Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Tv-series Discussies
H
HiddeV
HiddeV
Wat is je favoriete personage van 24?
Mar 27, 2005
Wat is je favoriete personage van 24? En wie vind je het minst leuk? Ik ga voor Tony Almeida, moeilijke keuze vind er zoveel geweldig. Sherry Palmer haat ik het meest, vooral in seizoen 3 begon ze me behoorlijk te irriteren.
Mar 27, 2005
Wat is je favoriete personage van 24? En wie vind je het minst leuk? Ik ga voor Tony Almeida, moeilijke keuze vind er zoveel geweldig. Sherry Palmer haat ik het meest, vooral in seizoen 3 begon ze me behoorlijk te irriteren.
W
Werner
Werner
Mar 27, 2005
Favoriete personage: Kim Bauer natuurlijk. Met eervolle vermeldingen voor David Palmer en James Heller. Meest irritant: Chloe O'Brian.
Favoriete personage: Kim Bauer natuurlijk. Met eervolle vermeldingen voor David Palmer en James Heller. Meest irritant: Chloe O'Brian.
reply
0
S
Sneaker
Sneaker
Mar 27, 2005
Pfff. Moeilijk. Er zijn veel toffe personages geweest. Heb alleen de eerste drie seizoenen gezien. Dus weet niet hoe de personages uit Seizoen 4 zijn. Erg moeilijk om hiertussen te kiezen. Ik wil ze het liefste allemaal aan vinken. Maar ik ga uiteindelijk toch voor
Maar mijn huidige top 5:
5) Kimberly Bauer
4) Chase Edmunds
3) Jack Bauer
2) Tony Almeida
1) Michelle Dessler. Geweldig personage die vooral het laatste seizoen ijzersterk was en samen met de stoere Tony een geweldig koppel vormt.
Pfff. Moeilijk. Er zijn veel toffe personages geweest. Heb alleen de eerste drie seizoenen gezien. Dus weet niet hoe de personages uit Seizoen 4 zijn. Erg moeilijk om hiertussen te kiezen. Ik wil ze het liefste allemaal aan vinken. Maar ik ga uiteindelijk toch voor
Maar mijn huidige top 5:
5) Kimberly Bauer
4) Chase Edmunds
3) Jack Bauer
2) Tony Almeida
1) Michelle Dessler. Geweldig personage die vooral het laatste seizoen ijzersterk was en samen met de stoere Tony een geweldig koppel vormt.
reply
0
Z
Z-Man
Z-Man
Mar 27, 2005
Hoewel Kim Bauer een lekker wijf is, kies ik toch voor Jack Bauer, want hij is immers een God :lol:. Maar ff serieus 24 zou lang niet zo interessant zijn als Kiefer Sutherland er niet inzat, ik kan me gewoon niemand anders indenken die die rol zo goed had kunnen vervullen, die gast kan echt acteren. Meest irritante personages zijn uiteraard Sherry Palmer (maar das ook de bedoeling dus eigenlijk telt ze niet) en Tony Almeida vind ik een ongelooflijke eikel, zit me vooral op te winden als ie op elke vraag antwoord: YEAH :lol: (mensen die 24 altijd kijken zullen me wel snappen)
Hoewel Kim Bauer een lekker wijf is, kies ik toch voor Jack Bauer, want hij is immers een God :lol:. Maar ff serieus 24 zou lang niet zo interessant zijn als Kiefer Sutherland er niet inzat, ik kan me gewoon niemand anders indenken die die rol zo goed had kunnen vervullen, die gast kan echt acteren. Meest irritante personages zijn uiteraard Sherry Palmer (maar das ook de bedoeling dus eigenlijk telt ze niet) en Tony Almeida vind ik een ongelooflijke eikel, zit me vooral op te winden als ie op elke vraag antwoord: YEAH :lol: (mensen die 24 altijd kijken zullen me wel snappen)
reply
0
S
Sneaker
Sneaker
Mar 27, 2005
Hier moet ik je zeker gelijk in geven. Jack IS 24.
Z-Man wrote: Maar ff serieus 24 zou lang niet zo interessant zijn als Kiefer Sutherland er niet inzat, ik kan me gewoon niemand anders indenken die die rol zo goed had kunnen vervullen, die gast kan echt acteren.
