Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
CO
Crash Override
Kees & co dvd's
May 21, 2005

:?: Weet iemand toevallig iets over het releasen van seizoen 3 & 4 op dvd van deze hilarische comedie? :D

F
Frank
May 21, 2005

Seizoen 2 is nog niet zo lang geleden uitgebracht. Andere seizoenen zullen daarom waarschijnlijk nog even op zich laten wachten.

reply
0
R
RobbertG
May 21, 2005

Weet iemand misschien een site waar de episode guide op staat? Van alle seizoenen het liefst.

reply
0
CO
Crash Override
May 21, 2005

RobbertG wrote: Weet iemand misschien een site waar de episode guide op staat? Van alle seizoenen het liefst.

Weet niet zeker , maar volgens mij kun je via rtl weblog.nl wel iets in die richting vinden.

reply
0
O
olrik
May 21, 2005

volgens mij is er nog geen seizoen 2 van kees en co ik heb zelf wel kees en co seizoen 1 op dvd

reply
0
F
Frank
May 21, 2005

olrik wrote: volgens mij is er nog geen seizoen 2 van kees en co ik heb zelf wel kees en co seizoen 1 op dvd

Zoals ik al schreef is seizoen 2 onlangs uitgebracht.

[img]http://www.nl.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/8/7/1/1/5/8711539027926.gif[/img]

reply
0
O
olrik
May 21, 2005

ow frank ik had hem nergens gezien maar hij is er dus wel

reply
0
F
Frank
May 21, 2005

olrik wrote: ow frank ik had hem nergens gezien maar hij is er dus wel

Ik heb 'm gezien bij VanLeest. Je kunt 'm ook bij www.nl.bol.com bestellen. Seizoen 2 bestaat uit drie DVD's met in totaal 13 afleveringen.

reply
0
R
rmelkert
May 21, 2005

Alleen de afleveringen waar de vader bij zit zijn leuk.

De engelse serie (2 point 4 childeren) waar deze duidelijk op gebaseerd is, is trouwens ook een aanrader voor als je 'meer' wilt :)

reply
0
F
Frank
May 21, 2005

rmelkert wrote: Alleen de afleveringen waar de vader bij zit zijn leuk.

Inderdaad. Toen vader en zoon Heistee de serie verlieten, ging het bergafwaarts met de serie.

reply
0
O
olrik
May 21, 2005

je hebt ook een aflevering dat ze denken dat er een dracula is bij de buren of zo maar is dat seizoen 2?? weet iemand dat :?:

reply
0
F
Frank
May 21, 2005

olrik wrote: je hebt ook een aflevering dat ze denken dat er een dracula is bij de buren of zo maar is dat seizoen 2?? weet iemand dat :?:

Nee, die aflevering behoort niet tot seizoen 2.

reply
0
CO
Crash Override
May 21, 2005

Frank wrote:
rmelkert wrote: Alleen de afleveringen waar de vader bij zit zijn leuk.

Inderdaad. Toen vader en zoon Heistee de serie verlieten, ging het bergafwaarts met de serie.

Klopt sinds dat rik hogedoorn, robin tjan pian gi en amber tetterissa er niet meer inzitten is de kwaliteit van de humor erg verslechterd.

Ik vond de combinatie simone kleinsma & rik hogedoorn echt meesterlijk!!!!

reply
0
E
Exxon
May 22, 2005

Bedankt voor de tip, ik wist het nog niet.
Ik had seizoen 1 toen los gekocht, alleen het was niet handig dat je niet kon zien welke DVD 1 was enz.

Ik ben gelijk gaan kijken voor het Zonnetje in Huis, want dat is de zelfde uitgever en de boxen zien er het zelfde uit en S2 is ook uitgekomen op dezelfde datum als Kees & Co 2
Allebei € 19,99

P.S. Op de box staan 12 afleveringen, dus dat zal denk ik wel kloppen net als bij S1.

reply
0
R
RobbertG
May 22, 2005

Crash Override wrote:
RobbertG wrote: Weet iemand misschien een site waar de episode guide op staat? Van alle seizoenen het liefst.

Weet niet zeker , maar volgens mij kun je via rtl weblog.nl wel iets in die richting vinden.

Ik kom niet echt ver via de site van RTL, bij bol.com staan van seizoen wel alle titels maar geen titelbeschrijving, en van seizoen 2 staan er niet eens de titels.

reply
0
F
Frank
May 22, 2005

RobbertG wrote: Ik kom niet echt ver via de site van RTL, bij bol.com staan van seizoen wel alle titels maar geen titelbeschrijving, en van seizoen 2 staan er niet eens de titels.

Er is erg weinig te vinden over Kees & Co op internet, zeker over de oude cast, maar hier kun je een recensie vinden van de losse DVD's van seizoen 1:

http://www.dvd-home.nl/review/divers/kees1.htm
http://www.dvd-home.nl/review/divers/kees2.htm
http://www.dvd-home.nl/review/divers/kees3.htm

reply
0
CO
Crash Override
May 22, 2005

RobbertG wrote:
Crash Override wrote: [quote=RobbertG]Weet iemand misschien een site waar de episode guide op staat? Van alle seizoenen het liefst.

Ik kom niet echt ver via de site van RTL, bij bol.com staan van seizoen wel alle titels maar geen titelbeschrijving, en van seizoen 2 staan er niet eens de titels.[/quote]

Messchien doet een beetje google wel wonderen :wink:

reply
0
R
RobbertG
May 23, 2005

Crash Override wrote:

Had ik uiteraard al gedaan :wink:

Maar ik zoek een aflevering waar er iemand was overleden in de familie dat Kees der gezin een kast erft, weet iemand op welk seizoen deze staat?

reply
0
F
Frank
May 23, 2005

RobbertG wrote: Maar ik zoek een aflevering waar er iemand was overleden in de familie dat Kees der gezin een kast erft, weet iemand op welk seizoen deze staat?

In ieder geval niet seizoen 1 of 2. Ik denk zelf dat deze aflevering in seizoen 3 zit, maar ik weet niet precies welke aflevering er bij welk seizoen hoort. Hopelijk volgt seizoen 3 snel op DVD.

reply
0
CO
Crash Override
May 23, 2005

RobbertG wrote:
Crash Override wrote:

Maar ik zoek een aflevering waar er iemand was overleden in de familie dat Kees der gezin een kast erft, weet iemand op welk seizoen deze staat?

Dat is inderdaad een heel leuke aflevering "drie keer rammen krijg je alles open"
Volgens mij is dit of seizoen 3 of 4 ik persoonlijk d8 seizoen 3

reply
0
R
RobbertG
May 23, 2005

Crash Override wrote:
RobbertG wrote: [quote=Crash Override]

Dat is inderdaad een heel leuke aflevering "drie keer rammen krijg je alles open"
Volgens mij is dit of seizoen 3 of 4 ik persoonlijk d8 seizoen 3[/quote]

Ik heb echt geen flauw idee welk seizoen het is, maar ik weet alleen nog dat Kees in die kast kwam vast te zitten en dat ze op de veiling terecht kwam, is eentje die bij me is blijven hangen :P

reply
0
CO
Crash Override
May 23, 2005

RobbertG wrote:
Crash Override wrote: [quote=RobbertG][quote=Crash Override]

Volgens mij is dit of seizoen 3 of 4 ik persoonlijk d8 seizoen 3[/quote]

Ik heb echt geen flauw idee welk seizoen het is, maar ik weet alleen nog dat Kees in die kast kwam vast te zitten en dat ze op de veiling terecht kwam, is eentje die bij me is blijven hangen :P[/quote]

Ik kan mezelf ook een aflevering herrinneren dat ze een denkbeeldige hond hebben genaamd fred.
En ook een aflevering waar ben en rudie het hele huis met microfoons rondhangen om zo geesten op te nemen. :P

reply
0
MS
Martin Stanneveld
May 23, 2005

Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens :lol:

reply
0
F
Frank
May 23, 2005

Martin Stanneveld wrote: Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens :lol:

Ik zat al te wachten op zo'n opmerking. Ieder zijn eigen smaak, zal ik maar zeggen.

reply
0
MS
Martin Stanneveld
May 23, 2005

Frank wrote:
Martin Stanneveld wrote: Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens :lol:

Ik zat al te wachten op zo'n opmerking. Ieder zijn eigen smaak, zal ik maar zeggen.

