Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
S
skank
GEZOCHT WINKEL
Jan 28, 2005

hoi mn schoonbroer is van plan een HT te kopen maar wil toch uitkijken om deze in nederland te kopen (we zijn v belgië) nu hij gaat voor aparte delen... en is van plan aardig wat te spenderen nu zoekt hij een GROTE winkel waar ze degelijk materiaal verkopen voor een GOEIE prijs (merken v pioneer bbv en bose...) maar het moet liefst zo dicht mogelijk bij België zijn misschien een winkel in terneuzen ofzo? iemand raad? dus een grote winkel voor specifiek HT en dergelijke die nog es "goedkoop" en dichtbij is... alvast bedankt

T
Timothy
Jan 29, 2005

Hmm, ik kan als Terneuzenaar zeggen dat hier in ieder geval niet echt winkels met grote kennis van zaken zijn. Het enige dat je hebt zijn de wat grotere winkels die deel uitmaken van een keten (It's, Micro Electro). Bij de laatste heb ik een mooie JVC set gekocht, maar speciaalzaak durf ik het niet te noemen.

Misschien is uitwijken naar Breda een optie?

reply
0
S
skank
Jan 29, 2005

Heb je in breda grote zaken dan?

reply
0
S
skank
Jan 31, 2005

niemand? :( maar wat magertjes voor zo'n groot forum

reply
0
V
Vincent20
Jan 31, 2005

Hi

Arnhem is te ver vrees ik ?

Grtz

Vincent

reply
0
V
vbi
Feb 01, 2005

Ik weet of Rotterdam te ver is, maar daar zijn in ieder geval 2 grote winkels te vinden.

reply
0
S
skank
Feb 02, 2005

kunnen jullie even opsommen waar en hoe ze noemen? thx

reply
0
H
Herjan
Feb 02, 2005

MediaMarkt in Heerlen?

P.S. Vertel je zwager (Nederlands voor schoonbroer) dat Bose niet goed is!

reply
0
S
skank
Feb 02, 2005

Herjan Hakkers wrote: MediaMarkt in Heerlen?

pioneer zou hij nemen voor zn versterker en bose voor boxjes wat raad je dan aan?
scheelt de mm in nederland met die in antwerpen?

reply
0
H
Herjan
Feb 02, 2005

skank wrote:
Herjan Hakkers wrote: MediaMarkt in Heerlen?

pioneer zou hij nemen voor zn versterker en bose voor boxjes wat raad je dan aan?
scheelt de mm in nederland met die in antwerpen?

Vast niet. De MM is ongeveer overal wel gelijk qua prijzen (Duitsland kan wel wat verschillen).

En Bose sucks. Gebruik de zoekfunctie maar eens met trefwoord bose. Je betaalt voor de naam en ontwerp. Geluidskwaliteit is ver te zoeken.

reply
0