Hier moet ik je zeker gelijk in geven. Jack IS 24.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Mar 27, 2005
Jack is top want Jack is 24. Kim is vooral easy on the eyes en lekker, niet dat daar iets mis mee is.
Het meest irri vind ik ook Sherry Palmer. Las net dat ze ook in S3 zit!!!! Laat het niet waar zijn, heb deze nog niet gezien, maar dat wordt weer irriteren.
Wel goed gespeeld van dat mens, in Star Trek DS9 is ze heel anders.
Jack is top want Jack is 24. Kim is vooral easy on the eyes en lekker, niet dat daar iets mis mee is.
Het meest irri vind ik ook Sherry Palmer. Las net dat ze ook in S3 zit!!!! Laat het niet waar zijn, heb deze nog niet gezien, maar dat wordt weer irriteren.
Wel goed gespeeld van dat mens, in Star Trek DS9 is ze heel anders.
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Mar 27, 2005
is er wel enige twijfel? dacht het niet...Jack Bauer is in 1 woord: GOD!
Kim Bauer is wel een lekker wijf, maar one-man-army Jack staat toch wel een paar treden hoger op de coolheidsladder!
gr Coen
is er wel enige twijfel? dacht het niet...Jack Bauer is in 1 woord: GOD!
Kim Bauer is wel een lekker wijf, maar one-man-army Jack staat toch wel een paar treden hoger op de coolheidsladder!
gr Coen
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
DG
Daan de G.
Daan de G.
Mar 27, 2005
Jack natuurlijk, maar Tony,Chase en Curtis(!!!!!!!) zijn alle 3 ook geweldig op de 2e plek ;)
Jack natuurlijk, maar Tony,Chase en Curtis(!!!!!!!) zijn alle 3 ook geweldig op de 2e plek ;)
reply
0
R
Rennes
Rennes
Mar 28, 2005
hahaha ik ben de enige die sherry palmer zei ;)
zij is zo lekker medogenloos en zo hard gewoon. Zij zal over lijken gaan, wat ze ook doet, om haar doel te bereiken. geweldig !
hahaha ik ben de enige die sherry palmer zei ;)
zij is zo lekker medogenloos en zo hard gewoon. Zij zal over lijken gaan, wat ze ook doet, om haar doel te bereiken. geweldig !
reply
0
AV
Alexander V
Alexander V
Mar 28, 2005
Vind Kim eigenlijk alleen maar gruwelijk irritant [spoiler:3ee7ae5521]eerste 2 seizoenen is het een oliedom blondje die alleen maar in de problemen zit en in S3 is ze opeens computerexpert ofzo????[/spoiler:3ee7ae5521]. Blij dat ze in S4 niet meer mee doet. Tis verder een mooie meid hoor, maar het karakter vind ik vreselijk.
Vind Kim eigenlijk alleen maar gruwelijk irritant [spoiler:3ee7ae5521]eerste 2 seizoenen is het een oliedom blondje die alleen maar in de problemen zit en in S3 is ze opeens computerexpert ofzo????[/spoiler:3ee7ae5521]. Blij dat ze in S4 niet meer mee doet. Tis verder een mooie meid hoor, maar het karakter vind ik vreselijk.
reply
0
K
kazlatan
kazlatan
Mar 28, 2005
Absoluut Jack Bauer!!! Ik hoop echt dat Kiefer de serie straks niet gaat verlaten want ik denk dat de serie dan een heel stuk minder gaat worden.
De meest irritante is natuurlijk Sherry Palmer.
Absoluut Jack Bauer!!! Ik hoop echt dat Kiefer de serie straks niet gaat verlaten want ik denk dat de serie dan een heel stuk minder gaat worden.
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Mar 28, 2005
Als hij er na 6 seizoenen mee op houd, moeten ze gewoon helemaal stoppen, wie kan hem nou op volgen :?: :!:
kazlatan wrote: Absoluut Jack Bauer!!! Ik hoop echt dat Kiefer de serie straks niet gaat verlaten want ik denk dat de serie dan een heel stuk minder gaat worden.
