Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Info over (internet)winkels en handelaren
D
Darkzor
Darkzor
DVDfromKorea
Jan 19, 2005
ik wil iets bestellen op http://www.dvdfromkorea.com maar weet er niets van en vind hier niet direct informatie van terug op dit forum. Heeft iemand er al eens iets besteld en wat zijn de ervaringen?
Jan 19, 2005
ik wil iets bestellen op http://www.dvdfromkorea.com maar weet er niets van en vind hier niet direct informatie van terug op dit forum. Heeft iemand er al eens iets besteld en wat zijn de ervaringen?
CB
Charley Baak
Charley Baak
Jan 19, 2005
Heb je al eens gekeken op www.koreandvds.com om de prijzen te vergelijken? Met deze hebben een hoop forummers, waaronder ikzelf goede ervaringen. http://www.dvdfromkorea.com/ heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Heb je al eens gekeken op www.koreandvds.com om de prijzen te vergelijken? Met deze hebben een hoop forummers, waaronder ikzelf goede ervaringen. http://www.dvdfromkorea.com/ heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
reply
0
D
Darkzor
Darkzor
Jan 19, 2005
Op koreandvds heb ik al wel een paar dingen( big fish LE, old boy LE en Léon) gekocht. Dus die ken ik zeker goed genoeg.
Ik zal mijn intenties maar verklappe:
Op dvdfromkorea staat de hologram uitvoering van butterfly effect op 21,99$ terwijl hij op koreandvds een kleine 7 $ duurder is.
Denk dat ik het risico wel neem om op dvdfromkorea te bestellen. Site ziet er net en professioneel uit.
Op koreandvds heb ik al wel een paar dingen( big fish LE, old boy LE en Léon) gekocht. Dus die ken ik zeker goed genoeg.
Op dvdfromkorea staat de hologram uitvoering van butterfly effect op 21,99$ terwijl hij op koreandvds een kleine 7 $ duurder is.
Denk dat ik het risico wel neem om op dvdfromkorea te bestellen. Site ziet er net en professioneel uit.
reply
0
D
diederik
diederik
Jan 19, 2005
YesAsia heeft 'm ook, voor $22.99
http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1003949289/section-videos/code-w
Shipping is gratis vanaf $39
Darkzor wrote: Op koreandvds heb ik al wel een paar dingen( big fish LE, old boy LE en Léon) gekocht. Dus die ken ik zeker goed genoeg.
YesAsia heeft 'm ook, voor $22.99
http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1003949289/section-videos/code-w
Shipping is gratis vanaf $39
reply
0
D
diederik
diederik
Jan 22, 2005
Net een bestelling gedaan bij DVDfromKorea, laat wel weten hoe 't gaat.
Leuke optie bij het betalen is dat je kan aanvinken dat ze een max. bedrag van $20 als waarde aan moeten geven op 't pakje :)
Net een bestelling gedaan bij DVDfromKorea, laat wel weten hoe 't gaat.
Leuke optie bij het betalen is dat je kan aanvinken dat ze een max. bedrag van $20 als waarde aan moeten geven op 't pakje :)
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Jan 22, 2005
Klinkt goed! Ik ga ze ook maar uitproberen. Als ze achteraf dan toch níks blijken, dan zijn we tenminste allemáál de dupe [img]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
diederik wrote: Net een bestelling gedaan bij DVDfromKorea, laat wel weten hoe 't gaat.
Klinkt goed! Ik ga ze ook maar uitproberen. Als ze achteraf dan toch níks blijken, dan zijn we tenminste allemáál de dupe [img]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
reply
0
D
diederik
diederik
Jan 22, 2005
Precies :wink:
Maick Werner wrote:diederik wrote: Net een bestelling gedaan bij DVDfromKorea, laat wel weten hoe 't gaat.
Precies :wink:
reply
0
J
Jeronimo
Jeronimo
Jan 23, 2005
Ik heb ook Butterfly Effect bij dvdfromkorea besteld, benieuwd hoe lang het gaat duren (en of hij snel door de douana komt).
Ik heb ook Butterfly Effect bij dvdfromkorea besteld, benieuwd hoe lang het gaat duren (en of hij snel door de douana komt).
reply
0
D
diederik
diederik
Jan 25, 2005
Kreeg net een mail dat ze m'n bestelling hebben verstuurd !