Gelukkig wel :wink:

reply
0
F
Frank
May 23, 2005

Martin Stanneveld wrote:
Frank wrote: [quote=Martin Stanneveld]Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens :lol:

Gelukkig wel :wink:[/quote]

Inderdaad. Het zou erg saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft. :)

reply
0
CO
Crash Override
May 23, 2005

Frank wrote:
Martin Stanneveld wrote: [quote=Frank][quote=Martin Stanneveld]Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens :lol:

Gelukkig wel :wink:[/quote]

Inderdaad. Het zou erg saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft. :)[/quote]

:lol: Ieder zijn eigen gevoel voor humor

reply
0
D
Daphne
Wel goed..!!
May 26, 2005

Haaii Haaii Mensen..!

Ik vind dat de nieuwe afleveringen zonder Ben ook leuk zijn!
Vooral de allernieuwste met Nikki Plessen en Sascha de Boer..!! :D
Vooral Sascha errug leuk.. 8)
Maar vin het dus een beetje onzin dat het humor persentage gedaald is hoor! :?

Nog steeds een super coowle serie..!! (y)

(Owjaa ik ben nieuw hier.. :oops: )

Kuszjee Daphne.. :roll:

reply
0
CO
Crash Override
Re: Wel goed..!!
May 27, 2005

Daphne wrote: Haaii Haaii Mensen..!

Ik vind dat de nieuwe afleveringen zonder Ben ook leuk zijn!
Vooral de allernieuwste met Nikki Plessen en Sascha de Boer..!! :D
Vooral Sascha errug leuk.. 8)
Maar vin het dus een beetje onzin dat het humor persentage gedaald is hoor! :?

Nog steeds een super coowle serie..!! (y)

(Owjaa ik ben nieuw hier.. :oops: )

Kuszjee Daphne.. :roll:

Ik heb ook niet gezegd dat de serie nu bagger is, alleen dat de combi rik hoogendoorn en simone kleinsma geweldig was , waardoor de humor echt super goed tot z'n recht kwam. :wink:

reply
0
CO
Crash Override
Jun 23, 2005

Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.

reply
0
Y
yohan
Jun 29, 2005

Crash Override wrote: Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.

Dat is tenminste iets. Ik hoop echt dat alle seizoenen met Rik Hoogendoorn worden uitgebracht. De seizoenen daarna interesseren me helemaal niks, eerlijk gezegd. Je kunt een serie die zo op bepaalde personen gebaseerd is niet voortzetten als de helft van de belangrijkste cast opstapt.

En wat anderen ook al zeiden, ik kan de humor niet inzien van de nieuwere seizoenen. Maar dat komt ook omdat ik al dubbel lig als ik die Hoogendoorn alleen al zie 8)

reply
0
CO
Crash Override
Jun 30, 2005

yohan wrote:
Crash Override wrote: Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.

Dat is tenminste iets. Ik hoop echt dat alle seizoenen met Rik Hoogendoorn worden uitgebracht. De seizoenen daarna interesseren me helemaal niks, eerlijk gezegd. Je kunt een serie die zo op bepaalde personen gebaseerd is niet voortzetten als de helft van de belangrijkste cast opstapt.

En wat anderen ook al zeiden, ik kan de humor niet inzien van de nieuwere seizoenen. Maar dat komt ook omdat ik al dubbel lig als ik die Hoogendoorn alleen al zie 8)

Precies :wink:

reply
0
G
Gertjan
Jul 13, 2005

Ik heb seizoen 1&2 ook blijft leuk die combinatie Simone en Rik. ik zou die nieuwe serie ook niet aanschafen, vindt deze veel slechter als de ouwe garde. de 2 seizoenen van het Zonnetje in huis zijn ook lachen met die ouwe gek.

reply
0
E
Exxon
Jul 18, 2005

Die is ook zeker lachen, die Piet geloof ik.
Van de week was er een aflevering dat ie een hondje verborgen houd.

''Ik zit een hoorspel te luisteren van Lassie.
Ja, een documantaire van Maurice de Hond'' :D

reply
0
MT
Marcel Tinga
Jul 23, 2005

ik heb alleen seizoen 1 maar seizoen 2 ga ik zeker kopen, het is een leuke serie.

reply
0
CO
Crash Override
Jul 23, 2005

zeker doen ik kan alleen bij dice of disky niks wijzer worden over evt seizoen 3 & 4 op dvd :evil:

Dus...

Endemol maar us proberen :? :D

reply
0
MT
Marcel Tinga
Jul 24, 2005

hoeveel seizoenen zijn er nu al gemaakt voor tv :?: en uitgezonden op tv

reply
0
F
Frank
Jul 24, 2005

tracy wrote: hoeveel seizoenen zijn er nu al gemaakt voor tv :?: en uitgezonden op tv

De serie loopt sinds 1997, dus een seizoen of 7. In het najaar volgt het laatste seizoen.

reply
0
O
olrik
Jul 24, 2005

de afleveringen van Seizoen 2 zijn:

Sonja's trouwdag
Wat is liefde
Rudie's dagboek
Verslaafd
De grote klus
Beam me up, scotty
Vakantie in Florida
Aangenaam kennis te maken
Een goed gesprek
Voorspoed en geluk
De kat van de buuren
Rampen
Je leeft maar 2 keer

reply
0
M
Melvinrijk
Jul 24, 2005

Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

Hij kreeg toch in de serie een wc pot op zijn hoofd ofzo. Ik heb deze aflevering nooit gezien, maar als het zo is, hoe kwam dat dan.

Ik heb van de week seizoen 2 gehaald, jammer dat die niet op 2 DVD's staat in plaats van 3, had volgens mij best gekund.

Volgende keer weer Seizoen 1 halen, en wachten op de volgende seizoenen 8)

reply
0
F
Frank
Jul 24, 2005

Melvinrijk wrote: Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

Hij kreeg toch in de serie een wc pot op zijn hoofd ofzo. Ik heb deze aflevering nooit gezien, maar als het zo is, hoe kwam dat dan.

Rik Hoogendoorn had geen zin meer om in de serie te spelen. De precieze reden weet ik niet. De makers hebben toen verzonnen dat hij een wc-pot op z'n hoofd kreeg, zodat hij uit de serie kon stappen.

En dat je de aflevering waarin dit gebeurd niet hebt gezien kan kloppen. Niemand heeft dat gezien, want dat is nooit opgenomen.

reply
0
O
olrik
Jul 24, 2005

Frank wrote:
Melvinrijk wrote: Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

Rik Hoogendoorn had geen zin meer om in de serie te spelen. De precieze reden weet ik niet. De makers hebben toen verzonnen dat hij een wc-pot op z'n hoofd kreeg, zodat hij uit de serie kon stappen.

