone in this Board can help me with my problem: 2 weeks ago I've ordered two "Sex and the City" Shoeboxes (for me and a friend because the Box wasn't released in Germany) with Season 1-5 from Vlietman-Trading.com. The money (182E) was transfered a few days later. One week ago i looked for the order status, but the account site wouldn't load. Some days later it worked again, but to my surprise in my order history was no order listed at all. Today i tried to log in again but was told that my e-mail address was unknown and at the moment the complete site of vlietman-trading.com doesn't work. Before this order the shop was completely unknown to me and I have no order experience with it, so I think it's understandable that I'm concerned about my money now... Does someone know what's wrong with the site currently? Is Vlietman a trustable shop or do i have to be afraid that i won't see neither the dvd-boxes nor my money again? :( Thank you in advance, Martin

C
candela
Dec 17, 2004

Have you tried contacting Tom Vlietman on this forum?

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Dec 17, 2004

Try contacting him by:

[email]tom.vlietman@vlietman-trading.nl[/email]

reply
0
S
Scooby83
Dec 19, 2004

Thank you for your answers! I already wrote an e-mail to the shop but it hasn't been replied, yet.
If there is no answer on Monday I'll try to contact Mr. Vlietman directly!

reply
0
RS
R. Schaap
Dec 19, 2004

Good luck with it. I do have only positive history with vlietmantrading. I think it will get solved soon.

Tom Vlietman is a good guy and works hard to keep his shop working.

reply
0
D
dvd10
Dec 19, 2004

Hi,
I have some good experiences with his shop too. You can try calling him, I did that a couple of times and he always answered my questions ( I don't know if his phone number is on the site). Good luck.

reply
0
H
HiddeV
Dec 19, 2004

I also do have a positive history with him. If I'm correct it's a one-man business and he has to work hard for it. Good luck.

reply
0
C
Carat
Dec 19, 2004

I also ordered a few things and I'm still waiting for it.
And I just saw that the site doesn't work anymore.
Anybody knows how this comes?

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Dec 19, 2004

phone number 020-7735896 (international +3120-7735896)

reply
0
D
Diana
Dec 19, 2004

Een maand geleden kreeg ik deze p.m. van iemand. Aangezien deze persoon nog nooit wat had gepost op dit forum heb ik nooit wat met dit bericht gedaan. Maar bij deze het bericht:

Beste diana

heb je inmiddels al wat gehoord van vlietman???
uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie nogal wat betalingsachterstand heeft bij diverse leveranciers.
ik zou dus maar uitkijken met vooruit betalen.

groet evert

Doe met dit bericht wat je wilt, ik weet er verder niets vanaf.

reply
0
J
J.T.
problemen met Vlietman
Dec 20, 2004

Ik heb ongeveer 6 weken geleden 2 dvd sets besteld en er waren ook problemen met de website. Ik kreeg via email geen reactie dus hield ik telefonisch contact met Tom Vlietman, zijn telefoonnr staat op de website. Hij was altijd beleefd en vertelde me hoe het stond. Ik was ook bezorgd over m'n geld (132 euro) maar het is allemaal goed gekomen, dus geen zorgen!

reply
0
J
J.T.
problems with Vlietman
Dec 20, 2004

I ordered 2 dvd sets about six weeks ago after which there were problems with the wesite aswell. I didn’t receive a reply via email when i contacted Vlietman so I phoned Tom Vlietman, his phone no is on the website. He was always polite and told me what was going on. I was worried about my money
too but it turned out fine, so I think there’s nothing to worry about.

reply
0
TV
Tom Vlietman
Vlietman-Trading
Dec 20, 2004

Dear readers,

Despite I am a bit dissapointed regarding this I already send an E-mail to
the customer who placed this article since friday.
I waited 10 days with his order and never saw his payment.
Last friday he send me an E-mail which I respond to that I didn't received his payment yet and I deleted his account and the order.
Today I finally received his payment and I already send him an E-mail that it will be shipped to him.
We had a lot of problems with customers who placed orders from germany and they gave us a hard time with so many questions that we didn't take them on any more, because they all want the the same product but that is for the Dutch or Belgium market due to language and subtitles problems and I spended my whole day with E-mail.

There were some supplier problems and shipping problems and other things but that is already taken care of.

Never the less I don't have payment problems with suppliers and I treat my customers with respect and good service.

If a product is not in stock or it is not in production anymore I always
credit their payment back.

All orders have been shipped out and everything is now better arranged and in the future we will try to avoid these kind of things.

If a customer has a question they can always e-mail or call me and for any problem there is a solution.

I wish you all season greetings and a happy and healthy new year.

Kind regards,

Tom Vlietman

Vlietman-Trading

reply
0
S
Scooby83
Dec 20, 2004

Well, it's nice to hear that the order is on the way.
But as I said: I have never received an E-Mail from you and the money was transfered a few days after the ordering (i first had to get an special EU transfer-card, usually i transfer directly after i orderered via online banking).
Probably an EU transfer needs more time than an national transfer, but the delay is not my fault.
I think its understandable that I posted this Thread here after the order and then the account were deleted without any information (I believe you that you sent those e-mails but i just didn't receive anything).
BTW: Questions about the box i had none, because i had searched for the details in the internet before I ordered ;) Of course the Import of the Dutch Box is currently in demand because it's a very nice Collectors Edition that hasn't been released here and the Seasons are, by the way, much cheaper than the German versions (although the content of Box 2-5 is completely identical to them).

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Re: Vlietman-Trading
Dec 20, 2004

Tom Vlietman wrote: .....

Despite I am a bit dissapointed regarding this I already send an E-mail to
the customer who placed this article since friday.
I waited 10 days with his order and never saw his payment.
Last friday he send me an E-mail which I respond to that I didn't received his payment yet and I deleted his account and the order.
............
Kind regards,

Tom Vlietman

Vlietman-Trading

Quite weird to post this at a forum, you should've just contacted the customer. Why you'de deleted the account is not clear to me......international payments are likely to take up to at least 10/14 days.

reply
0
TV
Tom Vlietman
Dec 20, 2004

Dear readers,

I receive a lot of international payment but I get them within 4 a 5 days.
We reserve the right to delete orders older then 10 days because I send 3 E-mails to the customer and he never responded back.
I get a lot of orders and some times the customer never pays for it and i don't have the time to check and e-mail or phone them if they still want the product.

But the situation is solved and let's focus on the future.

