Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Evert de Jong
Jan 15, 2005
Ben pas begonnen met DVD Authoring m.b.v. het programma Adobe Encore. Ik kom er helaas niet helemaal uit en het komt allemaal wat verwarrend over. Hebben meer gebruikers dat ? Ben zo ver dat het menu is ingesteld , de films zijn gedownload en hoe nu verder. Uit een tutorial las ik dat je het filmbestand moet kopieren naar het Menu om zodoende een knop te maken. Nu als ik het filmbestand bestand aanklik in het projectscherm verdwijnt het Menu. Bovendien is het Menu maar half op het scherm. En als ik het Menu tracht te verplaatsen verplaats ik de bovenste laag van het menu. En hoe kan je bestaande texten in Menu's verwijderen ??? Hoe dan ook ik kom er niet uit !!! Wie helpt mij om dit op te lossen. Bij voorbaat dank, Evert