Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
S
svdf
tv-uit op computer geeft strepen...??
Feb 06, 2005

ik heb tijdenlang een matrox kaartje in mijn pc gehad, en die ha werkelijk een perfecte tv-out! maar sinds kort ben ik overgestapt op een mac. ik heb een tweedehands g4 (mirrored drive door..) en daar zat al een ati radeon 9800 in. dat is een geweldig mooie kaart.. voor zover ik weet een van de beste voor de mac op dit moment... maar als ik nu mijn tv aansluit via de s-video uit krijg ik vreselijk lelijk streperig beeld op mijn tv. Het zijn een soort van schuine strepen die langzaam bewegen. het lijkt wel een soort van storing, maar ik kan me niet bedenken wat het zou kunnen zijn.. de kabel kan het niet zijn, want die werkt goed met mijn matrox kaartje op mijn pc, mijn tv kan het niet zijn want op een andere tv zie ik precies hetzelfde.. het enige wat het volgens mij kan zijn is een soort van storing op mijn kaart.. heeft iemand anders daar meer ervaring mee? nu zit ik even te kijken... en mijn kabel is dus 10 meter lang, maar als ik mijn tv naast mijn computer zet, en ik gebruik een kort kabeltje dan is er niets aan de hand... kan het zijn dat het signaal te zwak is? en als dat zo is.. kan je een s-video signaal op een of andere manier versterken?