Kind regards,

Tom Vlietman

reply
0
TV
Tom Vlietman
Dec 20, 2004

Beste Lezers,

Even over die meneer die zo leuk is geweest om mij op internetoplichting heeft gezet is al actie ondernomen.

Er is aangifte gedaan wegens laster en smaad bij de politie want ik laat niet zomaar iemand mijn bedrijfsnaam in diskrediet brengen.

Met vriendelijke groet,

Tom Vlietman

reply
0
T
TheGodfather
Re: Vlietman-Trading
Dec 26, 2004

Tom Vlietman wrote:
...
We had a lot of problems with customers who placed orders from germany and they gave us a hard time with so many questions that we didn't take them on any more, because they all want the the same product but that is for the Dutch or Belgium market due to language and subtitles problems and I spended my whole day with E-mail.

that`s so weird :? if you`re telling us that you threat your customers with respect, than you have to answer all the questions the customers have. It may take time to do so, but if you don`t answer them the customers feel like they are not be taking seriously and the customers will find other sites to order their stuff.
So my advice to you: answer all the questions your customers have, regardless if they give you a hard time!! make them feel you have respect for them and that you care about them!!!
If you keep on doing this, you`ll lose a whole lof of customers

reply
0
S
Scooby83
Jan 05, 2005

2,5 weeks have passed now since the order was said to be dispatched (one month since the order was placed)... I'm really getting worried again. I don't think such a delivery period is normal, even parcels from America arrive usually within about 14 days... :( I also have contact to some other German people who have ordered something from Vlietman-Trading.com and have the same problems is I have :?

@Tom Vlietman
I sent you a PM on Monday, please contact me!

reply
0
S
Scooby83
Jan 11, 2005

No response from Vlietman. Neither per Mail nor PM.... and of course no delivered order and no money back yet, nothing. The order is now over 1 month ago :cry:

reply
0
T
TheGodfather
Jan 11, 2005

It`s really sad for you and all the other people that ordered there that they are being treated like this. It`s very clear for me: I will never ever order anything on this sit!!! :evil:

reply
0
C
Carat
Jan 11, 2005

Ik wacht ook nog steeds op mijn bestelling dat normaal gezien in het begin van het nieuwe jaar ging verzonden worden.
Ik heb reeds een mail gestuurd maar zonder resultaat.
Gisteren en vandaag heb ik ook een aantal maal gebeld maar ook zonder resultaat.

Weet er misschien iemand of hij nog op vakantie is?

danku

reply
0
S
Scooby83
Jan 12, 2005

Does anyone have an idea how I could react now?

I simply don't know what to do, I never had problems like these with a shop and 180Euro is A LOT of money... :( .

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 12, 2005

What worries me a little in this case... Tom Vlietman's last post was on december 20th... and december 26th there was this huge tsunami on the other site of the world... I don't know if there's any connection to Tom, but.... :(

reply
0
T
TheGodfather
Jan 12, 2005

Alex van den Berg wrote: What worries me a little in this case... Tom Vlietman's last post was on december 20th... and december 26th there was this huge tsunami on the other site of the world... I don't know if there's any connection to Tom, but.... :(

Personally I think that that isn`t the case. I mean: he could be there but I dont think so.
So my advice to Vlietnam: please reply and give a DECENT explanation for this

reply
0
S
Scooby83
Jan 12, 2005

Well he was on vacation at that time and at least this would be a (of course very shocking) explanation why he doesn't react (he doesn't even answer the phone). Officially he sould be back since January but I also can see no updates on the page since last year. :?

But before I proceed on the assumption of the worst case: I still think his behaviour before the vacation was a little strange.
He said that he had wrote several e-mails which i haven't received one of (and also another German customer hasn't received anything from him and is also waiting for an order) and I also think it's unusual that orders and accounts get deleted after only one week (and btw the account also hasn't been restored), when it is known that it is an international bank transfer (I already had national bank transfers which took 4-5 days).
Not to mention that Mr. Vlietman wrote here before his vacation:
"All orders have been shipped out..."
So actually my order should have been shipped weeks ago...

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Jan 12, 2005

The last addition to the online shop was 21-12-2004. Has anyone tried the cell-phone number?

reply
0
C
Carat
Jan 12, 2005

I called him today several times but without a result.
I used the following numbers: (I'm calling from Belgium)

+3120-7735896
+316-52333043

He went to the United States on vacation.

reply
0
N
NielZ
Jan 13, 2005

The 1st of december i ordered some DVD's, including Friends Season 10 for only €29. Since it was a pre-order, i had to wait more than a month. That was no problem at all, i knów i had to wait since the DVD wasn't released yet.
Today it's 13 januari and i still didnt receive my Friends box...
I sent an email on 21 december, and receiver a polite answer on the 22nd. I sent another email on 4 januari and i still didn't receive answer... I'm beginning to worry. :(

reply
0
S
Scooby83
Jan 14, 2005

Still no one's answering the phone, i also tried both numbers several times today.
I'm quite incertain how long I should continue to wait... :?

reply
0
S
Scooby83
Jan 16, 2005

Today i finally got an acknowledgement that the e-mail, i sent on 8th january, was read by the addressee... probably this means that Mr. Vlietman's back. So I hope he'll reply soon...

reply
0
S
Scooby83
Jan 19, 2005

Today I received an E-Mail from Mr. Vlietman :)
He apologized for the delay and told me that my order will be shipped tomorrow. Seemingly there was a problem so it was sent back to him during his (extended) vacation.
I'm pretty relieved that everything's cleared up now :D

reply
0
N
NielZ
Jan 20, 2005

Yep, i also received an email. There seemed to be a problem with the TGP. I'm also relieved the problem gets solved. :D

reply
0
S
Scooby83
Jan 31, 2005

i really fear that this is going to be a neverending story. The announced e-mail with the Track&Trace number, which Mr. Vlietman wanted to send me 10 days ago right after shipping my order never came and again there is no reply to my e-mails and - of course - no delivery...? :cry:

reply
0
T
TheGodfather
Jan 31, 2005

Scooby83 wrote: i really fear that this is going to be a neverending story. The announced e-mail with the Track&Trace number, which Mr. Vlietman wanted to send me 10 days ago right after shipping my order never came and again there is no reply to my e-mails and - of course - no delivery...? :cry:

it`s a damn shame :evil:

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Jan 31, 2005

He doesn't react here anymore.....

reply
0
S
Scooby83
Feb 07, 2005

NielZ wrote: The 1st of december i ordered some DVD's, including Friends Season 10 for only €29. Since it was a pre-order, i had to wait more than a month. That was no problem at all, i knów i had to wait since the DVD wasn't released yet.
I sent an email on 21 december, and receiver a polite answer on the 22nd. I sent another email on 4 januari and i still didn't receive answer... I'm beginning to worry. :(

Have you heard anything from him yet, regarding your order?

reply
0
N
NielZ
Feb 08, 2005

Scooby83 wrote:
NielZ wrote: The 1st of december i ordered some DVD's, including Friends Season 10 for only €29. Since it was a pre-order, i had to wait more than a month. That was no problem at all, i knów i had to wait since the DVD wasn't released yet.

