Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
V
Veeke
secret army dvdboxset
Apr 17, 2005

Hallo, mijn broer en ik zijn koortsachtig op zoek naar de volledige dvd boxset van secret army...Helaas blijkt deze serie zowat onbeschikbaar te zijn in zowel nederland als belgie en op ebay gaan ze over de toonbank voor helaas een smak geld...Iemand enige verdere informatie omtrent deze schitterende serie?? Dank :D

SV
Sander V.
Apr 17, 2005

Zoek eens in de R2 database van dvd-home.nl. Als hij daar niet bijstaat komt ie voorlopig niet uit op Regio 2.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Mar 23, 2008

Secret Army (Life Line) er bestaan 3 threads.
Ik heb deze maar gekozen voor een post.

Voor 24 april a.s. staat de Nederlandse release aangekondigd van seizoen 1
Seizoen 2 staat voor 25 september op de lijst.

Bij Play zijn ze inmiddels al geruime tijd niet meer in stock. Lijkt erop dat de UK rechten zijn verlopen. Overigens waren die dvd's zonder enige ondertitel.
Via Amazon of Ebay zijn ze nog wel te koop. 't Waren overigens nogal prijzige boxen.

In Nederland geeft Bol een prijsindicatie van 35,00 euro.

wat mij betreft kan op de onderstaande een slotje
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=44301&highlight=secret+army
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=45034&highlight=secret+army

reply
0
K
Ken
Apr 27, 2008

De boxet met nederlandse ondertitels werd aangekondigd voor 24 april, maar ik ben al op vershcillend eplaatsen gaan zien en nergens is hijte vinden. Heeft iemand hem hier al in zijn bezit? En zoja, waar hebben julie hem gekocht?

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Apr 30, 2008

Ken;1360592 wrote: De boxet met nederlandse ondertitels werd aangekondigd voor 24 april, maar ik ben al op vershcillend eplaatsen gaan zien en nergens is hijte vinden. Heeft iemand hem hier al in zijn bezit? En zoja, waar hebben julie hem gekocht?

Is - zo vermoed ik- zeker een maand vertraagd. Bol geeft aan levertijd 4-6 weken.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
May 14, 2008

Bij Bol.com is seizoen 1 naar de NIET LEVERBARE titels verschoven. Seizoen 2 zou een verschijndatum in september hebben.

Kennelijk ergens een kink in de kabel gekomen.

reply
0
W
wo2-freak
May 18, 2008

Waar gaat de serie over?

reply
0
MT
mark t
May 18, 2008

wo2-freak;1377468 wrote: Waar gaat de serie over?
De imdb-pagina heeft een beschrijving. Allo allo is min of meer een parodie op deze serie.

reply
0
C
Chiel!
May 18, 2008

www.google.nl zou ik zeggen!

reply
0
R
Ronald0123
Secret army, te koop
May 24, 2008

Hallo,

Met veel moeite heb ik inmiddels secret army. Alle 11 DVD's met nederlandse ondertiteling.
Indien iemand interesse heeft kunt u mailen naar [EMAIL="r.have5@chello.nl"]r.have5@chello.nl[/EMAIL]

Vriendelijke groet
Ronald

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
May 25, 2008

Ronald0123;1383227 wrote: Hallo,

Met veel moeite heb ik inmiddels secret army. Alle 11 DVD's met nederlandse ondertiteling.
Indien iemand interesse heeft kunt u mailen naar [EMAIL="r.have5@chello.nl"]r.have5@chello.nl[/EMAIL]

Vriendelijke groet
Ronald

Welkom op het forum. Via het forum worden alleen legale dvd' s te koop aangeboden. In de daarvoor bestemde threads overigens.
Mag ik je in dit geval aanbevelen de volgende zeer leerzame thread eens te lezen, die door onze gewaardeerde Dennoman speciaal voor 'nieuwkomers' is geschreven
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=59598
Verder veel genoegen op het forum gewenst.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Sep 01, 2008

[IMG]http://www.mediadis.com/pictures/big/183352.jpg[/IMG]

Wie van onze zuiderburen, die deze eerste set van de serie reeds heeft, wil en kan iets zeggen over de kwaliteit van de transfer.

reply
0
H
HUYG
Sep 01, 2008

Vond het vroeger een spannende serie. Vorig jaar volgens mij wat herhalingen op de BRT van gezien. Schrok wel: goed geacteerd, maar erg traag, ondanks oorlogsthema ook erg somber. Kreeg ook een soort vervolg: Kessler.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Sep 09, 2008

HUYG;1441928 wrote: Vond het vroeger een spannende serie. Vorig jaar volgens mij wat herhalingen op de BRT van gezien. Schrok wel: goed geacteerd, maar erg traag, ondanks oorlogsthema ook erg somber. Kreeg ook een soort vervolg: Kessler.

Oorlogsthema's zijn per definitie niet vrolijk, of het moet gaan om satire.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Sep 09, 2008

Ik zag deze box (serie 1) inmiddels in de winkel. Op de doos staat vermeld:
16:9 Anamorph. :?

Hebben ze bij Lime-Lights het beeld bewerkt ?, want TV series uit die periode waren gewoon 3:4.

Overigens zoek ik nog steeds een antwoord op zo'n vraag voor The Saint boxen van Lime-Lights.

Wie O wie ?

reply
0
H
HUYG
Sep 09, 2008

Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, oorlogsfilms/series zijn idd niet om vrolijk van te worden, maar bij deze serie vind ik er nog een extra 'deken' van somberheid overheen liggen. In andere series wordt er nog weleens een grapje gemaakt of ergens van genoten en dan bedoel ik niet AlloAllo. Het is allemaal wat 'stijfjes.'

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Sep 19, 2008

Iemand seizoen 1 al in bezit ?

reply
0