En dat je de aflevering waarin dit gebeurd niet hebt gezien kan kloppen. Niemand heeft dat gezien, want dat is nooit opgenomen.

volgens mij omdat kees grotere rollen had dan hij zoiets

reply
0
L
link1986
Jul 30, 2005

Ik had een paar dagen geleden seizoen 1 gekocht maar de stemmen lopen niet synchroon, erg irritant...ik ga maar even mailen.

reply
0
CO
Crash Override
Jul 30, 2005

link1986 wrote: Ik had een paar dagen geleden seizoen 1 gekocht maar de stemmen lopen niet synchroon, erg irritant...ik ga maar even mailen.

Heb ik geen last van, messchien maar ff je player checken :wink:
Weet overigens niet of het is toegestaan dat bewegende geval bij je onderschrift te plaatsen ( zie tekst bij profiel onderschrift schrijven )

reply
0
Y
yohan
Nieuwe seizoenen
Aug 08, 2005

Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.

reply
0
F
Frank
Re: Nieuwe seizoenen
Aug 08, 2005

yohan wrote: Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.

Dan pas? Ik had liever gezien dat er aan het einde van dit jaar nog een seizoen zou worden uitgebracht. Niet dus, we moeten bijna een jaar wachten.

reply
0
CO
Crash Override
Re: Nieuwe seizoenen
Aug 09, 2005

Frank wrote:
yohan wrote: Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.

Dan pas? Ik had liever gezien dat er aan het einde van dit jaar nog een seizoen zou worden uitgebracht. Niet dus, we moeten bijna een jaar wachten.

Wie doet er mee petition for kees & co dvd :lol: :lol: eind 2005
Ik heb pas nog een mailtje gestuurd naar disky, toen zeiden dat er nog niks gepland stond :roll: , maar ja dan zal de kogel wel door de kerk zijn gegaan. :wink: Gelukkig !!!! :D

reply
0
F
frank_black
Nov 28, 2005

weet iemand wat de echte naam is van het meisje in de ''nieuwe serie''? dus als Rudy en Anne al weg zijn (de dochter van Frank)? vind niks op google :cry:

reply
0
MK
Mark Knoop
Nov 28, 2005

Ze heet in het echt Nikkie Plessen. :wink:

reply
0
F
frank_black
Nov 28, 2005

thanks!

reply
0
S
stigmatized
Dec 05, 2005

weet iemand welk seizoen het laatste was waar robin en zo nog in speelden?

I heart Robin :oops:

reply
0
MT
Marcel Tinga
Jan 08, 2006

Ik heb disky net even gemaild ivb met uitbrengen van nieuwe dvd's van Kees en co en het Zonnetje in huis

reply
0
F
Frank
Jan 24, 2006

tracy wrote: Ik heb disky net even gemaild ivb met uitbrengen van nieuwe dvd's van Kees en co en het Zonnetje in huis

Al een reactie terug gehad?

reply
0
E
Exxon
Jan 25, 2006

Nieuwe afleveringen (laatste seizoen) vanaf 2 maart op RTL4.

reply
0
R
Robertt22
Feb 03, 2006

tracy wrote: Ik heb disky net even gemaild ivb met uitbrengen van nieuwe dvd's van Kees en co en het Zonnetje in huis

en al iets gehoord?
we zijn geloof ik allemaal erg benieuwd haha!
ik hoop dat ze dit jaar wel een keer met seizoen 3 komen hihi!
Gr,Robert :lol:

reply
0
SANDURTJUHH
S a N d U r T j U h H
Dvd planning
Feb 11, 2006

Ik las ergens op een site dat het zo gepland was:

Voorjaar 2005:
- Baantjer seizoen 5
- Kees & co seizoen 2
- Medisch Centrum West seizoen 1 (incl. extra materiaal)
- Rozengeur & Wodka Lime seizoen 3
- Spangen 1 box; seizoen 2 & 3
- Vrienden voor het leven seizoen 1
- Het zonnetje in huis seizoen 2
- Mounties seizoen 1

Zomer 2005:
- Rozengeur & Wodka Lime seizoen 4

Najaar 2005:
- Baantjer seizoen 6
- Baantjer 'De TV film' (herniewde uitgave incl. extra materiaal)
- Kees & co seizoen 3
- Medisch Centrum West seizoen 2 (23 Augustus)
- Rozengeur & Wodka Lime seizoen box serie 1 t/m 5
- Spangen seizoen 4
- In de Vlaamsche pot seizoen 1
- De fabriek seizoen 2 (tevens laatste deel)
- Herenstraat 10, 1 dvd gehele serie

Voorjaar 2006:
- Baantjer seizoen 7 & 8
- Kees & co seizoen 4
- Medisch Centrum West seizoen 3
- Spangen seizoen 4
- Vrienden voor het leven seizoen 2
- Het zonnetje in huis seizoen 3
- In de Vlaamsche pot seizoen 2
- Dossier Verhulst, 1 dvd gehele serie
- Grijpstra & de Gier seizoen 2

Zomer 2006:
- Medisch Centrum West seizoen 4

Najaar 2006:
- Kees & co seizoen 5
- Medisch Centrum West seizoen 5
- Spangen seizoen 5
- Vrienden voor het leven seizoen 3
- Het zonnetje in huis seizoen 4
- In de Vlaamsche pot seizoen 3

PS: deze informatie is echter wel onder voorbehoud

reply
0
F
Frank
Re: Dvd planning
Feb 11, 2006

S a N d U r T j U h H wrote: PS: deze informatie is echter wel onder voorbehoud

Inderdaad. Het najaar van 2005 is voorbij en geen seizoen 3 van Kees & Co.

reply
0
D
DVDfans
Feb 15, 2006

ik denk dat kees en co niet m,eer uit komt op dvd ivm slechte verkoop

reply
0
D
DVDfans
Feb 16, 2006

jammer dat kees en co niet meer uit komt

reply
0
T
Toontje1985
Feb 16, 2006

DVDfans wrote: jammer dat kees en co niet meer uit komt

heb je hier een bron voor, of lulje maar een eind raak?

reply
0
D
DVDfans
Feb 17, 2006

ja zeker dan bel je disky even die zeggen het zo

reply
0
T
Toontje1985
Feb 17, 2006

dan is het duidelijk

reply
0
F
Frank
Feb 17, 2006

Dat is dan mooi, maar niet heus. Zitten we met een halve serie. :evil: :(

reply
0
R
Robertt22
Feb 20, 2006

Frank wrote: Dat is dan mooi, maar niet heus. Zitten we met een halve serie. :evil: :(

nou ja idd zeg dan zit je met een onafgmaakt dvd seizoenen Kees & Co!
vindt het maar raar hoor als je nagaat hoeveel Simone fans er zijn en hoeveel Kees & Co fans er zijn
en dan nog....wordt Zonnetje in huis of Ha die Pa wel goed verkocht ofzo?
beetje vreemd en erg jammer

maar ja als je dan weer na gaat dat ik soms bij die RTL spelletjes die dvd's voorbij zie komen ter promotie van die dvd's dan denk ik ja misschien wordt het toch niet zo heel goed verkocht!

maar dan nog vindt ik het raar dom en heeel erg jammer

reply
0
E
Exxon
Feb 24, 2006

Frank wrote:
tracy wrote: hoeveel seizoenen zijn er nu al gemaakt voor tv :?: en uitgezonden op tv

De serie loopt sinds 1997, dus een seizoen of 7. In het najaar volgt het laatste seizoen.