Have you heard anything from him yet, regarding your order?
Nope, still nothing.
On 20-1 i received an email saying "Opnieuw verstuurd.
Friends Seizoen 10
Excuses namens de TPG."
But i still didnt receive/hear anything. :/

reply
0
S
Scooby83
Feb 08, 2005

So at least 4 people still get their orders from him.
Carat wanted to call him again last week, maybe he got new information...

reply
0
TV
Tom Vlietman
Zucht!!
Feb 10, 2005

Dear mister Rothballer,

Please use another e-mail account because I sent it already 5 times.

Your tracking number is :

3S PWPS1582474

And who is Carat!!!

For Nielz his parcel is still in TPG center because the adres label was not readable any more so it is shipped back and sent again and he will receive another tracking number tomorrow.

And Mister Haasse is credited back for his order.

Kind regards,

Tom Vlietman

reply
0
S
Scooby83
Feb 11, 2005

On which site i can use the tracking number?
I tried https://secure.postplaza.nl/tracktraceint/ - but it doesn't accept the number - and unfortuanetly there seems to be no english translation...

EDIT:
I tried it again today, now the number is accepted:
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 11-02-2005 NEDERLAND
I can't translate it but i guess it means that the parcels still in the Netherlands.

reply
0
LS
Leon van Stijn
Feb 12, 2005

It means that the shipment has been accepted by TPG Post and is now in one of their sorting points, waiting for the shipment to the international destination.

But from my experience, this tracking site doesn't always give you the most actual status of the shipment. The status isn't updated frequently, I guess about once a day.

reply
0
N
NielZ
Feb 25, 2005

A couple of days ago i finally received my package, everything included! /me is very happy again. :)

reply
0
D
DieselDickey
May 16, 2005

Tom Vlietman wrote: Beste Lezers,

Even over die meneer die zo leuk is geweest om mij op internetoplichting heeft gezet is al actie ondernomen.

Er is aangifte gedaan wegens laster en smaad bij de politie want ik laat niet zomaar iemand mijn bedrijfsnaam in diskrediet brengen.

Met vriendelijke groet,

Tom Vlietman

Ook ik heb wat ervaringen met 'dhr.' Vlietman die wellicht als waarschuwing kunnen dienen...

Afgelopen jaar heb ik enkele DVD boxen bij hem besteld, waaronder een Alias seizoen 2 (heb bewijs van betaling). Deze kon hij afgelopen zomer niet leveren vanwege problemen met een leverancier (is dat mijn probleem dan?), maar het reeds betaalde geld heb ik ook niet terug gekregen (2 x over gebeld afgelopen najaar, 2 emailtjes in december '04 en februari '05).
Terwijl hij de box ondertussen in november / december wel weer verkocht (maar nu 15 euro duurder).

Van de overige bestellingen is alleen de Friends Monsterbox goed gegaan.
Ik had ook Alias seizoen 1, en 2 LOTR boxen gekocht, hiervoor heeft hij gewoon 2e hands boxen gestuurt, terwijl hij nieuwe beloofde op zijn site.
Nadat ik er melding van maakte, heeft'ie andere gestuurt. In een telefoongesprek sprak hij van "gloednieuwe boxen in het seal".
Echter, het waren weer 2e hands boxen: er zaten beschadigingen aan de hoekjes van de boxen, onder het seal, bij één LOTR box (EE versie) zat de binnendoos achterstevoren in de buitendoos, en bij Alias zat de 1e DVD case in het midden (volgorde 2-1-3), dus die waren beide al uit het seal geweest!

De sukkel had me zelf 2 maanden eerder telefonisch verteld dat'ie geretourneerde boxen her-sealde, omdat'ie ze anders niet meer kon verkopen.

Tevens presteerde hij het om tot DRIE keer toe een bestelling naar het verkeerde adres te sturen (verkeerde postcode) voordat'ie wakker werd.

Mijn mening: Tom Vlietman / Vlietman Trading is een oplichter, die 2e hands spul voor nieuw verkoopt (en daarmee zijn klanten voorliegt), en het vertikt om (na diverse herinneringen) vooraf betaalde maar door hem geannuleerde bestellingen te crediteren.
Tevens maakt hij nogal een incompetente indruk.

Dick

[update 16/5 18:19]
De discussie loopt op internet oplichting ook...
Vlietman schijnt de zaak over gedaan te hebben aan ene Marcel Verbeek, die er, als'ie in het nauw zit, net zo'n arrogante manier van communiceren op na houdt als Vlietman zelf (enkele citaten: "uw mening telt niet", "Met jouw privacy hebben wij niets te maken" en het ietwat lachwekend aandoende "de heer Vlietman heeft mij toestemming gegeven om u met de grond gelijk te maken".
Daarnaast heeft'ie het lef om door mij verzonden emails te publiceren, inclusief email adres etc....

KIJK UIT voor deze wazige figuur!

reply
0
JB
Jan Bruinsma
May 16, 2005

[quote="DieselDickey"]

Ik ga hem geen oplichter noemen,want die ervaring
heb ik niet met hem,ik vind het wel een hele vreemde
vogel,ik gaf een reactie op zijn advertentie op Marktplaats
en wilde de dvd,s ophalen bij hem,we wonen allbij in
Amsterdam en wilde voor een paar honderd euro kopen bij hem
omdat hij alleen de deal via de post wilde doen wist ik genoeg
en heb de deal afgeblazen,ik vertrouwde het gewoon niet meer
hij kan/kon handje contantje krijgen,maar dat wilde hij niet
alleen per post................. :roll:

Dus forumleden wees VOORZICHTIG met deze VREEMDE vogel.

gr.jan.

reply
0
T
Tukker777
May 26, 2005

Wat een slappe onzin is dat weer.