Gaat tot nu toe goed :)
diederik wrote: Net een bestelling gedaan bij DVDfromKorea, laat wel weten hoe 't gaat.
Kreeg net een mail dat ze m'n bestelling hebben verstuurd !
Gaat tot nu toe goed :)
reply
0
D
Darkzor
Darkzor
Jan 26, 2005
Mijn bestelling is binnen.
Ik had butterfly effect den 19de besteld, 20ste kreeg ik mail dat ie verzonden was en vandaag dus binnengekomen.
Alles in orde, stond gift vermeld op het pakketje en waarde die er opstond was 15$.
Daar zal ik in de toekomst nog wel bestellen lijkt me.
Mijn bestelling is binnen.
Ik had butterfly effect den 19de besteld, 20ste kreeg ik mail dat ie verzonden was en vandaag dus binnengekomen.
Alles in orde, stond gift vermeld op het pakketje en waarde die er opstond was 15$.
Daar zal ik in de toekomst nog wel bestellen lijkt me.
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Jan 27, 2005
Mag je eigenlijk én gift én waarde -20 aangeven? Dus allebei?
:?
Of valt dat weer teveel op, zodat de douane het pakje alleen maar agressiever openmaakt?
Ik heb het maar gewoon gedaan. Even kijken hoe of wat :)
Mag je eigenlijk én gift én waarde -20 aangeven? Dus allebei?
:?
Of valt dat weer teveel op, zodat de douane het pakje alleen maar agressiever openmaakt?
Ik heb het maar gewoon gedaan. Even kijken hoe of wat :)
reply
0
D
Darkzor
Darkzor
Jan 29, 2005
Bij mij stond dus wel degelijk gift aangevinkt en er stond een waarde op van 15$. Geen problemen gehad hier
Bij mij stond dus wel degelijk gift aangevinkt en er stond een waarde op van 15$. Geen problemen gehad hier
reply
0
J
Jeronimo
Jeronimo
Feb 02, 2005
23 januari besteld, gisteren binnen! Snel binnen dus zonder douanekosten! Ik ga hier waarschijnlijk vaker bestellen als ik een dvd uit korea wil.
Jeronimo wrote: Ik heb ook Butterfly Effect bij dvdfromkorea besteld, benieuwd hoe lang het gaat duren (en of hij snel door de douana komt).
23 januari besteld, gisteren binnen! Snel binnen dus zonder douanekosten! Ik ga hier waarschijnlijk vaker bestellen als ik een dvd uit korea wil.
reply
0
Q
Qzyn
Qzyn
Feb 02, 2005
Hoeveel bedragen eigenlijk de verzendkosten (naar Nederland). Daar doen ze nogal geheimzinnig over, is iig niks over terug te vinden op de site. Je moet je blijkbaar eerst registreren en inloggen om daar achter te komen. :roll:
Hoeveel bedragen eigenlijk de verzendkosten (naar Nederland). Daar doen ze nogal geheimzinnig over, is iig niks over terug te vinden op de site. Je moet je blijkbaar eerst registreren en inloggen om daar achter te komen. :roll:
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Feb 02, 2005
Afhankelijk van het gewicht. Bij elke dvd staat hoe zwaar ie is. Zo moest ik zo'n $25 betalen voor standaard registered AirMail bij 6 dvd's, waarbij enkele grote boxsets zitten, die iets groter zijn dan normaal. Dat vind ik best redelijk.
Mijn order is trouwens geshipped op 28-1 dus ik moet nog ff wachten :)
Qzyn wrote: Hoeveel bedragen eigenlijk de verzendkosten (naar Nederland). Daar doen ze nogal geheimzinnig over, is iig niks over terug te vinden op de site. Je moet je blijkbaar eerst registreren en inloggen om daar achter te komen. :roll:
Afhankelijk van het gewicht. Bij elke dvd staat hoe zwaar ie is. Zo moest ik zo'n $25 betalen voor standaard registered AirMail bij 6 dvd's, waarbij enkele grote boxsets zitten, die iets groter zijn dan normaal. Dat vind ik best redelijk.
Mijn order is trouwens geshipped op 28-1 dus ik moet nog ff wachten :)
reply
0
D
diederik
diederik
Feb 03, 2005
Gisteren m'n bestelling van 25-01 binnen gekregen, keurig zonder douane-toeslag (bestelling van iets van $60).