Als hij er na 6 seizoenen mee op houd, moeten ze gewoon helemaal stoppen, wie kan hem nou op volgen :?: :!:
reply
0
MR
Marc Raps
Marc Raps
RK
raymond koene
raymond koene
Apr 13, 2005
Ik vind het jammer dat Kate Warner niet meer echt in het verhaal voorkomt. Wat mij betreft wel een van mijn favo personages (en Jack en Kim Bauer natuurlijk).
Ik vind het jammer dat Kate Warner niet meer echt in het verhaal voorkomt. Wat mij betreft wel een van mijn favo personages (en Jack en Kim Bauer natuurlijk).
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
ID
Ingo Deswert
Ingo Deswert
Apr 13, 2005
Nina Meyers. De "always returning" en bloedlinke nemesis van Bauer.
Eigenlijk zowat de enige die hem aan zou kunnen waarschijnlijk wegens de inside information (no pun intended) die ze heeft over Jack en haar capaciteiten. Goeie actrice die de rol een gelaagde intensiteit meegeeft.
Nina Meyers. De "always returning" en bloedlinke nemesis van Bauer.
Eigenlijk zowat de enige die hem aan zou kunnen waarschijnlijk wegens de inside information (no pun intended) die ze heeft over Jack en haar capaciteiten. Goeie actrice die de rol een gelaagde intensiteit meegeeft.
reply
0
F
Flash
Flash
Apr 13, 2005
is toevallig ook de vrouw van "George Mason" :D
Ingo Deswert wrote: Nina Meyers. De "always returning" en bloedlinke nemesis van Bauer.
is toevallig ook de vrouw van "George Mason" :D
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Apr 13, 2005
Nina
[spoiler:e3bef04d1f]ik zal haar missen in S4, maar mischien hebben ze nog een tweelingzus voor S5 - oh, nee, het is geen soapserie[/spoiler:e3bef04d1f]
en Jack is natuurlijk de spil van de serie
Nina
[spoiler:e3bef04d1f]ik zal haar missen in S4, maar mischien hebben ze nog een tweelingzus voor S5 - oh, nee, het is geen soapserie[/spoiler:e3bef04d1f]
en Jack is natuurlijk de spil van de serie
reply
0
BF
Burning Fish
Burning Fish
Apr 14, 2005
David Palmer. Dennis Haysbert zet hem zo verschrikkelijk goed neer, echt een van de beste acteerprestaties die ik ooit heb gezien. [spoiler:4f7a970a01]Vooral toen hij in seizoen 1 kwaad werdt en begon te schreeuwen tegen Sherry, omdat ze aan de pers doorgegeven had dat ie niet echt dood was (om de Drazens voor de gek te houden) zat ik trillend te kijken. Toch wel blij dat ik veilig achter mijn TV'tje zit in plaats van dat die beer van een gast voor me staat. :P[/spoiler:4f7a970a01]
David Palmer. Dennis Haysbert zet hem zo verschrikkelijk goed neer, echt een van de beste acteerprestaties die ik ooit heb gezien. [spoiler:4f7a970a01]Vooral toen hij in seizoen 1 kwaad werdt en begon te schreeuwen tegen Sherry, omdat ze aan de pers doorgegeven had dat ie niet echt dood was (om de Drazens voor de gek te houden) zat ik trillend te kijken. Toch wel blij dat ik veilig achter mijn TV'tje zit in plaats van dat die beer van een gast voor me staat. :P[/spoiler:4f7a970a01]
reply
0
D
dewallef
dewallef
Apr 14, 2005
Nina Meyers natuurlijk. Is de perfecte geloofwaardige tegenstander voor Jack Bauer.
En ze ziet er nog goed uit ook, dus wat wil je meer. :wink:
Nina Meyers natuurlijk. Is de perfecte geloofwaardige tegenstander voor Jack Bauer.
En ze ziet er nog goed uit ook, dus wat wil je meer. :wink:
reply
0
S
Soldier2000
Soldier2000
Apr 17, 2005
Jack Bauer, maar David Palmer vind ik ook meesterlijk, vooral als hij zijn stem verheft!!!