Als je iemand voor oplichter uitmaakt moet je aangifte maar doen en niet zulke slappe berichten posten.

Heb geen enkele slechte ervaring met de man en als je goed Tom Vlietman kent laat hij mensen waar hij al vaker mee zaken heeft gedaan rustig langskomen na telefonische afspraak.

Je zal wel vaag hebben overgekomen op hem zijn meneer Bruinsma wat ik ook weleens heb meegemaakt met advertenties op marktplaats.nl en dan wek je geen betrouwbare indruk op de verkopende partij.

Het is een webwinkel die verstuurd en alleen klanten waar een goede relatie mee is opgebouwd mogen komen!!!

Dieseldicky is een zielig figuur en probeerd weer medestanders te krijgen.

Doe dan aangifte Dicky en hang niet van die zielige verhalen op net zoals internetoplichting want je komt infantiel over!!!

Zo wat dat je in amsterdam woont.

Als hij klanten niet over de vloer wilt moet je dat respecteren en hij gaf je de optie versturen en je bent vrijblijvend.

Hij heeft je niet gesmeekt het te kopen en je reactie is wazig en weer zielig.

Triest dat dit geplaatst word.

En zelfs internetoplichting word niet meer serieus genomen met die waardeloze uitspraken van dieseldicky.

reply
0
T
Tukker777
May 26, 2005

en dat voor maar 18.99 exl btw sukkel!!!

Jij bent als je de topic goed doorleest in gebreke gebleven en je zit maar

te zwetsen zoals op de andere site.

Kennelijk iemand met weinig nivo en lage opleiding!!!

reply
0
T
Tukker777
May 26, 2005

Waarom post je niet die leuke E-mails aan de heer Vlietman en van jouw Diesel Dicky.

Kunnen lezers van dit topic ook zien hoe aardig jullie voor elkaar waren!!!

Moet je eens kijken hoe je onderuit word gehaald of ga je weer onder een andere nicname verder discussieren MisterX.

Kom maar op met je vermakende reacties dat bewijst weer hoe kinderachtig je bent.

Ik denk en vele andere dat dit gewoon een eenmans actie is van iemand die gewoon zijn gelijk niet krijgt en het daarom maar zo doet.

Marcle Verbeek en Tom Vietman zijn kennelijk niet onder de indruk van jouw bevindingen/mening want ik zie ze niet reageren!!!

En als je gaat uit leiden dat wie zwijgt stemt toe dan ben je helemaal een looser.

:twisted:

reply
0
D
DieselDickey
May 26, 2005

Tukker777 wrote: [...]
als je goed Tom Vlietman kent laat hij mensen waar hij al vaker mee zaken heeft gedaan rustig langskomen na telefonische afspraak.
[...]

Zal ik je eens een geheimpje verklappen, jochie?

Tom heeft me zelfs eens uitgenodigd op zijn bruiloft... Ik ben niet geweest, want ik had helaas andere verplichtingen.

De zakelijke relatie tussen Vlietman en mij is, al hebben we elkaar nooit ontmoet, altijd prima geweest. Tot het moment dat hij zich bij meerdere gelegenheden niet meer aan zijn woord hield.

Ik ben trouwens wel blij met je reakties, die van ongekend hoog nivo en buitengewone helderheid zijn, dat compenseert tenminste weer een beetje voor mijn gebrek aan opleiding.

Verder zal ik er maar niet op reageren, want ik vind Tukkers (je weet wel, bewoners van een deel van oost-nederland) hele aardige mensen.

Veel liefs,
Dick

reply
0
T
Timothy
May 26, 2005

Tukker777 wrote: Marcle Verbeek en Tom Vietman zijn kennelijk niet onder de indruk van jouw bevindingen/mening want ik zie ze niet reageren!!!

Ik wel, maar dan onder de naam Tukker777 :lol:

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 26, 2005

Timothy wrote:
Tukker777 wrote: Marcle Verbeek en Tom Vietman zijn kennelijk niet onder de indruk van jouw bevindingen/mening want ik zie ze niet reageren!!!

Ik wel, maar dan onder de naam Tukker777 :lol:

:lol: :lol: :twisted:

reply
0
T
Tukker777
May 27, 2005

Tjonge jonge,

Wat een slappe ouwe hoeren hier.

Kinderachtig is dit forum en bewijs het maar sukkels!!!

De crew heeft kennelijk niets beter te doen!!!

Laat me raden, zeker familie van DieselDicky!!

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 27, 2005

Tukker777 wrote: Tjonge jonge,

Wat een slappe ouwe hoeren hier.

Kinderachtig is dit forum en bewijs het maar sukkels!!!

De crew heeft kennelijk niets beter te doen!!!

Laat me raden, zeker familie van DieselDicky!!

Als je mij bedreigt met justitie... ga je gang! Ik heb ervaring met zaken aangaande smaad en bedreiging. Nog nooit verloren!

Even voor de andere forumleden... Tukker777 denkt met intimidatie te kunnen bereiken dat de discussie hier stopt. Ik heb de "woordvoerders van Vlietman Trading" ook op andere fora dergelijke belachelijke bedreigingen zien uiten. En aangezien men het daar in de openbaarheid doet, leek het me wel redelijk om de PM die ik vandaag ontving ook maar even hier openbaar te maken;
PM van Tukker777 wrote: Beste Alex,

Als je problemen wilt moet je vooral doorgaan en dan pak ik je juridisch aan samen met Timothy.

Nooit gehoord van wet op privacy!!! en je site voorwaarden.

Post dit en je bent voor mij en ik heb binnen 24 uur al je gegevens.

Groet,

Tukker

Tukker... ga je gang en laat je advocaten zich maar vast voorbereiden! Ik ben gek op juridische zaken die over rechtvaardigheid, oplichting en/of smaad gaan. Vooral wanneer ik uit ervaring weet dat ik volledig in mijn recht sta.

Maar goed... Tukker777... ga je nu weer lekker buiten spelen? Het is te mooi weer om binnen te zitten. Dat kan nog lang genoeg wanneer ze je ooit veroordelen.
Of was je misschien van plan om eerst nog wat extra kinderachtige opgeklopte bedreigingen te PM'en?

reply
0
T
Timothy
May 27, 2005

Wet op privacy? Ik maak een grap over jouw overdreven reactie (zeker als je niets te maken zou hebben met deze heren). Wat heeft dit in godsnaam te maken met wet op privacy??? :shock: Weet ik veel dat mijn "grap" ook werkelijkheid is... Want dat heb je nu wel bewezen.