Was goed verpakt en alles was compleet. Niks te klagen dus!
Gisteren m'n bestelling van 25-01 binnen gekregen, keurig zonder douane-toeslag (bestelling van iets van $60).
Was goed verpakt en alles was compleet. Niks te klagen dus!
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Feb 08, 2005
Ha! Nog steeds m'n bestelling niet ontvangen. De order die ik had geplaatst bij Koreandvds is gelukkig al wél aangekomen. En die had ik volgens mij iets later besteld! Misschien toch een ijverige douanebeambte tegengekomen :?
Ha! Nog steeds m'n bestelling niet ontvangen. De order die ik had geplaatst bij Koreandvds is gelukkig al wél aangekomen. En die had ik volgens mij iets later besteld! Misschien toch een ijverige douanebeambte tegengekomen :?
reply
0
RK
R Klemkerk
R Klemkerk
Feb 08, 2005
4 februari is mijn zending verscheept. Ik hoop toch wel dat hij morgen of overmorgen aankomt :)
4 februari is mijn zending verscheept. Ik hoop toch wel dat hij morgen of overmorgen aankomt :)
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Feb 08, 2005
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als er geen invoice/rekening bij de dvd's in het pakket zit en de douane het openmaakt. Voorbeeld:
Ik heb bij dvdfromkorea dus een bestelling gedaan en aangevinkt dat ze er een gift van moesten maken met een aangegeven waarde van minder dan $20. De optie om de echte rekening erbij toe te voegen heb ik níet aangevinkt. Mocht de douane dit pakketje openmaken (afklop, afklop), waar baseren ze dan het te betalen bedrag op?
Iemand ervaring met dvdfromkorea en dit alles, of iets in die richting?
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als er geen invoice/rekening bij de dvd's in het pakket zit en de douane het openmaakt. Voorbeeld:
Ik heb bij dvdfromkorea dus een bestelling gedaan en aangevinkt dat ze er een gift van moesten maken met een aangegeven waarde van minder dan $20. De optie om de echte rekening erbij toe te voegen heb ik níet aangevinkt. Mocht de douane dit pakketje openmaken (afklop, afklop), waar baseren ze dan het te betalen bedrag op?
reply
0
RK
R Klemkerk
R Klemkerk
Feb 08, 2005
Dan krijg je een brief thuisgestuurd van de douane, waarop je het totale bedrag moet invullen en nog wat gegevens +kopie van invoice of de betalingsgegevens.
Hier baseren ze hun prijs op.
Maick Werner wrote: Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als er geen invoice/rekening bij de dvd's in het pakket zit en de douane het openmaakt. Voorbeeld:
Dan krijg je een brief thuisgestuurd van de douane, waarop je het totale bedrag moet invullen en nog wat gegevens +kopie van invoice of de betalingsgegevens.
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Feb 08, 2005
Jammer voor hen dat het pakketje vandaag toch is afgeleverd :roll: Mist wel een dvd, maar dat zal wel goed komen. Geweldige shop!
8)
R Klemkerk wrote:Maick Werner wrote: Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als er geen invoice/rekening bij de dvd's in het pakket zit en de douane het openmaakt. Voorbeeld:
Jammer voor hen dat het pakketje vandaag toch is afgeleverd :roll: Mist wel een dvd, maar dat zal wel goed komen. Geweldige shop!
8)
reply
0
K
kruspe
kruspe
Feb 12, 2005
ik heb er net ook mijn eerste bestelling geplaatst.
Ik ben benieuwd of ik hem ook binnen een week in huis heb.
ik heb er net ook mijn eerste bestelling geplaatst.
Ik ben benieuwd of ik hem ook binnen een week in huis heb.
reply
0
K
kruspe
kruspe
Feb 22, 2005
mijn dvd is nu een week onderweg, iemand een idee wanneer ik hem kan verwachten??
mijn dvd is nu een week onderweg, iemand een idee wanneer ik hem kan verwachten??
reply
0
MW
Maick Werner
Maick Werner
Feb 22, 2005
Any day now :wink:
Toen ik mezelf deze vraag ging stellen, lagen ze opeens op de mat dus dat zal bij jou ook wel zo ongeveer zijn.
