Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
Ronald Stiebolt
Welkom Scott Donkers! (was: Oproep nieuw 'personeel')
Mar 23, 2005

Eric, Een wat ongeduldige kandidaat, zie alhier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=33223&highlight=&sid=927aa4d42e049067d79dc03b71211250.

AM
Alexander de Mol
Mar 23, 2005

Ik heb 'm al van gepaste repliek voorzien. ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Mar 23, 2005

Wel 1 dingetje als 'achtergrond' bij deze kandidaat: in 2002 (z'n 1e post) geeft hij aan 13 te zijn. Dat zou hem - volgens de laatste wetenschappelijke rekenmethoden - dit jaar 16, hooguit 17 doen zijn.

reply
0
H
Herjan
Mar 24, 2005

Daarentegen is hij (als ik zo door z'n posts blader) een serieuze filmliefhebber. Z'n Nederlands is correct (mijn grote angst bij mensen van 16/17) en gedraagt hij zich prima als forummer.

Maar ja, wij recenseren geen films, maar DVD's. Ik weet niet wie de andere kandidaten zijn, maar een proefrecensie van hem lijkt me wel interessant.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Mar 25, 2005

Er zijn meerdere aanmeldingen, voor zowel recensie- als nieuwsteam medewerkers. Overigens mag er uiteraard ook inter gesolliciteerd worden :D :D. Vooral voor het nieuws hebben we iemand nodig die het geheel kan coordineren.

reply
0
H
Herjan
Mar 25, 2005

Ik wil wel beide dingen freelance doen. Kan dat? Dus zonder verplichtingen van aantal berichten of titels.

reply
0
H
Herjan
Apr 09, 2005

Ik zag dat Dennis toegang heeft gekregen tot het Nieuws forum en dus bij de crew hoort. Wordt zijn alias dan ook aangepast? En krijgt hij nog een rank van "DVD.nl News Crew" of zo?

reply
0
AM
Alexander de Mol
Apr 09, 2005

Ik ben het overzicht een beetje kwijt van wie nu wel en wie niet.
Daarnaast denk ik dat ook voor hen geldt dat ze een volledige naamsvermelding krijgen en een correcte avatar. Voorbeeldfunctie....
Speaking of that...euh..Stiebolt! ;)

reply
0
H
Herjan
Apr 09, 2005

Misschien een stomme vraag, omdat het wellicht wel ergens vermeld staat, maarre... wie is/zijn er (behalve Dennis) nog meer aangesteld als News Crew?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Apr 13, 2005

Het overzicht met alle newscrewleden is hier te zien:

http://www.allesoverfilm.nl/forum/groupcp.php?g=11662

We zullen moeten kijken wie er in de praktijk wel en wie er niet actief gaan deelnemen. Mensen die weinig input leveren zullen we na verloop van tijd verzoeken dat te veranderen of om hun plaats op te geven..

Overigens iets anders:

Ik kreeg van Caledonians de vraag of we wellicht iemand kunnen gebruiken voor het modereren van de Pricewatch. Hij biedt zich ervoor aan omdat hij er naar eigen zeggen veel tijd doorbrengt. Wat is jullie mening?

Profiel: http://www.allesoverfilm.nl/forum/member.php?u=4342

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Apr 13, 2005

Helder Eric!

Ik ben wel van mening dat we echt HEEL goed moeten gaan opletten dat het grammaticaal niveau van deze site (althans voor wat betreft 'eigen postings') op hetzelfde niveau blijft als tot op heden het geval is geweest.

Laat ik het subtiel uitdrukken door te zeggen dat er wellicht een of meerdere nieuwkomers zijn die grammaticaal gezien enige hulp behoeven.

Verder: Caledonians is wat mij betreft een uitstekende forummer met een prima staat van verdienste. Altijd positieve inbreng, vaak aanwezig en vooral correct! Wat mij betreft: GO!

reply
0
RS
R. Schaap
Apr 13, 2005

Go voor Caledonians is mijn mening

reply
0
SH
Sander Haarmans
Apr 13, 2005

Alexander de Mol wrote:
Daarnaast denk ik dat ook voor hen geldt dat ze een volledige naamsvermelding krijgen en een correcte avatar.

