Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Eric van Ballegoie
Feb 08, 2005
Ik wil voorstellen om iets nieuws te maken voor de nieuwsdatabase: Momenteel is het mogelijk om meerdere soorten nieuws via een pulldown menu te selecteren. Zo hebben we momenteel onder andere persberichten, algemeen nieuws, site gerelateerd nieuws en hardware nieuws. Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om in het geval dat er voor nieuwstype "persbericht" wordt gekozen de mogelijkheid te krijgen (via pull down) om aan te geven van welke maatschappij het persbericht komt. Hetzelfde voor wat betreft fabrikanten bij "hardware nieuws". Dat maakt het niet alleen mogelijk om een optie te introduceren waarbij bezoekers per maatschappij / fabrikant kunnen zoeken, maar ook om standaard een logo van de fabrikant / maatschappij te tonen bij het persbericht. Voor wat betreft de filmmaatschappijen kunnen we het geheel gewoon koppelen aan de huidige database met uitgevers, voor hardware moeten we wellicht een nieuwe db opzetten. Daarnaast moeten we voor elke naam op een afkorting hebben die automatisch voor het persbericht geplaatst wordt. In geval van Dutch Filmworks bijvoorbeeld 'DFW':(titel persbericht). Daarnaast moeten we voor elke maatschappij dus een logo opslaan, iets in het kader van 100x100 pixels maximaal. Dat logo zou dan automatisch bij het persbericht weergegeven moeten worden. Mijn vraag: Is dit realiseerbaar, en zo ja, wie kan en wil dit doen? Is het iets wat PM zou kunnen programmeren of is het iets waar alleen Leon bij kan?