En ik houd niet van bedreigingen, mannetje! Want die PM heb ik ook gehad. Wat is hier nu gaande? Jij roept en schreeuwt je een weg op dit forum binnen, iemand maakt een grap/opmerking en een ander post nota bene alleen smilies :shock:

Ik zal mijn advocaat alvast inlichten, dan heeft hij deze zaak al klaar voordat jij je zogenaamde aanklacht hebt opgeschreven.

Wat een pipo...

reply
0
T
Tukker777
May 27, 2005

lol,

Gaan ze er nog op reageren ook!!!

Wat een eikels!!!!!

Iedereen kan hier wat posten en ik verwachte jullie reactie al.

Beterschap Peppie en Kokkie

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tukker

reply
0
T
Timothy
May 27, 2005

Alex, ik zie een foutje op de site...

Er staat:
Tukker777
Junior Member

Maar volgens mij moet dat zijn:
Tukker777
Banned Member

reply
0
T
Tukker777
May 27, 2005

Lekker is dit toch de crew te stangen.

prettige dag verder

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 27, 2005

Timothy wrote: Alex, ik zie een foutje op de site...

Er staat:
Tukker777
Junior Member

Maar volgens mij moet dat zijn:
Tukker777
Banned Member

Misschien later... Ik ben op dit moment eerst even diverse informatie aan het verzamelen om een eventuele aangifte wegens bedreiging en/of oplichting te onderbouwen ;)

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

Tukker777 wrote: Lekker is dit toch de crew te stangen.

prettige dag verder

Hallo, achterlijke, kinderachtige, zielige, slecht articulerende barbaar!

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 27, 2005

thmeky wrote:

prettige dag verder

Niet op deze manier reageren a.u.b.
Laat het schofferende puberale taalgebruik maar aan "het slachtoffer" zelf over. Wanneer je hem uitlokt wordt de onderbouwing voor eventuele bedreiging alleen maar lastiger.

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

Alex van den Berg wrote:
thmeky wrote: [quote=Tukker777]Lekker is dit toch de crew te stangen.

prettige dag verder

Niet op deze manier reageren a.u.b.
Laat het schofferende puberale taalgebruik maar aan "het slachtoffer" zelf over. Wanneer je hem uitlokt wordt de onderbouwing voor eventuele bedreiging alleen maar lastiger.[/quote]

Sorry meneer :) , ik zal het niet meer doen.

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 27, 2005

prettige dag verder

Je hebt alleen de verkeerde crew uitgekozen voor je "grapjes".

Dergelijke terugkrabbel reakties van jou zie ik ook terug op andere fora, maar wanneer een beheerder serieus op de juridische bedreiging reageert dan ga je door met de intimidatie. Dat is een duidelijke eigenschap van oplichters... eerst dreigen en wanneer iemand reageert nog wat meer in de hoek proberen te drukken.
De volgende stap is waarschijnlijk de afkoopsom om de dagvaarding te annuleren?

Jammer jochie... Ik ben te goed op de hoogte van het Burgerlijk Wetboek en het Wetboek van Strafrecht om me door types als jij te laten intimideren. Ik ben meer de persoonlijkheid die de eerste klap als de beste verdediging ziet!

reply
0
JB
Jan Bruinsma
May 27, 2005

Tukker777 wrote: Wat een slappe onzin is dat weer.

Als je iemand voor oplichter uitmaakt moet je aangifte maar doen en niet zulke slappe berichten posten.

Heb geen enkele slechte ervaring met de man en als je goed Tom Vlietman kent laat hij mensen waar hij al vaker mee zaken heeft gedaan rustig langskomen na telefonische afspraak.

Je zal wel vaag hebben overgekomen op hem zijn meneer Bruinsma wat ik ook weleens heb meegemaakt met advertenties op marktplaats.nl en dan wek je geen betrouwbare indruk op de verkopende partij.

Het is een webwinkel die verstuurd en alleen klanten waar een goede relatie mee is opgebouwd mogen komen!!!

Zo wat dat je in amsterdam woont.

Als hij klanten niet over de vloer wilt moet je dat respecteren en hij gaf je de optie versturen en je bent vrijblijvend.

Hij heeft je niet gesmeekt het te kopen en je reactie is wazig en weer zielig.

Ik stuur de man een mail dat ik intresse heb in een vrij groot aantal
van zijn dvd,s,alles bij elkaar was het zo,n 400 euro,
nadat we een totaal prijs hadden afgesproken,stelde ik hem voor
om de spullen/dvd,s op te halen,we wonen tenslotte allebij
in Amsterdam,en 400 euro is voor mij een heel bedrag.
Omdat hij alleen wilde verzenden,en daar verder niet over wilde onderhandelen heb ik de deal afgeblazen,nogmaals het kwam
mij vreemd over,handje contantje is toch ook prettig.
Ik heb alleen mijn ervaring verteld,en de man NIMMER een
oplichter genoemd (zie topic)
Voor de rest bemoei je met je eigen zaken.

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 27, 2005

Ook op de site "Internet Oplichting" (waar Marcel Verbeek ook al dreigde met juridisch ingrijpen) duurt de Vlietman-discussie voort...
En wie treffen we daar aan? Juist... :twisted:

Zie hier

reply
0
OP
Oscar P.
May 27, 2005

Als ik de topic lees op internetoplichting kan ik alleen maar lachen om die Tom Vlietman en/of Marcel Verbeek.

Volgens mij hebben denkbeeldig al honderd keer iemand voor de rechter gedaagd. ;)

Lijkt mij niet echt iets waar ik ooit wat zal bestellen...

reply
0
T
Tukker777
May 27, 2005

waarom emmer je nou door!!!

Het zit je kennelijk dwars!!(LOL) :lol:

Ik zit er niet mee dat je gefrustreerd reageert maar het zegt al genoeg over jullie.

Al die verspilde moeite om wat!!!! :D :D :D

Nou Heren, Ik ga lekker weekend vieren en veel plezier met dit.

Ik zal maandag weer eens kijken hoeveel berichten jullie hebben neergezet.

Groetjes,

De Tukker.

Oja, Jan, je zal zeker hebben geprobeerd af te dingen en daar heeft Vlietman een Hekel aan!!! en daarom je hebben afgewimpeld mocht je zogenaamde verhaal waar zijn.

P.S.

