Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
H
Herjan
Zelf ondertitels maken
Feb 22, 2005

Om discussies/rellen te voorkomen, plaats ik dit maar even hier. Wellicht dat 1 van jullie mij kan helpen. Ik heb een opname van een musical waar ik in meespeel op DVD staan (dus eigen film!). Nu wil ik voor mijn (bijna) dove zwager een kopie ervan maken met ondertiteling. Is dit mogelijk? Zijn daar tools voor? Ook wil ik graag backups maken van deze DVD. Kan dat (als ik een brander heb) gewoon met Nero of zo? Ongeacht eventuele beveiligingen?

NS
Nathan Strik
Re: Zelf ondertitels maken
Feb 22, 2005

Herjan Hakkers wrote: Ik heb een opname van een musical waar ik in meespeel op DVD staan (dus eigen film!). Nu wil ik voor mijn (bijna) dove zwager een kopie ervan maken met ondertiteling. Is dit mogelijk? Zijn daar tools voor?

Ik kan dat hier wel voor je doen met DVD-lab Pro. Als je de originele DVD opstuurt en de ondertitels mailt in textformaat (ik zoek nog wel even uit welk formaat het handigst is en hoe je dat zelf een beetje snel kunt invoeren) dan stuur ik je een kopie terug met ondertitels.

Contact me eind van de middag/vanavond maar even via MSN.

Backups maken kan in principe gewoon (als de DVD niet beveiligd is met CSS ofzo) door de twee mapjes (AUDIO_TS en VIDEO_TS) op je harddisk te zetten en dan weer opnieuw weg te branden op een lege DVD Recordable met Nero.

reply
0
H
Herjan
Feb 22, 2005

Ik zal kijken of ik vanavond nog even tijd vind om te MSN-en. Bedankt alvast!

reply
0