Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
EB
Eric van Ballegoie
Interne vacature ;)
Apr 06, 2005

Beste allemaal. Zoals jullie gezien hebben is er een nieuw crewforum voor nieuws bijgekomen. Samen met de oproep voor leden van een nieuw te vormen nieuwsteam zal dit een nieuwe impuls moeten geven aan het nieuws op de site. Wat is de bedoeling? De nieuwe medewerkers van de nieuwscrew (of wijzelf) komen interessante berichten tegen en plaatsen die in het nieuwsforum. Deze berichten kunnen zowel Nederlands als anderstalig zijn. Vervolgens moeten deze berichten vertaal of bewerkt/ingekort worden. Dat is werk voor de nieuwe medewerkers. Hierna wordt het bericht op de site geplaatst. Waar ik naar op zoek ben zijn één of twee mensen van de huidige crew die willen helpen bij het in goede banen leiden van dit geheel en bij het plaatsen van de nieuwsberichten op de site. Hiertoe krijg je backend toegang en kan je nieuwsberichten (in HTML formaat) toevoegen aan de site. Het gaat dus om eindredactie-werk, niet om het vertalen en bewerken van de berichten zelf, al is dat uiteraard niet verboden! ;) De nieuwe nieuws-crew leden hebben zelf dus NIET de mogelijkheid om berichten daadwerkelijk te plaatsen, zij kunnen ze straks alleen klaarzetten in het nieuwe forum. Overigens is iedereen straks (als het nieuwe forum eenmaal draait) van harte welkom om onbewerkte nieuwsberichten te plaatsen. Uiteraard zal ik zelf ook actief deelnemen in het nieuwsgebeuren, maar omdat ik met name 's avonds vaak niet online ben lijkt het me handig om er één of twee mensen bij te hebben voor het plaatsen van de berichten.

H
Herjan
Apr 06, 2005

Geachte heer Van Ballegoie,

Met interesse heb ik de vacature gelezen die u geplaatst heeft in het bericht hierboven. Gezien de vele uren die ik dagelijk op dit forum rondhang en mijn kennis van HTML en databases, zie ik mijzelf als een geschikte kandidaat.
Als referentie geef ik de heren Van den Berg, Stiebolt en de rest van het zootje ongeregeld dat zich DVD.nl (Forum) Crew noemt op.

Met vriendelijke groet,

H.J.H. Hakkers

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Apr 06, 2005

Geachte heer Hakkers,

Wij danken u voor uw aanmelding. Tenzij zich écht capabele kandidaten melden zullen wij uw sollicitatie in overweging nemen. ;) :D

Serieus: Ik hoopte al dat je geinteresseerd zou zijn, top! (y) De hoeveelheid tijd die dit gaat kosten zal reuze meevallen verwacht ik. Ik ga straks eerst de handleiding van HWI aanpassen, daar bestaat namelijk al langer eenzelfde nieuwsforum. Als de handleiding er staat zal ik de mensen die zich aangemeld hebben toegang geven tot het forum en dan kunnen we los!

reply
0
H
Herjan
Apr 06, 2005

Wanneer volgt het gesprek over de primaire en secundaire arbeisvoorwaarden?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 06, 2005

Ik wil eventueel ook wel helpen. Heb geen uitgebreide ervaring met HTML (heb wel een cu2 site gehad hehe), maar ik verwacht niet dat ik er echt veel problemen mee zal hebben.

reply
0