Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
MB
Martijn Beunk
Verzenden rond de feestdagen?
Dec 19, 2004

Momenteel zitten wij weer rond de feestdagen en ik ben benieuwd of jullie nog dvd's verzenden en/of hoe. Gewoon in de brievenbus of geven jullie het af op het postkantoor of verzenden jullie helemaal niet? Ik heb gemerkt dat verzendingen nu later aankomen of in 1 geval na een paar dagen nog helemaal niet. Ik vraag mij toch af wat de TPG met "verloren" verzendingen doet :roll: :evil:

D
Diana
Dec 19, 2004

Bij mij komt nog steeds alles 1 dag na verzenden binnen.

reply
0
ES
Edwin Smouter
Dec 19, 2004

De postbussen zijn waar ik woon zo geprepareerd door de tpg dat je er met moeite nog een brief in krijgt maar een DVD is te dik. Alles moet dus afgeleverd worden bij het postkantoor, de verzendtijden zijn wat langer, normaal was het meestal de volgende dag bezorgd, nu moet je wel rekenen op een dag of drie.

reply
0
MB
Martijn Beunk
Dec 19, 2004

Edwin Smouter wrote: De postbussen zijn waar ik woon zo geprepareerd door de tpg dat je er met moeite nog een brief in krijgt maar een DVD is te dik. Alles moet dus afgeleverd worden bij het postkantoor, de verzendtijden zijn wat langer, normaal was het meestal de volgende dag bezorgd, nu moet je wel rekenen op een dag of drie.

Ik heb afgelopen woensdag een envelop met 2 dvd's op de bus gedaan, maar zijn helaas nog niet aangekomen. Zitten al 3 werkdagen tussen, ik hoop dat het nog goed komt. Heb er een hekel aan als zendingen laat of helemaal niet aankomen, maar ja wie heeft daar geen hekel aan :(

reply
0
KP
Kasper P.
Dec 19, 2004

Ik heb afgelopen week ook 5 dagen op een te ontvangen dvd zitten wachten en kurpse heeft ook 5 dagen (of nog langer) moeten wachten op 2 dvd's van mij....... het gaat traaaaag

reply
0
T
TheGodfather
Dec 19, 2004

ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor

reply
0
MB
Martijn Beunk
Dec 19, 2004

TheGodfather wrote: ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor

Is een wijze tip en ik ga dit ook in het vervolg doen :( :wink:

reply
0
MC
manolito claessens
Dec 19, 2004

bij mij gaan werkelijk alle verzendingen naar het postkantoor (ik wil niet het risico lopen dat iemand de brievenbus box in brand steekt of bijv.vuurwerk)

rond de kerst merk ik bijv. dat het soms 1 dag duurt maar ook 4 dagen. ligt denk ik aan het sorteercentrum danwel waar in nederland.

het zijn natuurlijk 1 van hun druktste periodes van het jaar.

manolito

reply
0
M
mokka
Dec 19, 2004

Anakin wrote:
TheGodfather wrote: ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor

Is een wijze tip en ik ga dit ook in het vervolg doen :( :wink:

dat doe ik altijd :wink:

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 20, 2004

Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen :shock:

reply
0
T
TheGodfather
Dec 20, 2004

Mark de Jong wrote: Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen :shock:

tussen de verzenddatum en de dag dat je m binnenkreeg?? :shock: das wel erg lang :shock:

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 20, 2004

TheGodfather wrote:
Mark de Jong wrote: Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen :shock:

tussen de verzenddatum en de dag dat je m binnenkreeg?? :shock: das wel erg lang :shock:

Dacht dat ie bij de douane zou liggen dus had 'em in ieder geval wel deze week verwacht, maar vandaag kwam ie gewoon met de postbode mee... Nu nog 2 andere bestellingen. Zijn inmiddels ook alweer 3-4 weken onderweg. Afwachten maar weer...

reply
0