Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Alex van den Berg
Apr 29, 2005
Ik heb zojuist een veiling (tijdelijk?) gesloten en een PM verstuurd aan Rowdy Bosveld
Ikke wrote: Hallo Rowdy, Ik zie dat je de DVD "Blade Trinity" met Nederlandse ondertitels in de veiling hebt staan. Kun je mij daarvan het nummer van de streepjescode geven? Groet, AlexIk kreeg namelijk een PM van edwinvb
edwinvb wrote: goede dag,, ik zat net te kijken op de veiling afdeling en ik zag een bijzondere aanbieding: blade trinity met nl ondertiteling. Naar mijn weten is deze niet uit op dvd. Klopt dit? met vriendelijke groet edwin van baaren
Ikke wrote: Oeps... Dat weet ik echt niet uit mijn hoofd Edwin. Misschien kun je de vraag beter op het forum stellen? Er zijn vast mensen die het wél weten Groet, AlexEn er kwam PM terug
edwinvb wrote: bedankt voor de snelle reactie. heb wat rond gekeken en heb gene release datum kunnen vinden van de r2 nl versie uk komt die april uit, maar geen nl sub heb de aanbieder al een vraag gesteld met als antwoord dat het alleen de film is en dat het dvd kwaliteit is!!!! verder kon die geen specs geven. ik heb dus grote twijvels over de echtheid van de dvd kunt u dit nagaan voordat ik tot koop overga op de veiling afdeling. met vr grt edwin
Waarna ikke wrote: Hallo Edwin, Ik heb de veiling (tijdelijk?) gesloten en Rowdy via een PM verzocht om mij het streepjescodenummer van de DVD te sturen. Groet, Alex