Hebben jullie een baan?

reply
0
JB
Jan Bruinsma
May 27, 2005

Tukker777 wrote:

Oja, Jan, je zal zeker hebben geprobeerd af te dingen en daar heeft Vlietman een Hekel aan!!! en daarom je hebben afgewimpeld mocht je zogenaamde verhaal waar zijn.

Ik had de aankoop en prijs al rond gemaakt met Vlietman,
natuurlijk ga je met een grote aankoop afdingen,en dat was/is het
probleem helemaal niet de deal was rond,hij woond 500 meter bij mij vandaan en ik heb/had voor ruim 400 euro gekocht en wilde de spullen ophalen,wat is daar mis mee,ik kom niet met monopoly geld......

Ik verkoop/ruil zelf veel dvd,s en alle mensen zijn bij mij welkom,
ik heb NIKS te verbergen,maar VLIETMAN wel anders had hij
me de dvd,s wel laten ophalen.

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

Hoi Tukker,

Dat argument van jou betreffende de deal tussen Jan en Tom Vlietman slaat helemaal nergens op, omdat Tom die spullen net zou goed langs had kunnen brengen mocht hij het vervelend vinden iemand te ontvangen.

Ik zou het wel weten hoor, een fortuin aan post- en verpakkingskosten of even 500 meter met de auto om wat langs te brengen.

Op welke middelbare school heb je eigenlijk Nederlands geleerd? Die docent(e) zou onmiddelijk ontslagen moeten worden. Oh maar natuurlijk...... je hebt je school helemaal niet afgemaakt. Zonder diploma kan je altijd nog geld verdienen door mensen op te lichten dacht je zeker :roll: ?

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

Geachte lezers,

Ik ben het een beetje zat dit slap gelul te lezen en heb niets te maken met Tukker777!!!

Ook die Jan Bruinsma ken ik niet en wel toevallig dat er alleen telefonisch kontakt was!!!

Als ik geld kon verdienen liet ik een klant die serieus was en meerdere keren wat gekocht had na afspraak gewoon aan huis komen mits die in de buurt woonde.

Dus ik weet niet wat Jan probeert te bewijzen met dit verhaal maar als iemand bij mij om de hoek woont ga ik echt niet zeggen dat hij alleen per post het kan krijgen want dat kost geld en ik ga echt niet spullen naar een klant brengen.

Ik heb 3 maal toe bijna een overval thuis mee gemaakt en ik wil geen vreemde mensen in mijn huis die ik niet ken, zeker niet als ze zo raar overkomen.

Beetje mijn inboedel bekijken en rare opmerkingen plaatsen of ik deze verkoop of deze!!!

Het feit is ook dat je dan als verkoper behoorlijk pissed off raakt en ik heb al 2 vervelende kopers er uit geslagen (letterlijk en figuurlijk)

Als de verkoper en koper een prijs afspreken en de koper gaat toch nog afdingen en zielige verhalen vertellen trap ik je er meteen uit.

Er zijn regels en als je akkoord er mee gaat moet je er ook aan houden.

Ik adverteerde op allerlei sites in het verleden maar die hele meneer ken ik niet en heel misschien mee gesproken maar als iemand ook zegt dan spreken wij af bij centraal station in Amsterdam kan je lang wachten!!!

Ik krijg en kreeg dagelijks mailtjes en probeer maar eens serieuze klanten eruit te halen want 3 kwart is je reinste bull sjit wat ik krijg via de E-mail

Ik heb laatst(janauri) dit jaar Shoe boxen van SATC verkocht en de mensen die in amsterdam of omgeving woonde/werkte konden na afspraak de produkten ophalen en het is een kwestie van mensenkennis.

Als je bij mij irritant overkomt en vervelend doet kom je erbij mij niet in en als voor 500 euro produkten koopt en 100 euro korting wilt dan kan je beter thuis blijven!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Met vriendelijke groet,

Tom Vlietman

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

Zucht!!

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Ik wens je veel strekte met de zoektocht naar innerlijk geluk!!

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

Zucht!!

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

Zucht!!

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

thmeky wrote: Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Heb je ook wat nuttigs en zinnigs te melden!!!

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

tom_vlietman wrote:
thmeky wrote: Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Wat een schitterende tautologie :lol: .

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

thmeky wrote:
tom_vlietman wrote: [quote=thmeky]Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Wat een schitterende tautologie :lol: .[/quote]

Tautologie :

Een tautologie is een combinatie van woorden die (bijna) hetzelfde uitdrukken en elkaar in principe kunnen vervangen. Men noemt dit ook wel dubbelop gebruik van woorden. Voorbeelden zijn: maar...echter; daarom (is het) dan ook...; zoals bijvoorbeeld.... Soms wordt een tautologie bewust gebruikt als een stijlfiguur of in een vaste uitdrukking. Voorbeelden van zulke geaccepteerde tautologieën zijn: blij en gelukkig, nooit ofte nimmer, enkel en alleen.

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

tom_vlietman wrote:
thmeky wrote: [quote=tom_vlietman][quote=thmeky]Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Tautologie :

Een tautologie is een combinatie van woorden die (bijna) hetzelfde uitdrukken en elkaar in principe kunnen vervangen. Men noemt dit ook wel dubbelop gebruik van woorden. Voorbeelden zijn: maar...echter; daarom (is het) dan ook...; zoals bijvoorbeeld.... Soms wordt een tautologie bewust gebruikt als een stijlfiguur of in een vaste uitdrukking. Voorbeelden van zulke geaccepteerde tautologieën zijn: blij en gelukkig, nooit ofte nimmer, enkel en alleen.[/quote]

Wat een belovende Pleonasme :lol:

reply
0
D
DieselDickey
May 27, 2005

Tom,

Jammer dat je zo kort op het plaatsen je postings meteen weer wist.

Op 3 dingen die je oorspronkelijk had geschreven wil ik reageren:

- Jij hebt mij (tot aan de laatste mail die je stuurde) altijd met respect behandeld. Dat klopt. En ik jou ook. Maar je moet niet aankomen met dat jij mij tijd zou hebben 'gegeven', alsof ik in gebreke ben gebleven. Jij hebt verzuimd goederen die al betaald waren, te leveren. En op mijn mailtjes daarover reageer je niet. Als je even terugzoekt, de laatste 4 mailtjes zijn vanuit mij naar jou gegaan, en er kwam niets terug.
Ik had liever dat je me antwoord had gegeven, ipv tijd.
We hadden een overeenkomst, ik zou betalen en jij zou leveren. Jij bent die overeenkomst niet nagekomen, en op verzoeken om dan maar het geld terug te storten reageerde je niet.
Je moet dus nu niet zielig gaan lopen jammeren dat je teleurgesteld bent.

