Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
J
Jarno
Angel box
Mar 30, 2005

Weet iemand of er al een box te verkijgen is zoals deze box die ik op amazon zag van buffy? [img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002UUO86.02.LZZZZZZZ[/img]

J
Jarno
Mar 31, 2005

Iemand heeft ook maar een beetje info?

reply
0
L
Laurens-Jan
Apr 01, 2005

Nee, nog nooit eerder bij Nederlandse webshops gezien en ik ben een redelijke Buffy-liefhebber/verzamelaar.

reply
0
A
aemir
Jul 04, 2006

ik heb ze bieden te koop. nl versies!!!

reply
0
H
homernt
Jul 05, 2006

kijk hier even http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1 nederlandse uitgave per 19/7.

reply
0
H
Hermiek*
Jul 05, 2006

Jarno wrote: Iemand heeft ook maar een beetje info?

Als je ff goed op dit forum neust, kon je zien dat hier al een topic over was:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=40714

Dus hier kan een slotje op lijkt me..

reply
0
H
horrorfan
Jul 05, 2006

De boxen van Angel zijn te koop, en ze zijn nu allemaal 29.99.. kopen dus!

reply
0
H
Hermiek*
Jul 05, 2006

horrorfan wrote: De boxen van Angel zijn te koop, en ze zijn nu allemaal 29.99.. kopen dus!

Dit topic gaat over een complete box van Angel, met alle 5 seizoenen.. niet de losse boxen.. !

reply
0
H
horrorfan
Jul 06, 2006

Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.

reply
0
N
Nielsje
Jul 06, 2006

Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.

reply
0
H
horrorfan
Jul 06, 2006

Nielsje wrote: Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.

In het centrum ergens.. leuke zaak hoor. Ze hebben ook Buffy en Angel poppen. Je hebt daarvan: Buffy, Angel, Cordelia, Darla...en... Willow. Zoiets, die zijn 20 euro. Zijn soort Barbie poppen. Wel leuk hoor...

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jul 06, 2006

horrorfan wrote: Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.

Sorry hoor, maar 19 juli komen ze opnieuw in omloop, ik heb er al eentje weten te bemachtigen, gewoon NLO... 8)

reply
0
H
horrorfan
Jul 06, 2006

DeepWithinGothic wrote:
horrorfan wrote: Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.

Sorry hoor, maar 19 juli komen ze opnieuw in omloop, ik heb er al eentje weten te bemachtigen, gewoon NLO... 8)

Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??

reply
0
N
Nielsje
Jul 06, 2006

horrorfan wrote:
Nielsje wrote: Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.

In het centrum ergens.. leuke zaak hoor. Ze hebben ook Buffy en Angel poppen. Je hebt daarvan: Buffy, Angel, Cordelia, Darla...en... Willow. Zoiets, die zijn 20 euro. Zijn soort Barbie poppen. Wel leuk hoor...

Gelukkig is dat centrum niet zo groot, weet je geen naam of URL (adres?)

reply
0
H
Hermiek*
Jul 06, 2006

horrorfan wrote:

Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??

NLO: Nederlands Ondertitelt

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jul 06, 2006

Hermiek* wrote:
horrorfan wrote:

Ja, maar dan ondertiteld met een d... :twisted: :wink:

reply
0
D
Demon
Jul 06, 2006

hmm dan snap ik niet waarom ze bij fox zeggen dat die box wel uit komt.. van af 5 jullie zelfde als de box van buffy

Alleen heb ik nog nergens gezien

reply
0
S
Steefmsc
Jul 07, 2006

homernt wrote: kijk hier even http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1 nederlandse uitgave per 19/7.

Bedankt voor de tip, gelijk maar Angel en Buffy besteld :)

reply
0
H
Hermiek*
Jul 07, 2006

DeepWithinGothic wrote:
Hermiek* wrote: [quote=horrorfan]

Ja, maar dan ondertiteld met een d... :twisted: :wink:[/quote]

Ja, dat krijg je als je op je werk zit, eigenlijk niet op internet hoort, en toch ff snel een reactie terug typt :lol: :oops: :roll:

reply
0
EB
Eric B.
Jul 07, 2006

zit te twijfelen, aan de ene kant wil ik die box van Buffy hebben, maar aan de andere kant vind ik het niks dat het van die m-lock dozen zijn, als je dan naar de UK box kijkt, daar zitten digipacks in die als ze op elkaar liggen een plaatje vormen, die is ook wel een stukje duurder :) mischien dat ik toch maar ergens ga kijken voor die book edities, die zijn ook erg vet :shock:

reply
0
H
horrorfan
Jul 07, 2006

Dit is zo'n winkel (met deze producten van buffy & angel)...

http://www.buffycollector.com/

reply
0
S
sg_sg1
Jul 17, 2006

Bij Saturn (Rotterdam Zuidplein) is de complete collectie van Angel te koop voor maar 20 euro per box. Da's dus 100 euro voor de hele serie. Ook Buffy kost maar 20 euro per box.
Let wel: het zijn restage-verpakkingen en ze zijn alleen los te koop.

reply
0
H
horrorfan
Jul 18, 2006

Wat zijn restage verpakkingen??

reply
0
D
Demon
Jul 18, 2006

horrorfan wrote: Wat zijn restage verpakkingen??
De verpakking is zo plastic hoesje

hier zal je meer info vinden

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=30741&highlight=buffy

reply
0
H
horrorfan
Jul 21, 2006

Hebben jullie het ook gehoord van Angel & Buffy's spin-off 'Harm's way'? De serie staat totaal in het teken van de klunzige Harmony. Meer informatie: zie de forum over Buffy the vampire slayer. De serie gaat er zeker weten komen, en dat zal volgend jaar zijn. Fox kondigt de nieuwe serie met trots aan!

reply
0
N
Nielsje
Jul 21, 2006

horrorfan wrote: Fox kondigt de nieuwe serie met trots aan!

Well, good for them :roll: , het klinkt als een rasechte kaskraker namelijk.

reply
0