Jack Bauer, maar David Palmer vind ik ook meesterlijk, vooral als hij zijn stem verheft!!!
reply
0
S
sliver
sliver
HW
Henk van der Weerdt
Henk van der Weerdt
Apr 17, 2005
Uiteraard kies ik voor Kimberly en waarom....
[img]http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00105/24_Kimberly_Bauer___105673c.jpg[/img]
mag duidelijk zijn 8)
Uiteraard kies ik voor Kimberly en waarom....
[img]http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00105/24_Kimberly_Bauer___105673c.jpg[/img]
mag duidelijk zijn 8)
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
P
Pietse
Pietse
Jun 23, 2005
Jack, ook in seizoen 4 is hij weer de man.
En tevens zit in seizoen 4 het meest irritante personage voor mij, ben even haar naam kwijt maar ze is de baas bij CTU, iedereen die seizoen 4 heeft gezien weet wie ik bedoel.
Jack, ook in seizoen 4 is hij weer de man.
En tevens zit in seizoen 4 het meest irritante personage voor mij, ben even haar naam kwijt maar ze is de baas bij CTU, iedereen die seizoen 4 heeft gezien weet wie ik bedoel.
reply
0
MV
manasse van de velde
manasse van de velde
Jun 23, 2005
Ik vind Tony het coolst, al moet ik zeggen voor het oog natuurlijk Kim... :wink:
Ik vind Tony het coolst, al moet ik zeggen voor het oog natuurlijk Kim... :wink:
reply
0
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
Jun 23, 2005
Van wat ik gezien heb van 24 vind ik George Mason erg goed en overtuigend.Irritantste vind ik Kim Bauer.
Van wat ik gezien heb van 24 vind ik George Mason erg goed en overtuigend.Irritantste vind ik Kim Bauer.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
F
Flash
Flash
H
HiddeV
HiddeV
F
Florentia
Florentia
Jul 31, 2005
Jack Bauer blijft natuurlijk de man. Al vond ik George Mason ook niet verkeerd. In het begin is hij de verschrikkelijke baas en uiteindelijk wordt hij toch een beetje een held. Maar Jack staat bij mij op nummer 1, hij draagt 24.
Verder vond ik Sherry Palmer erg irritant. Maar dit past wel bij het personage dat ze moest spelen. Dus haar acteerprestaties zijn wel weer fantastisch. Maar ben toch wel een beetje blij dat we nu van haar af zijn.
Jack Bauer blijft natuurlijk de man. Al vond ik George Mason ook niet verkeerd. In het begin is hij de verschrikkelijke baas en uiteindelijk wordt hij toch een beetje een held. Maar Jack staat bij mij op nummer 1, hij draagt 24.
Verder vond ik Sherry Palmer erg irritant. Maar dit past wel bij het personage dat ze moest spelen. Dus haar acteerprestaties zijn wel weer fantastisch. Maar ben toch wel een beetje blij dat we nu van haar af zijn.
reply
0
B
BratMokstrof
BratMokstrof
Aug 02, 2005
Jack Bauer is 24, zoals al 100x gezegd, maar ik vond de bad-guy uit deel 3 [spoiler:817125bdcb]iig. de eerste helft[/spoiler:817125bdcb] ook heeel erg vet. Ben ff z'n voornaam kwijt, maar [spoiler:817125bdcb]die uit de gevangenis wordt geholpen door Jack, de broer van Ramon Salazar[/spoiler:817125bdcb]. ;)
Zo'n vette kop die gast, speelt heel erg vet ;)
Meest irritant is lastig. Kim is denk ik het meest onbedoeld ergerlijk...
Sherry en Chloe zijn erg, maar dat hoort, dus ja ;)
Wel vet gespeeld Sherry trouwens ;)
Jack Bauer is 24, zoals al 100x gezegd, maar ik vond de bad-guy uit deel 3 [spoiler:817125bdcb]iig. de eerste helft[/spoiler:817125bdcb] ook heeel erg vet. Ben ff z'n voornaam kwijt, maar [spoiler:817125bdcb]die uit de gevangenis wordt geholpen door Jack, de broer van Ramon Salazar[/spoiler:817125bdcb]. ;)
Zo'n vette kop die gast, speelt heel erg vet ;)
Meest irritant is lastig. Kim is denk ik het meest onbedoeld ergerlijk...