- Hoe jij aan je goederen komt, is niet mijn pakkie-an. Als jij ze te koop aanbiedt, ben jij mijn leverancier. Met klachten kom ik dus bij jou, en jij hebt dan maar voor een (redelijke) oplossing te zorgen. Sorry, maar zo zit het Nederlandse consumentenrecht in elkaar. Deze gang van zaken is een onderdeel van je bedrijfsrisico.
Als je mij dus beschadigde produkten levert, spreek ik jou daar op aan. En jouw reaktie was dat je 'gloednieuwe boxen, in het seal' daarvoor terug zou leveren. Hoe komen er dan beschadigingen ONDER dat seal, hoe komt het dat DVD volgordes (in slipcase) zijn veranderd (2-1-3), hoe komt de LOTR EE omgekeerd in de buitenbox?
Je hebt me zelf gezegd dat je bij het bedrijf van een bekende van je soms door klanten geretourneerde DVD's zelf her-sealde, omdat je er anders mee bleef zitten.
Mijn conclusie was en is dan ook dat je mij belazerde door gebruikte / 2e hands EN beschadigde produkten voor nieuw te verkopen.

- Je zegt dat Verbeek het bedrag dat je mij nog schuldig bent, al heeft betaald. Verbeek zei het zelf ook (op 18 mei) op internetoplichting.nl.
Ik weet niet aan wie het dan betaald is, maar sinds 19 mei controleer ik iedere dag mijn rekening (via mijnpostbank.nl), maar er is nog steeds NIETS van jullie / jou bijgeschreven.

"Vlietman Trading staat voor Betrouwbaarheid en Een scherpe prijs" staat er op de site.
Jullie zullen er nog een hele uitdaging aan hebben om dat waar te maken, jongen.

Dick

reply
0
T
tom_vlietman
May 27, 2005

DieselDickey wrote: Tom,

Jammer dat je zo kort op het plaatsen je postings meteen weer wist.

Op 3 dingen die je oorspronkelijk had geschreven wil ik reageren:

- Jij hebt mij (tot aan de laatste mail die je stuurde) altijd met respect behandeld. Dat klopt. En ik jou ook. Maar je moet niet aankomen met dat jij mij tijd zou hebben 'gegeven', alsof ik in gebreke ben gebleven. Jij hebt verzuimd goederen die al betaald waren, te leveren. En op mijn mailtjes daarover reageer je niet. Als je even terugzoekt, de laatste 4 mailtjes zijn vanuit mij naar jou gegaan, en er kwam niets terug.
Ik had liever dat je me antwoord had gegeven, ipv tijd.
We hadden een overeenkomst, ik zou betalen en jij zou leveren. Jij bent die overeenkomst niet nagekomen, en op verzoeken om dan maar het geld terug te storten reageerde je niet.
Je moet dus nu niet zielig gaan lopen jammeren dat je teleurgesteld bent.

- Hoe jij aan je goederen komt, is niet mijn pakkie-an. Als jij ze te koop aanbiedt, ben jij mijn leverancier. Met klachten kom ik dus bij jou, en jij hebt dan maar voor een (redelijke) oplossing te zorgen. Sorry, maar zo zit het Nederlandse consumentenrecht in elkaar. Deze gang van zaken is een onderdeel van je bedrijfsrisico.
Als je mij dus beschadigde produkten levert, spreek ik jou daar op aan. En jouw reaktie was dat je 'gloednieuwe boxen, in het seal' daarvoor terug zou leveren. Hoe komen er dan beschadigingen ONDER dat seal, hoe komt het dat DVD volgordes (in slipcase) zijn veranderd (2-1-3), hoe komt de LOTR EE omgekeerd in de buitenbox?
Je hebt me zelf gezegd dat je bij het bedrijf van een bekende van je soms door klanten geretourneerde DVD's zelf her-sealde, omdat je er anders mee bleef zitten.
Mijn conclusie was en is dan ook dat je mij belazerde door gebruikte / 2e hands EN beschadigde produkten voor nieuw te verkopen.

- Je zegt dat Verbeek het bedrag dat je mij nog schuldig bent, al heeft betaald. Verbeek zei het zelf ook (op 18 mei) op internetoplichting.nl.
Ik weet niet aan wie het dan betaald is, maar sinds 19 mei controleer ik iedere dag mijn rekening (via mijnpostbank.nl), maar er is nog steeds NIETS van jullie / jou bijgeschreven.

"Vlietman Trading staat voor Betrouwbaarheid en Een scherpe prijs" staat er op de site.
Jullie zullen er nog een hele uitdaging aan hebben om dat waar te maken, jongen.

Dick

Beste Dick,

Zo horen mensen met elkaar te communiceren.

Ik reageer alleen maar dat het spijtig is dat het zo is gegaan en ik kreeg gelijk van iemand een domme reaktie.

Ik doe niets meer met Vlietman-Trading en ik sta er buiten.

Ik loop niet zielig te doen en te jammmeren.

Waarom was je Friends monsterbox niet beschadigt of ongesealed dan!!

Geretourneerde kapotte produkten werden kosteloos terug gegeven aan de leverancier en andere NIEUWE weer terug gezonden.
Porto kosten werden vergoed aan de klant en dat mkoste mij weer geld!!!

Ik kreeg zelfs een keer STwars trilogie boxen ongesealed en beschadigt aan de buitenkant en die heb ik allemaal terug gestuurd en nieuwe gesealde voor gekregen.

Ik seal geen dvd's en ik heb zelfs geen apparaat en dit slaat nergens op dat iemand ze voor mij opnieuw insealde want ik verkoop geen troep of 2e handse spullen.

Er waren misprodukties en dat komt meestal rechtstreeks van de film maatschappij en sommige forum lezers die misschien klant waren geweest herinneren zich de FR monster Box nog die met sommige seizoenen kapotte snap cases hadden en daar kon ik niets aan doen.
Ik heb ze wel andere weer gestuurd om ze tegemoet te komen zoals dat hoort.

Waarom ben jij de enige met die produkten en andere niet.

En met gloednieuwe bedoelde ik dat ik via een andere leverancier betere produkten had ingekocht want ik kreeg geen klachten meer.
Ik geef alleen mijn reaktie op deze topic.