Inderdaad 7 seizoenen. Het achtse seizoen (vanaf 2 maart op TV) heeft 9 afleveringen.

reply
0
Q
Quido
Feb 24, 2006

Als je ergens aan begint moet je het ook afmaken, Disky. Hoop dat ze er nog komen.

reply
0
R
Robertt22
Feb 28, 2006

Quido wrote: Als je ergens aan begint moet je het ook afmaken, Disky. Hoop dat ze er nog komen.

ik heb ook even met Disky gemailt!
en zij zeggen me dat Eind Maart Seizoen 3 in de winkels ligt!
dus jongens hopen dsat dit dan ook echt gebeurd!
afwachten dus!
Gr,Rob

reply
0
D
DVDfans
Mar 14, 2006

echt nie het komt nooit meer uit dat is dus wel jammer maar ja niks aan te doen

reply
0
F
Frank
Mar 14, 2006

DVDfans wrote: echt nie het komt nooit meer uit dat is dus wel jammer maar ja niks aan te doen

Waarom beweert Disky dan anders?

reply
0
M
marco1991
Mar 14, 2006

disky beweert niet anders ik heb net antwoord gehad en de serie komt voorlopig niet uit wegens te weinig sucses

reply
0
F
Frank
Mar 14, 2006

Maar volgens Robertt22, die Disky een e-mail heeft gestuurd, komt seizoen 3 eind maart uit. Dus Robertt22 heeft het mis?

reply
0
M
marco1991
Mar 14, 2006

ja want in het mailtje stond:

Beste Marco,

Het niet meer uitkomen van de DVD-box, zoals op enkel sites vermeld, is
juist! Wegens geen of weinig vraag naar het product is voorlopig van
verdere produktie van de seizoen box afgezien!

Vriendelijke groeten,
Auke Kramer
Office Manager
Disky Communications Nederland BV

reply
0
F
Frank
Mar 14, 2006

Dat is duidelijk. Bedankt.

reply
0
M
marco1991
Mar 14, 2006

we zouden allemaal een mailtje kunnen sturen zodat het duidelijk word dat er wel degelijk fans zijn die het zouden kopen en als ik ga kijken bij van leest ligt er maar 1 dvd van seizoen 1 dus het is wel duidelijk dat het zo niet goed kan verkopen :x :?

reply
0
M
marco1991
Mar 15, 2006

en dat van 30 maart seizoen 3 kreeg ik net een mail over ineens gaat dat over vrienden voor het leven :?

reply
0
M
marco1991
Mar 15, 2006

marco1991 wrote: en dat van 30 maart seizoen 3 kreeg ik net een mail over ineens gaat dat over vrienden voor het leven :?

JONGENS goed nieuws endemol stuurde een berichtje dat ze nog niet wisten wanneer seizoen 3 uit zou komen maar duidelijk zeggen dat et van de baan was zeiden ze niet

reply
0
R
Robertt22
Mar 15, 2006

nou het wordt mij allemaal wat te raar hoor!
waarom zeggen ze tegen de 1ne dit en tegen de andere dit!
ik snap er echt niks meer van en vindt dit echt jammer!
ga gelijk maar weer mailen kijken wat ze nu zeggen!
Gr,Rob...sorry voor de foute informatie dacht dat het okl was...

marco1991 wrote:
marco1991 wrote: en dat van 30 maart seizoen 3 kreeg ik net een mail over ineens gaat dat over vrienden voor het leven :?

JONGENS goed nieuws endemol stuurde een berichtje dat ze nog niet wisten wanneer seizoen 3 uit zou komen maar duidelijk zeggen dat et van de baan was zeiden ze niet

reply
0
R
Robertt22
Kees & Co dvd's voorbij?
Mar 16, 2006

Nou ik heb nogmaals gemailt en idd!
Kees & Co wordt niet verder meer uitgebracht?
wat nu?
allemaal mailen?
of laten we het hier bij zitten?

reply
0
M
marco1991
Mar 16, 2006

wat mij betreft allemaal mailen een halve serie kunnen ze ons niet mee laten zitten

edit:// mijn mail is onderweg met een vraagt waarom ze wel andere series uitbrengen en niet kees en co want een onafgemaakte verzameling zie ik op dit moment niet zitten

reply
0
R
Robertt22
Mar 16, 2006

misschien is het dan handiger om 1 email te maken die we allemaal kunnen versturen!
zet het hier in het forum dan kan iedereen het copieren en versturen naar het email adres!
Gr,Rob

marco1991 wrote: wat mij betreft allemaal mailen een halve serie kunnen ze ons niet mee laten zitten

edit:// mijn mail is onderweg met een vraagt waarom ze wel andere series uitbrengen en niet kees en co want een onafgemaakte verzameling zie ik op dit moment niet zitten

reply
0
M
marco1991
Mar 16, 2006

ik had zoiets geschreven als:

goedemiddag,
ik heb te horen gekregen dat kees en co seiozen 3 niet uit zou komen wat heel jammer is want nu zitten we met een on afgemaakte serie.
en ook kreeg ik te horen dat vrienden voor het leven en het zonnetje in huis ook uitkomen, maar die verkopen ook niet goed dus waarom zou kees en co dan niet uitkomen?

ik hoop spoedig van jullie te horen

met de vriendelijke groeten,

je naam

reply
0
M
marco1991
Mar 16, 2006

of is dat niet goed????/

reply
0
R
RobbertG
Apr 09, 2006

Waar kan ik een episode list vinden van seizoen 3?

reply
0
R
Robbie-x
Apr 24, 2006

Frank wrote:

De reden was, dat hij de rol als aangever niet leuk vond, de beste verhaallijnen waren voor Simone Kleinsma, en ZIJN rol bleef (in zijn ogen dan) klein.

reply
0
Y
yohan
Jul 01, 2006

Al meer bekend over Seizoen 3?

reply
0
MT
Marcel Tinga
Aug 13, 2006

inmiddels is het 13 augustus en nog geen seizoen 3, zou deze graag willen hebben

reply
0
Q
Quido
Aug 13, 2006

Komt er voorlopig niet omdat de verkoop van seizoen 1 en 2 tegenviel.

reply
0
R
reddie
Aug 24, 2006

Quido wrote: Komt er voorlopig niet omdat de verkoop van seizoen 1 en 2 tegenviel.

ja maar dat komt ook omdat bijna niemand weet dat ze zijn gemaakt als ze gewoon wat reclame maken weet ik zeker dat ze goed verkocht zullen worden, en in een dvd shop zijn ze ook niet te krijgen,, alleen op die online winkels en daar maken ook nog eens weinig mensen gebruik van..

weet iemand het e-mail adress van die disky ofzo ook?

reply
0
H
Hennie
Aug 24, 2006

[email]info@disky.nl[/email]

http://www.disky.nl/?page=home&lang=nl

reply
0
R
reddie
Aug 25, 2006

Hennie wrote: info@disky.nl

http://www.disky.nl/?page=home&lang=nl

als je een mailtje daarheen stuurt krijg je dit terug

I'm not in the office from 14th of August till 4th of september. Your mail will be forwarded to Ard Wiecherink

reply
0
H
Hennie
Aug 25, 2006

Probeer je na 4 september weer, ik werk er ook niet ;)

reply
0
R
reddie
Aug 25, 2006

Hennie wrote: Probeer je na 4 september weer, ik werk er ook niet ;)

nu krijg ik dit

Kees & Co heeft meerdere malen samen met alle andere series in de Telegraaf gestaan. Hierbij vermeldingen van waar de boxen te koop waren.

Alle andere serie’s verkopen betere dan Kees & Co. Vandaar ons besluit om deze verder niet meer uit te geven.