Sherry en Chloe zijn erg, maar dat hoort, dus ja ;)
Wel vet gespeeld Sherry trouwens ;)
reply
0
K
Khonnor
Khonnor
Aug 02, 2005
Ik ben voor Nina Myers gegaan, alleen jammer [spoiler:5d5028e5a5]dat ze dood gaat in het derde seizoen, but the bitch had it coming.[/spoiler:5d5028e5a5]
Verder vin' ik Mandy kick. Jamey Farrell. Adam Kaufman. Claudia Salazar. Michael Amador. Reza Nayeer en Marie Warner wel gave personen. En Michelle is wel okay. :)
[spoiler:5d5028e5a5]Maar meer dan de helft van dat lijstje is inmiddels ook al dood of de serie uit.[/spoiler:5d5028e5a5]
Ik ben voor Nina Myers gegaan, alleen jammer [spoiler:5d5028e5a5]dat ze dood gaat in het derde seizoen, but the bitch had it coming.[/spoiler:5d5028e5a5]
Verder vin' ik Mandy kick. Jamey Farrell. Adam Kaufman. Claudia Salazar. Michael Amador. Reza Nayeer en Marie Warner wel gave personen. En Michelle is wel okay. :)
[spoiler:5d5028e5a5]Maar meer dan de helft van dat lijstje is inmiddels ook al dood of de serie uit.[/spoiler:5d5028e5a5]
reply
0
F
Flash
Flash
Aug 02, 2005
Ira Gaines (Michael Massee) in S1 van 24 natuurlijk...
[img]http://www.bbc.co.uk/cult/24/wallpaper/340/gaines.jpg[/img]
[spoiler:3dd70772a4]
Dan: We'd like our money now. If that's like, you know, okay.
Ira Gaines: Well, just we're like, you know, clear, what happened to the other girl?
Dan: Janet? Like I told you, we had to kill her.
Ira Gaines: 'Cause my people tell me that a girl fitting her description was taken to a hospital near to where you were.
How do you explain that?
Dan: Well, the thing is that
[pause]
Dan: maybe she wasn't quite dead.
Ira Gaines: Well I tell ya, Dan. You're either dead or you're not dead.
There's no such thing as "sorta dead". Here, let me show you.
[pulls out gun and shoots Dan]
Ira Gaines: [to a very shocked Rick] You've just been promoted. Congratulations.
[/spoiler:3dd70772a4]
:twisted:
en David Palmer (Dennis Haysbert) vind ik toch ook nog steeds een erg sterk personage...
Ira Gaines (Michael Massee) in S1 van 24 natuurlijk...
[img]http://www.bbc.co.uk/cult/24/wallpaper/340/gaines.jpg[/img]
[spoiler:3dd70772a4]
Dan: We'd like our money now. If that's like, you know, okay.
Ira Gaines: Well, just we're like, you know, clear, what happened to the other girl?
Dan: Janet? Like I told you, we had to kill her.
Ira Gaines: 'Cause my people tell me that a girl fitting her description was taken to a hospital near to where you were.
How do you explain that?
Dan: Well, the thing is that
[pause]
Dan: maybe she wasn't quite dead.
Ira Gaines: Well I tell ya, Dan. You're either dead or you're not dead.
There's no such thing as "sorta dead". Here, let me show you.
[pulls out gun and shoots Dan]
Ira Gaines: [to a very shocked Rick] You've just been promoted. Congratulations.
[/spoiler:3dd70772a4]
:twisted:
en David Palmer (Dennis Haysbert) vind ik toch ook nog steeds een erg sterk personage...
reply
0
RS
Robbie S
Robbie S
Aug 04, 2005
David Palmer is cool, Jack uiteraard ook en Kim is über-lekker. Maar Michelle Dessler vind ik de beste. Reiko Aylesworth zet haar op zeer goede wijze neer.