Het enige jammere is dat, wanneer er iets blijkbaar niet leverbaar is (danwel nalevering wanneer weer In Stock, of OOP bijvoorbeeld) dat ze dan geen briefje erbij doen of een mailtje sturen met deze mededeling. Ook beantwoorden ze de mail niet die ik heb gestuurd. Nu moet ik dus gissen dat er een dvd wordt nageleverd, terwijl ik ook zomaar voor niets kan wachten :? En omdat ze afrekenen wanneer je de order plaatst, zou ik dit toch wel netjes vinden!
kruspe wrote: mijn dvd is nu een week onderweg, iemand een idee wanneer ik hem kan verwachten??
Any day now :wink:
Toen ik mezelf deze vraag ging stellen, lagen ze opeens op de mat dus dat zal bij jou ook wel zo ongeveer zijn.
Het enige jammere is dat, wanneer er iets blijkbaar niet leverbaar is (danwel nalevering wanneer weer In Stock, of OOP bijvoorbeeld) dat ze dan geen briefje erbij doen of een mailtje sturen met deze mededeling. Ook beantwoorden ze de mail niet die ik heb gestuurd. Nu moet ik dus gissen dat er een dvd wordt nageleverd, terwijl ik ook zomaar voor niets kan wachten :? En omdat ze afrekenen wanneer je de order plaatst, zou ik dit toch wel netjes vinden!
reply
0
K
kruspe
kruspe
Feb 23, 2005
hij is binnen!
Ligt nog wel op het postkantoor maar ga hem morgen ophalen.
Toch netjes binnen een week in huis
hij is binnen!
Ligt nog wel op het postkantoor maar ga hem morgen ophalen.
Toch netjes binnen een week in huis
reply
0
GJA
Geert Jan Alsem
Geert Jan Alsem
Mar 01, 2005
Ik heb Hana & Alice en House Of Flying Daggers besteld bij dvdfromkorea.com. Allebei (super mooie 8)) grote doosjes, dus samen was het een heel pakket.
Ik had 17 februari besteld, 18 februari werden ze verstuurd en vandaag, 11 dagen later, heb ik ze ontvangen. Geen klachten dus. (y)
Ik heb Hana & Alice en House Of Flying Daggers besteld bij dvdfromkorea.com. Allebei (super mooie 8)) grote doosjes, dus samen was het een heel pakket.
Ik had 17 februari besteld, 18 februari werden ze verstuurd en vandaag, 11 dagen later, heb ik ze ontvangen. Geen klachten dus. (y)
reply
0
K
kruspe
kruspe
Mar 03, 2005
gisteren heb ik er tombstone DC Vista Series besteld voor maar 6,5 euro!!
Vandaag is ie al verzonden.
gisteren heb ik er tombstone DC Vista Series besteld voor maar 6,5 euro!!
Vandaag is ie al verzonden.
reply
0
PH
Pascal Heister
Pascal Heister
Mar 04, 2005
Vandaag mijn pakje ontvangen, iets meer dan een week erg snel dus. Prima verpakt.
Hier ga ik vaker bestellen :)
Vandaag mijn pakje ontvangen, iets meer dan een week erg snel dus. Prima verpakt.
Hier ga ik vaker bestellen :)
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
PH
Pascal Heister
Pascal Heister
Mar 12, 2005
TheGodfather wrote: en iemand die bij deze winkel al problemen heeft gehad met de douane?bij mijn bestelling niet in ieder geval, je kunt ook kiezen om er een waarde van 20 dollar op te zetten
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Mar 12, 2005
zoiets zouden ze overal moeten invoeren :P
Pascal Heister wrote:TheGodfather wrote: en iemand die bij deze winkel al problemen heeft gehad met de douane?bij mijn bestelling niet in ieder geval, je kunt ook kiezen om er een waarde van 20 dollar er op te zetten
zoiets zouden ze overal moeten invoeren :P
reply
0
K
kruspe
kruspe
Mar 12, 2005
mijn Tombstone Vista Series DC heeft er 6 dagen over gedaan, das dus lekker snel en goedkoop!!
mijn Tombstone Vista Series DC heeft er 6 dagen over gedaan, das dus lekker snel en goedkoop!!