Met vriendelijke groeten

reply
0
S
skikkelenberg
Aug 25, 2006

miss een beetje late antwoorden maar k heb dit forum pas net ontdekt dus vandaar
de seizoenen met rudy en ben zijn idd mooi maar die seksuele opmerkingen van steven zijn ook geweldig
wat hoor k allemaal over geen dvd sale meer?? das egt fokking balen

reply
0
Q
Quido
Aug 29, 2006

Tsjah ... als Disky niet snel aan wat publiciteitscampagnes gaat doen zullen veel mensen niet eens merken dat ze dvd's uitgeven. Het 2e seizoen van Vrienden voor het Leven is zelfs voor veel winkels onopgemerkt gebeurt. Denk dat daar toch ook een groot deel van het verkoopprobleem in schuilt ...

reply
0
SANDURTJUHH
S a N d U r T j U h H
Seizoenen
Sep 23, 2006

Seizoen 3

1. De Loterij
2. 't Werd Zomer
3. De Uitdaging
4. De Ontzetting
5. Ben je daar, Mam?
6. Een Vrije Middag
7. Enge Dingen
8. 't Staat in de Sterren
9. De denkbeeldige Hond
10. Het Loodgietend Prijsdier
11. Van het Kastje naar de Muur
12. Vermist en Gevonden
13. Ik praat niet meer met jou

Seizoen 4

1. Lucky Slip
2. Een weekend weg
3. De zoete verleiding
4. Ach,vader niet meer
5. Groeten uit Sicilië
6. Dag Anne
7. Beroemd
8. Omaatje Lief
9. Luister en Huiver
10. Lange Vingers
11. Oma's Verjaardag
12. De Bus
13. Kunstijs

Dit zijn de afleveringen van seizoen 3 en 4
Bron: www.kees-en-co.nl

reply
0
MT
Marcel Tinga
Oct 01, 2006

Quido wrote: Het 2e seizoen van Vrienden voor het Leven is zelfs voor veel winkels onopgemerkt gebeurt.

Ik wist het ook niet eens dat er een seizoen 2 van vrienden voor het leven was uitgekomen, misschien zouden ze het eens bekend moeten maken via de tv of zo

reply
0
D
DJ-Kaa
Oct 01, 2006

Er is inmiddels ook het derde seizoen van Vrienden voor Het Leven verschenen. Waarom wordt er dan niet verder gegaan met Kees & Co? Ik kan me bijna niet voorstellen dat VVHL beter verkoop dat K&C

reply
0
F
Frank
Oct 01, 2006

Toch is het blijkbaar zo. :?

reply
0
B
boxerino
Jan 11, 2007

Beste kees en co fans,
Wij (members van kees-en-co.nl) Hebben een actie opgericht en endemol zou naar de link gaan kijken om te zien hoeveel fans er voor zijn !
Dit is de link dus allemaal een bericht plaatsen waarom jij seioen 3 op dvd wilt hebben.

http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=keesencodvd

groetjes.

reply
0
M
Mike0000
DVDs Kees & Co seizoen 2
Apr 09, 2007

Hallo Kees & Co Fans! Kees & Co zeizoen 2 is al erg lang geleden uitgekomen. Ik heb hem zelfs dubbel als ik het goed heb. Deze kan zo overgenomen worden voor die dat wil.

Groetjes!!

reply
0
L
Lolletje
Apr 21, 2007

Mike0000;1144559 wrote: Hallo Kees & Co Fans! Kees & Co zeizoen 2 is al erg lang geleden uitgekomen. Ik heb hem zelfs dubbel als ik het goed heb. Deze kan zo overgenomen worden voor die dat wil.

Groetjes!!

Heey,
Ik heb een PM gestuurd ;).
Wil hem graag overnemen :D.

Greetz,
Lolletje ;)

reply
0
H
hapje007
kees en co box
Apr 04, 2011

ik ben op zoek naar seizoen 7
of een heel box er van
van kees en co
wie kan mijn daar aan helpen
mijn dank weer
of een heel box er van

reply
0
D
Dragon.
Apr 05, 2011

Seizoen 7 is er nog niet.
Alleen seizoen 5 & 6 staan op de planning voor deze maand.;)
Naar mijn weten is er geen box van alleen losse seizoenen tot nu toe seizoenen 1 t/m 4.(y)

reply
0
S
Samba-boy
Apr 08, 2011

hapje007;1784796 wrote: ik ben op zoek naar seizoen 7
of een heel box er van
van kees en co
wie kan mijn daar aan helpen
mijn dank weer
of een heel box er van

die is nog niet uit
of een heel box er van:lol:

reply
0
F
Frank
Oct 30, 2010

In het topic over Oppassen!!! werd hier al melding van gemaakt, maar ik meld het hier nogmaals (dit is immers een topic over Kees & Co). Seizoen 1 en 2 worden op 18 november opnieuw uitgebracht. En daarnaast verschijnen ook seizoenen 3 en 4 op DVD. Je kunt de seizoenen al bestellen bij Bol.com.

reply
0
F
Frank
Nov 08, 2010

Artwork van de nieuwe uitgaves:

[IMG]http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/9/9/9/1002004010719995.jpg[/IMG]

[IMG]http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/7/9/9/9/1002004010719997.jpg[/IMG]

[IMG]http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/9/9/9/1002004010719999.jpg[/IMG]

[IMG]http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/0/0/0/0/1002004010720000.jpg[/IMG]

reply
0
S
Samba-boy
Nov 08, 2010

Hoewel weliswaar 4 keer dezelfde foto's, toch zeer mooie uitgaves. Ik ga ze zeker halen! :)

reply
0
F
Frank
Nov 20, 2010

Iemand de nieuwe uitgaves al gezien of gekocht?

reply
0
R
Reiska
Nov 21, 2010

Ja ik heb seizoen 3 en 4 gisteren ontvangen. Verbaasde mij er wel over dat seizoen 3 maar 6 afleveringen heeft. Heb deze dan gisteren er ook al doorheen gejaagd. Blijft een heerlijke serie om te kijken. Ik vind de hoesjes er erg leuk uit zien en wil seizoen 1 en 2 dan ook opnieuw gaan kopen zodat het wat meer 1 geheel is als je het in de kast zet.

reply
0
F
Frank
Nov 21, 2010

Wellicht dat ik in de toekomst ook seizoen 1 en 2 opnieuw ga aanschaffen, maar voorlopig alleen seizoen 3 en 4. Ik zal morgen in Eindhoven eens kijken of ze 'm hebben.

reply
0
C
Chiel!
Nov 21, 2010

Verbaasde mij er wel over dat seizoen 3 maar 6 afleveringen heeft

Wel vreemd dat ze bij Bol.com gewoon even duur zijn als de versies met het dubbele aantal afleveringen en 1 disc meer.

reply
0
R
Reiska
Nov 21, 2010

Chiel!;1753872 wrote: Wel vreemd dat ze bij Bol.com gewoon even duur zijn als de versies met het dubbele aantal afleveringen en 1 disc meer.