Mijn E-mail adres pm ik zo naar je toe of ik bel je even en dan kijken we samen wat er is gebeurd en hoe we het gaan oplossen per direkt.

Groet,

Tom

reply
0
T
thmeky
May 27, 2005

tom_vlietman wrote:
tom_vlietman wrote: [quote=thmeky][quote=tom_vlietman][quote=thmeky]Het leven is erg he Tom? Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Je zou jezelf misschien eens af kunnen vragen of het niet aan jou ligt dat iedereen zoveel problemen met je heeft.

Tautologie :

Een tautologie is een combinatie van woorden die (bijna) hetzelfde uitdrukken en elkaar in principe kunnen vervangen. Men noemt dit ook wel dubbelop gebruik van woorden. Voorbeelden zijn: maar...echter; daarom (is het) dan ook...; zoals bijvoorbeeld.... Soms wordt een tautologie bewust gebruikt als een stijlfiguur of in een vaste uitdrukking. Voorbeelden van zulke geaccepteerde tautologieën zijn: blij en gelukkig, nooit ofte nimmer, enkel en alleen.[/quote]

Wat een belovende Pleonasme :lol:[/quote]

'Nuttigs en zinnigs' is een tautologie.

reply
0
D
DieselDickey
May 27, 2005

Guess what...

Ruim een uur geleden ben ik gebeld door Tom Vlietman.
We hebben ruim 3 kwartier aan de telefoon gezeten, en het was nog leuk ook :wink: .

Ik heb inmiddels een creditnota ontvangen (per email), en Tom heeft toegezegd het geld over te maken, op zijn eigen voorstel met rente. Wanneer ik het bedrag binnen heb, post ik dat hier ook.

Tom gaf aan zich niet meer aktief met Vlietman-Trading bezig te houden, alleen als 'adviseur', en hij zei ook niet erg gelukkig te zijn met de huidige gang van zaken.

En zo lijkt het (in ieder geval voor mij) toch nog goed af te lopen! :lol:

Dick

reply
0
D
DieselDickey
May 30, 2005

Hierbij kan ik mededelen dat vandaag het door Tom Vlietman beloofde bedrag inderdaad op mijn rekening stond.

Tom, bedankt, jammer dat het zo 'moest' maar je hebt het voor mij uiteindelijk goed opgelost.

Dick

reply
0
Q
Qzyn
Jun 07, 2005

Gezien de laatste ontwikkelingen, terug te lezen op internetoplichting.nl, lijkt het me zinvol om ook op dit forum potentiële klanten te waarschuwen om niets meer te bestellen bij dit bedrijf.

reply
0
T
tom_vlietman
Jun 09, 2005

Beste Lezers,

Normen en waarden staan hoog in het vaandel bij mij en worden ook gerespecteerd door mij.

De site is sinds gisteren eindelijk verwijderd want ik wens niet gekoppeld te worden aan de praktijken van de heer Verbeek.

Voor andere gedupeerde klanten gaarne E-mail berichten sturen met orderbevestigingen zodat ik het kan recht zetten na enige onderzoek.
U kunt wel bellen maar ik heb liever op papier iets dan een bel aktie want dan krijgt u een reaktie terug dat ik daarmee bezig ben en heb ik bewijzen.

Ik moet hier speciaal tijd insteken want de zaak is al een tijd niet meer van mij en de zaak was korrekt overgedragen en als de nieuwe eigenaar het verzaakt kunnen gedupeerden eigenlijk mij daar niet op aanspreken.
De claims waren eigenlijk ook door Marcel Verbeek overgenomen maar deze heeft een nachtmerrie ervan gemaakt en ik ben de dupe want mijn naam word nu door het slijk gehaald.

Ik heb al vermeld dat ik niet verantwoordelijk ben voor een ander zijn daden en ik zeg en bevestig dat niemand met hem in zee moet gaan en een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Gedupeerden kunnen kontakt opnemen via mijn prive E-mail en dan zal ik even op korte termijn de zaken rechtzetten :

[email]t.vlietman1@chello.nl[/email] en/of bellen 020-7735896 maar tot 20:00 uur of voicamail inspreken door de weeks.

Weekends zijn heilig!!

Groet,

Tom Vlietman[/b]

reply
0
A
Antonius
Jul 14, 2005

...ik lees dit nu pas....
Ook ik heb slechte ervaringen gehad, maar dat het zo erg was wist ik niet... Tukker en Marcel Verbeek en Tom Vlietman lijken mij als ik de verschillende forums zo lees wel dezelfde te zijn...

Blij dat de site down is (het lijkt mij trouwens sterk dat je je EIGEN naam door iemand anders over laat nemen).

reply
0
BG
Bart de Graaf
Jul 15, 2005

Ik schrok toch wel even toen ik dit las. Vorig jaar oktober heb ik juist hele goede ervaringen gehad met Vlietman Trading en Tom Vlietman. Ik had Friends seizoen 10 en the Day After Tomorrow 2 disc bestelt. de 2 losse bestellingen werken tot 1 pakket gemaakt zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Heb ook een aantal keren met Tom Vlietman een telefoon gesprek gehad, wat ik als zeer prettig ervaarde.

Van mijn kant uit dus geen negatieve dingen met Vlietman, maar het toch erg vreemd wat je allemaal leest.

reply
0
A
Antonius
Jul 15, 2005

Ik weet dat meneer Vlietman altijd heel aardig is tot het moment dat er iets niet helemaal naar wens gaat, dan slaat hij opeens om als een blad aan een boom. Erg naar. Ik heb dan ook enkele vervelende mailtjes van hem gekregen (lijkend op bedreiging) en daarom gebruik ik ook niet mijn echte naam hier. Ik was daar zeer van onder de indruk zal ik maar zeggen...

Het is een man met 2 gezichten.

reply
0
SM
Steve Muller
Dec 07, 2005

Ik heb hier toen Friends seizoen 10 goedkoop kunnen pre-orderen en was gewoon netjes afgeleverd.

Jammer dat het dan zo afloopt!!

Maar was Tom Vlietman dan ook Marcel Verbeek :?: :?:.......dus 1 persoon :shock:

reply
0
P
Paulus18
Dec 30, 2005

Antonius wrote: Tukker en Marcel Verbeek en Tom Vlietman lijken mij als ik de verschillende forums zo lees wel dezelfde te zijn...

Als je de posts vergelijkt van Tukker en Vlietman, dan zie je wel erg veel spaties of niet :wink:

reply
0