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Mar 24, 2005
vannacht besteld: kung fu hustle LE,
vanochtend al verzonden :shock:
en er was bij een andere order iets fout gegaan met betalen. Ik stuurde een mail en ik had binnen 1 uur een nette reactie terug. Order gecancelled, opnieuw pre-order geplaatst, niets aan het handje!
tot nu toe enkel louter positieve ervaringen met deze shop!
al was het alleen al vanwege hun mogelijkheden om die f*ckers van de douane te omzeilen :wink:
gr Coen
vannacht besteld: kung fu hustle LE,
vanochtend al verzonden :shock:
en er was bij een andere order iets fout gegaan met betalen. Ik stuurde een mail en ik had binnen 1 uur een nette reactie terug. Order gecancelled, opnieuw pre-order geplaatst, niets aan het handje!
tot nu toe enkel louter positieve ervaringen met deze shop!
al was het alleen al vanwege hun mogelijkheden om die f*ckers van de douane te omzeilen :wink:
gr Coen
reply
0
TO
The Omen
The Omen
Jun 02, 2005
Ik heb vandaag ook maar wat besteld hier (voor het eerst, en voor het eerst dat ik met PayPal werk) dus ik ben benieuwd, heb er ook op laten zetten dat het $20 was, terwijl de echte waare $84 was maarja :P ik wacht af..
Ik heb vandaag ook maar wat besteld hier (voor het eerst, en voor het eerst dat ik met PayPal werk) dus ik ben benieuwd, heb er ook op laten zetten dat het $20 was, terwijl de echte waare $84 was maarja :P ik wacht af..
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Jun 21, 2005
dat ligt aan wat je besteld: hoe zwaarder t gewicht van t pakketje hoe duurder de verzendkosten. En t ligt aan welke verzendmethode je kiest
Marco1983 wrote: Wat zijn de verzendkosten bij hun?
dat ligt aan wat je besteld: hoe zwaarder t gewicht van t pakketje hoe duurder de verzendkosten. En t ligt aan welke verzendmethode je kiest
reply
0
PH
Pascal Heister
Pascal Heister
T
TheGodfather
TheGodfather
Jun 22, 2005
ik zou zeggen: probeer t uit. bestel iets, ga naar de check out en kijk hoeveel t je zou kosten. Als je t te duur vindt annuleer je gewoon ;)
Marco1983 wrote: ongeveer een schatting?
ik zou zeggen: probeer t uit. bestel iets, ga naar de check out en kijk hoeveel t je zou kosten. Als je t te duur vindt annuleer je gewoon ;)
reply
0
M
Marco1983
Marco1983
Jun 22, 2005
Ik ga pas iets bestellen als er echt iets is dat ik wil. Bijv. echt mooie box van Sin City
Ik ga pas iets bestellen als er echt iets is dat ik wil. Bijv. echt mooie box van Sin City
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Jun 22, 2005
daarom zeg ik ook dat je t nog niet definitief hoeft te bestellen. je kunt ook gewoon in je karretje flikkeren en dan kijken hoe hoog de verzendkosten zijn ;)
ff uitproberen
Marco1983 wrote: Ik ga pas iets bestellen als er echt iets is dat ik wil. Bijv. echt mooie box van Sin City
daarom zeg ik ook dat je t nog niet definitief hoeft te bestellen. je kunt ook gewoon in je karretje flikkeren en dan kijken hoe hoog de verzendkosten zijn ;)
ff uitproberen
reply
0
M
Marco1983
Marco1983
F
FredKroket
FredKroket
Jul 08, 2005
Als ik in 1 bestelling meerdere DVD's laat versturen, waarvan de totale waarde bijvoorbeeld 100 USD is, maar per stuk niet duurder dan 20 USD zijn, dan maakt dat voor de douane toch niets uit? (Op deze manier is het goedkoper m.b.t. de verzendkosten).
Een tweede opmerking: Bij het afrekenen zie ik allerlei opties staan, namelijk deze:
Welke moet ik nu aanvinken?
Bij voorbaat dank.
Als ik in 1 bestelling meerdere DVD's laat versturen, waarvan de totale waarde bijvoorbeeld 100 USD is, maar per stuk niet duurder dan 20 USD zijn, dan maakt dat voor de douane toch niets uit? (Op deze manier is het goedkoper m.b.t. de verzendkosten).