Ja dat vind ik zelf ook wel vreemd.

reply
0
S
Samba-boy
Nov 21, 2010

Seizoen 3 maar 6 afleveringen? 3 afleveringen per DVD? ...Mijn hemel. Hadden ze net zo goed seizoen 3&4 in 1 box kunnen doen ofzo.

reply
0
R
Robbie-x
Nov 28, 2010

Ik wacht wel tot de serie helemaal uit is op dvd

reply
0
S
Samba-boy
Nov 28, 2010

Robbie-x;1755702 wrote: Ik wacht wel tot de serie helemaal uit is op dvd

Ja, en als iedereen dat doet en niemand dus die boxen koopt, brengen ze de rest niet meer uit op DVD. Zeker doen, hoor :roll:

reply
0
C
Chiel!
Nov 28, 2010

Samba-boy;1755717 wrote: Ja, en als iedereen dat doet en niemand dus die boxen koopt, brengen ze de rest niet meer uit op DVD. Zeker doen, hoor :roll:

Niet een heel gekke gedachte als je ziet hoe dvd's hier worden uitgegeven. Zeker bij een vervolgserie (Dallas bijv.) is het toch wel erg.

reply
0
F
Frank
Dec 01, 2010

Vandaag seizoen 3 en 4 aangeschaft (ik had al de oude uitgaves van seizoen 1 en 2). Vanavond begin ik met het kijken van de afleveringen.

reply
0
C
Chiel!
Dec 05, 2010

De 6e aflevering van seizoen 3 is ook nog eens een compilatie aflevering. DUs eigenlijk maar 5 afleveringen... Ze zijn wel érg leuk. Snel door met seizoen 4 :D

reply
0
C
Chiel!
Dec 06, 2010

De eerste seizoenen voor het laatst gezien toen ik een jaar of 13 was. Nu bekijk ik het dus weer maar wat IS deze serie goed. Heb echt veel Nederlandse comedy's gezien, maar nog nooit zó hard gelachen. Ook veel buitenopnames wat het toch afwisselender maakt. Alle rollen perfect gecast, en vooral simone Kleinsma is erg goed. Ze heeft aangegeven wel weer een sitcom te willen doen dus wie weet...

Hopelijk brengen ze de overige seizoenen snel uit. Al is het in de nieuwe samenstelling toch wel een 'andere serie'. Maar wie weet net zo leuk :D

reply
0
C
Chiel!
Dec 06, 2010

De eerste seizoenen voor het laatst gezien toen ik een jaar of 13 was. Nu bekijk ik het dus weer maar wat IS deze serie goed. Heb echt veel Nederlandse comedy's gezien, maar nog nooit zó hard gelachen. Ook veel buitenopnames wat het toch afwisselender maakt. Alle rollen perfect gecast, en vooral simone Kleinsma is erg goed. Ze heeft aangegeven wel weer een sitcom te willen doen dus wie weet...

Hopelijk brengen ze de overige seizoenen snel uit. Al is het in de nieuwe samenstelling toch wel een 'andere serie'. Maar wie weet net zo leuk :D

reply
0
C
Chiel!
Feb 11, 2011

En seizoen 5 en 6 komen ook uit!

14-04-2011 Kees & Co - Seizoen 5
14-04-2011 Kees & Co - Seizoen 6

(dvd home.nl)

reply
0
F
Frank
Feb 11, 2011

Mooi!

reply
0
S
Samba-boy
Feb 11, 2011

Zag de eerste 4 seizoenen staan bij de Free Record Shop, 10 euro per stuk... Hafijn, ik zag pas op het eind bij seizoen 1 en 2 de sticker '3 voor 25' staan, had ze bijna gekocht... Tot bleek dat seizoen 3 (met verdorie maar 6 afleveringen, schandalig) gewoon 15 euro kostte, samen met seizoen 4!

Baggerzooi. :P

reply
0
D
Dragon.
Feb 21, 2011

Van de week seizoen 3 en 4 halen en in april 5 & 6 ook halen,heerlijke serie gewoon! :-)

reply
0
B
Bertiepepper
Mar 12, 2011

Kees en Co ken ik eigenlijk niet, maar ik heb hier in Vlaanderen de hele serie van Het Zonnetje in Huis gekocht en ik vind dat eigenlijk best wel plezant, vooral Johnny Kraaykamp. De reeks van Toen Was Geluk Heel Gewoon wordt hier bij ons ook goed gesmaakt, zelfs door de kinderen (14, 17 en 21 jaar)

reply
0
R
René.
Mar 12, 2011

Kees en Co is een kankerserie.

reply
0
R
René.
Mar 12, 2011

baggerserie.
Slecht geacteerd, slechte grappen, dvdhoezen zijn lelijk.

reply
0
S
Samba-boy
Mar 13, 2011

René.;1780066 wrote: baggerserie.
Slecht geacteerd, slechte grappen, dvdhoezen zijn lelijk.

Ben ik niet met je eens. Goed geacteerd, redelijk goede grappen, dvdhoezen hebben niks met de serie maar met de release te maken en die kunnen ook nog veel erger.

Heb inmiddels de eerste twee seizoenen binnen en ik kan alvast zeggen, de mastering van de aflevering is in orde, de kwaliteit is dus gewoon prima :D En ik vind het leuk om het te zien. :)

reply
0
C
Chiel!
Mar 14, 2011

Als het je humor niet is dan is het inderdaad een 'baggerserie'. Zie steeds meer nieuwe Nederlandse comedy's, en dit blijft toch echt 1 van de beste. En slecht geacteerd... kom nou toch!

reply
0
B
BrianB
Mar 14, 2011

Met de originele bezetting was het inderdaad erg goed (niet goed genoeg om de DVD's aan te schaffen, maar dat terzijde). Ze zijn alleen te lang doorgegaan nadat Rik Hoogendoorn niet meer wilde. Toen hadden ze meteen moeten stoppen.

reply
0
S
Samba-boy
Apr 15, 2011

Een kijkje in de ANP-archieven...

[img]http://www.anp-archief.nl/attachment/102768[/img]
[img]http://www.anp-archief.nl/attachment/224363[/img]
[img]http://www.anp-archief.nl/attachment/205780[/img]
[img]http://www.anp-archief.nl/attachment/224381[/img]
[img]http://www.anp-archief.nl/attachment/224385[/img]

reply
0
C
Chiel!
Jun 03, 2011

Inmiddels ook aan het seizoen zonder Ben begonnen; valt me nog erg mee. Tot nu toe vrij hilarisch met bijvoorbeeld die parkiet of de auto door de pui.

Maar vanaf dat seizoen is het toch geen bewerking meer (hoofdrolspeler origineel overleden en serie gestopt), waarom staat dat dan wel op de aftiteling (Martine Bijl)? De laatste seizoenen heeft Haye geschreven.

reply
0
P
PeterKelder
Jun 04, 2011

Chiel!;1798828 wrote: Inmiddels ook aan het seizoen zonder Ben begonnen; valt me nog erg mee. Tot nu toe vrij hilarisch met bijvoorbeeld die parkiet of de auto door de pui.

Maar vanaf dat seizoen is het toch geen bewerking meer (hoofdrolspeler origineel overleden en serie gestopt), waarom staat dat dan wel op de aftiteling (Martine Bijl)? De laatste seizoenen heeft Haye geschreven.

Volgens mij is seizoen 6 nog door de Engelsen geschreven (op de aftiteling van de aflevering Arriba!!! staat bijv. dat ene Lucy Flannery die aflevering geschreven heeft) en door Martine Bijl vertaald.

Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar ik ga er wel van uit.

De laatste twee seizoenen zijn wel door Haye geschreven ;)

reply
0
C
Chiel!
Jun 04, 2011

Bij de aflevering De bruiloft staat ook 'Andrew Marshall', oa van 2.4 Children. Maar daar zijn de scripts van seizoen 6 niet van (ze zijn gestopt nadat 'Ben' was overleden). Andere series die hij heeft geschreven komen ook niet met deze sitting overeen. Hetzelfde met Paul Makin of Lenny Barker.

reply
0
P
PeterKelder
Jun 04, 2011

Chiel!;1799048 wrote: Bij de aflevering De bruiloft staat ook 'Andrew Marshall', oa van 2.4 Children. Maar daar zijn de scripts van seizoen 6 niet van (ze zijn gestopt nadat 'Ben' was overleden). Andere series die hij heeft geschreven komen ook niet met deze sitting overeen. Hetzelfde met Paul Makin of Lenny Barker.

