Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
HH
Henk Heideveld
Veiling: Verbeteringen mogelijk?
Jan 18, 2005

De veiling loopt al een tijdje minder lekker. Als ik veilingmeester was zou ik enkele maatregelen nemen om de veiling weer wat op gang te krijgen. Zo zou ik voorstellen de maximale veilingduur op 7 dagen te stellen, nu staan er soms 2 tot 3 weken dezelfde aanbiedingen in. Dan zou er enig verloop ontstaan. Verder nog ideeen? :P

EB
Eric van Ballegoie
Jan 20, 2005

Ideeen en op- en aanmerkingen zijn welkom. We zijn bezig met een herstyling, dus suggesties voor verbeteringen zijn welkom.

reply
0
J
jokey
Jan 20, 2005

Een "pakkendere" lay-out.
Wellicht een afbeelding van de cover erbij, ander (groter) lettertype, wat kleur erbij enz.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 20, 2005

jokey wrote: Een "pakkendere" lay-out.
Wellicht een afbeelding van de cover erbij, ander (groter) lettertype, wat kleur erbij enz.

Je hebt in de huidige opzet de beschikking over BBCode en de mogelijkheid om een afbeelding (URL) in te voegen. Je kan het dus zelf best aantrekkelijk(er) maken.

reply
0
J
jokey
Jan 20, 2005

Alexander de Mol wrote:
Je hebt in de huidige opzet de beschikking over BBCode en de mogelijkheid om een afbeelding (URL) in te voegen. Je kan het dus zelf best aantrekkelijk(er) maken.

Maar toch niet op de indexpagina?
Dat lijkt me nl. het belangrijkste, die zie je als eerste.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 20, 2005

Okay, helder. Zo was 'ie bij mij nog niet overgekomen! ;)

reply
0
H
Herjan
Jan 20, 2005

Ik kom meestal direct op het forum, en niet op de hoofdpagina. Wat ik daarom graag zou willen is dat de verschillende veilingen te benaderen zijn als threads op het forum. Vergelijkbaar als Nieuws en Recensies.

Kan dat?

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Jan 20, 2005

Je moet inderdaad echt speciaal naar de veiling gaan zoals je ook speciaal naar het forum gaat.
Als het geautomatiseerde threads zouden zijn denk ik dat je al weer meer mensen aantrekt.
Maar of het mogelijk is?

reply
0
W
Werner
Jan 20, 2005

De veiling leesbaar maken voor Netscape gebruikers zou ook al een mooi begin zijn...

reply
0
SM
Steven Maas
Jan 20, 2005

Werner Peeters wrote: De veiling leesbaar maken voor Netscape gebruikers zou ook al een mooi begin zijn...
Idem voor mozilla gebruikers.... maar die vraag had ik al gesteld in een mail. ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 20, 2005

Steven Maas wrote:
Werner Peeters wrote: De veiling leesbaar maken voor Netscape gebruikers zou ook al een mooi begin zijn...
Idem voor mozilla gebruikers.... maar die vraag had ik al gesteld in een mail. ;)

En daarop heb ik geantwoord dat ik daarmee eerst afwacht met het verbouwen totdat duidelijk is wat de komende handelsapplicatie voor mogelijkheden biedt. Ik zou het namelijk met een lichte zenuwstelsel-crash moeten bekopen wanneer ik er een paar weken lang een aantal uren per dag in duik (kost op zich al moeite), om vervolgens te zien hoe het geheel vervangen wordt voordat ik klaar ben... :mrgreen:

Op dit moment buigt Piet Marcus zich over het programmeren van toekomstige handelsapplicaties... en ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk wel heel erg blij mee ben gezien mijn "programmeer burn-out" :D
Ik zie in ieder geval dat Piet Marcus op dit moment sneller resultaten aflevert dan ik kan dromen, en ik ben er dan ook van overtuigd dat zijn ontwikkelingen erg funktioneel zullen zijn... en compatible op meer browserplatforms ;)

reply
0