Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
R. Schaap
Jan 11, 2005
Eric, Het subforum Info over Handelaren wordt allang niet meer gebruikt voor de Plussenlijst en enkele topics die daarover gaan. Als er nu iets aan de hand is krijg ik gewoon een pm met het probleem en dan los ik dat op. Het gebeurt vaak al niet meer dat mensen daar de threads voor gebruiken. Volgens mij wordt daarom dit subforum inmiddels voor 75% gebruikt om informatie uit te wisselen over internetwinkels. Ik ben er voorstander van om dergelijke info te scheiden van de prijsinfo die wordt gegeven in het subforum pricewatch en het subforum aanbiedingen van meerdere dvd itels. Daarom zit ik mij te bedenken dat de naam van Info over Handelaren misschien achterhaald is. Is het niet beter om hiervan te maken: Info over Internetwinkels en handelaren of zoiets?