Tja, het kán natuurlijk zo zijn dat Endemol ten tijde van seizoen 6 de Engelsen heeft gevraagd om nieuwe scripts te schrijven, omdat Nederlandse schrijvers te druk waren ofzo.

Het kan ook zo zijn dat de afleveringen voor seizoen 6 door Nederlandse schrijvers zijn geschreven, alleen zou Haye van der Heyden imo afvallen - gezien het feit dat zijn comedy's meestal over een familie gaan (zie Kees & Co s7 en s8 en KGB).

Maar sowieso snap ik niet waarom ze de serie zo drastisch veranderd hebben na seizoen 5. Ik bedoel; ze hadden toch op de oude voet verder kunnen gaan? Waarom tot twee keer toe veranderen van verhaal?

Misschien hadden ze beter kunnen stoppen na s5. Seizoen 6 is zeker leuk (vooral de cameo van Nol Brouwer is geniaal en opvallend, gezien 2.4 Children en Man About The House van twee totaal verschillende makers zijn) en Michel via de intercom blijft grappig, maar het heeft niet meer hetzelfde Kees & Co-gevoel.

Ik moet de boxen trouwens nog steeds kopen, maar ik laat GTST, SamSam en Spijkerhoek even voorgaan ;)

reply
0
C
Chiel!
Jun 04, 2011

Zou inderdaad kunnen dat de Engelsen zelf nieuwe afleveringen hebben geschreven en Bijl de vertaling heeft gedaan. Wel wat omslachtig ;) Óf de credits kloppen niet en dan inderdaad Nederlandse schrijvers.

In dat jaar hadden ze de Engelsen overigens toch ingehaald, en zouden ze toch geen (13) nieuwe afleveringen hebben. Zag op Youtube wel dat bepaalde scénes (buiten het verhaal om, zoals muziekclips) niet in Nederland zijn overgenomen. Net als Kerstafleveringen. Is 2.4 Children eigenlijk hier uitgezonden?

Spijkerhoek heb ik wat jaren terug al gezien (is ook STERK minder geworden in de laatste 2 seizoenen!), en Samsam komt bij mij na Kees en co, dus dat gaat zit er volgende week weer aan te komen. En daarna Oppassen!!! ;) Wat komen die Nederlandse comedy's toch allemaal tegelijk uit!!! Maar fijn dát ze uit komen! Missen we nu nog een grote langlopende 90's comedy? Gtst kijk ik alleen de nieuwe afleveringen, die oude seizoenen gaat me wat te veel tijd kosten.

reply
0
P
PeterKelder
Jun 05, 2011

Chiel!;1799099 wrote: Zou inderdaad kunnen dat de Engelsen zelf nieuwe afleveringen hebben geschreven en Bijl de vertaling heeft gedaan. Wel wat omslachtig ;) Óf de credits kloppen niet en dan inderdaad Nederlandse schrijvers.

In dat jaar hadden ze de Engelsen overigens toch ingehaald, en zouden ze toch geen (13) nieuwe afleveringen hebben. Zag op Youtube wel dat bepaalde scénes (buiten het verhaal om, zoals muziekclips) niet in Nederland zijn overgenomen. Net als Kerstafleveringen. Is 2.4 Children eigenlijk hier uitgezonden?

Spijkerhoek heb ik wat jaren terug al gezien (is ook STERK minder geworden in de laatste 2 seizoenen!), en Samsam komt bij mij na Kees en co, dus dat gaat zit er volgende week weer aan te komen. En daarna Oppassen!!! ;) Wat komen die Nederlandse comedy's toch allemaal tegelijk uit!!! Maar fijn dát ze uit komen! Missen we nu nog een grote langlopende 90's comedy? Gtst kijk ik alleen de nieuwe afleveringen, die oude seizoenen gaat me wat te veel tijd kosten.

Het is misschien wel wat omslachtig ja, maar het zou wel kunnen, zeker omdat de serie zelf ook uit Engeland komt. Bij Spijkerhoek vind ik het eerlijk gezegd vreemder dat de serie hier is bedacht (door Joop vd Ende en Bert vd Veer), en door Engelse schrijvers is geschreven.

Voor zover ik weet is 2.4 Children hier niet uitgezonden, zou ik eigenlijk wel leuk vinden. Net als Tom, Dick & Harriet, The Two Of Us en Me And My Girl :lol:

Ik las het al van Spijkerhoek, dat het minder werd in de laatste seizoenen. Maar ik zie het nog wel, misschien valt de hele serie me wel tegen (al betwijfel ik dat). Daarna GTST s4, SamSam s9 en s10 en daarna weer GTST s5.

Er zijn wel wat meer comedy's die nog op dvd uit moeten komen (al zijn ze niet langlopend): Niemand De Deur Uit, Wat Schuift Het, Pril Geluk, Ik Ben Je Moeder Niet, Verkeerd Verbonden... ik denk dat ik nog wel even kan doorgaan ;)

reply
0
S
Samba-boy
Jun 11, 2011

PeterKelder;1799173 wrote:
Er zijn wel wat meer comedy's die nog op dvd uit moeten komen (al zijn ze niet langlopend): Niemand De Deur Uit, Wat Schuift Het, Pril Geluk, Ik Ben Je Moeder Niet, Verkeerd Verbonden... ik denk dat ik nog wel even kan doorgaan ;)

Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia... ;)

reply
0
P
PeterKelder
Jun 12, 2011

Samba-boy;1800730 wrote: Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia... ;)

Bergen Binnen, Gemeentebelangen, Steil Achterover, Ben Zo Terug, Auberge De Vlaamsche Pot, Jansen Jansen... ;)

reply
0
C
Chiel!
Jun 04, 2011

Overigens wel creatief hoe ze de Millennium aflevering toch na het milennium hebben kunnen laten afspelen :D

reply
0
S
Samba-boy
Jun 11, 2011

Jochies, (EDIT: Wauw, wat een beledigende manier van aanspreken! Pardon hiervoor nog, met 6 jaar terugwerkende kracht xD) 2.4 children wordt herhaald op BBC Entertainment (Digitaal kanaal) en staat uitgebreid op YouTube. Ik heb al heel veel beelden gezien en al stapels aan afleveringen nagecheckt, en de eerste 5 seizoenen Kees & Co = Complete reeks 2.4 Children. Soms zijn afleveringen tot op camerapunten gelijk, soms zijn er typisch Engelse dingetjes weggelaten, en ook de volgorde van afleveringen in seizoenen is totaal anders (De eerste twee afleveringen van seizoen 2 K&C waren bijvoorbeeld de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 2.4C), maar dat komt ook een beetje omdat Engelse seizoenen altijd maar een aflevering of 6/7 zijn ;) Al was de vakantie in Florida wel een van de laatste afleveringen van Seizoen 3 dacht ik in het origineel...