David Palmer is cool, Jack uiteraard ook en Kim is über-lekker. Maar Michelle Dessler vind ik de beste. Reiko Aylesworth zet haar op zeer goede wijze neer.
reply
0
A
Almeida
Almeida
Aug 30, 2005
Mijn favoriete personage(s) naast Jack Bauer (he rules !) is Tony en Michelle. Zalig koppel en een zeer overtuigende cast. Het zijn ook geen twee 2-dimensionale personages maar complexe individuen.
Hier is trouwens een leuk Nederlandstalig blogje over het 4de seizoen van "24".
http://24.skynetblogs.be
:wink: 8)
Mijn favoriete personage(s) naast Jack Bauer (he rules !) is Tony en Michelle. Zalig koppel en een zeer overtuigende cast. Het zijn ook geen twee 2-dimensionale personages maar complexe individuen.
Hier is trouwens een leuk Nederlandstalig blogje over het 4de seizoen van "24".
http://24.skynetblogs.be
:wink: 8)
reply
0
M
Morpheus19
Morpheus19
Aug 30, 2005
Het coolst is uiteraard Jack.
De mooiste is natuurlijk Kim (ook de mooiste vrouw op aarde)
Het coolst is uiteraard Jack.
De mooiste is natuurlijk Kim (ook de mooiste vrouw op aarde)
reply
0
J
JKo
JKo
Oct 01, 2005
Na de eerste 3 seizoenen zijn mijn favorieten:
1. Sherry Palmer
2. George Mason
3. Michelle Dessler
4. Nina Myers
5. Chloe O'Brien
Na de eerste 3 seizoenen zijn mijn favorieten:
1. Sherry Palmer
2. George Mason
3. Michelle Dessler
4. Nina Myers
5. Chloe O'Brien
reply
0
U
Ultramorada
Ultramorada
I
intexor
intexor
Jan 24, 2006
mja ik ga er ook een top 5 van moeten maken, want m'n favoriete personage is natuurlijk sowieso Jack Bauer, hij is nu eenmaal essentieel :)
1) Jack Bauer
2) David Palmer
3) George Mason
4) Kim Bauer
5) Ramon Salazar
mja ik ga er ook een top 5 van moeten maken, want m'n favoriete personage is natuurlijk sowieso Jack Bauer, hij is nu eenmaal essentieel :)
1) Jack Bauer
2) David Palmer
3) George Mason
4) Kim Bauer
5) Ramon Salazar
reply
0
R
RaffeR
RaffeR
Jan 25, 2006
Nina Meyers.
Ik heb mijn keuze gemaakt onder iedereen behalve Jack.
Zoals gezegd zonder jack heb je geen 24 dus heb ik deze even buiten beschouwing gelaten.
Ik kan mij trouwens niet meer herinneren hoe Nina aan haar einde is gekomen in de serie! Weet iemand dat nog? :p
Nina Meyers.
Ik heb mijn keuze gemaakt onder iedereen behalve Jack.
Zoals gezegd zonder jack heb je geen 24 dus heb ik deze even buiten beschouwing gelaten.
Ik kan mij trouwens niet meer herinneren hoe Nina aan haar einde is gekomen in de serie! Weet iemand dat nog? :p
reply
0
DG
Daan de G.
Daan de G.
Jan 25, 2006
[spoiler:43a3d0686a] in seizoen 3 , als ze bij CTU binnengebracht wordt en probeert te ontsnappen neemt Jack op koelbloedige wijze wraak :) [/spoiler:43a3d0686a]
[spoiler:43a3d0686a] in seizoen 3 , als ze bij CTU binnengebracht wordt en probeert te ontsnappen neemt Jack op koelbloedige wijze wraak :) [/spoiler:43a3d0686a]
reply
0
L
Laurens-Jan
Laurens-Jan
Jan 25, 2006
Mijn top 3
1. David Palmer
2. Jack Bauer
3. Tony Almeida
Kim is eigenlijk maar irrirant, ze blijft maar in de problemen komen (S1 en S2 that is).
Mijn top 3
1. David Palmer
2. Jack Bauer
3. Tony Almeida
Kim is eigenlijk maar irrirant, ze blijft maar in de problemen komen (S1 en S2 that is).
reply
0