Hier ben ik het zeer zeker mee eens.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Apr 13, 2005

Met alle respect; maar usernamen als Bartjuh doen nu niet erg professioneel aan.
Een avatar vind ik ook een minimale vereiste. Maar ja, Stiebolt ontspringt ook al weken de dans. (6) ;)

Caledonians lijkt me prima voor de pricewatch zolang de automatisering ervan stil ligt.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Apr 13, 2005

Alexander de Mol wrote: Een avatar vind ik ook een minimale vereiste. Maar ja, Stiebolt ontspringt ook al weken de dans. (6) ;)

Zeg maar gerust maanden :mrgreen:

Alexander de Mol wrote: Caledonians lijkt me prima voor de pricewatch zolang de automatisering ervan stil ligt.

Yep... met Caledingus heb ik in het verleden redelijk goede PM-uitwisseling gehad. Komt serieus over! :)

Maar eeeeuh... De pricewatch?? Weet hij wel wat hij zegt?? :D

reply
0
H
Herjan
May 30, 2005

Maar even melden in deze thread:

Ik kreeg onderstaande PM van Hidde Verkooijen:
Hidde Verkooijen wrote: Hoi Herjan,

Viel me op dat er weer veel off topic is in de subforum pricewatch. Ik doe het zelf ook weleens :oops:
Maar ik vroeg me af of jullie nog wat hulp konden gebruiken, ik zou graag willen helpen om bijvoorbeeld alleen de pricewatch te verschonen. Ik heb geen idee of jullie de hulp kunnen gebruiken en of er bepaalde voorwaarde aan vast zitten. Ik hoor het wel :wink:

Mvg, Hidde

Iets mee doen? Lijkt me een zeer geschikte forummer.

En what about Caledonians?

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 30, 2005

Ik heb vandaag toevallig weer veel offtopic berichten verwijderd in de pricewatch. Bij Monsters en Co. zelfs 4 hele pagina's (ook van ene Herjan hehe).
Ik maak regelmatig een rondje langs de pricewatch threads en Hidde die kan er zelf inderdaad ook een houtje van dus als hij daar nou eens mee ophoudt komen we al een heel eind.
In mijn ogen niet echt nodig dus, maar ja wie ben ik.

reply
0
H
Herjan
May 30, 2005

Marcel den Haan wrote: Bij Monsters en Co. zelfs 4 hele pagina's (ook van ene Herjan hehe).

Bannen die gast! :twisted:

(off-topic van mij bij die titel? die heb ik niet eens? :? )

reply
0
H
Herjan
May 30, 2005

Mede vanwege het inactief zijn van Ronald Dassen, kan een extra forumcrew-lid geen kwaad denk ik. Caledonians vind ik bij verre dan de beste kandidaat.

reply
0
SH
Sander Haarmans
May 30, 2005

Herjan Hakkers wrote: Caledonians vind ik bij verre dan de beste kandidaat.

Caledonians komt altijd wel serieus over volgens mij, dus ik denk dat dat wel een geschikte kandidaat is.

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 30, 2005

Herjan Hakkers wrote:
Marcel den Haan wrote: Bij Monsters en Co. zelfs 4 hele pagina's (ook van ene Herjan hehe).

Bannen die gast! :twisted:

(off-topic van mij bij die titel? die heb ik niet eens? :? )

Ging ook over de Deluxe edition ofzo. Waren in ieder geval oude post, voor je crewmemberstatus, toen je nog wat rebelser was hehe :wink:

reply
0
H
Herjan
Jun 21, 2005

Ik heb begrepen dat Scott (Caledonians) bij de crew komt. Wanneer worden zijn rechten e.d. gewijzigd?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jun 22, 2005

Caledonians, inmiddels bekend onder de naam Scott Donkers is aan de crew toegevoegd!

Bij deze hartelijk welkom Scott!

reply
0
C
Caledonians
Jun 22, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Caledonians, inmiddels bekend onder de naam Scott Donkers is aan de crew toegevoegd!

Bij deze hartelijk welkom Scott!

Bedankt!

Ik zie allemaal positieve berichten in deze thread over mij... :oops:

Hopelijk kan ik inderdaad mijn steentje bijdragen aan het forum! Ik ga er in ieder geval erg mijn best voor doen!

reply
0
H
Herjan
Jun 22, 2005

Welkom Scott!