De aflevering waarin Sonja trouwt heeft als scene in de kerk Sonja die 1 stap zet en de kerk uit rent... In de Engelse versie komt er op dat moment een groots dansnummer van alle gasten die het liedje zingen wat de dame bij de bushalte (In het origineel in de bus zelf) zong. Zulke verschilletjes dus, verder niet echt heel veel anders hoor. Zelfs het decor heeft redelijk veel weg van het origineel ;)

Enneh, de cameo van Nol Brouwer ís gewoon geniaal. Was waarschijnlijk omdat SamSam dat jaar, zonder enige vorm van afscheid, moest stoppen (Gecancelled). :) Overigens, hebben Harm Edens en Ger Apeldoorn niks met dat 6e seizoen Kees en Co te maken gehad?

reply
0
P
PeterKelder
Jun 12, 2011

Samba-boy;1800729 wrote:

Enneh, de cameo van Nol Brouwer ís gewoon geniaal. Was waarschijnlijk omdat SamSam dat jaar, zonder enige vorm van afscheid, moest stoppen (Gecancelled). :) Overigens, hebben Harm Edens en Ger Apeldoorn niks met dat 6e seizoen Kees en Co te maken gehad?

Ik vraag me nog steeds af waar Rietje was :-P

Geen idee of Harm en Ger wat met Kees & Co te maken hebben gehad.

reply
0
C
Chiel!
Jun 12, 2011

Samba-boy;1800729 wrote: Jochies, 2.4 children wordt herhaald op BBC Entertainment (Digitaal kanaal) en staat uitgebreid op YouTube. Ik heb al heel veel beelden gezien en al stapels aan afleveringen nagecheckt, en de eerste 5 seizoenen Kees & Co = Complete reeks 2.4 Children. Soms zijn afleveringen tot op camerapunten gelijk, soms zijn er typisch Engelse dingetjes weggelaten, en ook de volgorde van afleveringen in seizoenen is totaal anders (De eerste twee afleveringen van seizoen 2 K&C waren bijvoorbeeld de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 2.4C), maar dat komt ook een beetje omdat Engelse seizoenen altijd maar een aflevering of 6/7 zijn ;) Al was de vakantie in Florida wel een van de laatste afleveringen van Seizoen 3 dacht ik in het origineel...

De aflevering waarin Sonja trouwt heeft als scene in de kerk Sonja die 1 stap zet en de kerk uit rent... In de Engelse versie komt er op dat moment een groots dansnummer van alle gasten die het liedje zingen wat de dame bij de bushalte (In het origineel in de bus zelf) zong. Zulke verschilletjes dus, verder niet echt heel veel anders hoor. Zelfs het decor heeft redelijk veel weg van het origineel ;)

Dus je wou zeggen dat deze aflevering ppl in Kees en co zit...? ""Two Years Before The Mast" Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

En die 'typische Engelse dingetjes' bedoel ik dus. Maar wel weggelaten..
"Two Years Before The Mast"26 December 1996 (1996-12-26)Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

reply
0
C
Chiel!
Jun 12, 2011

Bergen Binnen, Gemeentebelangen, Steil Achterover, Ben Zo Terug, Auberge De Vlaamsche Pot, Jansen Jansen... Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia...

Die series van 1 of 2 seizoenen... wel logisch dat ze die niet uitbrengen. Gelukkig komt het meeste op CCF :) Zou jansen Jansen en Ben zo terug nog wel graag eens zien...

reply
0
S
Samba-boy
Jul 01, 2011

Chiel!;1800795 wrote: Dus je wou zeggen dat deze aflevering ppl in Kees en co zit...? ""Two Years Before The Mast" Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

En die 'typische Engelse dingetjes' bedoel ik dus. Maar wel weggelaten..
"Two Years Before The Mast"26 December 1996 (1996-12-26)Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

In feite plaats je nu 2 keer dezelfde Engelse synopsis. Volgens mij is deze aflevering ook in het Nederlands gedaan maar met een ander idee (Niet op een cruise misschien? Herinner me wel een aflevering waar iedereen iemand probeert te ontwijken...)

Chiel!;1800797 wrote: Die series van 1 of 2 seizoenen... wel logisch dat ze die niet uitbrengen. Gelukkig komt het meeste op CCF :) Zou jansen Jansen en Ben zo terug nog wel graag eens zien...

Hoezo dat nou weer? Ik kan genoeg series noemen waarvan er maar 1 of 2 seizoenen gemaakt zijn en die toch op DVD zijn uitgebracht. Ik noem een Tax Free met maar 1 seizoen, een Dok 12 met 1 seizoen, Blauw Blauw met 2 seizoenen, Sjans had 2 seizoenen en werd zelfs 2 keer uitgebracht (Door 2 uitgevers) en fuck it, zelfs de comedy Tegen wil en dank, met zijn ene seizoen, is op DVD uitgebracht. Het is dus géén argument om een serie niet op DVD uit te brengen, puur omdat hij uit weinig seizoenen bestaat. Punt.

Overigens begin ik spontaan weer te twijfelen aan de kwaliteit van Source 1 Media. Als je goed kijkt naar de case-coverart van de Kees en Co-boxen zie je (ik weet niet of ik het al genoemd heb) een hele vreemde soort pixelage om de letters, foto's etcetera heen. Net of het hele fotoshopje in BMP is opgeslagen via paint ;) Ach ja, gelukkig zijn de afleveringen wel gewoon in goede kwaliteit. Alleen de seizoen 6 box, met een uitgesneden Anne (Gehaald uit een screenshot notabene!) ziet er wel héél amateuristisch uit. Zonde.

reply
0
P
PeterKelder
Jun 29, 2011

Goed nieuws voor de fans!!!

Op 8 augustus komen seizoen 7 & 8 van Kees & Co uit op dvd!

Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp

EDIT: Volgens bol.com komen ze op 8 september uit ;)

reply
0
C
Chiel!
Jun 29, 2011

Kijk, dat is nou eens goed nieuws!!! :)

reply
0
OB
oranje boven
Jul 04, 2011

Ik ben het geheel met Samba-boy eens wat betreft het ontwerp van de cover van seizoen 6. Of een kind het geknipt en geplakt heeft, doodzonde en niet meer terug te draaien........Ik vind trouwens het gehele ontwerp van 'Kees & Co', niet zo mooi.
Gelukkig zien de laatste seizoenen er qua ontwerp beter uit, inmiddels te zien op bol.com

Trouwens ik blijf ik zeggen -ondanks bovenstaande - dat Source 1 Media, goede kwaliteit producten op de markt brengt en ze brengen tenminste complete series uit!

reply
0
S
Samba-boy
Jul 06, 2011

...Tijd om die covers eens over te kopieren :lol:

[IMG]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/8/6/3/1002004011523683.jpg[/IMG][IMG]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/4/8/6/3/1002004011523684.jpg[/IMG]

Overigens lijkt het wel of Sascha Visser een gat in zijn maag heeft op de coverfoto, maar dat terzijde. ;)

reply
0
F
Frank
Jul 06, 2011

Haha, een deel van zijn lichaam is verdwenen.

reply
0
D
Dragon.
Jul 11, 2011

Oke die ontwerpen zien er nog erger uit dan die van seizoen 5 & 6 en dan vooral dat je een deel van het lichaam van Sascha Visser mist en dat je duidelijk ziet dat Nikki Plessen (geen idee of ik het goed typ) erbij geplakt is,wat een domper.. :-P

Ondanks ik het na seizoen 5 minder vind worden ben ik wel blij dat ik de serie later dit jaar wel compleet heb. (y)

reply
0
P
PeterKelder
Sep 17, 2011

Zag net de boxen van s7 en s8 bij de FRS staan, en zo te zien zagen de makers van de boxen het foutje met de maag van Sascha ook: ze hebben die lege plek opgevuld met een beige/bruin stukje :)

reply
0
M
MRbazzeman
Feb 10, 2012

Sinds gisteren heb ik de box met de complete serie binnen, met op de covers van Seizoen 7 en 8 de complete Sascha Visser.

Leuk hoor, ik heb sowieso bijna alle comedy's die op DVD zijn verschenen in huis.

reply
0