Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
H
humpadump
Wie heeft er hier een dvd brander, en wat doen jullie ermee?
Mar 14, 2005

lijkt me vrij duidelijk he?

MS
Martin Stanneveld
Mar 14, 2005

ik heb er geen, maar als ik er een had zou ik er dvd's mee branden (goh, wat een verassing) :?

reply
0
S
SLASH
Mar 14, 2005

Heb er geen. Misschien dat ik over een tijdje zo'n externe koop.
Als verzamelaar wil je het liefst alles origineel hebben :)

reply
0
J
Jeroennl
Mar 14, 2005

Heb er 1 en brand er af en toe weleens een DVD mee.

reply
0
P
Pietse
Mar 14, 2005

Ik heb er een, en ............. ik brand af en toe een dvd, anders is het zo zielig voor een brander als je niks brand

reply
0
W
Worm
Re: Wie heeft er hier een dvd brander, en wat doen jullie er
Mar 14, 2005

humpadump wrote: lijkt me vrij duidelijk he?

Idd duidelijk, maar wel beetje nutteloos topic. Wat moet je anders doen met een dvd brander dan dvd's branden? :roll:
Ik heb er in ieder geval een, en brand er zo af en toe een foto-, film- of datadvd mee.

reply
0
H
humpadump
Mar 14, 2005

niet zo nutteloos voor mij. nu kan ik iedereen die niet reageert veroordelen op het kopieren van dvd's. geheel in de stijl van allesoverfilm.nl

reply
0
E
expo
Mar 14, 2005

humpadump wrote: niet zo nutteloos voor mij. nu kan ik iedereen die niet reageert veroordelen op het kopieren van dvd's. geheel in de stijl van allesoverfilm.nl

mja, kwestie om bezig te blijven ... :roll:

Wel, om lekker onvolledig te zijn, ik gebruik em voor dezelfe dingen als men CD-writer, maar er gaat dus meer op dus schrijf ik er minder. Ik kopieer NOOIT gehele DVD's, of ze moeten OOP zijn of zo en nergens anders te krijgen zijn (zonder je er blauw voor te betalen). (monteel 1tje)

reply
0
D
Demon
Mar 14, 2005

Heb hem voor de sier..

reply
0
HB
Harry B.
Re: Wie heeft er hier een dvd brander, en wat doen jullie er
Mar 14, 2005

humpadump wrote: lijkt me vrij duidelijk he?

Waarom open je dan nog een topic? Er zullen best mensen zijn die een DVD-brander gebruiken voor legale doeleinden (homevideo's etc.) maar 9 van de 10 bezitters gebruikt dit gewoon om illegale kopieen te maken. Maar daarmee vertel ik vast niks nieuws..... :roll:

reply
0
H
Herjan
Mar 14, 2005

Tjeemig, wat een zinloos topic! Wat zou iemand toch doen met een DVD Brander? Da's toch net zoiets als: Heb je een broodrooster en wat doe je ermee?

Slotje dus en gelieve de volgende keer eerst na te denken voor je een thread opent!

reply
0