Een tweede opmerking: Bij het afrekenen zie ik allerlei opties staan, namelijk deze:
- Send original invoice with package
- Mark as a "gift" on customs slip & do not send invoice with package
- Mark as a "gift" on customs slip & send invoice with package
- Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send original invoice
- Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send down-valued invoice
Bij voorbaat dank.
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Jul 08, 2005
- Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send down-valued invoice
bij deze zit je sowieso goed. IIG geen douanekosten dan.
hoe dat gift verhaal in elkaar zit weet ik niet.
gr Coen
FredKroket wrote: Als ik in 1 bestelling meerdere DVD's laat versturen, waarvan de totale waarde bijvoorbeeld 100 USD is, maar per stuk niet duurder dan 20 USD zijn, dan maakt dat voor de douane toch niets uit? (Op deze manier is het goedkoper m.b.t. de verzendkosten).
Bij voorbaat dank.
gr Coen
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Jul 09, 2005
Idd de onderste aanvinken. Stel dat je de laatste kiest: dan staat wel op t pakketje een waarde van bv. 20 dollar maar op de invoice die in t doosje zit staat wel de waarde van 100 dollar. Mocht de douane je pakketje open maken, ben je alsnog de l*l.
Als je gift aanvinkt, heb je ook geen kans op douane als ik t goed heb. Het komt dan van een paritculier en kan dus niet door de douane worden onderschept.
Als ik t goed heb ;)
Coen wrote:FredKroket wrote: Als ik in 1 bestelling meerdere DVD's laat versturen, waarvan de totale waarde bijvoorbeeld 100 USD is, maar per stuk niet duurder dan 20 USD zijn, dan maakt dat voor de douane toch niets uit? (Op deze manier is het goedkoper m.b.t. de verzendkosten).
Bij voorbaat dank.
gr Coen
Idd de onderste aanvinken. Stel dat je de laatste kiest: dan staat wel op t pakketje een waarde van bv. 20 dollar maar op de invoice die in t doosje zit staat wel de waarde van 100 dollar. Mocht de douane je pakketje open maken, ben je alsnog de l*l.
Als je gift aanvinkt, heb je ook geen kans op douane als ik t goed heb. Het komt dan van een paritculier en kan dus niet door de douane worden onderschept.
Als ik t goed heb ;)
reply
0
MS
Martin Stanneveld
Martin Stanneveld
Jul 09, 2005
Ik heb tot nu toe altijd een invoice erbij gehad met een lagere waarde dan 20 dollar (dezelfde waarde als op de doos zelf stond aangegeven).
Ik heb tot nu toe altijd een invoice erbij gehad met een lagere waarde dan 20 dollar (dezelfde waarde als op de doos zelf stond aangegeven).
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Jul 09, 2005
ja ik ook, dat is als je de laatste optie aanklikt ;)
Martin Stanneveld wrote: Ik heb tot nu toe altijd een invoice erbij gehad met een lagere waarde dan 20 dollar (dezelfde waarde als op de doos zelf stond aangegeven).
ja ik ook, dat is als je de laatste optie aanklikt ;)
reply
0
A
Asphyxion
Asphyxion
Jul 12, 2005
Vorige week dinsdag en woensdag nacht 2 maal een aparte bestelling gedaan van 2 maal ongeveer 50 dollar. Achteraf vond ik dat niet zo slim ivm de douane, al had ik bij beide gezegd: "Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send down-valued invoice ".
Vandaag vond ik 2 TPG Post briefjes dat ze aan de deur waren geweest. Dus resp 7 en 6 dagen hebben ze er over gedaan, geen douane problemen gehad. Ik heb dus helemaal geen problemen met deze winkel... :)
De bestellingen waren:
1x Leon Anniversary Edition
1x Goodbye Lenin: SE
en
1x Seven Samurai: LE
1x Roger Waters: The Wall - Live in Berlin
1x Shaolin Soccer: UE
1x Enter The Dragon: SE
Vorige week dinsdag en woensdag nacht 2 maal een aparte bestelling gedaan van 2 maal ongeveer 50 dollar. Achteraf vond ik dat niet zo slim ivm de douane, al had ik bij beide gezegd: "Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send down-valued invoice ".