Je begrijpt dat het natuurlijk wel verplicht is om die drie DVD's die je verloot aan crewleden te geven! :twisted:

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jun 22, 2005

Welkom bij dit illustere gezelschap Scott en veel plezier zou ik zeggen (y)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jun 22, 2005

Welkom Scott! (y)

Al klaar met het opschonen van de Pricewatch? (6)

reply
0
C
Caledonians
Jun 22, 2005

Alex van den Berg wrote: Welkom Scott! (y)

Al klaar met het opschonen van de Pricewatch? (6)

Thanks stadsgenoot! 8)

Hmmm... zo snel ben ik nou ook weer niet! Ben niet voor niks nu nog op het forum bezig! :wink: :P

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jun 22, 2005

Welkom Scott! (y)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Jun 23, 2005

Welkom bij de gallerij der groten! :mrgreen:

reply
0
C
Caledonians
Jun 23, 2005

Bedankt voor het warme welkom allemaal! (y)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jun 23, 2005

Ik begrijp dat Scott en Herjan veel PM / mail contact hebben. Is het je duidelijk hoe een en ander qua moderatie in zijn werk gaat Scott of is verdere uitleg gewenst?

reply
0
H
Herjan
Jun 23, 2005

Daar hebben we het niet over gehad. Ik neem aan dat Scott over-all mod is? Of alleen handelsfora?

reply
0
C
Caledonians
Jun 23, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Ik begrijp dat Scott en Herjan veel PM / mail contact hebben. Is het je duidelijk hoe een en ander qua moderatie in zijn werk gaat Scott of is verdere uitleg gewenst?

Voor mij is het inderdaad vrij duidelijk hoe het allemaal in zn werk gaat. Had gisteren even een vraag mbt tot het verplaatsen van een thread. Nathan heeft mij toen via msn uitgelegd hoe het werkt. Heb de meeste van de crew die een msn-adres in hun profiel hebben staan toegevoegd aan mijn lijst dus ik kan altijd wel terecht met mijn vragen.

Had nog wel één vraag op dit moment dus die stel ik dan maar gelijk hier. Is het ook de bedoeling dat ik de plussen en minnen ga goedkeuren? Ik zag dat ik daar wel rechten toe had. Gisterenavond zag ik bijvoorbeeld een hele rits plussen staan van Steven Maas >> John Sital, is het niet de policy dat er dan maar eentje wordt gegeven?

Ook had ik gisteren nog een dubbele pricewatch gesloten. Moeten die threads gewoon blijven staan of moeten die helemaal gedelete worden?

Alle gesloten threads uit de TKA en TRA heb ik voor zover dit nog niet gedaan was gesloten en verplaats naar afgehandelde transacties, neem ook aan dat dit de bedoeling is?

Verder is volgens mij alles duidelijk op dit moment! (y)

reply
0
H
Herjan
Jun 23, 2005

Scott Donkers wrote: Is het ook de bedoeling dat ik de plussen en minnen ga goedkeuren? Ik zag dat ik daar wel rechten toe had.

Dat laat ik altijd over aan Rein.

Scott Donkers wrote: Gisterenavond zag ik bijvoorbeeld een hele rits plussen staan van Steven Maas >> John Sital, is het niet de policy dat er dan maar eentje wordt gegeven?

Als het inderdaad 1 deal was, is het inderdaad de bedoeling dat er slechts 1 plus gegeven wordt. Maar zoals gezegd: dat laat ik met een gerust hart aan Rein over.

Scott Donkers wrote: Ook had ik gisteren nog een dubbele pricewatch gesloten. Moeten die threads gewoon blijven staan of moeten die helemaal gedelete worden?

Nee, sluiten is voldoende. Threads of berichten verwijderen doen we zelden. Nou ja, up-berichten verwijder ik regelmatig.

Scott Donkers wrote: Alle gesloten threads uit de TKA en TRA heb ik voor zover dit nog niet gedaan was gesloten en verplaats naar afgehandelde transacties, neem ook aan dat dit de bedoeling is?

Volgens mij moet dat gebeuren na 30 dagen of zo. Maar ik heb er geen probleem mee als dat eerder gebeurd.

reply
0
C
Caledonians
Jun 23, 2005

Duidelijk Herjan! (y)

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 28, 2005

Scott Donkers wrote: Alle gesloten threads uit de TKA en TRA heb ik voor zover dit nog niet gedaan was gesloten en verplaats naar afgehandelde transacties, neem ook aan dat dit de bedoeling is?

Gesloten threads kunnen in principe meteen naar afgehandelde transacties, zelf wacht ik nog even met gesloten threads zodra ze op pagina 3 terecht zijn gekomen om ze te verplaatsen (stel dat een deal opeens niet doorgaat ofzo)
Niet gesloten threads worden als er na 1 maand niet meer in gepost is verwijderd (dus niet naar afgehandelde transacties verplaatst)

reply
0