Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
AB
Alex van den Berg
Illegale DVD in de veiling?
Apr 29, 2005

Ik heb zojuist een veiling (tijdelijk?) gesloten en een PM verstuurd aan Rowdy Bosveld
Ikke wrote: Hallo Rowdy, Ik zie dat je de DVD "Blade Trinity" met Nederlandse ondertitels in de veiling hebt staan. Kun je mij daarvan het nummer van de streepjescode geven? Groet, Alex
Ik kreeg namelijk een PM van edwinvb
edwinvb wrote: goede dag,, ik zat net te kijken op de veiling afdeling en ik zag een bijzondere aanbieding: blade trinity met nl ondertiteling. Naar mijn weten is deze niet uit op dvd. Klopt dit? met vriendelijke groet edwin van baaren
Ikke wrote: Oeps... Dat weet ik echt niet uit mijn hoofd Edwin. Misschien kun je de vraag beter op het forum stellen? Er zijn vast mensen die het wél weten Groet, Alex
En er kwam PM terug
edwinvb wrote: bedankt voor de snelle reactie. heb wat rond gekeken en heb gene release datum kunnen vinden van de r2 nl versie uk komt die april uit, maar geen nl sub heb de aanbieder al een vraag gesteld met als antwoord dat het alleen de film is en dat het dvd kwaliteit is!!!! verder kon die geen specs geven. ik heb dus grote twijvels over de echtheid van de dvd kunt u dit nagaan voordat ik tot koop overga op de veiling afdeling. met vr grt edwin
Waarna ikke wrote: Hallo Edwin, Ik heb de veiling (tijdelijk?) gesloten en Rowdy via een PM verzocht om mij het streepjescodenummer van de DVD te sturen. Groet, Alex

NS
Nathan Strik
Apr 29, 2005

Dit riekt inderdaad naar illegaliteit.

reply
0
SH
Sander Haarmans
May 01, 2005

Ik weet het (bijna) wel zeker dat dit illegale praktijken zijn.

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 11, 2005

En we hebben een grove oplichter!!

Ik probeer er nog achter te komen om wie het gaat (heb geen verstand van voetbal), maar dit lijkt me iets voor de stichting Brein!! :x

Leon? Worden er IP-adressen geregistreerd van leden die nog geen forumberichten hebben geplaatst? I.i.g. worden in de veiling geen IP's geregistreerd...

reply
0
H
Herjan
May 11, 2005

Ik neem dat je het over dezelfde persoon hebt als hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=34508

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 12, 2005

Herjan Hakkers wrote: Ik neem dat je het over dezelfde persoon hebt als hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=34508

Inderdaad... Ik was de link nog vergeten...

Zojuist een PM van Keltie ontvangen:
Keltie wrote:
Hallo Bart

Als je 7,00 euro overmaakt dit is incl. verzendkosten naar rekening nr. 548948968

tav. L.Bosveld

En je mailt even jouw adress door dan stuur ik het op zodra het geld op mijn rekening staat.

groetjes
Lucien

zijn de enigste gegevens die ik heb verkregen van hem.

Ik ga nu dus alle veilingen van (Rowdy) Bosveld sluiten en hem uitsluiten van het plaatsen van nieuwe veilingen.

reply
0
AB
Alex van den Berg
AB
Alex van den Berg
May 12, 2005

Alex van den Berg wrote: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=689207#689207

O.k.... Rowdy Bosveld uitgesloten van het plaatsen van nieuwe veilingen... Maar is dat genoeg?
Moeten we zo iemand eigenlijk niet gewoon van het forum bannen en/of aangeven bij Brein?

Eric?

reply
0
AM
Alexander de Mol
May 12, 2005

Bannen lijkt me prima. Is iemand die moedwillig de boel heeft opgelicht. Misschien ook een rode bliksem achter zijn naam zetten in het Trader(plussen en minnen) overzicht? Ik kan even niet vinden hoe dat ook alweer ging. Zie geen functie in het moderator scherm voor de plussen en minnen....

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 12, 2005

Alexander de Mol wrote: Misschien ook een rode bliksem achter zijn naam zetten in het Trader(plussen en minnen) overzicht? Ik kan even niet vinden hoe dat ook alweer ging. Zie geen functie in het moderator scherm voor de plussen en minnen....

Dat ging automatisch bij een bepaald aantal minnen toch?

Misschien moeten we even een gebruiker "DVD.nl" aanmaken met een bij de beheerders bekend wachtwoord? Deze kan dan gebruikt worden om extra minnen uit te delen zonder dat het gewraakt kan worden. O.k. gebruiker DVD.nl krijgt dan ook een bliksem, maar dat kan geen kwaad... :D

PS: Dat bannen moet Eric (in dit geval) maar even persoonlijk doen... met een bijbehorend verklarend mailtje.

reply
0
AM
Alexander de Mol
May 12, 2005

Alex van den Berg wrote: Dat ging automatisch bij een bepaald aantal minnen toch?
Oei, zou best kunnen. In dat geval moeten we de gedupeerden even sommeren die min uit te delen. Dan zal die bliksem vanzelf snel verschijnen. :)

reply
0
AM
Alexander de Mol
May 12, 2005

Alexander de Mol wrote: In dat geval moeten we de gedupeerden even sommeren die min uit te delen. Dan zal die bliksem vanzelf snel verschijnen. :)

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=689787#689787

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 12, 2005

Alexander de Mol wrote:
Alexander de Mol wrote: In dat geval moeten we de gedupeerden even sommeren die min uit te delen. Dan zal die bliksem vanzelf snel verschijnen. :)

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=689787#689787
(y)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
May 13, 2005

Wat mij betreft kunnen we hem wel de status 'Let op: oplichter!' geven. Wat vinden jullie daarvan?

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 13, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Wat mij betreft kunnen we hem wel de status 'Let op: oplichter!' geven. Wat vinden jullie daarvan?

Goed idee! (y) ...Al plaatst hij geen berichten op het forum, dus die status zal ook niet echt opvallen...

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Nov 08, 2005

Niet zozeer de veiling, maar onderstaande vraag is op het randje over er net overheen. Wat doen we?

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=39401&highlight=

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 08, 2005

Voorlopig mag hij wat mij betreft even blijven staan, maar zodra er iets komt te staan over het verwijderen van CSS mag het hangslot erop. ;)

reply
0