Vandaag vond ik 2 TPG Post briefjes dat ze aan de deur waren geweest. Dus resp 7 en 6 dagen hebben ze er over gedaan, geen douane problemen gehad. Ik heb dus helemaal geen problemen met deze winkel... :)
De bestellingen waren:
1x Leon Anniversary Edition
1x Goodbye Lenin: SE
en
1x Seven Samurai: LE
1x Roger Waters: The Wall - Live in Berlin
1x Shaolin Soccer: UE
1x Enter The Dragon: SE
reply
0
F
FredKroket
FredKroket
Jul 18, 2005
Leon en Magnolia besteld, vorig maandag verstuurd en vanmiddag aangekomen (7 dagen). Redelijk snel dus.
Ik vreesde al het ergste toen ik zag dat mijn pakket flink ingedeukt was, maar gelukkig waren de DVD's zeer goed verpakt! Zo hoort het (y)
Leon en Magnolia besteld, vorig maandag verstuurd en vanmiddag aangekomen (7 dagen). Redelijk snel dus.
Ik vreesde al het ergste toen ik zag dat mijn pakket flink ingedeukt was, maar gelukkig waren de DVD's zeer goed verpakt! Zo hoort het (y)
reply
0
B
Begotten
Begotten
Jul 26, 2005
Spaar je bij deze site ook "mileage" zoals bij DVDheaven en Koreandvds?
Weet iemand hoeveel %?
Spaar je bij deze site ook "mileage" zoals bij DVDheaven en Koreandvds?
Weet iemand hoeveel %?
reply
0
A
Asphyxion
Asphyxion
Jul 27, 2005
Nope. Da's wel een nadeel. Tot nu toe wel een betere service dan dvdheaven, Koreandvds heb ik zelf nog geen ervaring mee...
Begotten wrote: Spaar je bij deze site ook "mileage" zoals bij DVDheaven en Koreandvds?
Weet iemand hoeveel %?
Nope. Da's wel een nadeel. Tot nu toe wel een betere service dan dvdheaven, Koreandvds heb ik zelf nog geen ervaring mee...
reply
0
PH
Pascal Heister
Pascal Heister
Jul 27, 2005
ook in eerder stadium prima ervaringen met koreandvd's gehad :D
Asphyxion wrote:dvdheaven doet voor mij niet onder voor dvdfromkorea :)Begotten wrote: Spaar je bij deze site ook "mileage" zoals bij DVDheaven en Koreandvds?
Weet iemand hoeveel %?
ook in eerder stadium prima ervaringen met koreandvd's gehad :D
reply
0
RK
Roy K.
Roy K.
Aug 11, 2005
Zojuist voor het eerst een bestelling gedaan bij DVDfromKOREA.com (met credit card).
- My Sassy Girl (2disc)
- My Wife is a Gangster (2disc)
- Crying Fist (2disc)
- Save the Green Planet (2disc)
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Heb namelijk enkel ervaring met DVDHeaven.com echter is het daar nogal vaak out of stock en dat begint mij een beetje te vervelen... Maar verder is DVDHeaven een prima store met een zeer goeie service!
Zojuist voor het eerst een bestelling gedaan bij DVDfromKOREA.com (met credit card).
- My Sassy Girl (2disc)
- My Wife is a Gangster (2disc)
- Crying Fist (2disc)
- Save the Green Planet (2disc)
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Heb namelijk enkel ervaring met DVDHeaven.com echter is het daar nogal vaak out of stock en dat begint mij een beetje te vervelen... Maar verder is DVDHeaven een prima store met een zeer goeie service!
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Aug 28, 2005
Is er ook zo'n site als DVDfromKorea maar dan uit America (R1 dus) waar ze dus ook de mooiste giftsets hebben etc. Waar je wel wél met Paypal kan betalen?
Is er ook zo'n site als DVDfromKorea maar dan uit America (R1 dus) waar ze dus ook de mooiste giftsets hebben etc. Waar je wel wél met Paypal kan betalen?
reply
0
PH
Pascal Heister
Pascal Heister
Aug 28, 2005
Cyrus the Virus wrote: Is er ook zo'n site als DVDfromKorea maar dan uit America (R1 dus) waar ze dus ook de mooiste giftsets hebben etc. Waar je wel wél met Paypal kan betalen?http://www.axelmusic.com/ ?
reply
0